Mikä lihankorvike on teistä paras?
En ole vegaani tai vege vaan syön kasvissafkaa siinä missä eläinperäistäkin. Tofu (kiinteä ei silken) ja quorn on lempparit - ihan superhyviä etenki wokeissa! Mitä lihankorvikkeita te ootte kokeilleet ja käytätte?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Menkää te lihan syönnistä ja kulleista höpöttävät muualle keskustelemaan! Pilaatte muuten hyvän ja asiallisen ketjun.
2/3 vastaajista puutteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin maustettu kana. Myös loimulohi käy, jos ei satu lihaa olemaan saatavilla.
Kyllä kana ja lohi ovat eläimen lihaa siinä kuin possukin.
Kana ja lohi ovat eläimiä. Sulle ne on ehkä pelkkää lihaa, mutta älä projisoi mielipiteitäsi muihin.
Tykkään quornista kanaa enempi vaikka oon sekasyöjä
TOFU ja Hälsanskökin pihvit, nugetit ym.
Miten te ääliöt kuvittelette korvaavanne lihan jollain seitanilla? Pelkkää gluteenia.
Jos liha pitää jollain korvata, niin kananmuna on ravintoarvoiltaan aika lähellä. Makukin on hyvä ja voi käyttää luovasti eri ruokiin.
Soijasuikaleet, vahvasti oikeilla mausteilla maustettuna maistuu ihan kanalta. Lime-kookoskermaa vielä sekaan.
Tykkään eniten nyhtökaurasta, mutta tofu, quorn, härkis ja soijarouhe ovat myös hyviä. Se Beanit-uutuus on tosi kiva kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eniten nyhtökaurasta, mutta tofu, quorn, härkis ja soijarouhe ovat myös hyviä. Se Beanit-uutuus on tosi kiva kanssa!
Mua kiinnostaa Beanit! Mitä teit siitä?
Fleshlight on parasta miä rahalla saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa Beanit! Mitä teit siitä?
Tein wokkia. Kantsii eka paistaa ne suikaleet rapeaksi, sivuun hetkeksi ja lisätä vikana. Muuten voivat olla vähän lötköjä.
Kokonainen porsas avotulella paistettuna saa kristityn veden herahtamaan kielelle.. NAM.Pitäkää nyhtökauranne,MINÄ ainakin syön SIKAA!! Sitäpaitsi olen allerginen kauralle,YÄK!!! Korviketta sai SOTA-aikana ostaa aidon tilalle,kun aitoa EI ollut.Tarkoitettu SOTA-aikoihin.Naurettavaa vouhotusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaimakkara on hyvä lihankorvike joka on valmistettu vehnäjauhoista.
Lauantaimakkarassa, niin kuin ei missään muussakaan makkarassa ole vehnäjauhoa.
Juuri näin, perunajauhoista se on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Miten te ääliöt kuvittelette korvaavanne lihan jollain seitanilla? Pelkkää gluteenia.
Seitan? Siis niinku saatana lausutaan englanniksi?
Kyllä kana ja lohi ovat eläimen lihaa siinä kuin possukin.