Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oikein jaksatte parisuhdetta?

Vierailija
17.08.2019 |

Ja tarkoitan siis niitä, jotka vakavassa suhteessa. Kun siihen tulee mukaan kaikki kyläilyt kumppanin sukulaisten luona+tietysti omat ja niihin menee kaikki viikonloput. Sitten voi mennä aika myös auttaessa kumppanin kanssa hänen vanhempiaan marjojen poimimisessa, jos heillä omakotitalo. Puhumattakaan siitä, jos teillä itellännekin omakotitalo ja siinä hoitaminen. Eihän omaa aikaa loppujen lopuksi jää enää paljon tämän jälkeen, jos vielä töissä käytte.

Ja kysyn tätä ihan siksi, koska ite oon sinkku eikä mitään hinkua parisuhteeseen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liikaa omaa elämää?

Vierailija
22/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen halusin kovin parisuhteen, mutta sitten tajusin kun kävin treffeillä naisten kanssa miten vaikea on olla sellainen mies että nainen olisi tyytyväinen. Olen sellainen rauhallisempi tapaus joka ei tykkää käydä yökerhoissa tai festareilla vaan viihdyn enemmän lenkkeilemässä ja kotona leffoja katsoessa ja pelejä pelaten. Naiset kuitenkin tykkää mennä ja nähdä ja täällä Suomen yöelämässä ja skenessä ei ole mitään mikä mua kiinnostaa. Tykkään toki matkustella muutaman vuoden välein Euroopassa kaupunki ja hiekkarantalomillakin, mutta en monta kertaa vuodessa. Olen ymmärtänyt, että yksin pärjää ihan hyvin.

Kun lopetin noiden parisuhdeasioiden miettimisen ja haikailemisen niin olo parani heti sinne 9-10 tienoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaahan sitä kun saa vaimolta välillä p i m p p i ä. Muuten ei jaksaisi ja kämppikseksi ottaisin mieluummin miehen.

Vierailija
24/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna menee kamalasti aikaa ja energiaa deittailuun ja seksin metsästämiseen. Parisuhteessa on aikaa ja stressiä paljon vähemmän...

Vierailija
25/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä ihan hyvin. Yhteistä aikaa jää vähän vaihtelevasti mutta kuitenkin ihan riittävästi. Myös ihan omaa aikaa jää kohtuullisesti.

Miten omakotitalo ja marjanpoiminta liittyy yhteen?

Marjapensaita osassa omakotitalon pihoja ja lähellä myös vadelmapensaita sekä mustikoita ja puolukoita.

No mikä pakko niitä on poimia?

Vierailija
26/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen halusin kovin parisuhteen, mutta sitten tajusin kun kävin treffeillä naisten kanssa miten vaikea on olla sellainen mies että nainen olisi tyytyväinen. Olen sellainen rauhallisempi tapaus joka ei tykkää käydä yökerhoissa tai festareilla vaan viihdyn enemmän lenkkeilemässä ja kotona leffoja katsoessa ja pelejä pelaten. Naiset kuitenkin tykkää mennä ja nähdä ja täällä Suomen yöelämässä ja skenessä ei ole mitään mikä mua kiinnostaa. Tykkään toki matkustella muutaman vuoden välein Euroopassa kaupunki ja hiekkarantalomillakin, mutta en monta kertaa vuodessa. Olen ymmärtänyt, että yksin pärjää ihan hyvin.

Kun lopetin noiden parisuhdeasioiden miettimisen ja haikailemisen niin olo parani heti sinne 9-10 tienoille.

Pelaaminen aikuisella miehellä turn off... Mutta etpä sinä enää naista halunnutkaan.

Vierailija
27/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli omakotitalo ja mieskin on jo ex, mutta ei ollut yhtään marjapensasta.

Vierailija
28/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä puolison suku on hieman liian innokasta viikonloppuvierailusakkia. Piti myös opettaa taannoin, että emme jatkuvasti vieraile hänen sukulaisillaan, vaan muutaman kerran vuodessa riittää.

Vierailija
29/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen aikuisella miehellä turn off... Mutta etpä sinä enää naista halunnutkaan.

On se kumma, miten tuo tietsikka/konsolipelien pelaaminen on naisten mielestä jotenkin lasten touhua ja kaamee turnoff. Minusta taas vaikkapa jääkiekko on niin lapsellista kuin voi olla, enkä ymmärrä miten sitä katsoo koko kansa ja naisetkin silmät pitkällä kun on joku mestaruusottelu. Minulla siitä tulee mielee aina kakarat lätkimässä kaukalossa, eihän sitä koskaan aikuiset ole pelanneet missään ainakaan minun nähdäkseni muuta kuin siellä telkkarissa.

Vierailija
30/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen jolla ei ole sukua. Joskus on helpompia aikoja ja joskus vaikeampia. Halu sitoutua on kuitenkin vahva ja suhteemme pääsääntöisesti enemmän kuin onnellinen. Pettämisistä ja sairastumisista huolimatta ollaan selvitty. Asuimme suuressa omakotitalossa 9kk ennenkuin totesin että palataan kerrostaloon kaupungin keskustaan :D Lapsia on kaksi.

Vierailija
31/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kyläily? Viimeksi käyty sukulaisilla kun vietiin kuukausi sitten lapset viikonlopuksi äitini mökille ja parin yön jälkeen haettiin.

Siskoni ja tämän miehen kanssa kävin tänään syömässä, mies on mökillä omien kavereiden kanssa.

Aplla on nyt tosi kummallinen "ongelma".

Vierailija
32/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa ei mua kiinnosta jos on. Modaan ja pelaan pääasiassa aikuistenpelejä. Mulle naisessa turn off on alkoholin juominen. Juu en tarvitse tai halua välttämättä. Ehkä jonkun kivan ulkomaalaisen naisen voisin ottaa jos joskus tulee vastaan. Olen itsekkin puoliksi ulkomaalainen.

Vierailija
33/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kumpikin voi tavata itse omat vanhempansa, ei sinne kumppania tarvitse raahata mukaan jatkuvasti. Suhde olisi varmasti rasittava jos on vaativa kumppani, eli kannattaa olla mieluummin se oikea tai sinkkuna. 

Vierailija
34/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannatakaan ruveta kimppaan minkään kyläluudan ja hyväksikäytetyn apuhenkilön kanssa. En tunnista omaa avioliittoani tuosta kuvailusta.

Vierailija
35/35 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan eri kaupungissa kuin miehen lapsuudenperhe ja eri maassa kuin minun perheeni. Sopiva hajurako on kätevä, ei tarvitse nähdä ketään useammin kuuin pari kertaa vuodessa eikä pyydetä ensimmäisenä apuun kun meillä ei ole autoakaan.

Miestä jaksaa kyllä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi