Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matthew vaikutti tosi symppikseltä, joskin tämmöistä nelikymppistä tätiä vähän hymyilytti romanttiset ajatukset parisuhteesta, että kävellään vain tiluksilla käsi kädessä ja istutaan sylikkäin katsomassa auringonlaskua. Voihan se jollekin toki olla sitäkin, mutta tuollaiselle miehelle arki iskee sitten kovaa päin näköä, kun tyttöystävä pieraisee ekan kerran hänen kuultensa, tai sanoo menkkaränkkäisenä jotain vähemmän mukavaa.
Roy oli tosi kurttuinen ja vanhan näköinen ikäisekseen! Jotenkin limanuljaskan oloinen, vaikka sen YouTube-videot on ihan hauskoja ja niistä välittyy mukavan tuntuinen mies. Ärsytti ihan älyttömästi ne sen sukulaiset, jotka ei muka osanneet suomea enää ollenkaan!! Paitsi se yksi setä joka lasketteli suomea niinku pitääkin. Eihän muutkaan ulkomailla asuvat ole äidinkieltään unohtaneet, mutta Royn äiti puhui kuin olisi opetellut suomea muutaman sanan 🤦🏻♀️ Oma äidinkieli ei unohdu, etenkin kun on vahva suomalainen yhteisö ja suomalainen mies! Mitä ne oikein teeskenteli siis?
Turkkilainen oli ihan ok näköinen ja onhan se kiva että puhui suomea, mutta tiesin heti että hänen naisensa ei kulje puolialastomana niin kuin turistit, koska miehen perhe on islaminuskoinen. Muutenkin nää äijät iskee naisen helposti nyrkin ja hellan väliin. Enkä ole rasisti, vaan itsekin ollut yli kymmenen vuotta kurdin kanssa, joten tiedän aika hyvin miten heidän ajatusmaailmansa toimii.
Libanonilaisella suuret luulot itsestään, muuta en edes viitsi kommentoida.
Eikö Royn äiti ole syntynyt Kanadassa?Kuten ne muutkin pullanleipojanaiset?Mm. Ruotsissa on vanhainkodeissa suomalaisia jotka eivät puhu kunnolla enää kumpaakaan kieltä.Vaikka siellähän vasta finnejä vasta onkin.Pilvin pimein.
Roy puhui viimeisessä jaksossa huumorilla kuinka isovanhemmat käyttivät "lapsityövoimana" marjan poiminnassa joten jo he ovat asuneet Kanadassa, kenties syntyneet siellä.
Olipahan taas jakso. Stefano luuli selvästi olevansa suuri Casanova ja kaikkien naisten yläpuolella. Selkeästi hämmentyi kun naiset eivät lopulta olleetkaan lääpällään häneen. Haastatteluista oikein korostui se että voi harmi kun nämä naiset ovat niin ihastuneita ja itse en ole ollenkaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi se Terhi oli muka liian kiihkeä Roylle? Minusta hän vaikutti parhaalta mätsiltä, olivat samannäköisiäkin. En ole ennen kuullut että suomalaista naista pidettäisiin liian kiihkeänä.
Joo, ”too intense”, liian intensiivinen!? Meni aika lailla maku tuosta Roysta. Se harmaatukkainen, todella fiksun ja avoimen oloinen nainen oli paras ehdokas, todella kauniskin. Kertoo vain siitä, että Roy on konservatiivinen armeijamies, joka haluaa kiltin, mukautuvaisen ja ”helpon” perinteisen naisen, ei itsenäistä, vahvaa ja älykästä naista. Joillekin miehille tasavertaisuus näemmä on liian pelottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa jankataan sivutolkulla naisten ylipainosta? Jospa se paino ei olekaan kaikille ihmistä määrittävä tekijä? Jospa esim. nämä kanadalaiset ovat sen verran älykkäitä ja elämää nähneitä, että tietävät painon olevan pitkässä juoksussa toissijainen asia.
Ehkä se herättää kummastusta kun KAIKKI ohjelman naiset ovat ylipainoisia. Harvoin näkee tuollaista. Mutta ehkä se ei miehiä haittaa, jää nähtäväksi. En tiedä kuinka monella oli kokovartalokuva kirjeen mukana vai tuliko miehille yllätyksenä.
Olen 70+ mummeli ja mulla on iso tuttavapiiri, enkä tunne noin suurta joukkoa ylipainoisia naisia, joten en ihmettele tätä ihmettelyä.
Lähipiirissäni on ehkä 3 vastaavaa massaa kantavaa mummelia.
Toki saavat olla sellaisia kuin haluavat.
Tilanne kyllä pahenee iän myötä.Who cares?Minäkin olen 70+ mummeli ja olen paitsi itse ylipainoinen, myös tunnen useamman ylipainoisen, itseäni nuoremman "rypyttömän" pullukan.Ja nyt yli 70v...ihan sama,kaikki on jo nähty.Joten kiloista viis.Nauratti kyllä kun naapuritalon ukko pamautti röökikaverilleen kadulla ohi kulkeissani "kamalan kaunis nainen".Katsoin ympärilleni että missä,missä kun ketään ei näkynyt ja ukkoja nauratti ja iskivät silmää.Että sellaista vielä ennen kuin kuolema korjaa.
Kun UK:ssa kysytään : "miksi meillä kutsutaan kaunista naista", vastaus on "turistiksi".
Britit on Euroopan lihavin kansa.Suomi on sijalla 8.
TV:ssä ovat juuri nyt Ellinoora ja Erin.Kumpikin ylipainoinen, mutta tosi viehättävä.
Pitää myös muistaa että TVssä ihminen näyttää n.5 kg painavammalta.
Juu juu ihan varmasti olet 70+ mummeli😂..
Ja yhtä "varmasti" enemmänkun amiksen/ elämäkoulun käynyt..
Eikö mistään ns. sivistysmaista, Canadan lisäksi tietenkin, olisi löytynyt miehiä ohjelmaan....? ! Libya ja Turkkihan ovat ihan kehitysmaita, Turkki haki eu: n , mutta ei päässyt ko. syistä aikanaan. Kuka hullu noin alkeellisiin oloihin lähtee maatilan töihin!?
NUo idän miehet eivät arvostaneet naisia ollenkaan, se kyllä ohjelmassa selvisi. Suomen naisilla on kyllä ulkomaalaisten miesten suhteen valinnanvaraa, joten ei muuta noille kuin postimerkit takapuoleen ja takaisin omiin maihinsa.::))
Hmm voisiko tää Stefano-homma olla täysin näytelty homma eli ns. hallittu seinäänajo...
Vierailija kirjoitti:
Stefano kuvaili yhtä naista, että on kuin "big baby". Salli mun nauraa, mikäköhän herra itse on kun lampun oppi vaihtamaan 35 vuotiaana? Miten kukaan pystyy olemaan noin pihalla? Kukakohan se on Stefanon lamput vaihdellut, vai asuuko vieläkin mamman hoiteissa? Mitäköhän muuta Stefanolla on vielä opittavana, joko on oppinut pyyhkimään takamuksen itse?
Kyllä äiti pyllyn pyyhkii, miksipä ei?
Vierailija kirjoitti:
Hmm voisiko tää Stefano-homma olla täysin näytelty homma eli ns. hallittu seinäänajo...
Mitä siis tapahtui? Kieltäytyikö naiset lähtemästä Stefanon luo Libanoniin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis tapahtui? Kieltäytyikö naiset lähtemästä Stefanon luo Libanoniin??
jep. ensin stefano vapun kanssa pohti ja päätti ettei kutsu ketään libanoniin. mutta ennen kuin sai tämän kerrottua, naiset ilmoitti yhtenä rintamana että stefano ei ole sitä mitä kukaan heistä hakee, että hyvää kotimatkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa jankataan sivutolkulla naisten ylipainosta? Jospa se paino ei olekaan kaikille ihmistä määrittävä tekijä? Jospa esim. nämä kanadalaiset ovat sen verran älykkäitä ja elämää nähneitä, että tietävät painon olevan pitkässä juoksussa toissijainen asia.
Ehkä se herättää kummastusta kun KAIKKI ohjelman naiset ovat ylipainoisia. Harvoin näkee tuollaista. Mutta ehkä se ei miehiä haittaa, jää nähtäväksi. En tiedä kuinka monella oli kokovartalokuva kirjeen mukana vai tuliko miehille yllätyksenä.
Olen 70+ mummeli ja mulla on iso tuttavapiiri, enkä tunne noin suurta joukkoa ylipainoisia naisia, joten en ihmettele tätä ihmettelyä.
Lähipiirissäni on ehkä 3 vastaavaa massaa kantavaa mummelia.
Toki saavat olla sellaisia kuin haluavat.
Tilanne kyllä pahenee iän myötä.Who cares?Minäkin olen 70+ mummeli ja olen paitsi itse ylipainoinen, myös tunnen useamman ylipainoisen, itseäni nuoremman "rypyttömän" pullukan.Ja nyt yli 70v...ihan sama,kaikki on jo nähty.Joten kiloista viis.Nauratti kyllä kun naapuritalon ukko pamautti röökikaverilleen kadulla ohi kulkeissani "kamalan kaunis nainen".Katsoin ympärilleni että missä,missä kun ketään ei näkynyt ja ukkoja nauratti ja iskivät silmää.Että sellaista vielä ennen kuin kuolema korjaa.
Kun UK:ssa kysytään : "miksi meillä kutsutaan kaunista naista", vastaus on "turistiksi".
Britit on Euroopan lihavin kansa.Suomi on sijalla 8.
TV:ssä ovat juuri nyt Ellinoora ja Erin.Kumpikin ylipainoinen, mutta tosi viehättävä.
Pitää myös muistaa että TVssä ihminen näyttää n.5 kg painavammalta.Juu juu ihan varmasti olet 70+ mummeli😂..
Ja yhtä "varmasti" enemmänkun amiksen/ elämäkoulun käynyt..
Kaunis kiitos:)) Olen kyllä ihan 6 luokkaa kansakoulua (mahdatko tietää mikä se sellainen oli?) käynyt mutta elämä on opettanut...tai sitten ei
Vierailija kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla.Ja miksi ei koko ohjelma.Rakkautta koronan aikaan...ja sirkushuveja kansalle.
Roy on kyllä kiva mutta yksi asia..pöytä on ruokailua ja työntekoa varten. Pöydällä ei istuta
Eipämullamuuta kirjoitti:
Yritän sanoa tämän mahdollisimman nätisti. Olen kyllä aika hämmästynyt, kuinka pullukoita kaikki naiset ovat. Miltä näyttää tuollainen sitten viiskymppisenä? Valitettavasti miehet ovat kyllä ulkonäön perään.
Ne näyttävät varmaan samalta miltä suurin osa 50v suomalaisnaisilta kadulla tai sitten samalta kuin suurin osa 40v jenkkinaisista.Eipä tuo Vappukaan ihan hoikka ole.Tavallinen ikäisensä suomalainen nainen.Ja tavallinen suomalainen mies on miehensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla.Ja miksi ei koko ohjelma.Rakkautta koronan aikaan...ja sirkushuveja kansalle.
Kuvattu ennen koronaa.
Oioioioioi!!! Nyt kyllä katson tuon viimeisimmän jakson heti uudelleen! Ihanat, ihanat, rehelliset suomalaiset naiset, hyvä te. Stefanon ilmeet olivat parhautta , sitä saa mitä tilaa. Toisaalta haluaisin hänellekin rakkautta, mutta sitä kun pitäisi osata antaa takaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että naisille on kerrottu etukäteen, ettei ketään valita. Ovat sitten yhdessä päättäneet vastaiskusta. Nyt oli aikaa miettiä, miten suhtautuu ja kommentoi asiaa Vapulle ja Stafanolle. Ihan fiksua mielestäni
Tykkäsin erityisesti virolaisen Marian suorasukaisesta esiintulosta.
Mikä tästä ketjusta tekee virallisen eli official?
Aivan. Miten ylipäätään joku kaupallinen tv-sarja voisi olla viranomaistoimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Miltähän noista Stefanon naisista tuntuu, kun katsovat näitä jaksoja? Tuolla ukolla ei ole ollut kertakaikkiaan yhtäkään positiivista sanaa sanottavana, päin vastoin nimitteli ja haukkui jokaista. Hirmu kiva varmaan kuulla olevansa "like a big baby"...
Musti on ihan yhtä ällöttävä kuin aiemminkin. En mä kyllä ymmärrä, millainen nainen pitää tuollaista puoleensa vetävänä.
Sen sijaan kanadalaiset on edelleen ihan ok. Ei mitään moitittavaa. Vähän jäi kyllä hämmentämään sen Mattin pitkätukkaisen naisen valinta -nainen ilmeisesti koki olleensa tosi suora ja ilmoittaneensa, ettei halua lapsia, mutta kyllä mulle ja varmaan mattillekin jäi sellainen olo, että hän haluaa lapsia oikean ihmisen kanssa. Kukapa meistä ei? Toivottavasti ei tulis nyt pettymyksiä tämän asian suhteen jatkossa.
Jenni: I think I might not have children. At least it should be with the right person.
Jenni: No nyt olen ainakin suoraan kertonut asian Mattille.
Eikö kukaan muu näe Jennin puheissa ristiriitaa?
Jos Jenni on vakaumuksellinen vela, hän olisi sanonut: I don't want to have children, ever.
Äitihän sen lampun vaihtoi:))