Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30: uutisia

13.05.2008 |

Nyt kannaattaa sitten kaikkien istua alas silla tassa sita nyt ollaan ja tutistaan. pp14 testasin vahvan plussan. Uskomaton olo, viela ei uskalla oikein uskoa asiaa todeksi...mutta olo on kylla sen mukainen etta eihohan tassa olla vahvasti raskaana. Mulla aika perjantaina laakarille ja ultra 3 viikon paasta. Jos silloin pikkuinen sydan loytyy, Luget loppuu ja sit voin ehka huokasta helpotuksesta.

Etta kylla kannattaa uskoa positiivisesti, jos mina niin hemmetti kylla te muutkin, plussa juna on nyt vauhdissa, hypatkaa mukaan!!!

Wintsu rv 4+1 :x

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kissanaisten kissanainen, muistan sinut aina clubiajoiltani! Voi kuinka mahtavat uutiset täällä odottivat. Muistan aina clubin nimimerkit, parhaiten tietenkin ne ihmiset, joiden kanssa ollaan tavattu. Osa on jo lapsen/lasten myötä poistunut lopullisesti näiltä kulmilta ja hyvä tietenkin niin.

Meillä on clomihoitojen myötä (luomukierrosta, mutta clomien jälkeen ja varmasti ansiosta) syntynyt poika 2/06 ja luomusti alkunsa saanut tyttö joka syntyi pari kuukautta sitten. Tytönkin alkutaivalta tuettiin lugeilla, sillä mulla oli taas varhainen keskenmeno tässä lasten välissä.

Vaikka olen juuri nyt tytön kanssa valvomisesta väsynyt, olen joka päivä hänestä ja isoveljestään kiitollinen.

Terveiset tutuille ja plussaonnea kaikille sitä vielä odottaville clubilaisille.

Vierailija
22/23 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni kohtelustasi heepo! Uskomatonta. Varmasti on tunteet pinnassa! Ei ole lapsi ihmiselle kovin kallis jos ei luvattua 250 euroa viitsi maksaa. Vaivatontahan luovuttaminen ei ole, eikä riskitöntä, puhumattakaan kuinka suuresta eleestä tunnetasolla on kyse.

Sinuna ottaisin pikimiten yhteyttä klinikkaan asian selvittämiseksi. Käsittääkseni Suomessa käytetään aina ristiinluovutusta. (Luovuttajan solut annetaan tuntemattomalle henkilölle.) Näin pyritään välttämään tällaiset ristiriitatilanteet. Outoa, jos kohdallanne ei ole näin tehty! Mikä ihmeen klinikka edes suostuu moiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa että tälläistä tapahtuu oikeassa elämässä ja vielä Suomessa (vai oliko se Suomessa?). Tuossa olikin hyviä neuvoja jatkoon- vaikka se ei tehtyä saa tekemättömäksi. Tuntuu todella kurjalta, että olet todella halunnut auttaa ja sitten kohtelu on tälläistä. Sen lisäksi vielä epätietoisuus solujen kohtalosta... Jokainen munasolujen kasvatuksen ja keräyksen läpikäynyt tietää että kyseessä ei ole tosiaankaan ihan pikku juttu.

Ja ketjun aloittajalle. En voi kuin ihmetellä... ja sorry- valitukseesi raskauspahoinvoinnista- empatiani on siltä, ja ehkäpä muiltakin osin, loppu tämän ketjun luettuani.