Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
901/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten Royn on tulkittu jotenkin aktiivisesti haluavan lapsia. Mun mielestä hän toi kauniisti esiin sen, miten hienoa on ollut seurata oman pojan kasvua ja aikuistumista melkein täysi-ikäiseksi. Mutta hän tiedostaa myös oman ikänsä ja tuo lähinnä esiin sen että tässä iässä mahdollisuudet lähteä samaan rumbaan uudelleen vaan vähenee ja vähenee. Mutta JOS olisi kaikki kohdallaan (lue: lisääntymisikäinen nainen kirjoittaisi ja kaikki natsaisi heidän välillään), niin ei hänellä olisi mitään sitä vastaankaan. Se nyt on kuitenkin aikalailla eri asia kuin väittää että hän nimenomaan etsii seuraa lapsentekotarkoituksessa.

Vierailija
902/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten Royn on tulkittu jotenkin aktiivisesti haluavan lapsia. Mun mielestä hän toi kauniisti esiin sen, miten hienoa on ollut seurata oman pojan kasvua ja aikuistumista melkein täysi-ikäiseksi. Mutta hän tiedostaa myös oman ikänsä ja tuo lähinnä esiin sen että tässä iässä mahdollisuudet lähteä samaan rumbaan uudelleen vaan vähenee ja vähenee. Mutta JOS olisi kaikki kohdallaan (lue: lisääntymisikäinen nainen kirjoittaisi ja kaikki natsaisi heidän välillään), niin ei hänellä olisi mitään sitä vastaankaan. Se nyt on kuitenkin aikalailla eri asia kuin väittää että hän nimenomaan etsii seuraa lapsentekotarkoituksessa.

Samaa mieltä. Mielestäni hän sanoi ihan selvästi, että isyys on ollut yksi hienoimpia asioita elämässään ja kokisi sen ehdottomasti uudestaan, jos tilanne niin soisi, mutta tiedostaa kyllä vanhenevansa päivä päivältä ja siten myös mahdollisuuden tähän pienenevän. Eli ei mitenkään aktiivisesti pyri saamaan lisää lapsia, muttei myöskään sulje sitä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.Matt katsoi Millaa todella lempeästi.Moni asia mätsää kuten Mattin vanhempien ikäero ja heidän molempien rakkaus musiikkiin.Jotenkin tulee tunne että päätös on jo tehty.Suloinen , herkkä Milla herättää varmaaan Mattissa suojelunhalun.

Ainakaan Matt ei muistanut Millan nimeä, kutsui ensin Emmaksi. Mutta Milla näytti ihastuneelta, kai sillä on merkitystä. Katsotaan, mitä tulee.

Ylipainoisena on helppo ottaa kontaktia kirjoittamalla. Kanadassa eivät naiset näyttäisi niin lihavilta, ovat isoja siellä. Verrattuna vaikka Aasiaan.

Vierailija
904/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin uudestaan tuon kirjeidenluku jakson ja pakko kirjoittaa muutama huomio. Ensinnäkin Matt ei ole kovin ylipainoinen, aika sopusuhtaiselta näytti sisävaatteissaan. Toiseksi ainakin Millan lähettämä kuva oli niin muokattu kasvokuva, ettei näytä livenä yhtään samalta. En tiedä oliko lisänä joku kokovartalokuva, jota ei näytetty kameroille, mutta epäilen. Sama juttu sen ultrapitkätukan kanssa. Näytti sirolta ja hiukset siisteiltä kuvassa. En usko enää, että Matt ottaa ketään.

Vierailija
905/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattille, ja hänen piireihinsä sopivin olisi kylläkin juuri tuo pitkätukka.  Kun vaan lyhentäisi hiuksensa normaaleiksi.

Vierailija
906/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin uudestaan tuon kirjeidenluku jakson ja pakko kirjoittaa muutama huomio. Ensinnäkin Matt ei ole kovin ylipainoinen, aika sopusuhtaiselta näytti sisävaatteissaan. Toiseksi ainakin Millan lähettämä kuva oli niin muokattu kasvokuva, ettei näytä livenä yhtään samalta. En tiedä oliko lisänä joku kokovartalokuva, jota ei näytetty kameroille, mutta epäilen. Sama juttu sen ultrapitkätukan kanssa. Näytti sirolta ja hiukset siisteiltä kuvassa. En usko enää, että Matt ottaa ketään.

Sain vasta nyt katsottua kaikki jaksot ja huomasin saman Millaan liittyen! Kirjeen kuva oli hymyilevä, hieman ylivaloitettu selfie, jossa Milla näytti täysin normaalipainoiselta, jopa hoikanpuoleiselta. Posket on jotenkin tosi kapeat ja leukalinja selkeä, kuvakulma edullinen. Mielestäni Milla on nätti myös luonnossa, mutta ylipaino tuli aika yllätyksenä. Millan kuva jäi nimittäin itsellenikin mieleen (nimi tosin ei) ja jäin miettimään, eikö Matt sittenkään valinnut häntä, mutta vasta lainaamastani viestistä tajusin, että tosiaan - se kuvahan oli Millan! Täytyy tosin sanoa, että myös Taru oli valikoinut kirjeeseen vain kasvokuvia, joissa näytti hoikalta. Todellisuudessahan hänkin oli pitkä ja ylipainoinen nainen. 

Mielestäni kirjeisiin olisi kyllä hyvä laittaa sekä kasvo- että kokovartalokuva. Itse ainakin haluaisin antaa itsestäni mahdollisimman selkeän, mutta myös edullisen kuvan, jottei livenä tulisi ainakaan ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
907/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.Matt katsoi Millaa todella lempeästi.Moni asia mätsää kuten Mattin vanhempien ikäero ja heidän molempien rakkaus musiikkiin.Jotenkin tulee tunne että päätös on jo tehty.Suloinen , herkkä Milla herättää varmaaan Mattissa suojelunhalun.

Ainakaan Matt ei muistanut Millan nimeä, kutsui ensin Emmaksi. Mutta Milla näytti ihastuneelta, kai sillä on merkitystä. Katsotaan, mitä tulee.

Ylipainoisena on helppo ottaa kontaktia kirjoittamalla. Kanadassa eivät naiset näyttäisi niin lihavilta, ovat isoja siellä. Verrattuna vaikka Aasiaan.

Peliä,peliä.Ihmiset pelaavat "ota kiinni jos saat"-peliä uskomattoman paljon.Kun esittää ettei muista nimeä tms. luulee että herättää toisen kiinnostuksen.Itse olen kuullut aikoinani "toivon että löydän sellaisen ja sellaisen naisen" miehiltä, jolloin olenkin vastannut että mitä sitten täällä enää teet, mene ihmeessä etsimään sitä ihannenaistasi.Tai "kuka oletkaan, en muista" jolloin olen häipynyt paikalta vaikka miehen muisti on yht'äkkiä palannut.Ovat luulleet että teen mitä tahansa jotta kelpaisin ja "päihittäisin" muut naiset.Huihai!Ei ollut mitäään syytä moiseen.

Matt kylläkin vaikuttaa aidolta, ei pelimieheltä.Ja ylipainohan ei ole lopullista.Siitä pääsee eroon esim. tarkkailemalla syömistään ja liikkumalla.Ja monet ylipainoiset ovat "mukavuussyöjiä".Kun elämässtä puuttuu toisen ihmisen kosketus..Itse ainakin lihoin heti 5kg kun mieheni lähti.Monet hoikistuvat kun rakkaus syttyyJo siksi että aineenvaihdunta kiihtyy.

Vierailija
908/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mielestäni hän sanoi ihan selvästi, että isyys on ollut yksi hienoimpia asioita elämässään ja kokisi sen ehdottomasti uudestaan, jos tilanne niin soisi, mutta tiedostaa kyllä vanhenevansa päivä päivältä ja siten myös mahdollisuuden tähän pienenevän. Eli ei mitenkään aktiivisesti pyri saamaan lisää lapsia, muttei myöskään sulje sitä pois.

Mielestäni se oli syötti nuoremmille naisille.Kun ei kehdannut sanoa että odottaa kirjeitä alle 40v.Ja jos vaikka 30v innostuisvat.Ja 47v ei ole vielä kovin korkea ikä.Moni mies tulee isäksi 50v ja vanhempanakin.

Vierailija
909/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peliä,peliä.Ihmiset pelaavat "ota kiinni jos saat"-peliä uskomattoman paljon.Kun esittää ettei muista nimeä tms. luulee että herättää toisen kiinnostuksen.Itse olen kuullut aikoinani "toivon että löydän sellaisen ja sellaisen naisen" miehiltä, jolloin olenkin vastannut että mitä sitten täällä enää teet, mene ihmeessä etsimään sitä ihannenaistasi.Tai "kuka oletkaan, en muista" jolloin olen häipynyt paikalta vaikka miehen muisti on yht'äkkiä palannut.Ovat luulleet että teen mitä tahansa jotta kelpaisin ja "päihittäisin" muut naiset.Huihai!Ei ollut mitäään syytä moiseen.

Matt kylläkin vaikuttaa aidolta, ei pelimieheltä.Ja ylipainohan ei ole lopullista.Siitä pääsee eroon esim. tarkkailemalla syömistään ja liikkumalla.Ja monet ylipainoiset ovat "mukavuussyöjiä".Kun elämässtä puuttuu toisen ihmisen kosketus..Itse ainakin lihoin heti 5kg kun mieheni lähti.Monet hoikistuvat kun rakkaus syttyyJo siksi että aineenvaihdunta kiihtyy.

Onko näin? Itse olen kuullut, että ihmiset yleensä lihovat parisuhteissa, kun yhdessä on niin kiva löhöillä ja syödä, eikä muka tarvitse ajatella painoa, kun puoliso on jo napattu.

Vierailija
910/5944 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Itse olen kuullut, että ihmiset yleensä lihovat parisuhteissa, kun yhdessä on niin kiva löhöillä ja syödä, eikä muka tarvitse ajatella painoa, kun puoliso on jo napattu.

Se vähän riippuu.Jos huomaa että "läski ällöttää" kumppania niin toki silloin varoo kilojen kertymistä.Jos taas on varma "saalistaan" niin sitten voi ehkä olla höllöttää.Tiedän kyllä useamman eron jossa nainen on alkanut lihoa vasta sen jälkeen.Siihen asti kun mies on kontrolloinut vaimonsa syömisistä.Noista miehistä Matt on ehkä ainut jolle kelpaa ylipainoinen ilman ehtoja.Roy taas halunnee kumppanin joka pysyy perässä maratonilla.Joko heti tai vuoden päästä.

Vierailija
911/5944 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmsen mieli on ihmellinen.Joskus voi puolison/puolisoiden halu varmistaa toinen itsellään ja "antaa" lihoa, joskus taas eron jälkeinen lihominen on ihmisen tiedostamaton tarve pitää uudet ehdokkaat kaukana.Pelko uusista pettymyksistä.

Eron jälkeen hoikistuminen taas kertonee toiveista uuteen suhteeseen.Ehkä.

Luin aikoinani legendaarisesta snookerpelaaja Paul Hunterista, joka oli sanonut ennen kuolemaansa kumppanilleen,tyttärensä äidille että toivoo hänen lihovan niin ettei kukaan enää huoli häntä.Kuinka surullista.

Kurre Westerlundin kuoleva vaimo toivoi Kurrelle hyvää elämää ja uutta rakkautta.Suurella sydämellä.

Vaikkei asia minulle kuulu, toivon että Milla löytää elämänsä rakkauden.

Vierailija
912/5944 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattille, ja hänen piireihinsä sopivin olisi kylläkin juuri tuo pitkätukka.  Kun vaan lyhentäisi hiuksensa normaaleiksi.

Mitä on normaali? Ketä toisen hiustenpituus vahingoittaa?

Vierailija
913/5944 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matthew vaikutti tosi symppikseltä, joskin tämmöistä nelikymppistä tätiä vähän hymyilytti romanttiset ajatukset parisuhteesta, että kävellään vain tiluksilla käsi kädessä ja istutaan sylikkäin katsomassa auringonlaskua. Voihan se jollekin toki olla sitäkin, mutta tuollaiselle miehelle arki iskee sitten kovaa päin näköä, kun tyttöystävä pieraisee ekan kerran hänen kuultensa, tai sanoo menkkaränkkäisenä jotain vähemmän mukavaa.

Roy oli tosi kurttuinen ja vanhan näköinen ikäisekseen! Jotenkin limanuljaskan oloinen, vaikka sen YouTube-videot on ihan hauskoja ja niistä välittyy mukavan tuntuinen mies. Ärsytti ihan älyttömästi ne sen sukulaiset, jotka ei muka osanneet suomea enää ollenkaan!! Paitsi se yksi setä joka lasketteli suomea niinku pitääkin. Eihän muutkaan ulkomailla asuvat ole äidinkieltään unohtaneet, mutta Royn äiti puhui kuin olisi opetellut suomea muutaman sanan 🤦🏻‍♀️ Oma äidinkieli ei unohdu, etenkin kun on vahva suomalainen yhteisö ja suomalainen mies! Mitä ne oikein teeskenteli siis?

Turkkilainen oli ihan ok näköinen ja onhan se kiva että puhui suomea, mutta tiesin heti että hänen naisensa ei kulje puolialastomana niin kuin turistit, koska miehen perhe on islaminuskoinen. Muutenkin nää äijät iskee naisen helposti nyrkin ja hellan väliin. Enkä ole rasisti, vaan itsekin ollut yli kymmenen vuotta kurdin kanssa, joten tiedän aika hyvin miten heidän ajatusmaailmansa toimii.

Libanonilaisella suuret luulot itsestään, muuta en edes viitsi kommentoida.

Eikö Royn äiti ole syntynyt Kanadassa?Kuten ne muutkin pullanleipojanaiset?Mm. Ruotsissa on vanhainkodeissa suomalaisia jotka eivät puhu kunnolla enää kumpaakaan kieltä.Vaikka siellähän vasta finnejä vasta onkin.Pilvin pimein.

Vierailija
914/5944 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, jättääkö yksi Stefanon naisista leikin kesken? Jotain asiaa sillä tummatukkaisella oli Vapulle, kun Stefano oli valitsemassa farmiviikolle tulijoita.

Luulen, että Matthew valitsee ainakin Tarun, heillä oli ihan mukavaa ja rentoutunutta keskustelua. Millassa plussa on hänen nuoruutensa, mutta hermostunut kommunikaatio on aika tönkköä. Roy ottaa Kanadaan Sannan, joka vaikuttaa todella ihastuneelta jo nyt. Höpötteli ja hihitteli treffien aikana silmät loistaen :) Roy vaikuttaa varovaisemmalta, mutta kyllähän tuollainen selvä ihastuminen varmasti hivelee itsetuntoa sen verran, että Sanna lähtee farmiviikolle. Muut on vielä kysymysmerkkejä, Roy on niin kohtelias ja herrasmiesmäinen, että hänen todellisia fiiliksiään on vaikea tulkita. Mustafa valitsee varmasti sen nuorimman kandidaattinsa, jos tämä haluaa lähteä. Luultavasti myös sen "Hitler-hiuksisen" (:D), koska tuon tyyppiset miehet tykkää siitä, että nainen on aivan hullaantunut ja vähän "pihalla", vaikkei tämä ehkä ulkonäöltä vastaisikaan ihannetta. Sellaista oman viehätysvoiman testaamista.

Vierailija
915/5944 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin KETÄ:::?? !Matt ei varmasti  halua liian pitkätukkaista, homssuista naista!! Jos se ei sinua haittaa, voi muita haitata!!

916/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Käsittämättömän paljon nämä erään morsianehdokkaan pitkät hiukset aiheuttaneet täällä NEGATIIVISTA kommentointia. Lieneekö mammoilla kateutta? Eikö oma hampputukka kasva yrityksistä huolimatta edes olkapäille? Karmeammat ne Mustin morsmaikkuehdokkaan hitlerhiukset ovat.

Vierailija
917/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin KETÄ:::?? !Matt ei varmasti  halua liian pitkätukkaista, homssuista naista!! Jos se ei sinua haittaa, voi muita haitata!!

"Nainen ei voi koskaan olla liian laiha eikä hänellä voi olla koskaan liian pitkät hiukset."

"Varmasti" kuultu jenkkimiehen suusta.

Jenni on kuin sadun keiju luonnonkauniine kasvoineen ja pitkine hiuksineen.Kuin suoraan satukirjasta.Mattin ensimmäinen kommentti taisi olla pikatreffeillä "onpa sinulla pitkät hiukset, paljonko niillä on mittaa?"

Itselleni on aikoinaan lähes jokainen mies kommentoinut vyötäröpituisia hiuksiani (silloin kun olivat auki) upeina, paksuina jne.Osa jopa koskettanut luvatta.Koskaan en kuullut olevani "homssuinen".Ainoastaan naiset ovat kommentoineet "kuinka jaksat hoitaa" ja "mummollani oli noin pitkät hiukset" wink,wink...

Ja jokunen miesystävä "suuttunut" kun pätkäsin ne silloin tällöin polkaksi.En ollut enää hänen"prinsessa".

Vierailija
918/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen ei voi koskaan olla liian laiha eikä hänellä voi olla koskaan liian pitkät hiukset."

Jenni on kuin sadun keiju luonnonkauniine kasvoineen ja pitkine hiuksineen.Kuin suoraan satukirjasta.Mattin ensimmäinen kommentti taisi olla pikatreffeillä "onpa sinulla pitkät hiukset, paljonko niillä on mittaa?"

Itselleni on aikoinaan lähes jokainen mies kommentoinut vyötäröpituisia hiuksiani (silloin kun olivat auki) upeina, paksuina jne.Osa jopa koskettanut luvatta.Koskaan en kuullut olevani "homssuinen".Ainoastaan naiset ovat kommentoineet "kuinka jaksat hoitaa" ja "mummollani oli noin pitkät hiukset" wink,wink...

Ja jokunen miesystävä "suuttunut" kun pätkäsin ne silloin tällöin polkaksi.En ollut enää hänen"prinsessa".

Kaikki eivät kasvata hiuksiaan miehiä varten, kuten sinulla tuntuu tärkeintä olevan että miehet ovat ihastelleet hiuksiasi. Monelle merkitsee käytännöllisyys ja helppohoitoisuus ym. enemmän. Sitäpaitsi, kyllä suuri osa miehistäkin arvostaa kauniita ja hoidettuja hiuksia naisella, jopa aivan lyhyitäkin.Ja tuo nainen, jota on täällä solvattu "hitleriksi", ei teitä miellytä, mutta kylläpä vaan oli Mustawan mieleen. hiuksineen kaikkineen.:)

Mielestäni Tarun hiukset olivat ylipitkät, ja latvoistaan huonokuntoiset. Muutoin kyllä sievä nainen.

Vierailija
919/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Käsittämättömän paljon nämä erään morsianehdokkaan pitkät hiukset aiheuttaneet täällä NEGATIIVISTA kommentointia. Lieneekö mammoilla kateutta? Eikö oma hampputukka kasva yrityksistä huolimatta edes olkapäille? Karmeammat ne Mustin morsmaikkuehdokkaan hitlerhiukset ovat.

Itse olen jossain viestissä maininnut Jennin hiukset, mielestäni ne ovat latvasta aika huonokuntoiset ja näyttäisivät paremmilta ihan vain muutaman sentin tasauksella - eikä se edes vaikuttaisi pituuteen ollenkaan. Omat hiukseni ovat alaselkään ja rakastan pitkiä hiuksia, mutta haperoiset latvat näyttävät varsinkin laittamattomina omaan silmääni ikäviltä. Itselläni oli kasvatusvaiheessa välillä hamppua, mutta koska en halunnut leikata yhtään, niin muotoilin sitten latvoja mahdollisimman siedettäviksi esim. kihartamalla hiukan. Nyt hiukseni ovat noin vuoden verran olleet tasapituiset ja koko pituudeltaan terveet.

Eli siis itse en ainakaan ole kritisoinut Jennin hiusten pituutta, tykkään pitkistä hiuksista, mutta latvojen kunto antaa homssuisen vaikutelman.

Vierailija
920/5944 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät kasvata hiuksiaan miehiä varten, kuten sinulla tuntuu tärkeintä olevan että miehet ovat ihastelleet hiuksiasi. Monelle merkitsee käytännöllisyys ja helppohoitoisuus ym. enemmän. Sitäpaitsi, kyllä suuri osa miehistäkin arvostaa kauniita ja hoidettuja hiuksia naisella, jopa aivan lyhyitäkin.Ja tuo nainen, jota on täällä solvattu "hitleriksi", ei teitä miellytä, mutta kylläpä vaan oli Mustawan mieleen. hiuksineen kaikkineen.:)

Mielestäni Tarun hiukset olivat ylipitkät, ja latvoistaan huonokuntoiset. Muutoin kyllä sievä nainen.

Ok.Luulin että kirjoitit Jennin hiuksista, mutta tarkoititkin Tarua.

Säästin muuten huiman summan rahaa vuosikymmenien aikana,kun pidin hiukset pitkinä.Jos piti valita meneekö rahat kampaajalle vai lapsen ruokaan, niin arvaat varmaan empaattisena naisena kumman valitsin.Ja edelleen köyhyysrajalla elävänä eläkeläisenä nyrhin itse paksun kuontaloni epätasaiseksi polkaksi.Siis sen jälkeen kun niillä on sen verran pituutta että niistä on hyötyä hiuksensa menettäneille.Hiuksiaan kun voi lahjoittaa kun ne ovat paksut ja hyväkuntoiset.Se on kuitenkin ollut tärkeintä.Miehet ihailivat niitä n. 45v ikään saakka.Sen jälkeenhän nainen muuttuu "näkymättömäksi".Siis jotkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän