Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi motoristi teki näin?

Vierailija
16.08.2019 |

Tulin sivutieltä risteävälle tielle ja ohi suhahti motoristi jolla oli keltainen huomioliivi ja käsi suoraan ylöspäin kohti ilmaa ja tätä jatkui niin kauas kuin nähtiin. Kanssamatkustajan kanssa ihmeteltiin että eikö toi ole vaarallistakin yhdellä kädellä vetää tuolla lailla. Mietin näyttikö hän kentien mulle keskisormea puolen kilometrin ajan :D. Saatoin tulla melko vauhdilla risteykseen mutta ei siinä ollut mitään epäselvää tilannetta mun mielestä. Vai oliko tuo joku poliisin merkki? Joka tapauksessa ei kauheen turvalliselta näyttänyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oikea va vasen käsi? Osoittiko pystysuoraan ylös vai viistosti eteen?

Vierailija
2/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että kyllä näytti, -ja hyvästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko oikea va vasen käsi? Osoittiko pystysuoraan ylös vai viistosti eteen?

Varmasti vasen. Oikea tarvitaan kaasun pitämiseen.

Vierailija
4/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen käsi ja hämmästyttävän suoraan ylöspäin. Ap

Vierailija
5/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä käden suorana pystyssä pitäminen ei tarkoita yhtään mitään. Jos se keskari ei ollut pystyssä.

Vierailija
6/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli eksynyt puuttini,kamoon beibi mä tuun

Vierailija
7/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan venytteli. Pitkässä ajossa voi paikat puutua.

Vierailija
8/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Alepa-pyörällä keskellä tietä mutkitellut hipsteri näytti minulle keskisormea juuri tuolla tavalla. Olisi varmaan näyttänyt pitempäänkin kuin vajaat sata metriä, mutta ajoi sitten reunuskiveykseen ja kupsahti nurin. Suututin hänet varmaan sen vuoksi, että tööttäsin merkiksi siitä, että tiellä oli muitakin kuin hän.

Sinun tapauksessasi motoristi ensin pelästyi ja sitten osoitti mieltään.

Vierailija
9/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs Alepa-pyörällä keskellä tietä mutkitellut hipsteri näytti minulle keskisormea juuri tuolla tavalla. Olisi varmaan näyttänyt pitempäänkin kuin vajaat sata metriä, mutta ajoi sitten reunuskiveykseen ja kupsahti nurin. Suututin hänet varmaan sen vuoksi, että tööttäsin merkiksi siitä, että tiellä oli muitakin kuin hän.

Kai pyhähdyit viereen nauramaan ja sormella osoittelemaan? Tämän takia jokaisessa autossa tulisi olla videokamera tuulilasissa ihan vakiona.

Vierailija
10/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai pyhähdyit viereen nauramaan ja sormella osoittelemaan? Tämän takia jokaisessa autossa tulisi olla videokamera tuulilasissa ihan vakiona.

En sentään. Hiljensin ja katsoin, ettei käynyt pahasti. Puhalsin hipsterille lentosuukon ja ajoin tieheni.

Vierailija
11/11 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heil biker