Club 30: uutisia
Nyt kannaattaa sitten kaikkien istua alas silla tassa sita nyt ollaan ja tutistaan. pp14 testasin vahvan plussan. Uskomaton olo, viela ei uskalla oikein uskoa asiaa todeksi...mutta olo on kylla sen mukainen etta eihohan tassa olla vahvasti raskaana. Mulla aika perjantaina laakarille ja ultra 3 viikon paasta. Jos silloin pikkuinen sydan loytyy, Luget loppuu ja sit voin ehka huokasta helpotuksesta.
Etta kylla kannattaa uskoa positiivisesti, jos mina niin hemmetti kylla te muutkin, plussa juna on nyt vauhdissa, hypatkaa mukaan!!!
Wintsu rv 4+1 :x
Kommentit (23)
Oi-kukka: kiitos kiitos. Muistan hyvin sinut.On tassa melkoinen allimollo olo, ei tata usko todeksi olleenkaan kaikkien naiden vuosien jalkeen. Ihana kuulla etta teilla on luomutulokas tulossa. Onnea kovasti!!!
Ihania uutisia! Onnea odotukseen ja mahdottoman paljon tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea, että odotus sujuu hyvin loppuun saakka.Minä jään sammuttelemaan valoja tähän klubiin.. Jos nyt voin ikinä niitä sammuttaaOnnellisena puolestasiLeia
peukkuja pitelen.Meillä klubivauva jo kohta kolmivuotias. Silti pitää käydä täällä uutiset katsomassa. En muista edes olimmeko wintterin kanssa yhtä aikaa täällä, vai tulitko vähän sen jälkeen kun minä reilut neljä vuotta sitten raskauduin. Anyway: Ihanaaaaaa!!!!!
Mahtavia uutisia!!! Onnea ihan hirveesti Wintterille!!-vaklaajaklubilainen Osse, ivf-typy 1,5v ja icsi:n pas-Raju rv 15+0
Peukut on pystyssä teille että kaikki menisi hyvin. Sinullahan Wintteri taitaa olla yhteistä enemmänkin minun kanssani eli ammatti (olen kyllä nykyisin vaihtanut alaa) ja miehen kansalaisuus (eli olin UK:ssa sh:na vuosina 97-01ja sieltä tuo mies tarttui mukaan).Niille jotka eivät muista/tunnista: Minäkin olen entinen klubilainen vuodesta 2003 (muistaakseni) kirjoittelin ,käyn vielä lukemassa uutisianne harvakseltaan. Meillä siis luomuylläripoika (s. 2/06) epäonnistuneiden hoitojen jälkeen ja nyt uusi ylläri reilun vuoden yrityksen jälkeen, nyt rv 21+5 ja la 19.9.
Mahtavaa Winterangel. Minä olen käynyt säännöllisesti kuikkimassa kuulumisia ja nyt on niin mahtavat uutiset, että itku täällä pääsi. Nyt lujasti tarrasukkia ja vauvaliimaa.Se on muuten ikimuistoinen hetki, kun eka kertaa näet omin silmin pikkuisen elämän alun.Lujasti onnitteluhaleja sinulle Kissanaisten Kissanainen. :x
Paasi itku teidan ihania viesteja lukiessa ja varsinkin paastessani tuohon Tirpan viestiin...padot oli taysin auki. Te olette aivan mielettoman ihania ja kavi tassa alkavassa raskaudessa sitten miten tahansa olen ikuisesti kiitollinen teille kaikille tuestanne ja tulen varmasti palaamaan tanne ainakin lukemaan viesteja ja kuulumisia. Te olette parhaita kissanaisia mita maailma paallaan kantaan. Joten nyt hannat ylvaana pystyyn ja kohti alkavaa kesaa!Olivera: Kiitos kiitos, ja oikeassa olet noista yhteyksista. Ma vaan en saa toita en sit millaan omalta alalta, arsyttavaa!!!Osse: sina vanha katti, mukavaa kun siellakin taas kasvetaan, perassa tullaan kovaa vauhtia.LeiaK: alahan sina nyt noin, namahan on automaattiset valot taalla, ja ovi on aina auki joten me vanhat clupilaiset tullaan aina paivakahville. Ma lahdetan menolipun plussajunaan sulle ja otat sitten hyvan paikan itselleni ja nautit vaan kyydista. Kylla sa viela kyytiin paaset, usko vaan, mulla on ainakin kaikki ajatukset siun puolella.Hamu: Kylla me yhta aikaa taalla oltiin, ihana kuulla vanhoista clubilaisita. Paljon onnea teillekin!!Tirppa: sina kissanainen siella...mita ma voin siulle sanoo...itkettaa niin kamalasti. Sa olet yksi niista ihmisista jotka on ilo tuntea ja olisi joskus mukava tavata. Kiitos ja kumarrus sinulle! Olet todellinen kissanainen! Ma muistan kun nain siirron aikana pienen pienen valo pilkun ultrassa ja musta se oli maailman kaunein asia, itku siina tuli. Ja ma vaan tiesin etta se valo tarttuu oikein kovasti kiinni. Nyt odotellaan 3 viikon paasta ekaa ultraa jossa toivottavasti meidan pikku valon sydan pomppii jo vahvasti.ON: ajoittaista etovaa oloa, rinnat niin arat etta liivien pukeminen kivuliasta ja yolla ei tule nukuttua. Huomenna laakari ja verikokeet ja siis vko 23 ultra.Isot rutistukset teille kaikilleWintsu rv 4 +3
Olipas täällä iloinen yllätys odottamassa, kun ihan sattumalta pitkästä aikaa palstalle tulin :)Mäkin muistan Winterin hyvin ja juurikin sun väsymättömän optimismisi ja muiden tsempittämisen. Sulle kyllä suon mielelläni nämä hyvät uutiset :)T. Lempis ja Pas-poika 06/06 ja hoitoihin aikaa odotellaan taas
Onnea, onnea, aivan upeaa Wintteri. Kovasti olen seurannut "projektia" ja peukut on ollut pystyssä.
Se on uskomaton tunne, kun testiin tulee ne kaksi viivaa, itku siinä tulee.
Sinä, jos joku, olet plussan ansainnut, niin upeasti olet jaksanut meitä tsempata.
Onnea tulevaan ultraan, varmasti jännittää.
Tulehan kertomaan kuulumisia ahkerasti!!
Ja pullakahville nyt, eikös näin meillä ole tapana.
T:Minerva
Hei Wintteri.
Minun hoitohistorialla niitä siirtoja on aika monta (5) eikä kaikissa käytetty edes ultraa apuna mutta niissä joissa käytettiin (kaksi viimeisintä siirtoa, tuoresiirto ja PAS) niin olihan se jännä tunne seurata sitä täplää. Eka täplä ei tarrannut kiinni joten hieman sekavat oli tunnelmat tokaan mennessä. Mutta sitten kun menet siihen alkuraskauden ultraan ja sieltä löydetään se pienen pieni jumputtava syke niin silloin mennään ja lujaa, meinaan tunteiden vuoristoradassa.
Näitä uutisia minä olen kaivannut jo pitkään ja viimein saatiin lukea onnistumisesta. Kun jaksaa kaikesta huolimatta uskoa, niin kyllä se joskus palkitaan. Ja varsinkin kun sinä olit aina niin optimistinen meitä muita kohtaan ja valmis potkimaan persuuksille kun sitä tarvittiin. Niinhän sitä sanotaan, kun tekee toisille hyvää se palkitaan joskus. Täällä on vieläkin hieman herkällä tunteet ja silmäkulma kostuu pakostakin kauniiden sanojesi vuoksi. Olisi todellinen kunnia nähdä joskus ihan livenä ja se merkitsee jo paljon että edes tahdot niin.
Tulen jatkossakin seuraamaan taivaltasi ja toivon voivani olla tukenasi tuon 9kk taipaleen aikana jos tulee jotain epätoivon hetkiä tai ihan muutenkin. Lots of loving huggs
Kyllä se onni potkaisee vielä Sinuakin LEIAK, kunnon rutistus sinullekin vanha palsta kamu. Jos minulla tärppäsi 6 vuoden jälkeen ja Wintterilläkin on Valo mukana niin kyllä sullekin se pieni tähti aikaan saadaan. Tsemppiä.
Oikeen ihanaa kesän ja muun odotusta kaikille
toivoo tirppa kera ½vuotiaan PAS pojan
Harvoin on tullut kirjoiteltua, mutta nyt on ihan pakko! : ) Nyt saatiin kyllä clubiin sellaisia uutisia, joita on toivottu ja odotettu. Nauttikaa ja iloitkaa Valostanne (vaikka se välillä voi olla vaikeaa kun pelottaa), te olette taatusti sen ansainneet! Hienoa, että "tulosta" syntyi, kun vain pääsitte asiassa muuten eteenpäin.
Leialle myös tsemppiä ja kärsivällisyyttä, toivottavasti teilläkin onnistuu ja pian! Kyllähän meistä jokainen tietää, mitä tämän asian kanssa joutuu käymään läpi ja miten epäonnistumiset masentavat, mutta onneksi aika ajoin myös ns. pitkän linjan läpikäyneillä onnistaa.
toivoo ex-clubilainen syyssäde, joka myös niin monien muiden tavoin käy yhä täällä lukemassa aika ajoin kuulumisia...
Suurkiitos teille kaikille, ilman tata clubia en olisi oikeasti selvinnyt hengissa kaikista naista vuosista. Olo on edelleen uskomaton..ja erittain sekava.
Vaikka olen enemman kuin onnellinen raskaudestani en olisi edes hurjimissa kauhuajatuksissani voinut kuvitella tata pahoinvoinnin maaraa. Ja tiedan etta tama seuraava kommetti satuttaa teita joitakin, koska se olisi satuttanut minuakin ennen plussaani mutta nyt asiat on...no sanon sen kuitenkin: tama pahoinvointi on aivan sietamatonta, ja MONEEN moneen kertaan olen miettinyt onko se taman arvoista ja rehellisesti sanoen, en usko etta on. Anteeksi!! Mutta jos heraan klo 3 yolla ja taukomatta voin pahoin tai oksennan ilta 8 asti niin pakosta naita ajatuksia tulee. En tietenkaan toivo etta raskaus keskeytyisi, mutta tama pahoinvointi voisi jo tauota.
Vaikka sita kuinka etukateen ajatteli kuinka ihanaa olisi voida pahoin, niin ei ole...
No se siita. Masu on alkanut mielestani kasvamaan..tosin toispuoleisesti. Puolentoista viikonpaasta on eka ultra ja kylla ma uskon etta kaikki on hyvin.
Mulla on lisaksi ollut hieman pahamieli etta kirjoitan tanne, mutta muistan kuinka paljon sain voimaa kun plussajunalaiset kirjoittivat joten..toivon koko sydamestani etta saatte voimia ja uskoa tulevaisuuteen. Ja hei kuten joku sano aikaisemmin, jos ma saan plussan saatte tekin!!
Paljon paljon plussaonnea teille kaikille ja ma tuun taas kurkkaamaan clubin uutisia.
Pusuin
Wintteri + valo rv 6+4
Wintteri, muistelisin jonkun lääkärin joskus sanoneen, että runsas pahoinvointi viittaa runsaaseen raskaushormoonin määrään ja täten se on hyvä uutinen.... tai ainakin pikkuisen kantilta katsottuna.
Ja on täälläkin ollut mustia mietteitä. Vaikka raskausaika meni hyvin ja synnytys kutakuinkin meni miten meni niin kotona todella väsyneenä olen ääneen vauvalle tokaissut myyväni hänet eniten tarjoavalle...ja perään kauhean syyllinen olo. Yli kuusi vuotta toivottiin lasta ja heti olen sen myymässä. Joten vaikka olemme kärsineet lapsettomuudesta, on meillä oikeus tuntea myös niitä negatiivisia ajatuksia. Kun ei se elämä aina ole ruusuilla tanssimista ja muutenkin vaaleanpunaista pumpulia. Joten huoletta anna itsesi käydä läpi koko tunteiden skaala se kuuluu asiaan.
Ja onnea tuleviin häihin (O)
Pahoinvointi ja oksentaminen on ihan hirveää. Mä selvisin (näin jälkikäteen muisteltuna) sen suhteen ihan kohtuullisen keveällä, kuvotti vaan koko ajan ja muutaman kerran halailin pönttöä (tai maalailin lumihankea, ihan miten vaan). Moneen kertaan pitkin raskautta on tuntunut siltä että nisäkkäänä olo on ihan pyllystä, kalat hoitaa homman paljon kätevämmin kun senkun laskee munansa veteen ja odottelee... On särkyä ja turvotusta ja kremppaa ja vihlontaa ja väsymystä, esimerkiksi tänään päikkäreillä oli niin kipeä alavatsa että piti pyytää puoliso avuksi kyljen kääntöön =) Ei tätä sattumalta kutsuta raskaudeksi, kyllä se ihan oikeasti raskasta aikaa on niin kropalle kuin päällekin.
Mutta uskon vakaasti että kun vihdoin tän kaiken jälkeen nyytti tuhisee kainalossa, tuntuu täysin siltä että kaikki oli sen arvoista ja monin verroin. Toivotaan silti että sun pahoinvointi helpottaa ja ennen sitä ei voi muuta kuin toivottaa jaksamista! Muista että jos *mikään* ei pysy sisällä, menet vaikka lääkäriin ja tiputukseen ettet kuivu ennen suurta päivää ihan rusinaksi ja pyörtyile sitten alttarilla!
Haleja ja voimia.
Tiuh ja Sulo-Einari 30+4
Hei wintteri,
onneksi olkoon minunkin puolestani. Ja ikävää että on kurja olo.
Voisitkohan käydä lukemassa meilisi ja vastata minulle, olen yrittänyt tavoittaa sua jo jonkun aikaa.
t. luovuttajasi
Tunnustus: kaytimme toisen luovuttajan soluja ja yksityisesti, joten suotta mietit sen enempaa (tulipas tylysti sanottua). Sahkopostit katkaistu, ymmarrat varmaan ettay asia on talla kasitelty. ( ja jalleen tylya tekstia).
Kiitokset muille kannustuksesta, poistun nyt nailta paikoilta hetkeksi.
Hei, en varsinaisesti kuulu clubiin, mutta luin tuosta winterangelin kirjoittamasta pahoinvoinnista. Plussasin myös ja koko päivän kestävä kuvotus on aika sietämätöntä, pitkä hoitohistoria takana niin pitäisi olla onnellinen tästä, mutta se, että ruoka ei maistu ja syö vain kun on pakko, on aika raskasta.
Mutta vielä odotellaan varhaisultraa, joten kaikki on mahdollista.
Hirmuisesti onnea ! Minäkin sinut muistan hyvin palsta-ajoiltani. Mieltä lämmittää kun vanha konkarikin pääsee vihdoin plussaamaan! Todella todella hieno uutinen :) Paljon tarrasukkia ja liimaa !
T: vupii ex-clubilainen ja IUI-poika-05 ja luomu-06
ja onnittelut myös kaikille muillekin clubin plussaajille ja tsemmpiä leiaK kyllä se plussa vielä tulee.
Ja tietenkin turvallista ja pitkää yhteistä matkaa :o)!Oi-kukka & PAS-tytöt 07/06 ja luomuyllätys rv 33+ (vanha klubilainen vuosien takaa - vaikka ei kovin kauan palstailtu yhtä aikaa, jäi sinun tarinasi ja etenkin iloinen kannustuksesi mieleen)