Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ohjeisti huonosti, ja nyt sain vuoropäälliköltä haukut

Vierailija
16.08.2019 |

Olen siis kaupassa töissä ja tehtäväni oli jatkaa irtokarkkien täydentämistä siitä, mihin työkaveri oli jäänyt, kun häneltä loppui vuoro. Tein työtä käskettyä ja täyttelin laatikoita, mutta sitten kun minun piti täyttää Sirkusaakkoset, en löytänyt sellaista rasiaa mistään. Kävin katsomassa varastostakin, olisiko siellä ylimääräisiä rasioita, mutta ei ollut. Koska meillä myydään Sirkusaakkosia myös pusseittain, niin aloin sitten mattoveitsellä avata niitä pusseja ja kaadoin niitä irtokarkkilaatikkoon.

Olin kaatanut jo 8-9 pussia, kun toinen työkaveri tuli kysymään että mitä oikein teen. Selitin tilanteen, ja tämä sanoi minulle ettei niin saa tehdä. Sanoi jotain muutakin, mutta olin jotenkin niin shokissa, etten muista kunnolla, mitä hän sanoi. Seuraava muistikuva on, kun vuoropäällikkö seisoo siinä pyörittelemässä päätään ja kysyy miksi avasin myyntiin tarkoitetut pussit. Yritin selittää, että kotiin lähtenyt työkaveri käski täyttää irtokarkkilaatikot, eikä hän ohjeistanut, mitä pitää tehdä, jos ei löydä oikeaa rasiaa.

Jotenkin he sivuuttivat kokonaan sen, että minut oltiin ohjeistettu huonosti. Mielestäni parempi, että asiakkaalle on irtokarkkeja ja pussikarkkeja, kuin että olisi vain toista laatua. Ja niitä pusseja tosiaan vielä jäi myyntiinkin, avasin ehkä 8 pussia. Joka tapauksessa se täydentäminen loppui siihen, ja vuoroa oli jäljellä vielä tunti, niin vuoropäällikkö määräsi sitten takatilaan irrottelemaan hintaetikettejä erilleen sellaiselta perferoidulta arkilta. Huomenna olisi aamuvuoro, mutta en nyt sitten tiedä, alanko täydentää tavaraa, vai jatkanko niiden hintaetikettien parissa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan kun kaupasta sai pyydettäessä melkein mitä vain niin kävi näin; asiakas tuli kauppaan ja pyysi kurkunpäitä 3 kiloa. Tarkoitti siis sian kurkunpäitä, olisi syöttänyt koirallensa ja käynyt säännöllisesti näitä ostamassa kyseisestä kaupasta. Kesämyyjä joka oli ollut parisen päivää työssä sanoi että ok ja meni takahuoneeseen katkomaan kurkuista -siis se vihannes- päitä. Aika pitkä aika meni että sai 3 kiloa täyteen.

Ai kamala, en voi lopettaa nauramista 😂😂😂 voisin kuvitella tekeväni samoin sellaisina päivinä, kun käyn vähän hitaalla!

Ja ap, nyt otat itseäsi niskasta kiinni. Vahinko tapahtui ja sehän tarkoittaa sitä, ettei tarvii toista kertaa tehdä samaa virhettä. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka mokaa työmaailmassa. Ens kerralla kysyt, jos et löydä jotain, niin tiedät sitten olla täyttämättä tai täyttää oikein. Puolen vuoden päästä osaat jo nauraa asialle.

Vierailija
22/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos irtoavokadot on loppu vihanneshyllyssä availetko valmiiksi pakatut avokadot ja annat siitä? Ihan eri hinnat.

No nyt opit.

Ja jos niitä aakkosia ei ollut irttareihin niin ei tullut mieleen, että se on tarpeeksi hyvää asiakaspalvelua, osata kertoa niitä kaipaavalle asiakkaalle että hän voi ostaa niitä pussissa tällä kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorolla tietenkin hoidat aamuvuoroon kuuluvat asiat. Olet varmasti jo ehtinyt tekemään aamuvuoroja, niin tiedät, mitä ne pitää sisällään.

Vierailija
24/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko assburger ja vihaan juuri tuollaisia virallisten ohjeiden ja ”kyllähän sen nyt kaikki tietää” - hiljaisten sopimusten ristiriitaa.

Sanoisin että AP on hoitanut homman juurikin oikein. Ilkkujat ovat puoliaivoisia normoja.

Vierailija
25/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka youtubesta "work day gone bad" videoita, niin osaat laittaa sun 8 karkkipussia oikeeseen mittasuhteeseen.

Vierailija
26/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko assburger ja vihaan juuri tuollaisia virallisten ohjeiden ja ”kyllähän sen nyt kaikki tietää” - hiljaisten sopimusten ristiriitaa.

Sanoisin että AP on hoitanut homman juurikin oikein. Ilkkujat ovat puoliaivoisia normoja.

Ei hoitanut, vaan hoiti tietämättömyyttään väärin. Jos ei tiedä, niin kysytään. 

Vierailija
27/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt opin, että täytyy avata suu ja kysyä. Yritin vain ratkaista asian itse, enkä tohtinut vaivata muita työntekijöitä, kun heillä on niin kiire. Enkä jotenkin ajatellut, että kaupassa on niin byrokraattista, että nyt on 8 pussia hävikkiä, vaikka ovat samoja aakkosia siellä irtokarkkilaatikossa. Mietin, että korvaanko vahingon ostamalla ne puuttuvat karkkipussit kauppaan tilalle?

ap

Vierailija
28/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne hävikkiin menneet, tulee vaan vähemmän voittoa. Eihän se tappio nyt niin suuren suuri ole.

Tehty taas kärpäsestä härkänen.

Vierailija
29/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta vttu mitään pusseja, vaan unohdat tuon kommelluksen, kaikki tekee virheitä.

Vierailija
30/31 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D

Vierailija
31/31 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö töihin?