Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku alastomana näkemäsi ihminen ollut paremman näköinen ilman vaatteita kuin vaatteet päällä?

Vierailija
18.08.2019 |

Minkä näköinen hän oli?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lukiossa kaveri joka oli ihan järkyttävän laihan näköinen. Todella kapeat käsivarret ja ihan tikut jalat. Joskus liikuntatunnin jälkeen suihkussa huomasin että oli ihan sopusuhtaisen näköinen alasti. Ei lainkaan sellainen mitä olisi vaatteet päälle kuvitellut että luut törröttävät yms.

Miksi tuijottelet toisia koulutovereita suihkuhuoneessa? Oletko pervo, lesbo?

Vierailija
22/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-työkaveri joka oli vartalonmalliltaan sellainen tanakka ja leveä. Eritysesti hänen paksut reitensä jäivät mieleen, koska niissä ei paksuudesta huolimatta ollut yhtään höllyvää. Muutenkin oli kiinteäkroppainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monikin, joidenkin taas on parempi pitää vaatteet päällä.

Sinccis

Vierailija
24/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lukiossa kaveri joka oli ihan järkyttävän laihan näköinen. Todella kapeat käsivarret ja ihan tikut jalat. Joskus liikuntatunnin jälkeen suihkussa huomasin että oli ihan sopusuhtaisen näköinen alasti. Ei lainkaan sellainen mitä olisi vaatteet päälle kuvitellut että luut törröttävät yms.

Alastomuudessa ei ole mitään pervoa, paitsi, jos sinulla on pervo mieli.

Sinccis

Ihminen syntyy ja kuolee alasti.

Vierailija
25/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies. Vaatteiden alta paljastuu kiinteä ja hoikka, paljon ikävuosia nuoremman näköinen vartalo, josta ei malta pitää näppejä erossa.

Vierailija
26/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No melkein loppuun asti olen tekstistäsi samaa mieltä, mutta käsittääkseni vaatteet päälläkin voi kuolla. Eivät ne niin hyvin suojaa että kuolemalta välttyisi.

Vierailija
27/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No melkein loppuun asti olen tekstistäsi samaa mieltä, mutta käsittääkseni vaatteet päälläkin voi kuolla. Eivät ne niin hyvin suojaa että kuolemalta välttyisi.

Juu, mutta uuniin harvoin viskataan vaatteet päällä.

Sinccis

Vierailija
28/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli myös metafora. Ihminen on täysin riisuttu kaikesta kuollessaan.

Ystävällisesti,

Sinccis

Vierailija
29/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monen kuolevan ja sitten jutellut sen jälkeen niiden kanssa taivaassa. 

Usein tuntevat olonsa riisutuksi ;)

Sinccis

Vierailija
30/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harri Syrjänen.

Olen samaa mieltä!

https://hs.mediadelivery.fi/img/658/4175219f8fcc4e1db073900329416439.jpg

Vierailija
31/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystövö,teininä    ,semmoinen lukutoukka nörttityttö joka ei puhunut kellekkään ja söi ruokalassakin yksin aina, piti vähemmän sopivan kokosia vaatteita yms.

Kun näki alasti niin oli viimesen päälle jumpattu vartalo ja terhakat tissit.

kyllä kannatti lämmitellä melkee puoli vuotta

Vierailija
32/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttykkainen ja silmälasipäinen kämppikseni näyttää ihan hyvältä vaatteet päällä, mutta niiden alla piilee veistoksellisen täydellinen kroppa.

Vierailija
33/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti itse näytän paremmalta alasti kuin vaatteet päällä. Alasti rinnat näyttävät sopusuhtaisilta, vaatteet päällä näytän laudalta, koska en käytä rintaliivejä. Harmi kun naama ei ole kummoinen, niin ei voi ulkonäöllä houkutella vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
34/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen tapasin ja kauluspaita + pikkutakki kivasti peitti todellisuuden. Kun sitten yön pimeinä tunteina viereen tulikin keskivartalolihottunut karvamaha, niin oli siinä tekemistä ajatella jotain muuta.

Vierailija
35/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies. Näytti hintelältä. Oli kuitenkin niin mukava ja hauskaa seuraa, että jatkoin tapailua vaikkei ulkonäkö niin vakuuttanut. Ekan kerran kun näin alasti, olin sitten ihan että wau. Täydellinen vyötärö-hartia linja, kiinteä peba, kovat vatsalihakset ja selkeästi erottuvat kiinteät seljälihakset. Ja kaunis peenis.

Mulla sama homma nörtin kaverin kanssa (josta tuli eron jälkeen enemmän). Näyttää hintelältä, ei piittaa juuri vaatteistaan, jotka roikkuvat aina löysänä päällä. Mutta vaatteiden alla on jäntevä vartalo samettisella, täydellisellä iholla, jumalainen pieni peppu ja iso, kaunis kalu.

Olin iloisesti yllättynyt, sillä eksäni oli pienikaluinen ja melko pullea, mutta pidin häntäkin jokseenkin hyvännäköisenä. Olisi vaan pitänyt vaihtaa kaveriin jo aiemmin...

Vierailija
36/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ole hiljaa pervo rvnkkari sinkkari suikkari!

Vierailija
37/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset yleensä näyttävät alasti paremmalta.

Vierailija
38/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini.

Aivan mieletön kroppa! Täysin litteä vatsa, leveä lantio, iso ja kiinteä takapuoli joka täysin pyöreä. Rinnat todella pienet, oikeastaan vain nännit koholla muttei ollut paha kun rintakehä leveä ja treenatut olkapäät ja käsivarret. Pienistä rinnoista huolimatta en ole koskaan nähnyt yhtä naisellista vartaloa.

Vierailija
39/39 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ole hiljaa pervo rvnkkari sinkkari suikkari!

Hiljaa hyvä tulee.

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän