Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä luomujankkaaja on varmaan sama, joka on jankannut Ensitreffit-ketjussakin. Meikeissäkin on eroja hyvänen aika. Esimerkkinä nyt vaikkapa ohjelman Sanna. Hänhän on korostanut parhaita puoliaan ohjelmassa, eikä näytetä instabeibeltä.
Meitä "luomujankkaajia" on kyllä enemmän kuin yksi. En ole kirjoittanut läheskään kaikkia niistä kommenteista, joissa kerrotaan, että meikin määrällä ei ole merkitystä. Sannalla on mielestäni aivan liian vahva silmämeikki. Silmät melkein hukkuvat siihen mustuuteen. Kevyemmällä ehostuksella tulisi silmät paremmin esiin.
Ulkonäkö on sinulle tosi tärkeä asia, se on ok. Anna kuitenkin muiden meikata miten haluavat. Tumma silmämeikki, jos se itsestä tuntuu hyvältä.
Itse asiassa ulkonäkö ei ole minulle kovinkaan tärkeä asia. Siksi olenkin kommentoinut näitä, joille ainut merkityksellinen asia tuntuu olevan se, onko meikit ja hiukset viimeisen päälle laitettuna ammattitaitoisesti vai ei. Minun puolestani Sanna saa maalata vaikka koko naamansa mustaksi. En ole sitä kieltämässä. Kerroin siitä vain oman mielipiteeni. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelussa on tarkoitus kertoa mielipiteitä. Jos se sinua häiritsee, älä kiinnitä huomioita. Anna kuitenkin muiden kommentoida, jos haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sanna ei ole ylimielinen vaan epävarma. Jos vertaa esimerkiksi Katiin, Sanna on aremman ja itseään kontrolloivamman oloinen.
Juurikin noin. Sanna on kaiketi lähemmäs 50-vuotias, mutta käyttäytyy epävarmasti kuin teinityttö. Kati taasen on rennon itsevarma. Terhikin hyvin sinut itsensä kanssa. Ei vain ole luonteeltaan yhtä eloisa kuin Kati.
Jännä, miten asiat voi nähdä eri tavalla. Minusta Terhi on lattea ja tunteeton, tai sitten vaan valehtelee. Miten ihmeessä muka ei jännittäisi treffit kiinnostavan miehen kanssa ja vieläpä tv-kameroiden edessä? Kamala, jos av-raati odottaa jo 5-kymppisten olevan niin pystyyn kuolleita ja asiallisia, ettei mikään tunnu miltään, mikään ei jännitä, hermostuta, saa vatsanpohjaan perhosia, vaan kaiken pitäisi olla asiallisen tunteetonta ja kypsää.
Minusta olisi kamala ajatella, että 5-kymppisenä ei saisi kikattaa, hihittää, flirttailla, olla epävarma, kiusoitella romanttisesti, vaan pitäisi olla vakavalla naamalla kertomassa, että eipä tässä mittään, kattellaan ja asiat menee omalla painollaan.
Mitä tulee Sannaan ja Royhin, niin heillähän on suorastaan naimanaamat! Molemmilla hymy herkässä, naurua ja huumoria pilkistää esiin sieltä sun täältä. Molemmat myös vartaloltaan urheilullisia, toisin kuten Kati joka anteeksi vaan mutta näyttää sohvaperunalta ja Roy itse on kovin liikunnallinen, joten ei hyvä match elintapojen puolesta. Terhin vakavuus ja asiallisuus (ainakin tähän asti olen saanut hänestä sellaisen kuvan) on jotain sellaista, mitä minun on vaikea nähdä yhdistettynä Royhin.
Naimanaama tarkoittaa ihan muuta kuin jatkuvaa hymyilyä. Roy on niin kohtelias, että hymyilee kaikille ja kaikelle. Ei siitä voi mitään kummempia päätellä. Jos Roy olisi niin kovin hullaantunut Sannaan, miksi ei suudellut tätä siellä laiturilla tms. Sannahan suorastaan tyrkytti itseään sellaiseen, mutta Roy kääntyi vaivaantuneesti hymyillen poispäin ja otti etäisyyttä.
Se taasen, ettei jännitä, ei kerro valehtelusta. Kaikki nyt vaan eivät ole jännittäjätyyppejä, vaan solahtavat luontevasti kaikkiin tilanteisiin. Ei se kerro sen enempää tunteettomuudesta kuin valehtelustakaan. Liittyy enemmän itsevarmuuteen. Kun on sinut itsensä kanssa, ei tarvitse jännittää. Tiedän kokemuksesta, koska itse olen täysin päin vastainen. Epävarmuuttani jännitän melkein jopa kaupassa käymistäkin.
Naimanaamoista kommentoidessani tarkoitin sitä kuvaa Roystä, minkä olen saanut hänen youtube-videoillaan. Hassuttelee eri tavoin ja on hauskaa huumoria niillä videoilla. Vaikea kuvitella hänelle vakavaa ja aina asiallista naista.
Itse koen olevani itsevarma monenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa, sillä työn puolesta olen 15 vuoden aikana joutunut esiintymään eri kielillä, vetämään isoja verkostoja jne. Uusiin sosiaalisiin tilanteisiin tulen myönteisellä ja itsevarmalla fiiliksellä, mutta auta armias, jos kyseessä olisi treffit miehen kanssa johon olen ihastunut!! Siinä kohtaa itsevarmuudellani saisi pyyhkiä pöytää ja jännittäisin 100 lasissa. Tai siis kokemuksesta näin puhun, kun pari vuotta sitten tapailin miehiä ja lopulta löysinkin elämäni rakkauden. Omituista olisi ollut, jos en olisi alkuvaiheen treffejä kiinnostukseni kohteen kanssa millään tavalla jännittänyt, sillä siinä on niin erilainen tunnelataus kuin muissa sosiaalisissa tilanteissa. Eli ei, en ymmärrä oman kokemuksen pohjalta Terhin kylmänrauhallista, asiallista asennetta mutta me ihmiset ollaankin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sanna ei ole ylimielinen vaan epävarma. Jos vertaa esimerkiksi Katiin, Sanna on aremman ja itseään kontrolloivamman oloinen.
Juurikin noin. Sanna on kaiketi lähemmäs 50-vuotias, mutta käyttäytyy epävarmasti kuin teinityttö. Kati taasen on rennon itsevarma. Terhikin hyvin sinut itsensä kanssa. Ei vain ole luonteeltaan yhtä eloisa kuin Kati.
Jännä, miten asiat voi nähdä eri tavalla. Minusta Terhi on lattea ja tunteeton, tai sitten vaan valehtelee. Miten ihmeessä muka ei jännittäisi treffit kiinnostavan miehen kanssa ja vieläpä tv-kameroiden edessä? Kamala, jos av-raati odottaa jo 5-kymppisten olevan niin pystyyn kuolleita ja asiallisia, ettei mikään tunnu miltään, mikään ei jännitä, hermostuta, saa vatsanpohjaan perhosia, vaan kaiken pitäisi olla asiallisen tunteetonta ja kypsää.
Minusta olisi kamala ajatella, että 5-kymppisenä ei saisi kikattaa, hihittää, flirttailla, olla epävarma, kiusoitella romanttisesti, vaan pitäisi olla vakavalla naamalla kertomassa, että eipä tässä mittään, kattellaan ja asiat menee omalla painollaan.
Mitä tulee Sannaan ja Royhin, niin heillähän on suorastaan naimanaamat! Molemmilla hymy herkässä, naurua ja huumoria pilkistää esiin sieltä sun täältä. Molemmat myös vartaloltaan urheilullisia, toisin kuten Kati joka anteeksi vaan mutta näyttää sohvaperunalta ja Roy itse on kovin liikunnallinen, joten ei hyvä match elintapojen puolesta. Terhin vakavuus ja asiallisuus (ainakin tähän asti olen saanut hänestä sellaisen kuvan) on jotain sellaista, mitä minun on vaikea nähdä yhdistettynä Royhin.
Naimanaama tarkoittaa ihan muuta kuin jatkuvaa hymyilyä. Roy on niin kohtelias, että hymyilee kaikille ja kaikelle. Ei siitä voi mitään kummempia päätellä. Jos Roy olisi niin kovin hullaantunut Sannaan, miksi ei suudellut tätä siellä laiturilla tms. Sannahan suorastaan tyrkytti itseään sellaiseen, mutta Roy kääntyi vaivaantuneesti hymyillen poispäin ja otti etäisyyttä.
Se taasen, ettei jännitä, ei kerro valehtelusta. Kaikki nyt vaan eivät ole jännittäjätyyppejä, vaan solahtavat luontevasti kaikkiin tilanteisiin. Ei se kerro sen enempää tunteettomuudesta kuin valehtelustakaan. Liittyy enemmän itsevarmuuteen. Kun on sinut itsensä kanssa, ei tarvitse jännittää. Tiedän kokemuksesta, koska itse olen täysin päin vastainen. Epävarmuuttani jännitän melkein jopa kaupassa käymistäkin.
Naimanaamoista kommentoidessani tarkoitin sitä kuvaa Roystä, minkä olen saanut hänen youtube-videoillaan. Hassuttelee eri tavoin ja on hauskaa huumoria niillä videoilla. Vaikea kuvitella hänelle vakavaa ja aina asiallista naista.
Itse koen olevani itsevarma monenlaisissa sosiaalisissa tilanteissa, sillä työn puolesta olen 15 vuoden aikana joutunut esiintymään eri kielillä, vetämään isoja verkostoja jne. Uusiin sosiaalisiin tilanteisiin tulen myönteisellä ja itsevarmalla fiiliksellä, mutta auta armias, jos kyseessä olisi treffit miehen kanssa johon olen ihastunut!! Siinä kohtaa itsevarmuudellani saisi pyyhkiä pöytää ja jännittäisin 100 lasissa. Tai siis kokemuksesta näin puhun, kun pari vuotta sitten tapailin miehiä ja lopulta löysinkin elämäni rakkauden. Omituista olisi ollut, jos en olisi alkuvaiheen treffejä kiinnostukseni kohteen kanssa millään tavalla jännittänyt, sillä siinä on niin erilainen tunnelataus kuin muissa sosiaalisissa tilanteissa. Eli ei, en ymmärrä oman kokemuksen pohjalta Terhin kylmänrauhallista, asiallista asennetta mutta me ihmiset ollaankin erilaisia.
Noin kokenut eikä ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia. Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen totuushan on se, että miehet viehättyvät kauniista naisista. Ehkä puolisoksi voidaan valita joku vaatimattomampi, mutta aika monella miehellä värähtelee, kun viehättävä nainen on lähellä. Huomaahan ohjelmasta senkin, että Sannan ja Royn välillä on ollut kiusoittelua. Vaikka monen mielestä Sannan luonne ei ole yhtä kiva kuin muilla naisilla. Matt on tykästynyt Jenniin, joka on porukasta viehättävin. Musti Piian. Piia on porukan nuorin ja hoikin. Jos nämä asiat haluaa kieltää, niin kyllä siinä valehtelee vähän jo itselleenkin.
Mutta makuja on monia. Pariksi halutaan usein myös ihminen, joka muistuttaa omaa vanhempaa. Ja pitkässä parisuhteessa luonne ratkaisee. Täytyy siis löytää ulkoisesti tarpeeksi viehättävä ja luonteeltaan mielellään erittäin sopiva.
Tässä ohjelmassa ei ole välttämätöntä tulla yhtään paria. Itse veikkaan, että korkeintaan yksi pari aloittaa tapailun.
Ihan älytöntä olisi meikata ja koristautua tuonne eri tyylillä kuin normaalisti käyttää. Jos on kaunis iho meikittä niin eiköhän sekin ole kaunista ja myös se itsevarmuus, että pystyy olemaan ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä Terhin erilaisuutta, mutta tiedostat kuitenkin, että ihmiset ovat erilaisia. Minä en ymmärrä sinua. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että kaikki eivät jännitä "100 lasissa"?
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä olisi meikata ja koristautua tuonne eri tyylillä kuin normaalisti käyttää. Jos on kaunis iho meikittä niin eiköhän sekin ole kaunista ja myös se itsevarmuus, että pystyy olemaan ilman meikkiä.
Juurikin noin. Kun aktiviteettina on ampua pulloja lumituiskussa tai kiipeillä jäisellä kalliolla, siinä ei kyllä olisi mitään järkeä lähteä liikenteeseen samalla tyylillä kuin lähtisi vaikkapa muotinäytökseen. Meikki ja vaatetus tietenkin tilanteen mukaan, ei sen perusteella, onko telkkarissa vai ei.
Myötähäpeää 45 kirjoitti:
Kyllä nämä naiset saa sellaisen epätoivoisen maineen, ettei deittailu ole ohjelman jälkeen helppoa. Varsinkin ei kanukkien "morsiamet"
Minä voisin koska tahansa deittailla Tarun kaltaista naista. Vaikuttaa tasapainoiselta ja on kauniskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä heille kuuluu nyt? Vappu Pimiä käy tapaamassa kaikkia neljää maajussia kysyäkseen, mitä heille kuuluu nyt? Ainakin Roylla on isoja uutisia kerrottavanaan, mitenkäs muilla?"
Tämäkin varmaan purkitettu jo ennen koronaa..?
Oikeesti? Tuleeko tuo viimeisessä jaksossa?
Roy on muuttanu Katin tai Terhin kans kimppaan? Ja mökkikyläbisnes on polkaistu käyntiin?
Mutku se korona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "treffit" on niin epäsuhtaisia; yksi katselee rappiotaloja, toinen elukoita ja kolmas saa yhteistä tekemistä ja mukavan aktiviteetin.
Oisko siellä lämpimässä Alanyassa helpompi keksiä jotain kivaa, kuin Kanadan tyhjillä preerioilla? Tai kylissä joissa suomslaiset joskus asuivat, pakkassää vs. Turkin lämpö
Olisi kuvanneet kunkin kotikaupungissa.
Kanadassa on kylmät talvet. Turkissa ei. Kaupungista riippumatta.
Tuotannolle olisi voinut vinkata että talvella voi kuvata sisälläkin. Myös Levillä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi koko ohjelma
Katsot kuitenkin ihan onnessasi :) Muutenhan sinulla ei olisi tarvetta kommentoidakaan.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää 45 kirjoitti:
Kyllä nämä naiset saa sellaisen epätoivoisen maineen, ettei deittailu ole ohjelman jälkeen helppoa. Varsinkin ei kanukkien "morsiamet"
True that - en usko että kovin moni suomalainen mies "kehtaa" näitä tyrkkyjä tapailla...
Höppänä! Ihan kuin kukaan muistaisi jotain Maajussille morsian tyyppiä enää ohjelman jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ymmärrän Terhin asennoitumisen oikein hyvin. Hän luottaa siihen, että Roy tekee valinnan omien tuntemustensa perusteella. Kun ihminen viehättyy jostakusta, se on jotenkin vääjäämätön prosessi. Sitä ei oikein voi edes selittää. Ei siis kannata jännittää, kilpailla. Kaikki käy kuten käy. Ja toisaalta, elämä jatkuu Kanadan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani Sanna saa maalata vaikka koko naamansa mustaksi. En ole sitä kieltämässä. Kerroin siitä vain oman mielipiteeni. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelussa on tarkoitus kertoa mielipiteitä. Jos se sinua häiritsee, älä kiinnitä huomioita. Anna kuitenkin muiden kommentoida, jos haluavat.
Niin, mielenkiintoisen keskustelun ja toisen ulkonäön/tyylivalintojen arvostelun välillä vaan on aika iso ero.
Nämä naiset on noloja. Kaikki läheiset häpee. Kissatkin häpee.
Matthew nössö pullukka. Roy tylsä kalkkis ja turkkilainen - noh nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein myös meikinkäyttö korreloi varmuuden/epävarmuuden kanssa. Kun on epävarma, pitää olla aamupalapöydässäkin täydessä tällingissä ettei kukaan vaan näe sitä, miltä oikeasti näyttää. Kun on itsevarma, voi huoletta esiintyä ilman meikkiä ja tukka sekaisin (kuten vaikka Piia).
Mua jotenkin surettaa katsoa Piaa, joka vaikuttaa herttaiselta ja mukavalta, mutta tarvitsisi niin kipeästi makeoverin, hyvän kampaajan ja jonkun joka opettaisi tekemään kevyen mutta Pian omaan persoonaan sopivan arkimeikin. Turkkilaisessa kulttuurissa ehostuksella on pitkät perinteet niin miesten kuin naistenkin osalta. Mustafa käy selvästi säännöllisesti parturissa ja miettii tukkatyyliään, niissä puitteissa mitä miesten on nyt mahdollista vaihdella tukkatyyliä. Samoin nenäkarvatrimmaukset jne. Suomessakin näkee, miten arabi/Turkki ukkojen pyörittämissä partureissa miesten kulma- ja nenäkarvoja trimmataan, miehillä kasvonaamiot naamalla jne.
Miksi sääliä ihmistä, joka ihan itse on valinnut itselleen tuollaisen tyylin? Aivan varmasti Piia olisi jo mennyt kampaajalle ja meikattavaksi, jos haluaisi. Vaan hänpä ei välitä paskaakaan sellaisesta, vaan on tasan oma itsensä. Ja näyttää uppoavan Mustiin, kun Piian on ainut, jota on kunnolla pussaillut ja halaillut. Musti myös kehunut Piiaa monta kertaa kauniiksi. Maaritia ja Sanna ei niinkään.
Uppoaa Mustiin vain siksi, että ei ole ollut parempiakaan tarjolla ja ukko on peluri.
Tämä sarja on epäonnistunut tänä vuonna pahasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani Sanna saa maalata vaikka koko naamansa mustaksi. En ole sitä kieltämässä. Kerroin siitä vain oman mielipiteeni. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelussa on tarkoitus kertoa mielipiteitä. Jos se sinua häiritsee, älä kiinnitä huomioita. Anna kuitenkin muiden kommentoida, jos haluavat.
Niin, mielenkiintoisen keskustelun ja toisen ulkonäön/tyylivalintojen arvostelun välillä vaan on aika iso ero.
Rauhoituhan nyt. Ei se ole arvostelua, jos toteaa, että "minun mielestäni Sannalla on liian tumma silmämeikki". Se olisi arvostelua, jos sanoisi, että "Sannalla on ihan kamala meikki".
Miksi sääliä ihmistä, joka ihan itse on valinnut itselleen tuollaisen tyylin? Aivan varmasti Piia olisi jo mennyt kampaajalle ja meikattavaksi, jos haluaisi. Vaan hänpä ei välitä paskaakaan sellaisesta, vaan on tasan oma itsensä. Ja näyttää uppoavan Mustiin, kun Piian on ainut, jota on kunnolla pussaillut ja halaillut. Musti myös kehunut Piiaa monta kertaa kauniiksi. Maaritia ja Sanna ei niinkään.