Kysy jotain epäsosiaalisen personallisuushäiriön omaavalta nuorelta mieheltä
Elikkä tutummin, sosiopaatilta. Nyt on tilaisuus jos on kiinnostusta tietää jotain tästä asiasta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sosiopatia ole ihan sama kuin antisosiaalinen persoonallisuus?
Lainaan suoraan wikiwandista:
"Sosiopatia on epävirallinen termi, joka viittaa antisosiaalisiin tekoihin ja asenteisiin. DSM:n mukaan sosiopatiaa kuvaa parhaiten epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö"
Oletko päässyt lipaisemaan pimperoa?
Oletko murheissasi, että olet sosiopaatti? Mikä piirteistäsi on aiheuttanut eniten ongelmia, agressiivisyys, joku muu.
Oletko tietoinen mikä lapsuudessasi aiheutti häiriösi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt lipaisemaan pimperoa?
Muutamaa kymmentä. Mulla on addiktio seksiin.
Ap
Onko sulla rikos- tai päihdetaustaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko murheissasi, että olet sosiopaatti? Mikä piirteistäsi on aiheuttanut eniten ongelmia, agressiivisyys, joku muu.
Oletko tietoinen mikä lapsuudessasi aiheutti häiriösi?
En pätkääkään. Varmaankin impulsiivisuus ja taipumus aggressioon on aiheuttanut eniten ongelmia elämässäni. Varsinkin nuorempana tein hyvin paljon asioita hetken mielijohteesta mistään seuraamuksista välittämättä. Nyt vähän vanhempana kuitenkin jonkinlainen järki päässä, vaikka edelleen olen hyvin impulsiivinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla rikos- tai päihdetaustaa?
En lähde tässä yksilöimään mitä olen tehnyt, mutta kyllä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tatuointeja?
Ei ole.
Ap
Täälläpäin ei tuollaista diagnoosia saa ilman rikoskierrettä.
Nuori? Eli olet vain yksi epävakaa pikkurikollinen muiden joukossa. Narsismisi saa sinut harhaiseksi ja kuvittelemaan sinun olevan jotain erityistä.
Boring.
Vierailija kirjoitti:
Miten sait diagnoosin?
Psykiatrin toimesta sattuneista syistä.
Ap
Kuvailin mielessäni itseäni antisosiaaliseksi ja määritelmän tajuttuani sanoin itselleni etten halua olla psykopaatteihin kuuluva joten.
Tunnetko myötätuntoa
Vierailija kirjoitti:
Nuori? Eli olet vain yksi epävakaa pikkurikollinen muiden joukossa. Narsismisi saa sinut harhaiseksi ja kuvittelemaan sinun olevan jotain erityistä.
Boring.
Mihin oikein pyrit elvistelylläsi? Luuletko tietäväsi asioistani jotain? Hienoja johtopäätöksiä teit kyllä nyt, täytyy myöntää. Ei ole diagnoosia omasta hoitoon hakeutumisen tahdosta kirjoitettu, voit varmaankin päätellä itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan suoraan wikiwandista:
"Sosiopatia on epävirallinen termi, joka viittaa antisosiaalisiin tekoihin ja asenteisiin. DSM:n mukaan sosiopatiaa kuvaa parhaiten epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö"
Usein sosiopatiaa käytetään myös psykopatian synonyymina. Psykopatia ja epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ovat kuitenkin eri asioita. Eli jos ap sanoo itseään sosiopaatiksi, niin joku voi hyvinkin käsittää sen eri tavalla kuin ap tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boring.
Mihin oikein pyrit elvistelylläsi? Luuletko tietäväsi asioistani jotain? Hienoja johtopäätöksiä teit kyllä nyt, täytyy myöntää. Ei ole diagnoosia omasta hoitoon hakeutumisen tahdosta kirjoitettu, voit varmaankin päätellä itse.
Ap
Oikeuspsykiatrinen mielentilatutkimus?