Gyne onko totta koko käsi..mikä tutkimus?
Siis luin täältä ketjua gynekologista, että työnnetäänkö jossain tutkimuksessa koko käsi sisään ?
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli enkö voi synnyttää, koska nyrkki ei mahdu sisääni? Ollaan vitsillä välillä kokeiltu ja ei mene kuin 4 sormea ja sekin sattuu vittuna...
Täällä on lähdetty keskustelemaan jossain vaiheessa nyrkistä kun sitä ei ole edes kysytty tai puhuttu.
Kysyttiin työnnetäänko koko käsi sisään ja kyllä työnnetään ja vedetään ulos käsi nyrkissä.
Tottakai voit synnyttää vagina on joustava elin.
No ei se koko käsikään mene.
Mutta eiköhän joskus.
Kyllä varmasti menee ja miehelläni on iso käsi Eikä hävetä, että minä saan sillä konstilla parhaat orgasmini.
Luulen, että muilla samoin ja siksi tämä keskustelu herättää kovasti tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli enkö voi synnyttää, koska nyrkki ei mahdu sisääni? Ollaan vitsillä välillä kokeiltu ja ei mene kuin 4 sormea ja sekin sattuu vittuna...
Täällä on lähdetty keskustelemaan jossain vaiheessa nyrkistä kun sitä ei ole edes kysytty tai puhuttu.
Kysyttiin työnnetäänko koko käsi sisään ja kyllä työnnetään ja vedetään ulos käsi nyrkissä.
Mutta eiköhän joskus.
Kyllä varmasti menee ja miehelläni on iso käsi Eikä hävetä, että minä saan sillä konstilla parhaat orgasmini.
Ja montako lasta teilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiköhän joskus.
Juu varmasti menee jos runnoo eikä välitä kivusta, mutta jo neljä sormea tekee kipeetä. Olen vielä nuori ja synnyttåmätön joten, eiköhän sitten kun on löysempi, niin onnistu tuo sanomasi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa tuo kädellä tehtävä tutkimus ainakin on rutiinia.
Minulla on naislääkäri ja hän selittää aina rauhallisesti mitä tekee ja on tekemässä.
En minä tuosta ole ainakaan traumatisoitunut.Jösses, oon kolme synnyttänyt täällä Sveamamman maassa mutta koskaa eivät vaivautuneet tohon nyrkkitestiin. Ilmeisesti heti näkivät että tuo amatsoonihan vaan pulauttaa sen vauvan ulos hetkessä.
Olen aikuinen ja minulle tuo tutkimus on tuttu Tukholmasta.
Ei keskustelun arvoinen mutta...
onhan täällä Ruotsin terveydenhuollossa monta muuta mielenkiintoista ....
https://www.dalademokraten.se/artikel/sexbrottsmisstankte-skollakaren-g…
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole tehty, kaksi olen synnyttänyt. Liekö sitten tehdään tarpeen mukaan, ystävälläni lääkäri oli painanut nyrkkiä alapäätä vasten, mutta ystäväni onkin kapealantioinen. Hänen molemmat lapset syntyivätkin sitten sektiolla.
Mutta ei hänelläkään sitä nyrkkiä emättimen sisään työnnetty.
Ei varmasti olekaan työnnetty nyrkkiä, ihan totta.
Kyllä se on nimenomaan niin, että käsi laitetaan nyrkkiin vasta emättimen sisällä ja yleensä vedetään ulos nyrkissä.
Höpö höpö.
Kukaan ei työnnä nyrkkiään emättimeen. Missään tutkimuksessa se ei ole tarpeen.
Magneettikuvauksella voidaan tutkia lantion mitat, jos vauva on esim. perätilassa ja äiti halukas synnyttämään alateitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kotonakaan puuduteta ja yksi parhaista yhteisistä puuhista😆
Joo, meilläkin tuota joskus harrastetaan. Selvänä vaimo on maailman estoisin siveyden sipuli jolle seksi = lähetyssaarnaaja-asento. Joskus kaatokännissä sitten saa survoa nyrkkiä sisään ja limaa on niin paljon että välillä saa pyyhkeellä kuivata.
No hyi!
Ei kuulosta kovin kiihottavalta teidän kaatokänni-nyrkki sisään-seksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ikinä gyne tunkenut nyrkkiä sisään, enkä edes moiseen suostuisi. Opetelkaa sanomaan ei, tommoinen touhuhan on ihan sairasta.
Niin minäkin ajattelin kunnes lantioni todettiin liian kapeaksi.
Olen kiitollinen kun tutkittiin.
Ei olisi aiheuttanut 5 minuuttia käsi emättimessä vaikka olisikin ollut normaali löydös.
Kuulkaa nyt yli lauta pojat, lopettakaa jo nuo fistausfantsianne. Etteköhän löydä netistä ihan tarpeeksi aikuisviihdemateriaalia, ettei tarvitse run kata vauvapalstalla. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiköhän joskus.
Juu varmasti menee jos runnoo eikä välitä kivusta, mutta jo neljä sormea tekee kipeetä. Olen vielä nuori ja synnyttåmätön joten, eiköhän sitten kun on löysempi, niin onnistu tuo sanomasi :)
4 sormea nuorella ja synnyttämättömällä on aika paljon..........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiköhän joskus.
4 sormea nuorella ja synnyttämättömällä on aika paljon..........
On. Mulla menee pari (riippuu sormien koosta), nekin vierekkäin. Riippuu, minkälainen luusto lantiosssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala naiset ovat tyhmiä! En taas vähään aikaan ole lukenut vastaavaa idiotismia. Ettekö tiedä mistään mitään? Naissukupuoli on menetetty kun tämä porukka poikii.
Aivan samaa mieltä kyllä ne realiteetit yritetään ohittaa nykyaikana, kas kun ei haluta, että että joku robotti korvaisi lääkärin.
Synnytyskanavaa ja sen kokoa ei nyt voi tutkia muuten luotettavasti kuin työntämällä se koko käsi sinne ihan sisään asti.
Kannattaisi ymmärtää ja myös se miksi meillä on pieni lapsikuolleisuus.
Ei siinä tutkita kuin lantion luiden sisämitta. Lääkäri painaa nyrkillä emättimen suulle, kyllä ne luut siinä käteen tuntuu. Kudokset venyvät synnytyksen aikana ja jos eivät veny, niin sitten annetaan revetä tai leikataan. Lantion sisämitat saa selville myös röntgentutkimuksella. Ärsyttää nuo tyhjänpuhujat, jota ei tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiköhän joskus.
Sulla täytyy olla hyvä synnyttäjän lantion. Minulla menisi ison miehen pari pienintä sormea ensimmäisiin rystysiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala naiset ovat tyhmiä! En taas vähään aikaan ole lukenut vastaavaa idiotismia. Ettekö tiedä mistään mitään? Naissukupuoli on menetetty kun tämä porukka poikii.
Aivan samaa mieltä kyllä ne realiteetit yritetään ohittaa nykyaikana, kas kun ei haluta, että että joku robotti korvaisi lääkärin.
Synnytyskanavaa ja sen kokoa ei nyt voi tutkia muuten luotettavasti kuin työntämällä se koko käsi sinne ihan sisään asti.
Kannattaisi ymmärtää ja myös se miksi meillä on pieni lapsikuolleisuus.
Ei siinä tutkita kuin lantion luiden sisämitta. Lääkäri painaa nyrkillä emättimen suulle, kyllä ne luut siinä käteen tuntuu. Kudokset venyvät synnytyksen aikana ja jos eivät veny, niin sitten annetaan revetä tai leikataan. Lantion sisämitat saa selville myös röntgentutkimuksella. Ärsyttää nuo tyhjänpuhujat, jota ei tiedä mistään mitään.
Ihan mielenkiinnosta, avautuuko luusto paljon synnytyksen aikana? Millä kriteereillä lantio todetaan samantien liian kapeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollista, että tutkitaan mahtuuko käsi nyrkissä kun pitää vauvan mahtua ulos.
Isompi vauva on kuin miehen nyrkki.
Mitähän hienohelmoja täällä taas on?
Mitä pölvästejä täällä on vastailemassa. Vauvan ulostulo vaatii aika isoja muutoksia koko lantion alueella ennen kuin se on fyysisesti mahdollista. Normaalitilassa naisen paikat eivät siihen kykene, vaan ovat täysin erilaiset kuin synnytyksessä.
Edelläkin mainittuja hienohelmoja nykynaiset.
Kas kun eivät kanssasisaret vaadi synnytystä housut jalassa.
Paljon puhetta puolesta ja vastaan ihan 5 minuutin perustutkimuksesta.
Hyöty siitä lienee kiistaton.
Self-fisting näyttää videoissa ihan helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnollista, että tutkitaan mahtuuko käsi nyrkissä kun pitää vauvan mahtua ulos.
Mitähän hienohelmoja täällä taas on?Mitä pölvästejä täällä on vastailemassa. Vauvan ulostulo vaatii aika isoja muutoksia koko lantion alueella ennen kuin se on fyysisesti mahdollista. Normaalitilassa naisen paikat eivät siihen kykene, vaan ovat täysin erilaiset kuin synnytyksessä.
Miten sitten jonkun lantio todetaan liian kapeaksi ennen synnytystä, jos lantio avautuu ja muuttuu aivan täysin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hienohelmoja täällä taas on?Mitä pölvästejä täällä on vastailemassa. Vauvan ulostulo vaatii aika isoja muutoksia koko lantion alueella ennen kuin se on fyysisesti mahdollista. Normaalitilassa naisen paikat eivät siihen kykene, vaan ovat täysin erilaiset kuin synnytyksessä.
Miten sitten jonkun lantio todetaan liian kapeaksi ennen synnytystä, jos lantio avautuu ja muuttuu aivan täysin? 🤔
No siten että se on 2-3 sormen mentävä lantio ennakkotutkimuksessa. Ei se 4-5 sormen lantioksi venyneenä ole vielä synnyttäjän värkki.
Mutta eiköhän joskus.