Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yläkerran naapuri kävelee kantapäillä kotonaan

Vierailija
17.08.2019 |

TÖMPS TÖMPS ja TÖMPS. Jos laitan kaksi kuohuviinilasia koskettamaan toisiaan niin kuuluu lasin helinä kaapista. Joo äänet kuuluu elämään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaillaanko sen pitäisi kävellä? 

Vierailija
2/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten.

Yläkerran naapurisi elää tavallaan,

Elä sinäkin tavallasi ja etsi muitakin harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, kuin naapuriesi elämän seurailua.

Olet surkea, ihan normaali elämän ulkopuolella oleva, sairaaloinen kyttääjä.

Muuta muualle, johonkin omakotitaloon korpeen, joissa vain tuuli puissa soittelee.

Olet luuseri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpaillaanko sen pitäisi kävellä? 

Miten olisi normaali tapa kävellä? Ei se nyt ole mitään normaalia jos astiakaapissa lasit kilisevät vastakkain kun naapuri tömistelee edes takasin tuntitolkulla?

Vierailija
4/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapäiden jyskyttäjät ovat kerrostalojen syöpä, pahempia kuin musiikin huudattajat.

Vierailija
5/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapäillä käveleminen on tozella vaikeaa. Kokeilkaa vaikka. En usko, että kukaan kävelisi niin kotonaan.

Vierailija
6/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantapäillä käveleminen on tozella vaikeaa. Kokeilkaa vaikka. En usko, että kukaan kävelisi niin kotonaan.

todella*

Vierailija
7/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on yläkerrassa naapuri, joka nostelee ahkerasti painoja. Ja myös laskee ne karjaisten lattialle - TÖMPS!, TÖMPS!

Korvakuulokkeet sentään auttavat työhön keskittymisessä.

Vierailija
8/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kanta-astuja enkä minäkään usko kenenkään kävelevän pelkillä kantapäillään.

Vierailija
9/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulta on pois, jos elän uudestaan ysärinuoruutta Scooterin taustatanssijana kodissani!?

Tai Madonnan taustatanssijana?

Tai hienoja vauhtipotkuja tekevänä DJ Bobon taustatanssijana?

Let the dream come true

Vierailija
10/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ,mikä on hyvä lapsi käy fysioterapeuttilla kun "varvaskävelee"

Vierailija
11/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et asu alakerrassani. Mä kävelen kyynärsauvoilla.

Vierailija
12/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen kerrostalo -kyylä.

Vierailija
13/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös viereisestä asunnosta kuuluu kahden norsun kanta-askeleet häiritsevästi. Ei siinä mitään, jos liikkuisivat päivällä tai illalla, mutta se tömistely alkaa puolenyön jälkeen ja kestää kolmeen tai neljään yöllä. Vissiin heillä työ ravintolassa, mutta kyllä silti pitäisi ottaa huomioon talon muut asukkaat

Vierailija
14/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös viereisestä asunnosta kuuluu kahden norsun kanta-askeleet häiritsevästi. Ei siinä mitään, jos liikkuisivat päivällä tai illalla, mutta se tömistely alkaa puolenyön jälkeen ja kestää kolmeen tai neljään yöllä. Vissiin heillä työ ravintolassa, mutta kyllä silti pitäisi ottaa huomioon talon muut asukkaat

Norsu ei ole kanta-astuja, vaan sen askellus on varvasastunnan ja kanta-astunnan välimuoto.

Vierailija
15/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kantapää kävelijä ja olen saanut siitä naapurilta huomautuksen. Tuli ihan ovelle kertomaan. Tajusin että jokaisella jalkojen rakenne on erilainen. Minulla kantapää nyt tömähtää ensin lattiaan. Yritän hiipiä villasukilla Ja astua matolle varpailla. Se on aika hölmöä kun en voi kävellä luonnollisesti. Syyttäisin mieluummin huonoa äänieristystä koska minä en ainakaan tavallani tömistele. Itse kärsin vastaavasti naapurini tupakansavusta, se on ärsyttävää kun tuuletat niin huoneisto haisee kamalalle.

Vierailija
16/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takaisin maalle.

Vierailija
17/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelija kirjoitti:

Minä olen kantapää kävelijä ja olen saanut siitä naapurilta huomautuksen. Tuli ihan ovelle kertomaan. Tajusin että jokaisella jalkojen rakenne on erilainen. Minulla kantapää nyt tömähtää ensin lattiaan. Yritän hiipiä villasukilla Ja astua matolle varpailla. Se on aika hölmöä kun en voi kävellä luonnollisesti. Syyttäisin mieluummin huonoa äänieristystä koska minä en ainakaan tavallani tömistele. Itse kärsin vastaavasti naapurini tupakansavusta, se on ärsyttävää kun tuuletat niin huoneisto haisee kamalalle.

Oletpa "erikoinen". Ihminen on kanta-astuja.

Vierailija
18/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vieläkään oppinut kävelemään käsillään? Edes hiljaisuuden jälkeen?

Vierailija
19/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yläkerran naapuri jonka tömistely sai kattolamput helisemään ja lasit kilisemään kaapeissa. Selitin hänelle tilanteen ystävällisesti kirjeitse ja jytinä lakkasi.

Vaati aika paljon mietintää ja rohkeuden keräämistä ennen kuin ”kehtasin” valittaa näin naurettavalta tuntuvasta asiasta, mutta jälkikäteen ajatellen se kyllä kannatti. Yläkerran ihminen olikin fiksu mies ja elämänlaatuni parani huomattavasti.

Se, ettei pysty liikkumaan tömistelemättä on mielestäni osoitus huonosta kehonhallinnasta. Liike lähtee koko kropasta.

Vierailija
20/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini kello on kolme minuuttia edellä. Se on siis sellainen kello, joka kilkuttaa jotain kelloa tunnin välein. Esimerkiksi kymmenen aikaan kuuluu kymmenen kertaa sellainen "dong", varsinkin iltamyöhällä nuo äänet kuuluvat aika hyvin. Tiedän jo että puhelimeni kello näyttää 22:57, kun naapurin kello lyö yksitoista kertaa.