Pikkutuhminta jota partnerin kanssa sanottu?
Mitäs kevyttä tai eroottisia törkyä tullut heitettyä kumppanin, deitin tai vaikkapa ohikulkijan kanssa josta nyt ei kunnianloukkaussyytteitä tarvinnut tehdä? Mites reagointi puheista?
Kommentit (14)
Hieronnassa luvattu kumppanin kanssa Happy endingiä ja hierottu sitten kaikki paikat
Vaimo alkoi isittelemään. Isii, voitsä opettaa mua käyttää tätä (vibra kädessä)? Isi opetti
Sovittiin miehen kanssa että aletaan kolmatta yrittää, sanottiin vanhemmille lapsille että katsoisivat lastenohjelmaa ja mies tokaisi että äidin kanssa "töitä tehtävänä" (seksiä jota päivän mittaan useaan otteeseen)
Mä olin kiltti viaton pikku tyttö jota iso paha setä eli miesystävä jahtasi. Ja teki kaikkea tuhmaa. Joo ja ihan normaali mies on.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin miehen kanssa että aletaan kolmatta yrittää, sanottiin vanhemmille lapsille että katsoisivat lastenohjelmaa ja mies tokaisi että äidin kanssa "töitä tehtävänä" (seksiä jota päivän mittaan useaan otteeseen)
Joteki likane.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä "Saat tehdä mitä vain, avoimien ovien päivä" 😀 kolmeen paikkaan jyysti
Tuliko kakkaa pyllystä?
"Mä panen nyt sun pillus puhki". Tuli ainakin naurettua remakasti. :)
Vierailija kirjoitti:
Kolmeen paikkaan sänkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmeen paikkaan sänkyä?
Suu ja alakerran molemmat puolet
Mennääks toteuttamaan kummankin seksifantasioita.
Käänny vähän. Sulla on ihana perse, varmaan vähemmiskin vaatteis näytät hyvältä. Tutulle miehelle, jonka kanssa tilanne piti saada etenemään. Oi niitä aikoja :)
Mies on sellainen leppoisa vanhempi vastuuhenkilö töissä, jossa on paljon nuorempia miehiä. Siellä ovat alkaneet kutsua häntä lempinimellä iskä, "iskä hoitaa taas". Tää nimi on siirtynyt meidän sänkypuuhiinkin... (ja ei ole kummallakaan tyttäriä eikä mies ole muutenkaan viehättynyt lapsista, ei hätää!)
Kuiskittu miten tuosta takaa vois joku toinen samalla... Täällä muuten sensuroidaan tiettyjä sanoja. Härnäillyt vaimoa että se on jossakin oppinut ottamaan paremmin suihin.
Ps. En aisuri mut p€rvo vaimo sytyttää