Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nainen kohdataan ihmisenä eikä ''mystisenä olentona''?

Vierailija
17.08.2019 |

Tätä toitotenaan palstalla kovin naisten toimesta, mutta miten se käytännössä sitten tapahtuu?
Mitä jos naisen näkee jonain mystisenä olentona, yksisarvisena joka juo täysikuun aikaan purosta makeaa vettä. Miten tuosta pääsee pois? Vai onko se loppujenlopuksi huono asia? Eikö tuollainen imartele naista että mies näkee naisen pyhänä ja mystisenä arvoituksena?

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä tuntuu kovasti siltä, että ollaan päästy ytimeen. Ap ei halua tässäkään ottaa vastaan mitään mitä hänelle sanotaan vaan heittää koko ajan vastapallon. 

Ap, jos olet rakentanut itsellesi poteron ja päättänyt pysyä siellä, voipi olla heikkoa saada pyydystettyä sinne ketään. 

Tästä voisi tulla keskustelu, jos sinä opettelisit keskustelemaan väittelyn sijaan. Samalla antaisit itsestäsi älykkäämmän kuvan, mikä nostaisi menestystäsi naisten parissa. 

Ap ei ole puhunut tässä muuta kuin aloitusviestin verran. Kun ap puhuu niin ap laittaa ''ap'' merkin viestiin.

-ap

Vierailija
42/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mutta näin äkkiseltään näillä tiedoilla tulee kuva, että taidat olla vähän epätoivoinen ja nämä ... kryptiset naiset vaistoaa sen. Itse et tätä varmaan huomaa vaan syytät naisia kun he kehtaavat olla niin mystisiä olentoja. Etsi vika itsestäsi äläkä syyttele muita, tässä tapauksessa koko naiskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaahan te viisaat, jos kaikki ollaan ihmisiä niin miksei naiset koskaan lähetä facessa kaveripyyntöä vaikka oltaisiinkin livenä ihan jees ja kavereita ja silleen? Olen moneltakin mieheltä saanut kaveripyynnön jos on todettu että tullaan hyvin juttuun, mutta naisilta ei koskaan. Minusta kyllä vaikuttaa siltä, että naiset ei näe miehiä ihmisinä, vaan asiassa on aina joku taka-ajatus. Vai minkä takia kaverimielessäkin miehen pitäisi tehdä se aloite ystävyyden suhteen.

Tämä.

Vierailija
44/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap itsellesi naisten lähestymiskielto ja ota vaikka vuoden ajaksi tavoitteeksi ihan vaan tutustua ja jutella naisten kanssa ilman "lähestymisiä". Naiset vaistoaa jos sulla on aina ketunhäntä kainalossa ja mietit onko tämä tulevien lasteni äiti tai saanko tältä pesää. Siihen perustuu pariutuneiden miesten hyvä menekki osaksi että ovat rentoja, kylläisiä leijonia. Suhtautuvat naisiin kuin normaaleihin ihmisiin.

Tässä oli hyvä neuvo. Keskity oppimaan tuntemaan ihmisiä, hankkimaan kavereita ja tuttuja. (Tee se vain naisvaltaisessa ympäristössä.) Vuoden kuluttua katsot missä olet: ehkä joku niistä tuntemistasi naisista alkaa vaikuttaa kiinnostavalta muutenkin. Mutta jos ei, sekään ei ole ongelma , koska nyt sulla on kavereita (joka on aina hyvä juttu), joiden kautta törmäät uusiin ihmisiin (myös naisiin), ilman, että sun varsinaisesti tarvitsee lähestyä heitä. Opit vain tuntemaan ihmisiä ja joihin tutustuttuasi tiedät paremmin, voisivatko he olla kiinnostavia ihmisinä.

Lisäksi suosittelisin, että pyrit parantamaan omaa oloasi, itsetuntemustasi, jotta hyvä olosi ei olisi niin riippuvainen kumppanin saamisesta. Tiedän, se on yleensä vaikeaa, mutta hyvin tärkeää. Jo siksi, että muut ihmiset aistivat toisten tunteita, joten sisäinen paha olo voi karkottaa muita. Niin paradoksaalista kuin se onkin, voit löytää helpommin kumppanin, jos et tavoittele sitä, eikä se tunnu omalle onnellisuudellesi välttämättömältä. (Vaikka toki voi silti olla toiveena ja ajatuksena mukava, mutta ei pakonomaisen välttämätön.)

Vierailija
45/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaahan te viisaat, jos kaikki ollaan ihmisiä niin miksei naiset koskaan lähetä facessa kaveripyyntöä vaikka oltaisiinkin livenä ihan jees ja kavereita ja silleen? Olen moneltakin mieheltä saanut kaveripyynnön jos on todettu että tullaan hyvin juttuun, mutta naisilta ei koskaan. Minusta kyllä vaikuttaa siltä, että naiset ei näe miehiä ihmisinä, vaan asiassa on aina joku taka-ajatus. Vai minkä takia kaverimielessäkin miehen pitäisi tehdä se aloite ystävyyden suhteen.

Ja miehethän ei ikinä ylianalysoi ja lue rivien välistä kuten naiset, eivätkä ole missään nimessä yhtään dramaattisia.

Ja paskat :D

Eli ollaan ihmisiä kaikki, sou?

Nimenomaan ollaan!

Usein olen vaan törmännyt stereotypiaan että naiset ylianalysoi ja draamailee, miehet ajattelee 100% rationaalisesti eikä stressaa turhista.

Tässä taas nähtiin että näin ei ole, ihminen on vaan usein niin sokea omalle toiminnalleen, ettei näe sitä.

Vierailija
46/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtelee ajattelee naista muunlaisena kuin ihan vain ihmisenä on helpompi hyväksyä se että heitä ei kohdella tasa-arvoisesti yms. Melko samalla tavalla toimii persujen ja natsien muukalais-maahanmutto-homo jne. vastaisuus etäännytetään heitä ihmisyydestä yleistetään jolloin esimerkiksi väkivallasta tulee sallitumpaa...

Vierailija
47/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Jos puhutaan pelkästä ystävyydestä ilman rakkaussuhdetta, nainen saa keskimääräisesti paremman ystävyyden naiselta kuin mieheltä. Siksi ehkä naiset eivät ole niin aloitteellisia platonisiin sukupuoltenvälisiin ystävyyksiin. Lisäksi miehet usein kuitenkin ihastuvat. 

Vierailija
48/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ap, mutta näin äkkiseltään näillä tiedoilla tulee kuva, että taidat olla vähän epätoivoinen ja nämä ... kryptiset naiset vaistoaa sen. Itse et tätä varmaan huomaa vaan syytät naisia kun he kehtaavat olla niin mystisiä olentoja. Etsi vika itsestäsi äläkä syyttele muita, tässä tapauksessa koko naiskuntaa.

Missä kohtaa minä olen syyttänyt naisia? Onko sulla olo, että sua vastaan on hyökätty? Ota ihan rauhassa, aikuiset keskustelee nyt. Lastenpöytään voi mennä kiukuttelemaan ja haukkumaan.

-ap

Vierailija
49/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on ihminen siinä kuin mieskin. Suhtaudu naisiin niinkuin suhtautuisit miehiin, joihin olisit vasta tutustumassa. Yksinkertaista. Kyllä ne harhaluulot mystisyydestä ja muusta pskasta äkkiä karisee.

Implikoit, että naiset miehiä, ja miehet naisia?

Ei tasan tarkkaan mene näin. 

Vierailija
50/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa minä olen syyttänyt naisia? Onko sulla olo, että sua vastaan on hyökätty? Ota ihan rauhassa, aikuiset keskustelee nyt. Lastenpöytään voi mennä kiukuttelemaan ja haukkumaan.

-ap

Anteeksi nyt vaan, mutta mitä v*ttua?

Ei ihme ettet oo saanu naista :D

T: eri

Vierailija
51/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran tilanteessa, jossa eräs naikkonen hehkutti että hänpä lisää minut (miehen) ja naispuolisen ystäväni kaverikseen facessa. Jäin vähän ihmettelemään, kun ystäväni kyllä sai kaveripyynnön mutta minun ilmeisesti Posti hukkasi tai jotain :D

Vierailija
52/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran tilanteessa, jossa eräs naikkonen hehkutti että hänpä lisää minut (miehen) ja naispuolisen ystäväni kaverikseen facessa. Jäin vähän ihmettelemään, kun ystäväni kyllä sai kaveripyynnön mutta minun ilmeisesti Posti hukkasi tai jotain :D

Ja tämä johtuu tietenkin siitä, että kukaan nainen ei kutsu miestä kaveriksi, koska miehet ja naiset on erilaisia. Miehet panoapinoita ja naiset herkkiä yksisarviskeijuja.

Vierailija
53/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen harvoin tarvitsee randomia miestä ystäväksi, ellei sitten ole joku autokuskia tai remppaajaa vailla oleva hyväksikäyttäjä. Poikkeuksiakin toki löytyy. 

Vierailija
54/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kiinnostavia juttuja, kieltämättä.

Vierailija
55/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Aapeelle sellainen vinkkiviitonen, että kun tutustut naisiin (tai kehen tahansa) ja keskustelette, älä ala vähätellä alentuvasti heti kun kohtaatte erimielisyyksiä. Se kääntyy poikkeuksetta sinua vastaan.

Vierailija
56/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Jos puhutaan pelkästä ystävyydestä ilman rakkaussuhdetta, nainen saa keskimääräisesti paremman ystävyyden naiselta kuin mieheltä. Siksi ehkä naiset eivät ole niin aloitteellisia platonisiin sukupuoltenvälisiin ystävyyksiin. Lisäksi miehet usein kuitenkin ihastuvat. 

On siinä sitten dilemmaa kerrakseen naisen kanssa koettaa solmia ystävyyssyhdetta, jos tämä ei suhtaudu mieheen kuin ihmiseen vaan näkee tämän vain kiimaisena koirana ja parempi vaan pysytellä saman sukupuolen kaveruuksissa.

Vierailija
57/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Aapeelle sellainen vinkkiviitonen, että kun tutustut naisiin (tai kehen tahansa) ja keskustelette, älä ala vähätellä alentuvasti heti kun kohtaatte erimielisyyksiä. Se kääntyy poikkeuksetta sinua vastaan.

Kannattaa myös lopettaa nimittely ja aggressiivisuus, ihan kenen kanssa tahansa kommunikoidessa. 

Vierailija
58/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tää koko aloitus on laitettu läpällä, mutta poikinut ihan hyvin keskustelua näköjään silti. Yksisarvinen ja makea vesi täysikuun aikaan. Onneksi en oo saanut sun ja ton toisen kaltaista takakireää naista.

-ap

Vierailija
59/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

On siinä sitten dilemmaa kerrakseen naisen kanssa koettaa solmia ystävyyssyhdetta, jos tämä ei suhtaudu mieheen kuin ihmiseen vaan näkee tämän vain kiimaisena koirana ja parempi vaan pysytellä saman sukupuolen kaveruuksissa.

Tämä nyt lähti siitä, että naiseen pitäisi tutustua myös yksilönä. 

Mikä on niin vaikea ajatus siinä, että treffailun alkaessa alkaisi myös tutustua siihen naiseen ja rakentaa ystävyyttä rakkauden peruspilariksi?

Esimerkki elävästä elämästä. Eksä halusi naisen (tajusin sen vasta kantapään kautta). No, minä en täytä läheskään kaikkia naisen stereotypioita, mutta oikean ihmisen kanssa olen kyllä todella catch siitä huolimatta. Erottiin, eksä itki. Nyt hän on aasialaisen naisen kanssa, joka istuu minua helpommin naismuottiin ja minä taas miehen kanssa, joka arvostaa kykyjäni ja luonnettani yhtä paljon kuin naiseuttani eikä häntä haittaa se, ettei minulla ole kodinhoitajan geenejä. Ja minäkin olen tyytyväinen, koska tulen tyydytetyksi fyysisesti ja henkisesti. 

Vierailija
60/183 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kannattaa pysytellä siellä kotona vanhempien helmoissa vielä, jos joskus vaikka kasvaisit.