Millä kestän sen, että kun loma alkaa ja toinen ei juo?
Ja kyse ei ole siis edes joka iltaisesta juomisesta, vaan että pönikkä kestää kuukauden ja toiselle riittää kuplavesi. Olisi kiva höpsötellä ja nauraa, mutta toinen ei pysty jäykkyydeltään tällaiseen
Kommentit (10)
Olisin tyytyväinen, jos toinen ei joisi. Parempi se kuin liikaan alkoholiin taipuvainen.
Ettekö sitten selvin päin koskaan höpsöttele ja naura? Keskittyisin juomisen sijaan syömiseen, ihaniin kesäisiin herkkuihin ja voihan sitä muutakin tehdä, kekseliäisyyttä peliin!
Selkeä alkoholi ongelma kun ei kerran maistu.
Pönikkä? Iso vai pieni. Pe iltana vai koko viikko?
Miksi alkoholistina olet päätynyt yhteen absolutistin kanssa?
Juomalla kestät. Ei sitä selvinpäin kestä.
Kyllä se hyvin menee - otetaan tämä asenne! Aiot siis aloittaa juomisen? Saat tulla tänne tällä kertaa - tilanne on niin hirvittävä että tarttee rohkaisua ja jos on sitä alkosta saanut niin kait se nytkin toimii - vaikka missä kaatokännissä taksilla. Ota mukaan juotavaa toisellekin - saa nähdä jos hänkin kuitenkin juo jotain.
Sun tarttee ilmoittaa koska aiot tulla. Miten olisi perjantai noin klo 15?
En aio tehdä mitään. Olen aivan tukossa ja jähmettynyt. En aio tehdä tälle kotikaaokselle yhtikäs mitään, en hanki tarjoiluja, en mitään... olen vain täällä ja odotan että ilmestyt. Parkkipaikkani numeron saat kun laitat viestin että olet tulossa... Jos tulet selvinpäin - mikä olisi tietysti mukavaa, mutta ymmärrystä riittää.
Jos tulet ja haluat jotain syötävää niin osta mitä haluat ja tuo mukanasi. Mulla on vain halpaa murukahvia.
Suppilo suuhun ja pyydät taaperotkin kaatamaan!