Tunnetko pariskuntia joissa "tasoero" vuosien saatossa mennyt todella isoksi mutta mies ei silti ole lähtenyt nuoremman perään
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
En. Jokainen tietämäni tapaus on joko eronnut tai miehellä on nuorempia rakastajattaria.
Vanhasta miehestå ei ole nuoremmille rakastajaksi. Mitä ihnettä sillä puolipehmeällä lyhentyneellä ja ohentuneella pilillä tekisi kun tietåä että oman ikäisillä on terästå ja kokoa?
Oman ikäinen saattaa olla armelias tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini ollut naimissa 25 vuotta, nainen lihonut ja vanhentunut, mies taas isopalkkaisessa johtavassa roolissa. Silti ei ole eronnut.
Kai se mieskin on 25 vuodessa vanhentunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suvussa yksi pari, jonka mies on ollut nuorena todella komea ja on edelleen ikäisekseen komea ja charmikas.
Nainen taas oli nuorena perusnätti ja iän myötä muuttunut sellaiseksi totaalisen huomaamattomaksi ja jopa rumaksi, mutta tuo mies kohtelee naistaan edelleen rakastuneen elkein.Tämä pari oli tosin ulkoisesti eri tasoa jo alkujaankin, että ei sinänsä liity tähän.
Tasoero on vain korostunut myöhemmin, kun perusnätille kävi niinkuin taviksille käy eli naama ei näytä enää miltään ja kroppa on plösö, ja nuorena todella hyvännäköinen taas on yleensä vanhanakin ikäisekseen hyvännäköinen kuten tuo mieskin, joka vielä treenaa ja on edelleen veistoksellisessa kunnossa.
Vanhemmilla ihmisillä se hyvännäköisyys on vieläpä harvinaisempaa, niin siksi siihen kiinnittää huomiota.Miehen tasokkuus ei ole sitå että on hyvännäköinen, perehdy pliis pliis pliis asioihin
No minun (nuoren naisen) silmissä se on puhtaasti ja vain ja ainoastaan siitä kiinni, muiden mielipiteitä asiasta en tiedä eikä kiinnostakaan.
Täytyy tähän vielä lisätä, etten tiedä tai tunne yhtäkään miestä, joka olisi vaihtanut nuorempaan.Kun ikää tulee 25+ alkaa kummasti kiinnostaa miehen tulot ja "taso", biologinen kello tikittää ja alkaa isän etsintä lapselle
Sorry, mutta olen niin visuaalinen etten voisi n*ssia rumaa miestä vaikka olisi minkälainen.
Hyvännäköisiä miehiä tuntemani naiset hehkuttaa, ei ketään kiinnosta mikään miesten ihailema varallisuus ja status, oli ikä mikä vaan.
Sinä ilmeisesti tunnet vain gold diggereitä, ja se kertoo lähinnä sinusta - ei kenestäkään muusta.
Tämäkin ketju todistaa, että palstamiehet huomaa naisista vain ne gold digger-tyyppiset pissikset ja muut instabeibet.
Yrittäkää raukat ymmärtää, että kyse on teidän henkilökohtaisesta naismaustanne, ei naisista yleisesti.
Jos teidän naismakunne on tuo, hankkikaa sitä statusta ja varallisuutta älkääkä ulisko.
Tunnen yhden miehen, joka ei eroa, koska ei ole tehty avioehtoa aikanaan.
Eipä lähde, kun mies on se, joka on lihonut 18 vuoden aikana lähes 20 kg. Itse painan viisi kiloa enemmän kuin tavatessa ja olen edelleen bmi:n alarajoilla ja tehnyt ja imettänyt pari lasta.
No en todellakaan ystävistä mieti mitään tasoa. Enkä tunne ketään nuoremman mukaan lähtenyttä, kaikki yllätyserot ja pettämisetkin on oman ikäisten kanssa. Mutta in all fairness, kyllähän joskus vastaan tulee pariskuntia jotka tuntuvat olevan "eri paria". Olkoon he todisteita joko siitä että rakkaus on sokea tai siitä että muu kuin ullonäkö ratkaisee.. Ei toki palstatotuudessa mutta irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suvussa yksi pari, jonka mies on ollut nuorena todella komea ja on edelleen ikäisekseen komea ja charmikas.
Nainen taas oli nuorena perusnätti ja iän myötä muuttunut sellaiseksi totaalisen huomaamattomaksi ja jopa rumaksi, mutta tuo mies kohtelee naistaan edelleen rakastuneen elkein.Tämä pari oli tosin ulkoisesti eri tasoa jo alkujaankin, että ei sinänsä liity tähän.
Tasoero on vain korostunut myöhemmin, kun perusnätille kävi niinkuin taviksille käy eli naama ei näytä enää miltään ja kroppa on plösö, ja nuorena todella hyvännäköinen taas on yleensä vanhanakin ikäisekseen hyvännäköinen kuten tuo mieskin, joka vielä treenaa ja on edelleen veistoksellisessa kunnossa.
Vanhemmilla ihmisillä se hyvännäköisyys on vieläpä harvinaisempaa, niin siksi siihen kiinnittää huomiota.Miehen tasokkuus ei ole sitå että on hyvännäköinen, perehdy pliis pliis pliis asioihin
No minun (nuoren naisen) silmissä se on puhtaasti ja vain ja ainoastaan siitä kiinni, muiden mielipiteitä asiasta en tiedä eikä kiinnostakaan.
Täytyy tähän vielä lisätä, etten tiedä tai tunne yhtäkään miestä, joka olisi vaihtanut nuorempaan.Kun ikää tulee 25+ alkaa kummasti kiinnostaa miehen tulot ja "taso", biologinen kello tikittää ja alkaa isän etsintä lapselle
Sorry, mutta olen niin visuaalinen etten voisi n*ssia rumaa miestä vaikka olisi minkälainen.
Hyvännäköisiä miehiä tuntemani naiset hehkuttaa, ei ketään kiinnosta mikään miesten ihailema varallisuus ja status, oli ikä mikä vaan.Sinä ilmeisesti tunnet vain gold diggereitä, ja se kertoo lähinnä sinusta - ei kenestäkään muusta.
Hjallis Harkimo seurustelee Suomen kauneimpien naisten kanssa, tuskin siksi että on niin komea :) ehkä sinä olet poikkeus, yleensä miehen varallisuus tekee miehestä kiinnostavan
En tunne, kyllä kaikkien tuntemieni pariskuntien taso on romahtanut molemmilla osapuolilla yhtä nopeasti.
Me ollaan sellaisia. Olen lihonut, mutta mies on komea edelleen ja ollaan oltu yhdessä 31 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti rakastavien suhteessa "tasoerot" lakkaavat ajan myötä merkitsemästä. Tällaisille ihmisille kumppani ei ole näyttelyesine, niinkuin tyhjäpäille on.
Sanoo nainen jonka taso laskee jokaisen ikävuoden myötä :) silloin nuorena ne oli tosi tärkeitä kun oma tasosi oli korkeimmillaan, nyt vanhana "ei me välitetä niistä yhtään" LOL
Täähän se ois. Voi tulla yllätyksenä että mies ei ajattele ihan samoin.
No luuleeko se vanha mies ettå hänelle vanhalle miehelle on tarjolla nuoria naisia tilalle?
Vanha on vanha ja varsinkin kun on vanha mies. Naisen alapää toimii aina, miehen ei.
En tunne kuin yhden eroparin, jossa mies oli erossa aloitteen tekijä. Nainen oli muutaman vuoden miestä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini ollut naimissa 25 vuotta, nainen lihonut ja vanhentunut, mies taas isopalkkaisessa johtavassa roolissa. Silti ei ole eronnut.
Unohdin mainita että tietenkin on useita salasuhteita ja rakastajia
Yhden todella ison firman överikas pomo, ei nyt kauhean kaksisen näköinen muttei hirveäkään, on naimisissa lastensa äidin kanssa. Äiti on... iso, roteva, lihava, meikitön, tukka roikkuu...
En tiedä ovatko onnellisia, tiedän vain pariskunnan. En itse päästäisi itseäni sellaiseen kuntoon kuin tää rouva vaikka ei olis miestäkään.
Niillä rahoilla ukko sais helposti nuoren kinkun joten täytynee kunnioittaa.
"Tasoero" on ihan sananakin huvittava. Eiköhän se nyt ole aika arkipäivää hyvin monessa perheessä, että toinen sairastuu, joko kroonisesti tai hetkellisesti eikä palaudu siitä kokonaan koskaan. Tällöin varmaan "tasoero" on aivan valtava....
Me. Olen entinen kaunotar ja mies on edelleen pitkä, komea ja hyvässä ammatissa. Saisi milloin tahansa minua kauniimman, nuoren naisen, mutta ei kuulemma halua, kun joskus olen kysynyt. Olen kuulemma maailman kaunein nainen ja vielä kauniimpi kuin nuorena. Jaha :) No, kauneus on katsojan silmissä.
Nuorempien naisten perään lähtevät vain ne jotka eivät saa huipputasoista ikäistään naista. Tosin eivät myöskään mitään tasokasta nuorempaa naista, mutta yrittävät itku kurkussa sössöttää että se olisi joku tasokkuuden osoitus jos on nuorempi nainen rinnalla. Hyvät naurut silti saa niiden pösilöiden kustannuksella. :D
Meillä. Olen lihonut paljon, mies edelleen hoikka ja hyvännäköinen. Olemme olleet onnellisesti yhdessä jo 15v, joskin lihomisen olen lopettanut ja aloittanut laihdutuksen. En kuitenkaan laihduta miehen vuoksi, vaan itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisiä miehiä tuntemani naiset hehkuttaa, ei ketään kiinnosta mikään miesten ihailema varallisuus ja status, oli ikä mikä vaan.Sinä ilmeisesti tunnet vain gold diggereitä, ja se kertoo lähinnä sinusta - ei kenestäkään muusta.
Hjallis Harkimo seurustelee Suomen kauneimpien naisten kanssa, tuskin siksi että on niin komea :) ehkä sinä olet poikkeus, yleensä miehen varallisuus tekee miehestä kiinnostavan
Ööö... Siis keiden "Suomen kauniimpien"?
Miehet huomaa naisista ilmeisesti vain gold diggerit?
Muille kuin gold diggereille miehen taso määräytyy ulkonäön ja luonteen perusteella, etenkin ulkonäön.
Ei naiset koskaan ihaile ja keskenään jauha kenenkään miehen varallisuudesta tai asemasta työelämässä, mutta komeat miehet huomataan ja niistä puhutaan myös naisten kesken.
Gold diggerit erikseen, mutta niitä ei tavalliset naiset yleensä edes tunne.
Komeita miehiä ihaillaan, ja parisuhteeseen mennään luonteen perusteella.