Miksi te ette järjestä ikisinkkusukulaisianne yhteen tuntemienne toisten ikisinkkujen kanssa
Niinhän ennenkin päästiin eroon vanhapiika-/peräkammarinpoikasukulaisista!
Kommentit (29)
Koska ikisinkkunainen ei todellakaan kelpaisi ikisinkkumiehelle, vaan pitää olla 18-25v lapseton missi.
Mulla ei ole sukulaisissa eikä muissakaan tuntemissani ihmisissä yhtään ikisinkkua. Kaikilla tuntemillani sinkuilla on ollut ainakin jonkin verran suhteita. Suurin osa tuntemistani sinkuista ei halua enää parisuhdetta.
Yksi ystäväni yritti minua kerran tutustuttaa miehensä ikisinkkukaveriin. Minä kyllä kiinnostuin tästä miehestä, mutta hän ei alkuun minusta.
Tapailimme pari kuukautta ja meillä oli hyviä keskusteluja. Niiden aikana tuli selväksi, että mies haluaa hoikan, hyvässä ammatissa olevan ja vauraan naisen. Mainittakoon, että mies itse oli työtön sillä hetkellä, millä ei minulle ollut merkitystä, mutta kummastutti nuo vaatimukset. Ja että hän pelkää sitoutua, jos erossa nainen vie hänen talonsa.
Minä en ollut hoikka, en nyt kyllä lihavakaan ja ammatti opettaja. Oma koti oli siinä vaiheessa jo velaton enkä tosiaan ollut kiinnostunut miehen talosta.
Sitten mies ilmoitti, että oli tavannut upeannäköisen lääkärinaisen, jolla oli enemmän yhteistä hänen kanssaan kuin minulla, kuulemma. Ja joka sentään oli lääkäri. Ei siinä mitään. Jätettiin yhteydenpito siihen.
Kului pari kuukautta ja mies otti uudestaan yhteyttä. Lääkärinainen ei ollutkaan kiinnostunut avioliitosta hänen kanssaan, joten hän oli alkanut ajatella, että minäkin olisin ihan kelvollinen.
Ei tarvitse varmaan mainita, että kyseinen herra ei siinä vaiheessa enää ollut mielestäni varteenotettava kumppaniehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Moni nainen ei ole ikisinkku siksi, ettei saa kumppania vaan siksi, että rima on liian korkealla. Moni peräkammarinpoika taas on homo tai mikropeniksen omistaja.
Haha miesten syy toki, nysäkulli homoja ja aivan liian surkean tasoisia naisille kelvatakseen.
Koska sinkkuus on näiden henkilöiden oma valinta, ei mikään sairaus tai ongelma josta pyrkisivät eroon.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Moni nainen ei ole ikisinkku siksi, ettei saa kumppania vaan siksi, että rima on liian korkealla. Moni peräkammarinpoika taas on homo tai mikropeniksen omistaja.
Pitää paikkansa myös miesten kohdalla, minullekin on pari kertaa alettu tyrkyttämään jotain ylipainoista kaveria joka ei kuvien perusteella sytyttänyt ollenkaan.
IkisinkkuM
Vierailija kirjoitti:
Koska ikisinkkunainen ei todellakaan kelpaisi ikisinkkumiehelle, vaan pitää olla 18-25v lapseton missi.
Mulle kelpaisi hyvin vaikka pulska 45v yh-äiti, jos olisi mukava.
No ei kannatakaan, jos tiedät nuo tyypit pinnallisksi. Minun kanssani (N 168) saa järkätä treffeille miehen 160 cm, jos järkkääjä näkee meidän luonteet ja tyylit yhteensopiviksi ja kuvittelisi suhteella olevan mahdollisuuksia.