Kysy jotain epäsosiaalisen personallisuushäiriön omaavalta nuorelta mieheltä
Elikkä tutummin, sosiopaatilta. Nyt on tilaisuus jos on kiinnostusta tietää jotain tästä asiasta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko murheissasi, että olet sosiopaatti? Mikä piirteistäsi on aiheuttanut eniten ongelmia, agressiivisyys, joku muu.
Oletko tietoinen mikä lapsuudessasi aiheutti häiriösi?En pätkääkään. Varmaankin impulsiivisuus ja taipumus aggressioon on aiheuttanut eniten ongelmia elämässäni. Varsinkin nuorempana tein hyvin paljon asioita hetken mielijohteesta mistään seuraamuksista välittämättä. Nyt vähän vanhempana kuitenkin jonkinlainen järki päässä, vaikka edelleen olen hyvin impulsiivinen.
Ap
Tulisiko sinusta hyva Gladiaattori. Barbaarikansojen joukosta. Ainoa mita voisit odottaa on kuolema, ehka jo huomenna, tai 10 vuoden kuluttua.
Saisit hautaan oman kahleen mukaan.
Oikein hyvin kun kertoisin sinulle Roomaleisena, etta: Sina olet Barbaari, ja Gladiaattori, niin sitten varmaan jopa uskoisit, mina Olen Barbaari.
Mina olen BARBAARI! Gladiaattori! Siksi olen taalla.
Ehka tama heratti ajatuksia. Monet sanovat toiselle: Sina olet sosiopaatti. Tai kirjoittavatkin niin. Sitten ihmiset kirjoittavat: Han on sosoipaatti. Ja ihminen itsekin uskoo, mina Olen sosiopaatti.
Tassa on lopulta kyse puhtaasti uskomisesta, kuten ideologiassa, ismissa, ja uskonnossa aina on.
Persoonallisuushäriöösi kuuluu olennaisena piirteenä valehtelu, joten miksi uskoisimme mitään, mitä kerrot itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin ei tuollaista diagnoosia saa ilman rikoskierrettä.
Nuori? Eli olet vain yksi epävakaa pikkurikollinen muiden joukossa. Narsismisi saa sinut harhaiseksi ja kuvittelemaan sinun olevan jotain erityistä.
Boring.
Bahaha. Luulet että olet joku hotshot kun olet jäänyt jokaisesta tyhmästä pikku rikoksesta kiinni ja olet saanut ihan tohtorilta kuulla olevasi speciaali tapaus. Mitä sä teit? Pieksit jonkun mummelin ja veit käsilaukun, veit autosta stereot ja myit kympin 3% piriä? Vai oikeen rikoskierrettä XD Get the fuck out from here faggot.
Täällähän haisee ihan elämämkoululle, mikäs pikku rotta se siellä..? :D
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäriöösi kuuluu olennaisena piirteenä valehtelu, joten miksi uskoisimme mitään, mitä kerrot itsestäsi?
Koska tää on vaan peliä beibi. Sä heität pallon ja mä heitän pallon takasi. Katotaan mihin tää juttu johtaa.
Mitä ajattelet kun nainen on vilpittömästi ihastunut sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin ei tuollaista diagnoosia saa ilman rikoskierrettä.
Nuori? Eli olet vain yksi epävakaa pikkurikollinen muiden joukossa. Narsismisi saa sinut harhaiseksi ja kuvittelemaan sinun olevan jotain erityistä.
Boring.
Mihin oikein pyrit elvistelylläsi? Luuletko tietäväsi asioistani jotain? Hienoja johtopäätöksiä teit kyllä nyt, täytyy myöntää. Ei ole diagnoosia omasta hoitoon hakeutumisen tahdosta kirjoitettu, voit varmaankin päätellä itse.
Ap
Narsismi saa ihmisen harhaiseksi. Fakta.
Huolimatta siitä miten Hollywood kaltaisiasi kuvaa, todellisuudessa tilasi on jotain surullista. Se on sairaus.
R- N KMT M ´A ´A T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko murheissasi, että olet sosiopaatti? Mikä piirteistäsi on aiheuttanut eniten ongelmia, agressiivisyys, joku muu.
Oletko tietoinen mikä lapsuudessasi aiheutti häiriösi?En pätkääkään. Varmaankin impulsiivisuus ja taipumus aggressioon on aiheuttanut eniten ongelmia elämässäni. Varsinkin nuorempana tein hyvin paljon asioita hetken mielijohteesta mistään seuraamuksista välittämättä. Nyt vähän vanhempana kuitenkin jonkinlainen järki päässä, vaikka edelleen olen hyvin impulsiivinen.
Ap
Tulisiko sinusta hyva Gladiaattori. Barbaarikansojen joukosta. Ainoa mita voisit odottaa on kuolema, ehka jo huomenna, tai 10 vuoden kuluttua.
Saisit hautaan oman kahleen mukaan.
Oikein hyvin kun kertoisin sinulle Roomaleisena, etta: Sina olet Barbaari, ja Gladiaattori, niin sitten varmaan jopa uskoisit, mina Olen Barbaari.
Mina olen BARBAARI! Gladiaattori! Siksi olen taalla.
Ehka tama heratti ajatuksia. Monet sanovat toiselle: Sina olet sosiopaatti. Tai kirjoittavatkin niin. Sitten ihmiset kirjoittavat: Han on sosoipaatti. Ja ihminen itsekin uskoo, mina Olen sosiopaatti.
Tassa on lopulta kyse puhtaasti uskomisesta, kuten ideologiassa, ismissa, ja uskonnossa aina on.
Barbaarius tekee ihmisista ihan todistetusti vakivaltaisia. He eivat ole muunlaisia, eivatka oikeastaan kelpaa muuta olelemaankaan, koska se on heidan sielunsa! Tama on tutkittu asia. Kreikkalainen Laakariystavani Marcus on viela saanut tutkia ruumiita, ja nain olemme saaneet arvokasta oppia siita miten hoidamme haavoja. Tama tassa on hyva asia. Nama sielut pysyvat siella missa heidan on parhainta ollakin. En voi olla Marcuksen kanssa sielusta ja Haadeksesta yksimielinen, mutta han todellakin on ollut kiitollinen saadessaan poiketa areenalla.
t. Senaattorin kijoitusten kuriiri.
-----------
t. hieroglyfi R- N KMT
Miksi tääkin keskustelu piti jonkun tulla pilaamaan.
Mua kiinnostaa nää ihmissuhdekuviot. Onko pitkiä ihmissuhteita? Millanen suhde sulla on vanhempiisi?
Bahaha. Luulet että olet joku hotshot kun olet jäänyt jokaisesta tyhmästä pikku rikoksesta kiinni ja olet saanut ihan tohtorilta kuulla olevasi speciaali tapaus. Mitä sä teit? Pieksit jonkun mummelin ja veit käsilaukun, veit autosta stereot ja myit kympin 3% piriä? Vai oikeen rikoskierrettä XD Get the fuck out from here faggot.