Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
921/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattille, ja hänen piireihinsä sopivin olisi kylläkin juuri tuo pitkätukka.  Kun vaan lyhentäisi hiuksensa normaaleiksi.

Mitä on normaali? Ketä toisen hiustenpituus vahingoittaa?

Niin KETÄ:::?? !Matt ei varmasti  halua liian pitkätukkaista, homssuista naista!! Jos se ei sinua haittaa, voi muita haitata!!

Auts.Taidat olla vihainen.

Vierailija
922/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, jättääkö yksi Stefanon naisista leikin kesken? Jotain asiaa sillä tummatukkaisella oli Vapulle, kun Stefano oli valitsemassa farmiviikolle tulijoita.

Luulen, että Matthew valitsee ainakin Tarun, heillä oli ihan mukavaa ja rentoutunutta keskustelua. Millassa plussa on hänen nuoruutensa, mutta hermostunut kommunikaatio on aika tönkköä. Roy ottaa Kanadaan Sannan, joka vaikuttaa todella ihastuneelta jo nyt. Höpötteli ja hihitteli treffien aikana silmät loistaen :) Roy vaikuttaa varovaisemmalta, mutta kyllähän tuollainen selvä ihastuminen varmasti hivelee itsetuntoa sen verran, että Sanna lähtee farmiviikolle. Muut on vielä kysymysmerkkejä, Roy on niin kohtelias ja herrasmiesmäinen, että hänen todellisia fiiliksiään on vaikea tulkita. Mustafa valitsee varmasti sen nuorimman kandidaattinsa, jos tämä haluaa lähteä. Luultavasti myös sen "Hitler-hiuksisen" (:D), koska tuon tyyppiset miehet tykkää siitä, että nainen on aivan hullaantunut ja vähän "pihalla", vaikkei tämä ehkä ulkonäöltä vastaisikaan ihannetta. Sellaista oman viehätysvoiman testaamista.

Melko varmasti jättää Heillä ei oikein synkannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, jättääkö yksi Stefanon naisista leikin kesken? Jotain asiaa sillä tummatukkaisella oli Vapulle, kun Stefano oli valitsemassa farmiviikolle tulijoita.

Luulen, että Matthew valitsee ainakin Tarun, heillä oli ihan mukavaa ja rentoutunutta keskustelua. Millassa plussa on hänen nuoruutensa, mutta hermostunut kommunikaatio on aika tönkköä. Roy ottaa Kanadaan Sannan, joka vaikuttaa todella ihastuneelta jo nyt. Höpötteli ja hihitteli treffien aikana silmät loistaen :) Roy vaikuttaa varovaisemmalta, mutta kyllähän tuollainen selvä ihastuminen varmasti hivelee itsetuntoa sen verran, että Sanna lähtee farmiviikolle. Muut on vielä kysymysmerkkejä, Roy on niin kohtelias ja herrasmiesmäinen, että hänen todellisia fiiliksiään on vaikea tulkita. Mustafa valitsee varmasti sen nuorimman kandidaattinsa, jos tämä haluaa lähteä. Luultavasti myös sen "Hitler-hiuksisen" (:D), koska tuon tyyppiset miehet tykkää siitä, että nainen on aivan hullaantunut ja vähän "pihalla", vaikkei tämä ehkä ulkonäöltä vastaisikaan ihannetta. Sellaista oman viehätysvoiman testaamista.

Melko varmasti jättää Heillä ei oikein synkannut.

Olen samaa mieltä.Näki ettei synkannut.

Vierailija
924/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo ulkomaan miehet nyt sitten parempia kuin Suomi-miehet. Näin miesnäkökulmsta sanoisin, että melkoisen hölmöiltä jotkut noista vaikuttavat. Kyllä Suomesta kunnon miehiä löytyy jokaiseen makuun, jos haluaa löytää.

Vierailija
925/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattille, ja hänen piireihinsä sopivin olisi kylläkin juuri tuo pitkätukka.  Kun vaan lyhentäisi hiuksensa normaaleiksi.

Mitä on normaali? Ketä toisen hiustenpituus vahingoittaa?

Niinpä. Käsittämättömän paljon nämä erään morsianehdokkaan pitkät hiukset aiheuttaneet täällä NEGATIIVISTA kommentointia. Lieneekö mammoilla kateutta? Eikö oma hampputukka kasva yrityksistä huolimatta edes olkapäille? Karmeammat ne Mustin morsmaikkuehdokkaan hitlerhiukset ovat.

Itse olen jossain viestissä maininnut Jennin hiukset, mielestäni ne ovat latvasta aika huonokuntoiset ja näyttäisivät paremmilta ihan vain muutaman sentin tasauksella - eikä se edes vaikuttaisi pituuteen ollenkaan. Omat hiukseni ovat alaselkään ja rakastan pitkiä hiuksia, mutta haperoiset latvat näyttävät varsinkin laittamattomina omaan silmääni ikäviltä. Itselläni oli kasvatusvaiheessa välillä hamppua, mutta koska en halunnut leikata yhtään, niin muotoilin sitten latvoja mahdollisimman siedettäviksi esim. kihartamalla hiukan. Nyt hiukseni ovat noin vuoden verran olleet tasapituiset ja koko pituudeltaan terveet.

Eli siis itse en ainakaan ole kritisoinut Jennin hiusten pituutta, tykkään pitkistä hiuksista, mutta latvojen kunto antaa homssuisen vaikutelman.

Itsellänikin oli vuosikymmeniä pitkät hiukset, taloudellisista syistä.Tosin erittäin paksut ja hyväkuntoiset.Ja pidin ne pääsääntöisesti joko ponnarilla tai nutturalla.Jennilläkin oli pitkä letti kun saapui Leville mutta aukaisi sen sittemmin.Hän varmaan lukee tämän viestiketjun ja ottaa neuvoista vaarin...

Vierailija
926/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo ulkomaan miehet nyt sitten parempia kuin Suomi-miehet. Näin miesnäkökulmsta sanoisin, että melkoisen hölmöiltä jotkut noista vaikuttavat. Kyllä Suomesta kunnon miehiä löytyy jokaiseen makuun, jos haluaa löytää.

No ei todellakan ole.Mutta ei kyllä Suomesta miestä jokainen löydä.Minä en ainakaan löytänyt koskaan.Mutta syyhän on peilissä, ei miehissä:))

927/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset Roylla on?

Vierailija
928/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavia nuo ei-kanadalaiset ukkelit

Ai kuija?

Ovatko liipatun tuntuisia gigoloita?

Vierailija
929/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.Matt katsoi Millaa todella lempeästi.Moni asia mätsää kuten Mattin vanhempien ikäero ja heidän molempien rakkaus musiikkiin.Jotenkin tulee tunne että päätös on jo tehty.Suloinen , herkkä Milla herättää varmaaan Mattissa suojelunhalun.

Ainakaan Matt ei muistanut Millan nimeä, kutsui ensin Emmaksi. Mutta Milla näytti ihastuneelta, kai sillä on merkitystä. Katsotaan, mitä tulee.

Ylipainoisena on helppo ottaa kontaktia kirjoittamalla. Kanadassa eivät naiset näyttäisi niin lihavilta, ovat isoja siellä. Verrattuna vaikka Aasiaan.

Peliä,peliä.Ihmiset pelaavat "ota kiinni jos saat"-peliä uskomattoman paljon.Kun esittää ettei muista nimeä tms. luulee että herättää toisen kiinnostuksen.Itse olen kuullut aikoinani "toivon että löydän sellaisen ja sellaisen naisen" miehiltä, jolloin olenkin vastannut että mitä sitten täällä enää teet, mene ihmeessä etsimään sitä ihannenaistasi.Tai "kuka oletkaan, en muista" jolloin olen häipynyt paikalta vaikka miehen muisti on yht'äkkiä palannut.Ovat luulleet että teen mitä tahansa jotta kelpaisin ja "päihittäisin" muut naiset.Huihai!Ei ollut mitäään syytä moiseen.

Matt kylläkin vaikuttaa aidolta, ei pelimieheltä.Ja ylipainohan ei ole lopullista.Siitä pääsee eroon esim. tarkkailemalla syömistään ja liikkumalla.Ja monet ylipainoiset ovat "mukavuussyöjiä".Kun elämässtä puuttuu toisen ihmisen kosketus..Itse ainakin lihoin heti 5kg kun mieheni lähti.Monet hoikistuvat kun rakkaus syttyyJo siksi että aineenvaihdunta kiihtyy.

Onko näin? Itse olen kuullut, että ihmiset yleensä lihovat parisuhteissa, kun yhdessä on niin kiva löhöillä ja syödä, eikä muka tarvitse ajatella painoa, kun puoliso on jo napattu.

Se vähän riippuu.Jos huomaa että "läski ällöttää" kumppania niin toki silloin varoo kilojen kertymistä.Jos taas on varma "saalistaan" niin sitten voi ehkä olla höllöttää.Tiedän kyllä useamman eron jossa nainen on alkanut lihoa vasta sen jälkeen.Siihen asti kun mies on kontrolloinut vaimonsa syömisistä.Noista miehistä Matt on ehkä ainut jolle kelpaa ylipainoinen ilman ehtoja.Roy taas halunnee kumppanin joka pysyy perässä maratonilla.Joko heti tai vuoden päästä.

Aika sairasta settiä jos pitää varoa kilojen kertymistä kumppanin takia.

Vierailija
930/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustafa vaikuttaa kivalta tämän esittelyn perusteella.

Joo. Yleensä ei mustafat iske, mutta tämä vaikuttaa niin välittömältä, rehdiltä, jalat maassa olevalta, että tykkään.

Mä hämmästyin kans. Mustafa on tosi symppis. Omissa ennakkoluuloissani turkkilaiset on aika niljakkaita, mutta täähän on ihan kunnollisen oloinen kaveri.

Ehkä 20 vuotta suomalaisen kanssa on koulinut häntä 😁 Kehui myös tuskafestivaalia 😁👍🏼

Suomessa on pirun vaikeita akkoja. Eräs kiinalainen mies oli nettitietojen mukaan kai Suomessa  naimisissa suomalaisen naisen kanssa, ja koko ajan oli ollut yhteiselo helvettiä. Sitten erosivat ja tämä kiinalainen vannoi että ei enää ikinä suomalaista muijaa.

USA:ssa on oma ilmiönsä suurissa kaupungeissa. Puolet aasialaisperäisistä USA:n naisista menee nykyään naimisiin valkoisen miehen kanssa. Siitä on seurannut ongelmia esim. kiinalaisille miehille. Heille ei löydy enää kiinalaistaustaista vaimoa USA:ssa. Jäävät myös yhä useammin kokonaan ilman vaimoa.

Vierailija
931/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset Roylla on?

Royn poika täytti juuri 18.

Vierailija
932/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.Matt katsoi Millaa todella lempeästi.Moni asia mätsää kuten Mattin vanhempien ikäero ja heidän molempien rakkaus musiikkiin.Jotenkin tulee tunne että päätös on jo tehty.Suloinen , herkkä Milla herättää varmaaan Mattissa suojelunhalun.

Ainakaan Matt ei muistanut Millan nimeä, kutsui ensin Emmaksi. Mutta Milla näytti ihastuneelta, kai sillä on merkitystä. Katsotaan, mitä tulee.

Ylipainoisena on helppo ottaa kontaktia kirjoittamalla. Kanadassa eivät naiset näyttäisi niin lihavilta, ovat isoja siellä. Verrattuna vaikka Aasiaan.

Peliä,peliä.Ihmiset pelaavat "ota kiinni jos saat"-peliä uskomattoman paljon.Kun esittää ettei muista nimeä tms. luulee että herättää toisen kiinnostuksen.Itse olen kuullut aikoinani "toivon että löydän sellaisen ja sellaisen naisen" miehiltä, jolloin olenkin vastannut että mitä sitten täällä enää teet, mene ihmeessä etsimään sitä ihannenaistasi.Tai "kuka oletkaan, en muista" jolloin olen häipynyt paikalta vaikka miehen muisti on yht'äkkiä palannut.Ovat luulleet että teen mitä tahansa jotta kelpaisin ja "päihittäisin" muut naiset.Huihai!Ei ollut mitäään syytä moiseen.

Matt kylläkin vaikuttaa aidolta, ei pelimieheltä.Ja ylipainohan ei ole lopullista.Siitä pääsee eroon esim. tarkkailemalla syömistään ja liikkumalla.Ja monet ylipainoiset ovat "mukavuussyöjiä".Kun elämässtä puuttuu toisen ihmisen kosketus..Itse ainakin lihoin heti 5kg kun mieheni lähti.Monet hoikistuvat kun rakkaus syttyyJo siksi että aineenvaihdunta kiihtyy.

Onko näin? Itse olen kuullut, että ihmiset yleensä lihovat parisuhteissa, kun yhdessä on niin kiva löhöillä ja syödä, eikä muka tarvitse ajatella painoa, kun puoliso on jo napattu.

Se vähän riippuu.Jos huomaa että "läski ällöttää" kumppania niin toki silloin varoo kilojen kertymistä.Jos taas on varma "saalistaan" niin sitten voi ehkä olla höllöttää.Tiedän kyllä useamman eron jossa nainen on alkanut lihoa vasta sen jälkeen.Siihen asti kun mies on kontrolloinut vaimonsa syömisistä.Noista miehistä Matt on ehkä ainut jolle kelpaa ylipainoinen ilman ehtoja.Roy taas halunnee kumppanin joka pysyy perässä maratonilla.Joko heti tai vuoden päästä.

Aika sairasta settiä jos pitää varoa kilojen kertymistä kumppanin takia.

Usko pois vielä 80-luvulla oli miehiä joiden mielestä vaimon piti olla "naisellisen siro" ja pukeutua mieluiten hameeseen, koska "lihava nainen on tyhmä".Eräskin nainen kertoi ettei oma aviomies puolustanut häntä kun yöbussin känniset siat pilkkasivat häntä ylipainon vuoksi.

Ja eräs lääkäri sanoi ettei vois ikinä seurustella läskin naisen kanssa.Eikö ole sairasta.

Vierailija
933/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustille saattaisi käydä ylipaonoinen, kunhan ei ole alkkis ja pysyy ruodussa? Ainakin vaikuttaa suhtautuneen ylipainoisiin ok.

Vierailija
934/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi suomimiehille tarjolla monta hyvää naista jotka ovat ilman kumppania.

Vierailija
935/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä_ukkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustafa vaikuttaa kivalta tämän esittelyn perusteella.

Joo. Yleensä ei mustafat iske, mutta tämä vaikuttaa niin välittömältä, rehdiltä, jalat maassa olevalta, että tykkään.

Mä hämmästyin kans. Mustafa on tosi symppis. Omissa ennakkoluuloissani turkkilaiset on aika niljakkaita, mutta täähän on ihan kunnollisen oloinen kaveri.

Ehkä 20 vuotta suomalaisen kanssa on koulinut häntä 😁 Kehui myös tuskafestivaalia 😁👍🏼

Suomessa on pirun vaikeita akkoja. Eräs kiinalainen mies oli nettitietojen mukaan kai Suomessa  naimisissa suomalaisen naisen kanssa, ja koko ajan oli ollut yhteiselo helvettiä. Sitten erosivat ja tämä kiinalainen vannoi että ei enää ikinä suomalaista muijaa.

USA:ssa on oma ilmiönsä suurissa kaupungeissa. Puolet aasialaisperäisistä USA:n naisista menee nykyään naimisiin valkoisen miehen kanssa. Siitä on seurannut ongelmia esim. kiinalaisille miehille. Heille ei löydy enää kiinalaistaustaista vaimoa USA:ssa. Jäävät myös yhä useammin kokonaan ilman vaimoa.

Tiedetään.Myös oma ulkomalainen mies sanoi samaa:"ei ikinä enää suomalaista naista" :))

Vierailija
936/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustille saattaisi käydä ylipaonoinen, kunhan ei ole alkkis ja pysyy ruodussa? Ainakin vaikuttaa suhtautuneen ylipainoisiin ok.

Pia olisi hänelle sopiva.

Vierailija
937/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnustaa että hieman enemmän huumorilla vedetty tämä että ulkomailta tässä tapauksessa Suomen maasta lähetään morsmaikkuja etsimään. Vaihtelua perus maajussit ohjelmalle. Ei voi ottaa tosissaan noita kahta jotka (ei Kanadasta) . Hyviä esiintyjiä ovat kyllä. Jotenkin tunnustaa oudolta ettei omasta maasta löytyisi sopivaa emäntää. Kyllähän turisteja on iät ja ajat (ennen koronaa varsinkin) kulkenut heidänkin kulmilla.

Vierailija
938/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupia kirjoitti:

Kyllä tunnustaa että hieman enemmän huumorilla vedetty tämä että ulkomailta tässä tapauksessa Suomen maasta lähetään morsmaikkuja etsimään. Vaihtelua perus maajussit ohjelmalle. Ei voi ottaa tosissaan noita kahta jotka (ei Kanadasta) . Hyviä esiintyjiä ovat kyllä. Jotenkin tunnustaa oudolta ettei omasta maasta löytyisi sopivaa emäntää. Kyllähän turisteja on iät ja ajat (ennen koronaa varsinkin) kulkenut heidänkin kulmilla.

Älä muuta sano.Ainut mikä surettaa on, että ihan adekvaatit, hyvät naiset lankeavat moiseen loveen.Mutta ilmeisesti ihmisten ikävä voittaa esteet.Tai sitten koko juttu on vitsi josta myös naiset ovat tietoisia ja johon ovat sitoutuneet tuotannon ajan.Ja jotkut saavat palkinnoksi matkan Turkkiin ja Libanoniin.Kanadan miehet ovat ilmeisesti liikkeellä tositarkoituksella.

Vierailija
939/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä mikä mussa vikana kun täällä haukutaan näiden naisten ulkonäköä, no eivät he minunkaan mielestä mitään ulkonäöllä pilattuja, ja pulleroita ovat suurin osa, 

mutta itse en kyllä huolis yhtäkään näistä ulkomaan maajusseista ulkonäön perusteella, kukaan ei ole tarpeeksi hyvännäkönen, ei yksikään, saati sitten tuon yhden harmaantuneen 38-v. imbesillin harhat itsestään. 

Se pullea kanadalainen vaikuttaa symppikseltä ja mukavalta mutta en ikinä voisi ihastua kun on niin vaatimattoman näköinen. 

Vierailija
940/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana se Stefano! Söpö. Muuttaisin heti hänen luoksensa lämpöiseen Lebanoniin.