Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"
Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.
M35
Kommentit (753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että aika käytettyä tavaraa olet saanut. :I
Mitä tavarakauppaa nämä palstan miehet käyvät? Minä olin kuvitellut että tässä oli puhe ihmissuhteista, mutta ei sitten näköjään ollutkaan...
Niin, etenkin ihmissuhteesta, jossa on rakastunut nainen, joka on onnellinen löydöstään. No, totuus valkenee hänellekin ja ap jää taas yksin itkeämään yhtä syytä rikkaampana vihata koko naissukupuolta: Vaikka itse ryssi suhteensa asenteellaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa on keskusteltu oman mieheni kanssa. Että nuorena olisi koko vuosikymmenen hyvä suhde kaatunut jo erilaisiin musiikkimakuihin. Teineille tuo on tärkeää, aikuisille merkityksetöntä.
Nuorena pitää mennä ja kokeilla, sitten kun on löytynyt itsensä on vasta kypsä vakiintumaan.
Jep. Mutta osa mieluummin provoaa perhepalstalla, kuin elää elämäänsä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kommentti kirjoitti:
Ymmärrän tosi hyvin, että jäi paska fiilis. Kyllähän meistä jokainen haluaisi kumppanin, joka näkisi meidät aidosti haluttavina ja kiinnostavina, eikä vain jonain, ketä ”kelpaa nyt”.
Voisitko kertoa hänelle ihan rauhallisesti, miksi sua jäi vaivaamaan tuo asia? Jos hän todella sua arvostaa, niin varmasti kuuntelee ja kyseessä saattoi olla vain väärinkäsitys!! Kenties hän tarkoitti sanoa: ”Olin sillon kiinnostunut vain ääliöistä, enkä tajunnut yhtään, millaisen miehen oikeasti elämääni haluan!”
Keskustelemalla rauhallisesti useimmat väärinkäsitykset voi onneksi selvittää, ja niitähäbn suhteessa syntyy alvariinsa. :)
Voin kommentoida ap:n puolesta, että miehet eivät siedä sitä ajatusta, että puoliso on ollut useitten miesten panoalustana. Tuo kommentti olis pitänyt selvittää tarkemmin, että miksi ei ole ennen kelvannut ja miksi nyt kelpaa.
Seksiä harrastava nainen = panoalusta. Kertoo kaiken kaksinaismoraalisesta ajattelutavastasi. Nainen on sinulle objekti.
Sinähän sen sanoit ja heti kaikki miesvihaajat tykkäs tekstistäsi. Olet hyvä laittamaan sanoja toisten suuhun.
Mitähän sinä mahdat tarkoittaa sanalla panoalusta? Jos nainen ei sinun mielestä harrasta seksiä, niin hän tekee... mitä?
Vaihtaa miestä tiheään tahtiin. Ns. helppo nainen.
Tuossa kommenteissa luki "useitten miesten". Tämä tarkoittaa myös sitä, että naisella ei ole saanut olla seurustelusuhteita. Jos nainen on seurustellut 10 vuoden aikana viiden miehen kanssa vuoden kerrallaan, niin nainen on miesten mielestä mennyt pilalle. Tätä miesten logiikkaa minä en ymmärrä.
En kyllä lähtisi yleistämään 😊 ainakin omassa ystäväpiirissäni itseni mukaanlukien on jokaisella ollut enemmän tai vähemmän niitä seksikumppaneita. Keskiarvoksi uskon 10-20, joillain voi olla enemmänkin. Silti tässä +30 iässä ovat sitoutuneet ja löytäneet hyviä miehiä, joilla ei ole mitään itsetunto-ongelmaa menneisyydestä. Tuntuu, että sellainen mustasukkaisuus ja kateellisuus ovat enemmänkin nuorempien miesten tai muutoin pahasti itsetunto-ongelmaisten juttuja. Oma mieheni ei ole mitään missään vaiheessa maininnut menneisyydestäni, vaikka olen rehellIsesti kertonut. Se ei yksinketaiseati ole mikään juttu normaalille nykymiehelle, joka tietää naisenkin tykkäävän seksistä.
Sinä et tiedä ystäviesi miesten ajatuksista yhtään mitään. Et välttämättä edes oman miehesi.
Jos miehelläni on jotain sala-ajatuksia niin sitten on. Eikö pääasia ole hyvä, tasapainoinen ja seksuaalisesti aktiivinen suhde? Ainakin minä olen onnellinen ja mies väittää samaa. Joten jos jossain potee joku syvällisempi ajatus niin ei sillä ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään.
Ja ikinä en ole kuullut, että tällainen asia olisi ystävieninkään parisuhteita rassannut. Ongelmia toki on ollut esimerkiksi kotitöiden jaosta ja rahankäytöstä. Minulla on myös paljon miespuoleisiä kavereita eikä kukaan mitään ole sanonut (ja tiedän, että heidän tyttöystävillään on myös seksuaalisesti aktiivinen tausta).
Ehkä miehet tajuavat itsekin koko jutun olevan niin nolo, etteivät viitsi siitä ääneen molottaa? Kuka haluaa sanoa olevansa niin epävarma itsestään ja mustasukkainen, että vertaa itseään naisen entisiin seksikumppaneihin ja ainoa tapa, jolla mies kokee olevansa mies, jos naisella ei olisi seksuaalista menneisyyttä. Se olisi naisille niin iso turn off kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tavarakauppaa nämä palstan miehet käyvät? Minä olin kuvitellut että tässä oli puhe ihmissuhteista, mutta ei sitten näköjään ollutkaan...
Ihan turhaa sössötystä tuo. Palstan naiset käsittelevät puheissaan miehiä kuin arvioitavia lihakimpaleita, ei sen enempää. Tosinainen kestää saman proseduurin omalla kohdallaan, joten shut up.
Miksi osa ottaa tuon niin negatiivisesti? Eihän se kerro mitään ap:sta vaan naisesta. NAINEN ei olisi osannut arvostaa. Tarkoittaa, että pitää omaa aiempaa arvostelukykyään huonona ja ap:ta hyvänä. No, voihan tuon takia sitten päättää suhteen, onhan tuo hirveää.
Niin kun kukaan ei anna sitä "tavaraa" täällä ulisi-jalle, voi yh-yyy.
Alamittainen sintti, mieleltään likainen, joka saa ihan sen mitä ansaitseekin. Eli ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tosi hyvin, että jäi paska fiilis. Kyllähän meistä jokainen haluaisi kumppanin, joka näkisi meidät aidosti haluttavina ja kiinnostavina, eikä vain jonain, ketä ”kelpaa nyt”.
Voisitko kertoa hänelle ihan rauhallisesti, miksi sua jäi vaivaamaan tuo asia? Jos hän todella sua arvostaa, niin varmasti kuuntelee ja kyseessä saattoi olla vain väärinkäsitys!! Kenties hän tarkoitti sanoa: ”Olin sillon kiinnostunut vain ääliöistä, enkä tajunnut yhtään, millaisen miehen oikeasti elämääni haluan!”
Keskustelemalla rauhallisesti useimmat väärinkäsitykset voi onneksi selvittää, ja niitähäbn suhteessa syntyy alvariinsa. :)
Voin kommentoida ap:n puolesta, että miehet eivät siedä sitä ajatusta, että puoliso on ollut useitten miesten panoalustana. Tuo kommentti olis pitänyt selvittää tarkemmin, että miksi ei ole ennen kelvannut ja miksi nyt kelpaa.
Seksiä harrastava nainen = panoalusta. Kertoo kaiken kaksinaismoraalisesta ajattelutavastasi. Nainen on sinulle objekti.
Sinähän sen sanoit ja heti kaikki miesvihaajat tykkäs tekstistäsi. Olet hyvä laittamaan sanoja toisten suuhun.
Mitähän sinä mahdat tarkoittaa sanalla panoalusta? Jos nainen ei sinun mielestä harrasta seksiä, niin hän tekee... mitä?
Tuossa kommenteissa luki "useitten miesten". Tämä tarkoittaa myös sitä, että naisella ei ole saanut olla seurustelusuhteita. Jos nainen on seurustellut 10 vuoden aikana viiden miehen kanssa vuoden kerrallaan, niin nainen on miesten mielestä mennyt pilalle. Tätä miesten logiikkaa minä en ymmärrä.
En kyllä lähtisi yleistämään 😊 ainakin omassa ystäväpiirissäni itseni mukaanlukien on jokaisella ollut enemmän tai vähemmän niitä seksikumppaneita. Keskiarvoksi uskon 10-20, joillain voi olla enemmänkin. Silti tässä +30 iässä ovat sitoutuneet ja löytäneet hyviä miehiä, joilla ei ole mitään itsetunto-ongelmaa menneisyydestä. Tuntuu, että sellainen mustasukkaisuus ja kateellisuus ovat enemmänkin nuorempien miesten tai muutoin pahasti itsetunto-ongelmaisten juttuja. Oma mieheni ei ole mitään missään vaiheessa maininnut menneisyydestäni, vaikka olen rehellIsesti kertonut. Se ei yksinketaiseati ole mikään juttu normaalille nykymiehelle, joka tietää naisenkin tykkäävän seksistä.
Oletko itse mies, vai kuka sinut on nimittänyt puhumaan miesten suulla? Ymmärrän todella hyvin, jos mies ei halua vaimokseen jotain jakorasiaa.
Uskon siihen mitä näen ympärilläni eli lukuisia avo- ja avioliittoja kavereillani, vaikka heillä on todellakin ollut aktiivinen seksielämä nuorempana. En vain ole törmännyt tuollaisiin miehiin, joille tämä on ongelma. Ehkä heitä on, mutta todellisuus kuitenkin kertoo muuta. Ihmiset pariutuvat jatkuvasti ja on enemmän sääntö kuin poikkeus, että n. 30 -vuotiaalla naisella on ollut useampi seksikumppani. Ja ihan aktiiviisia me olemme seksin suhteen eikä vaan "anneta", jos joku on pyytänyt.
Oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä tuntee olonsa miehekkääksi ja mieheksi muutenkin, eikä heitä kiinnosta jotkin exät. Kuten sanoin, ei omanikaan mies ole koskaan heitä tuonut esille. Mieheni on paras seksikokemukseni muutenkin ja hän tietää sen. Yhden exän kanssa olen ystäväkin ja mieskin on hänet tavannut monta kertaa. Olisi mielestäni heikoutta mieheltä kehittää tästä jokin ongelma.
Se nyt vain menee niin, että me naisetkin pannaan menemään. Seukata voi kiinnostavien kundien kanssa, mutta eri juttu se, kenenkä kanssa perustetaan perhe. Rahasta ei ole kyse, vaan siitä, että on olemassa isämateriaalia tai sitten ei.
Minä olen ollut mieheni kanssa parikymppisestä ja olen monta kertaa miettinyt että jospa olisimme tavanneet vasta myöhemmin. Mies muutti minun kanssa yhteen vanhempiensa luota ja siitä on seurannut monet riidat. Miehelle olisi tehnyt hyvää asua vuosi pari yksinään, niin kotityöt olisi tullut tutuksi.
Miksei noin saastaisen ajatusmaailman omaava hakeudu hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies, vai kuka sinut on nimittänyt puhumaan miesten suulla? Ymmärrän todella hyvin, jos mies ei halua vaimokseen jotain jakorasiaa.
Uskon siihen mitä näen ympärilläni eli lukuisia avo- ja avioliittoja kavereillani, vaikka heillä on todellakin ollut aktiivinen seksielämä nuorempana. En vain ole törmännyt tuollaisiin miehiin, joille tämä on ongelma. Ehkä heitä on, mutta todellisuus kuitenkin kertoo muuta. Ihmiset pariutuvat jatkuvasti ja on enemmän sääntö kuin poikkeus, että n. 30 -vuotiaalla naisella on ollut useampi seksikumppani. Ja ihan aktiiviisia me olemme seksin suhteen eikä vaan "anneta", jos joku on pyytänyt.
Oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä tuntee olonsa miehekkääksi ja mieheksi muutenkin, eikä heitä kiinnosta jotkin exät. Kuten sanoin, ei omanikaan mies ole koskaan heitä tuonut esille. Mieheni on paras seksikokemukseni muutenkin ja hän tietää sen. Yhden exän kanssa olen ystäväkin ja mieskin on hänet tavannut monta kertaa. Olisi mielestäni heikoutta mieheltä kehittää tästä jokin ongelma.
Asia selvä. Meillä on siis eri ohjenuorat elämässä ja se tuskin vaikuttaa elämäämme mitenkään. Olen vain itse tavannut miehiä, jotka eivät katsoisi tällaista hyvällä. He tosin ovat vähän.. miten sanoisin, parempaa sorttia.
Menee vähän sivuraitelle, mutta naisena minua loukkaa ja ärsyttää se, että nämä ulisijat eivät erota yksilöitä massasta. Olen törmännyt ihan elävässä elämässä (en onneksi kuin kerran moiseen yksilöön!), että ihan normaali seurustelu riittää laittamaan naisen huoralokeroon.
Ja tämä muka itse niin paljon parempi mies on ainoa, joka elämässäni on kutsunut minua huoraksi ja puhunut sukupuolielimistäni halventavasti.
Naisella voi olla monta (vaikkapa kaksi tai neljä) seksikumppania siksi, että hän on yrittänyt rakentaa pysyviä parisuhteita, mutta ne ovat kaatuneet. Kyseessä ei siis ole mikään irtosuhteilu. Eivät nuo miehet itsekään ole ajatelleet odotella alttarille asti, joten sinänsä todella ahdistavaa ja omituinen ajatusrakennelma.
Naisena teet ilmeisesti aina väärin. Jos etenet hitaasti, olet pihtari ja nopeasti niin jakorasia lunttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Omassakin ystäväpiirissäni on naisia kaikenlaisilla historioilla, lähes kolmekymppiseksi neitsyenä säilyneistä 30-50 miehen kanssa seksiä harrastaneisiin. Kaikki pitkässä parisuhteessa, useimmat perheellisiä. Pääsääntöisesti kaikki pariutuneet samankaltaisen seksuaalimoraalin omaavien kanssa. Toisen pään sisään on tietysti vaikea nähdä, mutta ei niillä aktiivisimpien naisten kanssa pariutuneilla ole valinnanvarasta ollut puutetta. Tietysti eri juttu nämä palstaulisijat, jotka ovat katkeroituneita siitä etteivät ole itse saaneet sitä irtoseksiä. Sellaisen kanssa nyt ei kannata pariutua kenenkään, siveysasteesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa sössötystä tuo. Palstan naiset käsittelevät puheissaan miehiä kuin arvioitavia lihakimpaleita, ei sen enempää. Tosinainen kestää saman proseduurin omalla kohdallaan, joten shut up.
Kysyntä ja tarjonta erottaa teikäläiset ja naiset. Teitä ei kukaan täyspäinen huoli, silti te kuvittelette, että teillä on varaa vaatia naiselta neitsyyttä. Jalat ristissäkö olisi pitänyt odottaa jotain good for nothing -prinssiä, jota ilman olisi mieluusti jäänyt, jos olis tiennyt, että ruman ulkomuoden lisäksi myös sisältö prinssillä on sitä itteään. Onneton elämä ois päätyä jonkun katkeran ja ruman pskan kanssa yhteen, joka kyttää muiden elämää ja níllíttää heti, jos ei itse saa samanlaista hopeatarjottimelta. Pitäkää tunkkinne ja hankkikaa elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Meillä on siis eri ohjenuorat elämässä ja se tuskin vaikuttaa elämäämme mitenkään. Olen vain itse tavannut miehiä, jotka eivät katsoisi tällaista hyvällä. He tosin ovat vähän.. miten sanoisin, parempaa sorttia.
Olen eri, mutta tietysti sinun näkökulmastasi sinun kanssasi samanlaisen arvomaailman omaavat ovat parempia kuin täysin eri tavalla ajattelevat. Ei se heistä mitenkään absoluuttisesti parempaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän sivuraitelle, mutta naisena minua loukkaa ja ärsyttää se, että nämä ulisijat eivät erota yksilöitä massasta. Olen törmännyt ihan elävässä elämässä (en onneksi kuin kerran moiseen yksilöön!), että ihan normaali seurustelu riittää laittamaan naisen huoralokeroon.
Ja tämä muka itse niin paljon parempi mies on ainoa, joka elämässäni on kutsunut minua huoraksi ja puhunut sukupuolielimistäni halventavasti.
Naisella voi olla monta (vaikkapa kaksi tai neljä) seksikumppania siksi, että hän on yrittänyt rakentaa pysyviä parisuhteita, mutta ne ovat kaatuneet. Kyseessä ei siis ole mikään irtosuhteilu. Eivät nuo miehet itsekään ole ajatelleet odotella alttarille asti, joten sinänsä todella ahdistavaa ja omituinen ajatusrakennelma.
Naisena teet ilmeisesti aina väärin. Jos etenet hitaasti, olet pihtari ja nopeasti niin jakorasia lunttu.
Se onpi massayksilön vaikea hahmottaa sitä, että 1% yksilöiden standardit ovat korkeammalla kuin ne 4 harjoittelusuhdetta. 4 nimittäin on jo todella paljon. Jos ei niiden puitteissa nappaa, jotenkin oma kehitys tai persoonamateriaali on aika keskinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeisimmäksi tässä ketjussa on nyt muodostunut (jälleen) se, että naiset ovat joko kykenemättömiä näkemään asioita miehen näkökulmasta, tai sitten tietoisesti tekevät kaikkensa, etteivät vahingossakaan ymmärtäisi asiaa miehen näkökulmasta.
Olisiko niin, että miehen asenne on miehelle itselleen haitallinen ja myös mahdolliselle parisuhteelle, siksi yritetään auttaa.
Otetaan esimerkiksi nainen, joka toivoo lasta. Ensin luomuyrityksiä ja pettymyksiä. Sitten rankat hormonihoidot ja hedelmöittymisten epäonnistumiset. Itkut joka kuukausi. Sitten adoptoidaan lapsi. Onko tämä lapsi vihan kohde, koska ei ole omaa verta ja lihaa eikä ole kasvanut omassa kohdussa ja tie ollut rankka vai onko se lapsi rakas ja suloinen onnen täyttymys, vihdoin vaikeuksien jälkeen.
Tämän ketjun miehillä on syvä huonommuudentunne ja kaikkein haitallisinta se on heille itselleen. Heidän elämäänsä se pilaa, oli naista tai ei.
nainen määrittelee mikä on hyvä parisuhde ja miehen tehtävä on muutttua. Muistakaa miehet roolinne: siementäjä ja laskujen maksaja.
Olen samaa mieltä. Palstan ääneen lausumaton aksiooma on se, että miehen pitäisi maksaa kaikki ylöspito ja hän kuitenkin on tyhmä ja ääliö ja riittämätön sika, joka ei ymmärrä naistaan tarpeeksi ja ansaitsee siksi kaiken skeidan mitä keksitään päälle heittää. Se jolla on silmät näkee. Toivottavasti nämä naiset saavat lopulta mitä ansaitsevat.
Olen nainen ja samaa mieltä tästä minäkin. Harmittaa kun on vaikeaa samastua suureen osaan oman sukupuolen edustajista. Jos jokin palstalla erityisesti harmittaa, se on tämä jatkuva r--skausmeininki miehiä kohtaan, jota pidetään ihan itsestäänselvästi hyväksyttävänä, vaikka tosielämässä ihminen löytäisi itsensä aika nopeasti kivojen ihmisten ulossulkemana kun suoltaa moista potaskaa mielipiteenään.
Minä en tiedä ystävissäni ainuttakaan naista, joka odottaisi miehen "maksavan kaiken ylöspidon". Ihan kaikki ovat parisuhteessa tai liitossa, jossa yhdessä maksellaan opintolainoja ja autoja ja ruokia ja vakuutuksia ja muita arjen menoja. Millaisissa piireissä Suomessa on naisia, joiden miehet maksavat kaiken ja miten ison prosenttiosuuden nämä "piirit" muodostavat?
Ystäväsi eivät varmaankaan ole sama asia kuin palsta? Voi lukea lukemansa kunnolla etc.
En minäkään tunne yhtään naista, jonka mies maksaisi kaiken elämisen. Ehkä näin on perheissä, joissa naisella ei ole koulutusta eikä suomen kielen taitoa.
Huokaus. Vaikea tietysti varmaksi sanoa, kun en sinun henkilökohtaista tilannetta tunne, mutta olen tavannut monta naista, joiden naisten matikka on aika omalaatuista. Esim. nainen sanoo "olen pääasiallinen leiväntuoja meidän parisuhteessa" (kyseessä siis poikaystävänsä kanssa asuva nuori nainen). Lisäkysymyksillä selvisi, että miehen äiti maksaa heidän vuokransa ja tämä nuori nainen puhuu jostain puhelinlaskuista etc., koska mies opiskeli ja nainen kävi osa-aikatyössä. Olen vain tavannut liian monta naista, jotka luulevat olevansa systeemin isoin pelaaja koska tuovat muutaman satasen kuussa rahaa pöytään. Naisilla on ikävä tapa pitää muiden vaivannäköä näkymättömänä. Tämän olen tosielämässä todistanut, ja tämä näkyy palstalla myös.
Kuinka nuori sinä olet jos tuollaisia "miehiä" tunnet joiden ÄITI maksaa ruuat? Ei voi sitten se muijakan olla paljoa kuuttatoista vanhempi.
Normaaleissa perheissä ja parisuhteissa yleensäkin, molemmat ovat koulunsa käyneet ja useimmiten töissä, ei työttömiä nyt kuitenkaan kuin joka kymmenes ja nuoremmista paljon harvempi, ja ne työttömätkin saa työttömyyskorvausta eivätkä ole yleensä pitkää aikaa työttömänä.
Muija oli 26-vuotias, ei mikään teini.
Eli yksittäisen 26-vuotiaan naisen kommentin perusteella sinä tiedät, että suomalaiset naiset odottavat miehen maksavan kaiken ylöspidon.
Tämän mukaan kukaan ei oleta miehen maksavan vaan miehen äidin. Se mieshän opiskeli eikä ansainnut sitäkään vähää, mitä nainen. Mutta ulin logiikalla mies on tässä elättäjä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Omassakin ystäväpiirissäni on naisia kaikenlaisilla historioilla, lähes kolmekymppiseksi neitsyenä säilyneistä 30-50 miehen kanssa seksiä harrastaneisiin. Kaikki pitkässä parisuhteessa, useimmat perheellisiä. Pääsääntöisesti kaikki pariutuneet samankaltaisen seksuaalimoraalin omaavien kanssa. Toisen pään sisään on tietysti vaikea nähdä, mutta ei niillä aktiivisimpien naisten kanssa pariutuneilla ole valinnanvarasta ollut puutetta. Tietysti eri juttu nämä palstaulisijat, jotka ovat katkeroituneita siitä etteivät ole itse saaneet sitä irtoseksiä. Sellaisen kanssa nyt ei kannata pariutua kenenkään, siveysasteesta riippumatta.
Täytyy todeta, että minulla ei ole aavistustakaan ystävieni seksimenneisyydestä. Eikä heillä minun. Yhden kaverin kanssa käytiin aikoinaan usein viihteellä, joten sen tiedän, että hänellä oli siihen aikaan yhden yön juttuja, mutta nyt puhutaan 2-3 vuoden ajanjaksosta.
Niin kun pikkupili ei itse saa, sen pitää keksiä kaunaista jaskaa.
Ei normaalit miehet mieti jotakin ihan normaalia elettyä elämää. Sitten jos itse on uskoton jaska,(tai olisi jos pystyisi,nämä täällä eivät ole naiseen koskeneetkaan, eivät pysty pettämään kun eivät saa sitä ensimmäistäkään naista), sitten pitää miettiä gullikaruselleja ja muuta homoeroottista.
Hakeudu hoitoon.
Miehillä on oikeus arvioida naisia yhtä raa'asti kuin naisilla miehiä.