Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Stefano spoilasi illan jakson IG stooreissaan! Aikamoista 😆
Noh, ces't la vie.
Milloin tulee seuraava jakso tv:stä?
Jjjjjes!!!! Suomalaiset naiset ootte ihan parhaita, vahvoja, omanarvontuntoisia, suoraselkäisiä! Tekis mieli tulla halaamaan jokaista teistä <3 Nyt näytettiin maailmalle jotain ainutlaatuista. Meni kylmät väreet tästä uusimmasta jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Hupia kirjoitti:
Kyllä tunnustaa että hieman enemmän huumorilla vedetty tämä että ulkomailta tässä tapauksessa Suomen maasta lähetään morsmaikkuja etsimään. Vaihtelua perus maajussit ohjelmalle. Ei voi ottaa tosissaan noita kahta jotka (ei Kanadasta) . Hyviä esiintyjiä ovat kyllä. Jotenkin tunnustaa oudolta ettei omasta maasta löytyisi sopivaa emäntää. Kyllähän turisteja on iät ja ajat (ennen koronaa varsinkin) kulkenut heidänkin kulmilla.
Älä muuta sano.Ainut mikä surettaa on, että ihan adekvaatit, hyvät naiset lankeavat moiseen loveen.Mutta ilmeisesti ihmisten ikävä voittaa esteet.Tai sitten koko juttu on vitsi josta myös naiset ovat tietoisia ja johon ovat sitoutuneet tuotannon ajan.Ja jotkut saavat palkinnoksi matkan Turkkiin ja Libanoniin.Kanadan miehet ovat ilmeisesti liikkeellä tositarkoituksella.
Voi hieman hävettää ainakin noita naisia, jotka lähti tosissaan noita ei-kanadalaisia riiaamaan - vaikka niistä ainakin se toinen on mukana ihan läpällä mukana hakemassa jotakin säätöö. Eivät naiset ehkä tajua, että ei ole eduksi jatkossa kotimaan deittimarkkinoilla tuossa ohjelmassa esiintyminen.
Tämä ohjelma on todella cringe!
Se Libanonin jätkä on ihan läppä.
Kanadan pullukka melkonen nössö.
Turkin pojalla traumoja entisistä suominaisista (juomiskysymys).
Roy outo hiippari.
Naiset epätoivoisia ja suurin osa ei osaa kunnolla englantia.
Hyvä että Stefanon ehdokkaat sanoivat ensin, etteivät jatka, tosin Stefukin oli tuon päätöksen tehnyt.
Stefanon käytös oli todella ala-arvoista ja loukkaavaa.
Karmeita miehiä kaikki neljä. Kanadalaiset varmaan hieman tosimielellä, mutta ulkonäkö moelmmilla melko vaatimaton. Toivotaan että Mattista ja pitkätukkaisesta naisesta tulee pari. Roy tuskin vakavissaan kenenkään kanssa.
Miltähän noista Stefanon naisista tuntuu, kun katsovat näitä jaksoja? Tuolla ukolla ei ole ollut kertakaikkiaan yhtäkään positiivista sanaa sanottavana, päin vastoin nimitteli ja haukkui jokaista. Hirmu kiva varmaan kuulla olevansa "like a big baby"...
Musti on ihan yhtä ällöttävä kuin aiemminkin. En mä kyllä ymmärrä, millainen nainen pitää tuollaista puoleensa vetävänä.
Sen sijaan kanadalaiset on edelleen ihan ok. Ei mitään moitittavaa. Vähän jäi kyllä hämmentämään sen Mattin pitkätukkaisen naisen valinta -nainen ilmeisesti koki olleensa tosi suora ja ilmoittaneensa, ettei halua lapsia, mutta kyllä mulle ja varmaan mattillekin jäi sellainen olo, että hän haluaa lapsia oikean ihmisen kanssa. Kukapa meistä ei? Toivottavasti ei tulis nyt pettymyksiä tämän asian suhteen jatkossa.
Tuo Mustafa on susi lampaan vaatteissa. Haluaa pussata kaikkia huulille ja kyselee suoraan, onko lävistyksiä intiimialueilla. Itse en luottaisi tuollaiseen kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Karmeita miehiä kaikki neljä. Kanadalaiset varmaan hieman tosimielellä, mutta ulkonäkö moelmmilla melko vaatimaton. Toivotaan että Mattista ja pitkätukkaisesta naisesta tulee pari. Roy tuskin vakavissaan kenenkään kanssa.
Olet varmaan erehtynyt formaatista? Tämä ohjelma ei ole mikään missikisa.
Vierailija kirjoitti:
Jjjjjes!!!! Suomalaiset naiset ootte ihan parhaita, vahvoja, omanarvontuntoisia, suoraselkäisiä! Tekis mieli tulla halaamaan jokaista teistä <3 Nyt näytettiin maailmalle jotain ainutlaatuista. Meni kylmät väreet tästä uusimmasta jaksosta.
Aivan huippukäänne 👍 Hyvä Suomi 🤩
Yritän sanoa tämän mahdollisimman nätisti. Olen kyllä aika hämmästynyt, kuinka pullukoita kaikki naiset ovat. Miltä näyttää tuollainen sitten viiskymppisenä? Valitettavasti miehet ovat kyllä ulkonäön perään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mustafa on susi lampaan vaatteissa. Haluaa pussata kaikkia huulille ja kyselee suoraan, onko lävistyksiä intiimialueilla. Itse en luottaisi tuollaiseen kumppaniin.
Mustafa halua päästä heti asiaan ja vasta sen jälkeen nainen tekee ruuat ja siivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo ulkomaan miehet nyt sitten parempia kuin Suomi-miehet. Näin miesnäkökulmsta sanoisin, että melkoisen hölmöiltä jotkut noista vaikuttavat. Kyllä Suomesta kunnon miehiä löytyy jokaiseen makuun, jos haluaa löytää.
Kanadan miehet ovat molemmat 100% suomalaisia, asuneet vaan toisessa maassa koko ikänsä.
AHHHAHHHAAA
MARIA & CO ROASTASI STEFANON
N40 ja risat kirjoitti:
En tiä mikä mussa vikana kun täällä haukutaan näiden naisten ulkonäköä, no eivät he minunkaan mielestä mitään ulkonäöllä pilattuja, ja pulleroita ovat suurin osa,
mutta itse en kyllä huolis yhtäkään näistä ulkomaan maajusseista ulkonäön perusteella, kukaan ei ole tarpeeksi hyvännäkönen, ei yksikään, saati sitten tuon yhden harmaantuneen 38-v. imbesillin harhat itsestään.
Se pullea kanadalainen vaikuttaa symppikseltä ja mukavalta mutta en ikinä voisi ihastua kun on niin vaatimattoman näköinen.
Matt ja Roy ovat tavallisia 100% suomalaismiehiä ulkoisesti.Eivät mm. Olli Lindholm,Mikko Kekäläinen,Hans Välimäki, Mika Salo, Mika Häkkinen ym heitä komeampia ole.Ja ihan kaunit vaimot heillä oli/on.Karita Tykänkin mies on ihan tavis ulkoisesti,mutta varmaan ihana ihmisenä.Ja Karita on keskiverto naista kauniinpi.
Eikö sitä sanota että ulkonäkö unohtuu kun ihmiseen tutustuu.Itselläni on kokemusta komeasta, mutta ihan urposta miehestä, joka hyppäsi joka vuoteeseen, jonne kutsuttiin. Ja kyllä kutsuttiin...
Stefano kuvaili yhtä naista, että on kuin "big baby". Salli mun nauraa, mikäköhän herra itse on kun lampun oppi vaihtamaan 35 vuotiaana? Miten kukaan pystyy olemaan noin pihalla? Kukakohan se on Stefanon lamput vaihdellut, vai asuuko vieläkin mamman hoiteissa? Mitäköhän muuta Stefanolla on vielä opittavana, joko on oppinut pyyhkimään takamuksen itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippukäänne 👍 Hyvä Suomi 🤩
Loistavaa!Huippua!Hyvä naiset:))
Tää näyttää ihan parodialle. Nauranut vedet silmissä.