Kuinka nainen kohdataan ihmisenä eikä ''mystisenä olentona''?
Tätä toitotenaan palstalla kovin naisten toimesta, mutta miten se käytännössä sitten tapahtuu?
Mitä jos naisen näkee jonain mystisenä olentona, yksisarvisena joka juo täysikuun aikaan purosta makeaa vettä. Miten tuosta pääsee pois? Vai onko se loppujenlopuksi huono asia? Eikö tuollainen imartele naista että mies näkee naisen pyhänä ja mystisenä arvoituksena?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt kun ap ei saanut päänsilitystä ja kehuja, on aloitus yhtäkkiä tehtykin vain läpällä.
Vrt. Mies lähestyy baarissa > tulee torjutuksi > lähestyikin vaan läpällä, eikä oikeasti olisi pesää halunnutkaan + nainen on ruma ruttoh*ora ja jakorasia.
Klassista.
Mulla ei löydy tähän mitään sanoja edes... Hyvää viikonloppua vaan av:n naisille.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin kerran olevani miehen kanssa ystävä. Oltiin yhteydessä netin välityksellä, soiteltiin, käytiin kaupungilla ja kun ekaa kertaa oltiin kahden seinien suojassa, hän alkoi lähennellä ja ehdotti seksiä. Aiempien muutaman kuukauden perusteella en todellakaan osannut odottaa moista.
Minulle yksi nainen sanoi heti tervehdyksen ja "saako istua seuraan" kysymyksen jälkeen että älä sitten vaan kuvittele alkavasi oleen minun kanssani. Monta vuotta kaveerattiin, ja useimmiten se oli hän joka tuli juttelemaan.
Jos olet varma ettei omalta puoleltasi ole eikä tule olemaan kiinnostusta enempään, sen voi sanoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ihminen joka piereskelee, kusee ja paskantaa. Ihan kaikki naiset tekevät noin, myös ne hampaansa valkaisseet, tekoripsi ja -tissioliot... eli kovin arkisia hahmoja ilnan mitään bling bling mystiikkaa.
Tissiolio, mikä se on? Ei kauniit rinnat tee naisesta oliota.
Joo, kaikki käy vessas, se on totta.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt kun ap ei saanut päänsilitystä ja kehuja, on aloitus yhtäkkiä tehtykin vain läpällä.
Vrt. Mies lähestyy baarissa > tulee torjutuksi > lähestyikin vaan läpällä, eikä oikeasti olisi pesää halunnutkaan + nainen on ruma ruttoh*ora ja jakorasia.
Klassista.
Aijai, klassista myös ottaa esimerkki johon ei voi vastata mitenkään, koska eihän naiset tee aloitteita.
Eli ketjussa on ap joka teki ketjun ihan vaan läpällä ja keskustelua päsmäröi tämä yksi joka ei edes halua pariutua, ei ole enää edes miehiä kaverina, väittää olevansa tyytyväinen elämäänsä ja kuulostaa olevan kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta näin äkkiseltään näillä tiedoilla tulee kuva, että taidat olla vähän epätoivoinen ja nämä ... kryptiset naiset vaistoaa sen. Itse et tätä varmaan huomaa vaan syytät naisia kun he kehtaavat olla niin mystisiä olentoja. Etsi vika itsestäsi äläkä syyttele muita, tässä tapauksessa koko naiskuntaa.
Missä kohtaa minä olen syyttänyt naisia? Onko sulla olo, että sua vastaan on hyökätty? Ota ihan rauhassa, aikuiset keskustelee nyt. Lastenpöytään voi mennä kiukuttelemaan ja haukkumaan.
-ap
Anteeksi nyt vaan, mutta mitä v*ttua?
Ei ihme ettet oo saanu naista :D
T: eriAapeelle sellainen vinkkiviitonen, että kun tutustut naisiin (tai kehen tahansa) ja keskustelette, älä ala vähätellä alentuvasti heti kun kohtaatte erimielisyyksiä. Se kääntyy poikkeuksetta sinua vastaan.
Eli naista pitää myötäillä, ja nostaa jalustalle? Eikö herkkä mimosankukka kestä mitään poikkeamia omista käsityksistään? -eri
Ei pidä myötäillä vaan keskustella asiallisesti, ei lähteä vähättelemään toista.
Aika paljon olen juuri alentuvaa vähättelyä elämässäni saanut kestää, kiitos kysymästä. En silti halua olla tekemisissä kenenkään öykkärin kanssa. Molemmin puolin pitää muistaa käytöstavat, eikä ketään nosteta jalustalle. Kohdataan ihminen ihmisenä.
Ja näin sivumennen sanoen, en ole mimosankukka vaan pikemminkin rentunruusu :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta naista ketjun miehet ovat pyytäneet kaveriksi ilman mitään takia-ajatuksia? Tarkoituksena olla oikeasti ystäviä?
Yhtä montaa kuin naisetkin?
Vierailija kirjoitti:
Eli ketjussa on ap joka teki ketjun ihan vaan läpällä ja keskustelua päsmäröi tämä yksi joka ei edes halua pariutua, ei ole enää edes miehiä kaverina, väittää olevansa tyytyväinen elämäänsä ja kuulostaa olevan kaikkea muuta.
Joo, maailmassa on vain about 3 ihmistä, Suomessa ehkä 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin kerran olevani miehen kanssa ystävä. Oltiin yhteydessä netin välityksellä, soiteltiin, käytiin kaupungilla ja kun ekaa kertaa oltiin kahden seinien suojassa, hän alkoi lähennellä ja ehdotti seksiä. Aiempien muutaman kuukauden perusteella en todellakaan osannut odottaa moista.
Minulle yksi nainen sanoi heti tervehdyksen ja "saako istua seuraan" kysymyksen jälkeen että älä sitten vaan kuvittele alkavasi oleen minun kanssani. Monta vuotta kaveerattiin, ja useimmiten se oli hän joka tuli juttelemaan.
Jos olet varma ettei omalta puoleltasi ole eikä tule olemaan kiinnostusta enempään, sen voi sanoa suoraan.
No en todellakaan ala jokaiselle vastaantulevalle miehelle sanomaan, ettei meistä sitten koskaan tule mitään, koska se ei ole mitenkään relevantti asia. Minä kuvittelin meidän olevan koko ajan ihan vaan kavereita tuohon lähentelyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertokaahan te viisaat, jos kaikki ollaan ihmisiä niin miksei naiset koskaan lähetä facessa kaveripyyntöä vaikka oltaisiinkin livenä ihan jees ja kavereita ja silleen? Olen moneltakin mieheltä saanut kaveripyynnön jos on todettu että tullaan hyvin juttuun, mutta naisilta ei koskaan. Minusta kyllä vaikuttaa siltä, että naiset ei näe miehiä ihmisinä, vaan asiassa on aina joku taka-ajatus. Vai minkä takia kaverimielessäkin miehen pitäisi tehdä se aloite ystävyyden suhteen.
Tämä.
Jos puhutaan pelkästä ystävyydestä ilman rakkaussuhdetta, nainen saa keskimääräisesti paremman ystävyyden naiselta kuin mieheltä. Siksi ehkä naiset eivät ole niin aloitteellisia platonisiin sukupuoltenvälisiin ystävyyksiin. Lisäksi miehet usein kuitenkin ihastuvat.
On siinä sitten dilemmaa kerrakseen naisen kanssa koettaa solmia ystävyyssyhdetta, jos tämä ei suhtaudu mieheen kuin ihmiseen vaan näkee tämän vain kiimaisena koirana ja parempi vaan pysytellä saman sukupuolen kaveruuksissa.
Vastaus tähänkin dilemmaan on tutustuminen. Niin että nainen tietää minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä ja pyytää kaveriksi jos haluaa kaveriksi. En minä jotain tuntematonta naistakaan halua kaverikseni.
Kyllä se nainen silloinkin odottelee ennemmin miehen kaveripyyntöä, koska kaikenlainen riskeille itsensä altistaminen ei tunnu naisista kauheen kivalta. Voihan se kaverimieskin vaikka hylätä sen pyynnön yllättäen ja sit olis niinku ihan down.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos huomiosta, mutta minä olen vain yksi mies joka on kirjoittanut neljä viestiä ketjuun. Onko se päsmäröintiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassista.
Aijai, klassista myös ottaa esimerkki johon ei voi vastata mitenkään, koska eihän naiset tee aloitteita.
Kyllä naisetkin tätä harrastaa, joskin vähemmän. Tiedän itsekin että naiset tekee vähemmän aloitteita ja olen sitä mieltä, että jos on jostakusta miehestä kiinnostunut niin kannattaa tehdä aloite, eikä jäädä odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos huomiosta, mutta minä olen vain yksi mies joka on kirjoittanut neljä viestiä ketjuun. Onko se päsmäröintiä?
Auts. Eli ketjuun on löytänyt useampikin kiukkuinen ja takakireä tosikkomies.
Vierailija kirjoitti:
Tein tämän aloituksen, koska aamulla tuli mieleen miten naiset puhuu että nainen tulee kohdata samalla tavoin miten kohtaisit ihan kenet tahansa ihmisen, miehen tai naisen. Sitten mulla tuli mieleen tuollainen leikkimielinen ajatus mystisestä olennosta eli yksisarvisesta joka on tässä tapauksessa nainen. Lisäsin siihen vielä vähän harlekiinimaisuutta sanoilla täysikuu ja tämä yksisarvinen (nainen) juomassa makeaa vettä purosta. En ajatellut että tämä pieni viaton ajatusmalli mikä minulla syntyi aamukahvia juodessa olisi poikinut näin paljon keskustelua mikä meni kuitenkin ikäväsävyiseksi. Mun mielestä tuossa aloituksessa ei ole mitään naisia syyttelevää vaan pohditaan miten miehen joka näkee naisen mystisenä olentona tulisi muuttaa ajatusmalliaan. Sitten siinä kysyttiin naiselta kuinka paha ja mitä mieltä naiset ovat jos miehellä on tuollainen ajatusmalli.
-ap
Aloituksessa ei ole mitään naisia syyttelevää, mutta sitten miehet (?) ryhtyivät ikäviksi itse keskustelussa. Nimittelyä, väittelyä, inttämistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Eli ketjuun on löytänyt useampikin kiukkuinen ja takakireä tosikkomies.
Kiukkuinen ja takakireä, jopa tosikko? Joo, myönnän olevani noita kaikkia, mutta koska en edes haluaisi parisuhdetta naisten enkä miesten kanssa, niin mitä sitten? Olen älykäs vaikka itse sanonkin, ja se aiheuttaa sen, että muutun kiukkuiseksi naisten harrastamasta kaksinaismoralistisesta vänkäämisestä ja uhriutumisesta. Se saa minut aina yhtä tympiintyneeksi.
Kauanko ap mielestäsi naisen voi nähdä myyttisenä yksisarvisena jos naisen kanssa seurustelee tai elää? Onko äitisi tai siskosi sinulle myyttinen yksisarvinen? Voi kun te tyypit tajuaisitte että teidän pitää hankkia ihmissuhteita tai tuosta ei tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ap mielestäsi naisen voi nähdä myyttisenä yksisarvisena jos naisen kanssa seurustelee tai elää? Onko äitisi tai siskosi sinulle myyttinen yksisarvinen? Voi kun te tyypit tajuaisitte että teidän pitää hankkia ihmissuhteita tai tuosta ei tule yhtään mitään.
Kauan. Ehkä koko loppuelämän. Minä ihmis-susimies haluan juoda makeaa vettä yksisarvisen kanssa purosta täysikuun aikaan.
-ap
"ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööö"