Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa jaksossa tuo mökkilookki.
Entäpä sitten. Ei näytä Royta häiritsevän, kun Terhin mukaan valitsi. Miksi sinulle menee hiekkaa pimppiin/persiisiin siitä, että on olemassa naisia, jotka eivät tarvitse pakkelia saadakseen miehen kiinnostumaan?
Juuri näin! Meillä monilla on on ihan päinvastainen kokemus. Meikittömät naiset ovat monen miehen mieleen. Ei ole pelkoa, millainen arpinaama sieltä maalin alta paljastuu. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sitten. Ei näytä Royta häiritsevän, kun Terhin mukaan valitsi. Miksi sinulle menee hiekkaa pimppiin/persiisiin siitä, että on olemassa naisia, jotka eivät tarvitse pakkelia saadakseen miehen kiinnostumaan?
Juuri näin! Meillä monilla on on ihan päinvastainen kokemus. Meikittömät naiset ovat monen miehen mieleen. Ei ole pelkoa, millainen arpinaama sieltä maalin alta paljastuu. 😀
Möökkilookki ja tylsyys yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesämökillä ollaan tuonnäköisenä kuin Terhikki treffeillä.
Sinullako on tapana mennä kalliokiipeilemään meikit naamassa, kampaus vimpan päälle ja korkkarit jalassa?
Olen eri, mutta kyllä minä laittaisin kalliokiipeilyyn, etenkin jos olisi treffit kyseessä, ainakin Joe blascon meikkivoidetta (tasaa ihonvärin, kestää vaativammissakin olosuhteissa, antaa fysikaalisen aurinkosuojan), vähän poskipunaa, vedenkestävän ohuen rajauksen ja ripsarin. Lisäksi laittaisin kulmiin myös vähän väriä ja silmäluomien pohjustaisin esim Urban Decayn beigen värisellä primerillä. Tuon tyyppisen meikin teen yleensäkin arkena, nyt myös sunnuntai-aamuna rajausta ja kulmia lukuunottamatta ja tässä aamukahvilla mieheni ihasteli, että oletpas sä raikkaan näköinen. Menee reilusti alle 10 min tuon meikin tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää kulahtanut käsitys, että "miesten vuoksi meikataan" ja "itsevarma nainen ei tarvi meikkiä". Höpönlöpön. Mä meikkaan hillitysti ja aikatauluni puitteissa ihan siksi, että tykkään olla hyvännäköinen. Paljolti olen kivannäköinen ilmankin meikkiä, mutta vielä paremman näköinen meikillä. Ja ihan joku nopea arkimeikki jo riittää, työaamuina mulla ei ole aikaa tuhlattavaksi. Mutta tykkään siitä tunteesta kun katson peiliin ja vastaan katsoo kaunis ja hyvännäköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman nimi on maajussille morsian, miksi ihmeessä haluaisitte siihen vain tällättyjä naikkosia ja glamour treffejä?Ettei vain kukaan keltahampainen tai otsaryppyinen tule näkökenttäänne! Katsokaa Bacheloria!
Ohjelmasta tekee mielenkiintoisen juuri se että siinä on tavallisia ihmisiä, mökkinaapurin näköinen Terhi, kirjastotäti Sanna ( joka on varmasti hauskempi kuin Bachelor naiset), lähiömimmi Piia, hippileidi Maarit....
Tavikset ei enää halua mukaan jos lukevat näitä ketjuja!
Ei kai kukaan sinne mitään missejä ole toivonut.
Stefano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesämökillä ollaan tuonnäköisenä kuin Terhikki treffeillä.
Sinullako on tapana mennä kalliokiipeilemään meikit naamassa, kampaus vimpan päälle ja korkkarit jalassa?
Olen eri, mutta kyllä minä laittaisin kalliokiipeilyyn, etenkin jos olisi treffit kyseessä, ainakin Joe blascon meikkivoidetta (tasaa ihonvärin, kestää vaativammissakin olosuhteissa, antaa fysikaalisen aurinkosuojan), vähän poskipunaa, vedenkestävän ohuen rajauksen ja ripsarin. Lisäksi laittaisin kulmiin myös vähän väriä ja silmäluomien pohjustaisin esim Urban Decayn beigen värisellä primerillä. Tuon tyyppisen meikin teen yleensäkin arkena, nyt myös sunnuntai-aamuna rajausta ja kulmia lukuunottamatta ja tässä aamukahvilla mieheni ihasteli, että oletpas sä raikkaan näköinen. Menee reilusti alle 10 min tuon meikin tekemiseen.
Ja miehesi varmasti myös uskoo että näytät noin freesiltä ja luonnonkauniilta heti herättyäsi😊
Mutta oikeesti, ei juuri kukaan 42-50v täti enää ole nuoruuden kaunis ja raikas samalla tavalla kuin 20-vuotiaana. Eikä tarvitse ollakaan.
Jos sen ikäinen mies etsii jotain lukiotyttöä, niin eihän tuo ohjelmaformaatti sovi ollenkaan.
Tsemppiä maajussien morsianehdokkaat! Karavaani kulkee vaikka rakkikoirat haukkuisikin. Rohkeita olette kun mukaan lähditte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää kulahtanut käsitys, että "miesten vuoksi meikataan" ja "itsevarma nainen ei tarvi meikkiä". Höpönlöpön. Mä meikkaan hillitysti ja aikatauluni puitteissa ihan siksi, että tykkään olla hyvännäköinen. Paljolti olen kivannäköinen ilmankin meikkiä, mutta vielä paremman näköinen meikillä. Ja ihan joku nopea arkimeikki jo riittää, työaamuina mulla ei ole aikaa tuhlattavaksi. Mutta tykkään siitä tunteesta kun katson peiliin ja vastaan katsoo kaunis ja hyvännäköinen nainen.
Aijaa...sinut tekee hyvännäköiseksi meikki. Okei. Minä katson meikitöntä pelikuvaani ja yllätys yllätys, hyvännäköinen nainen sieltä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuvaukset on tehty aikoja sitten ja lopputulos on joidenkin tiedossa, niin kummasti tämä aihe puhututtaa.
Itse en näe Sannaa Royn kumppanina.
Puutteellinen kielitaito, ja jonkinlainen kovuus tässä ihmisessä häiritsee.
Mut katsotaan nyt ..... , kuin äijän käy.Nyt keksin
Miksi minua häiritsee Sanna, hän sopisi paremmin ohjelma formaattiin Diili,
paremmin kuin maajusseihin.
Eniten tässä ohjelmassa häiritsee että mukana ei ole yhtään maajussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa...sinut tekee hyvännäköiseksi meikki. Okei. Minä katson meikitöntä pelikuvaani ja yllätys yllätys, hyvännäköinen nainen sieltä katselee.
Taidatpa olla se Terhi-fani. Sivukaupalla on ylistetty mikä timantti hän on. Itse en lähtisi televisioon kyllä ilman minkäänlaista laittautumista. Tietynlainen huolittelu on kunnioitusta sekä itseä että muita kohtaan. Enkä tarkoita mitään pakkeloimista. -eri
Miksi "treffit" on niin epäsuhtaisia; yksi katselee rappiotaloja, toinen elukoita ja kolmas saa yhteistä tekemistä ja mukavan aktiviteetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatpa olla se Terhi-fani. Sivukaupalla on ylistetty mikä timantti hän on. Itse en lähtisi televisioon kyllä ilman minkäänlaista laittautumista. Tietynlainen huolittelu on kunnioitusta sekä itseä että muita kohtaan. Enkä tarkoita mitään pakkeloimista. -eri
Ihminen on meikin orja, jos ei uskalla julkisesti näyttäytyä ilman sitä. Terhi on rohkea nainen, kun omilla kasvoillaan uskaltaa olla kaikkien arvosteltavana. Tsemppiä Terhi, nostan sulle hattua! Näytät hyvää esimerkkiä kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "treffit" on niin epäsuhtaisia; yksi katselee rappiotaloja, toinen elukoita ja kolmas saa yhteistä tekemistä ja mukavan aktiviteetin.
Oisko siellä lämpimässä Alanyassa helpompi keksiä jotain kivaa, kuin Kanadan tyhjillä preerioilla? Tai kylissä joissa suomslaiset joskus asuivat, pakkassää vs. Turkin lämpö
Mä olen ainakin alkanut tykätä naisista paljon enemmän kuin miehistä: lempeä pohdiskeleva Jenni, hyväsydäminen ja vakaa Taru, eloisa topakka Sutu, jännä seikkailija Maarit, terävä ja rempseä kirjastotäti Sanna, ihanan aito ja vaatimaton Terhi, tosi mukava ja naurava Kati, symppis Piia... eikä se paljon haukuttu toinenkaan Sanna miltään kauhean ilkeältä ihmiseltä vaikuta. Miehet on osanneet valita kivat tyypit!
Miehet on olleet pettymys: Mustin kyseenalainen sovinistinen arvomaailma, Mattin peräkammarimaisuus, Roy liiankin sulava marlboromies. Stefano pahin tietty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko siellä lämpimässä Alanyassa helpompi keksiä jotain kivaa, kuin Kanadan tyhjillä preerioilla? Tai kylissä joissa suomslaiset joskus asuivat, pakkassää vs. Turkin lämpö
Mutta joo, se paskakaukalon jynssäys ylitti kyllä hyvän maun rajat. Matt ei vaan kekdi muuta kuin lannanluontia. Ja tuonneko pitäis haluta asumaan.
"Mitä heille kuuluu nyt? Vappu Pimiä käy tapaamassa kaikkia neljää maajussia kysyäkseen, mitä heille kuuluu nyt? Ainakin Roylla on isoja uutisia kerrottavanaan, mitenkäs muilla?"
Tämäkin varmaan purkitettu jo ennen koronaa..?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin alkanut tykätä naisista paljon enemmän kuin miehistä: lempeä pohdiskeleva Jenni, hyväsydäminen ja vakaa Taru, eloisa topakka Sutu, jännä seikkailija Maarit, terävä ja rempseä kirjastotäti Sanna, ihanan aito ja vaatimaton Terhi, tosi mukava ja naurava Kati, symppis Piia... eikä se paljon haukuttu toinenkaan Sanna miltään kauhean ilkeältä ihmiseltä vaikuta. Miehet on osanneet valita kivat tyypit!
Miehet on olleet pettymys: Mustin kyseenalainen sovinistinen arvomaailma, Mattin peräkammarimaisuus, Roy liiankin sulava marlboromies. Stefano pahin tietty!
Samoin, kivoja naisia he kaikki ovat!
Vierailija kirjoitti:
"Mitä heille kuuluu nyt? Vappu Pimiä käy tapaamassa kaikkia neljää maajussia kysyäkseen, mitä heille kuuluu nyt? Ainakin Roylla on isoja uutisia kerrottavanaan, mitenkäs muilla?"
Oikeesti? Tuleeko tuo viimeisessä jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Tuleeko tuo viimeisessä jaksossa?
Roy on muuttanu Katin tai Terhin kans kimppaan? Ja mökkikyläbisnes on polkaistu käyntiin?
Nyt keksin
Miksi minua häiritsee Sanna, hän sopisi paremmin ohjelma formaattiin Diili,
paremmin kuin maajusseihin.