Kuinka nainen kohdataan ihmisenä eikä ''mystisenä olentona''?
Tätä toitotenaan palstalla kovin naisten toimesta, mutta miten se käytännössä sitten tapahtuu?
Mitä jos naisen näkee jonain mystisenä olentona, yksisarvisena joka juo täysikuun aikaan purosta makeaa vettä. Miten tuosta pääsee pois? Vai onko se loppujenlopuksi huono asia? Eikö tuollainen imartele naista että mies näkee naisen pyhänä ja mystisenä arvoituksena?
Kommentit (183)
Kannattaa tarkkailla, millainen nainen oikeasti on, eikä vain tehdä oletuksia. Siinä kerjää vain pettymyksiä itselleen, jos haluaa nähdä naisen tietynlaisena ja sitten hän ei satu olemaan oikeasti sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole, että nainen pitäisi kohdata samalla tavalla kuin mieskin. Ainakaan jos pariutumisesta puhutaan. Silloin pitää kohdata nainen miehenä, eikä ihminen ihmisenä. Se on hienovarainen ja monimutkainen prosessi.
Minua ei naisten ystävyys kiinnosta. Siinä ei ole mitään lisäarvoa verrattuna miespuolisiin ystäviin, mutta aina potentiaalia monenlaisiin komplikaatioihin.
Miten niin ei? Minusta on valtava lisäarvo kun voi saada samassa paketissa hyvän ystävän, elämänkumppanin ja rakastajan omaan kotiinsa joka ikinen päivä.
Minä puhuinkin pelkästä ystävyydestä, platonisesta suhteesta naiseen. Toki jos saa koko paketin, niin mikäs sen parempaa.
No pelkkä ystävyys on pelkkä ystävyys, on se sitten ystävyyttä naiseen tai mieheen. Siinä ratkaisee se,kuinka hyvä ystävä siitä ihmisestä tulee eikä se ole riippuvainen sukupuolesta.
Kyllähän se sukupuoli vaikuttaa siihen tietenkin. Vai tuleeko paljonkin miespuolisten ystävien kanssa juteltua raskaus- ja synnytysjuttuja esimerkiksi? Tiettyihin asioihin ei pääse kunnolla sisään jos ei ole samaa sukupuolta.
Minua kanssa kiinnostaa, että miten tavismies onnistuu kohtelemaan naisia "kuten jätkiä" jos sitten pitäisi vielä jostain nostaa halut sänkyhommiin. Koska ei mun tee mieli mennä miespuolisen kaverin tai naispuolisen sukulaisen kanssa sänkyyn.
Onko ne naisten suosiossa olevat sonnimiehet sellaisia, että jyystävät vaikka avaimenreikää kun käsketään? Vai pelimiehiä jotka voivat olla rentoja kun tietävät, että jos päivän päätteeksi tältä ei lohkea niin voi soitella hyvällä onnistumisprosentilla sille seuraavana listalla olevalle.