Jätänkö nykyisen vaimoni, ja lähden exäni perään?
Olen nyt 3 vuotta ollut vaimoni kanssa yhdessä (vuoden naimisissa), mutta silti vieläkin mieleeni juolahtelee exäni. Olen kaiken tämän ajan sivuuttanut ajatukset exästä, ja ajatellut vain että se on normaalia kaipuuta joka menee ohi ajan kanssa, mutta ei. Se on vain paisunut ja paisunut, lopusta ei minkäänlaisia merkkejä.
Menin sitten eilen ottamaan yhteyttä exääni 3 vuoden jälkeen, ja hän vastasi viestiini. Kysyin häneltä, että miten nykyään pyyhkii. Aikamme rupateltua, exäni kysyi minulta, että haluanko lähteä kahville joku päivä. Sanoi, että on ajatellut minua edelleen vuosien jälkeen ja meinannut ottaa yhteyttä, mutta ei ole kuitenkaan kehdannut häiritä uutta elämääni.
Olen aivan rikki ja hämmentynyt.. Tuntuu niin pahalta kun teen näin nykyistä vaimoani kohtaan! En vain voi tunteilleni mitään. Tuntuu, että nykyinen naiseni ei ole se oikea minulle. Vaimoni on hyvä ihminen, älkää ymmärtäkö väärin, mutta hänestä puuttuu se kipinä mikä exässäni loimusi. Tuntuu vain, että minun pitäisi kuunnella sydäntäni ja palata exäni luokse. Kaipaan hänen pehmeää ihoaan ja kosketustaan. Monesti kun hän yöllä heräsi, hän sukelsi kainalooni peiton alle ja halasi lujaa. Minä heräsin, ja silitin häntä ja jatkoimme unia tyytyväisinä...
Mitä minä oikein teen? Lähdenkö paremman perään, vai luotanko siihen, että nämä ajatukset menevät vielä ohi? Olen rakastunut vaimooni (kai, niin ainakin luulen), mutta exäni herättää minussa suurempia tunteita.
M32
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi exäsi on exä?
Erosimme exäni kanssa, koska hän sai töitä Saksasta. Minä jäin kotopuoleen tekemään töitäni, ja hän lähti unelmiensa perään Luxemburgiin. Pidimme jonkin aikaa yhteyttä, mutta päätimme lähteä erille teille niin suuren etäisyyden takia.
ap
kultaseni, sinua huijattiin jo silloin. Luxemburg ei ole Saksassa. Googlaa hei. :D
Vierailija kirjoitti:
Älä tee niinkuin minä tein. Tapasin luokkakokouksessa exäni, ihastuin häneen uudelleen ja vietin hänen kanssaan yön jutellen ja halaillen (ei seksiä). Kerroin heti kotiin tultuani vaimolleni. Siitä seurasi kauhea kriisi. Vaimolta salaa viestillelin vielä exällenikin, mutta hän sanoi, ettei ollut lainkaan kiinnostunut suhteesta kanssani. Oma ihastuskin siinä laantui ja tajusin entistä paremmin rakastavani vaimoani. Aiheutin täysin turhaan suurta surua vaimolleni.
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi exäsi on exä?
Erosimme exäni kanssa, koska hän sai töitä Saksasta. Minä jäin kotopuoleen tekemään töitäni, ja hän lähti unelmiensa perään Luxemburgiin. Pidimme jonkin aikaa yhteyttä, mutta päätimme lähteä erille teille niin suuren etäisyyden takia.
ap
kultaseni, sinua huijattiin jo silloin. Luxemburg ei ole Saksassa. Googlaa hei. :D
Moi hupiveikko lue ketju ennen kuin olet olevinasi hauska. :)
Vierailija kirjoitti:
Mua epäilyttää, että ainakaan ap ei ole eksänsä suuri rakkaus. Miksi? Koska te erositte, eivät aidosti toisiaan rakastavat ihmiset eroa ilman, että sovitaan missä jälleen kohdataan.
Tuon takia varmaan minäkin sanoin eksälle erottaessa, että see you in hell.
Totta ihmeessä, anna palaa provotsku.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire oli naimsiin?
Kai minä halusin vain uskotella itselleni päässeeni exästä yli. Fake it 'till you make it niin sanotusti, mutta väärässä kuitenkin olin. Nyt iltaa kohden on alkanut tuntumaan siltä, että menen näkemään häntä.. Sanoi olevansa Suomessa käymässä, n. 100 km päässä minusta tällä hetkellä. En tiedä...
Ap
Kyllä kannattaa mennä nyt tapaamaan, jos on kerran mahdollisuus. Muuten mietit ja kelaat sitä koko ajan vaikka kuinka kauan. Parempi selvittää heti tunteenne. Kirjoita tähn ketjuun uudelleen kun olette nähneet, että miten meni ja mitkä fiilikset?
t.Exäänsä kaipaava nainen, jonka ex ei ole ottanut yhteyttä
Mä tyhmä petin nyksääni exän kanssa. Tajusin onneksi ihannoineeni vain mielikuvaa, jota ei ollut olemassakaan. Nyksä antoi onneksi anteeksi ja olemme siitä lähtien olleet onnellisia.
Et kyllä syvästi rakasta nykyistä vaimoasi jos omien sanojesi mukaan tunteet ovat vahvemmat exää kohtaan. Jos 3 vuoden aikana erosit ja menit uusiin naimisiin, oletan että nykyinen on ollut vain laastari.
Ota ero, ihan kaikkien vuoksi. Ei vaimosi ansaitse olla sellaisen kanssa joka haikailee toisen perään. Tunteilleen ei mitään voi, joten on väärin antaa ymmärtää muuta kuin miten asiat ovat oikeasti. Älä kuitenkaan oleta että nykyinen ottaa takaisin jos exän kanssa ei homma sujukaan.
Älä tee niinkuin minä tein. Tapasin luokkakokouksessa exäni, ihastuin häneen uudelleen ja vietin hänen kanssaan yön jutellen ja halaillen (ei seksiä). Kerroin heti kotiin tultuani vaimolleni. Siitä seurasi kauhea kriisi. Vaimolta salaa viestillelin vielä exällenikin, mutta hän sanoi, ettei ollut lainkaan kiinnostunut suhteesta kanssani. Oma ihastuskin siinä laantui ja tajusin entistä paremmin rakastavani vaimoani. Aiheutin täysin turhaan suurta surua vaimolleni.