Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä se lähtee
Stefano, 38, Beirut, Libanon
Siinäpä oli ihme mies. Miksi tuli tunne , että hän hakee vain some näkyvyyttä.
Naureskeli naisille ja kaikki ehdokkaat taisi olla liian vanhoja hänen makuunsa.
Toiveissa oli siis parikymppinen tyttönen , jolla ei olisi omia ura toiveita vielä ole.Stefano ei tule löytämään suomalaisesta naisesta vaimo itselleen. Suomalainen nainen on itsenäinen ihminen, ei mikään aivoton lemmikki .
Ja kun hän haki nuorta naista, ja eikö nuo kaikki naiset olleet kutakuinkin samaa ikäluokkaa kuin Stefano itse.
Niin. Hän varmaan odotti jotain max 30- vuotiaita IG malleja. Mutta hei, tasoteria, tasoteoria. Minusta noi naiset oli ihan sama tasoa Stefun kanssa.
Noi Roy ja Matthew oli ihania, kun ne oli aidon iloisia ja yllättyneitä saamastaan huomiosta. Tosi symppiksen oloisia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaapa joku teistä tyylin perään huutelevista, että millainen luukki olisi teistä ollut hyvä ulkona pidettäville pakkastreffeille?
Joku siisti villakangastakki ja siihen sopiva huivi, ja hansikkaat, tarvittaessa myös pipo.
Maajussien asut:
Matt: Ulkoilutakki ja farkut. Treffit terassilla pikkupakkassäässä. Harmaa värikö sen takin sai näyttämään juhlavammalta kuin mitä se oikeasti oli?
Roy: Ulkoilutakki ja farkut, takin alta näkyi auki jätetty collegepaita. Treffit nuotiolla. Ei mitenkään sen tyylikkäämpi asuvalinta kuin naisillakaan.
Libanonilainen: Toppatakki ja farkut, mutta kun mies on selvästi ulkonäköään viilaava, oli aseteltu kaulahuivi tarkasti. Huivi tosin oli vähän nukkavierun näköinen huivi Norjan lipulla, ehkä joku brändihuivi? Ei näyttänyt mitenkään merkittävästi muita tyylikkäämmältä.
Mustafa: Talvitakki ja pipo, joka ei mitenkään erityisesti sopinut esim. sävyltään takkiin, jos nyt ei pistänyt silmäänkään. Kynsikkäät.
Miksi miehiä ja naisia arvostellaan niin eri standardein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:
- käynyt kampaajalla
- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.
- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.
- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat
alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.
Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat
- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri
- hampaiden valkaisupaketti apteekista
- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)
- tein huolellisen meikin ennen treffejäLuulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.
Ok, sulla on keltaiset hampaat ja vähän muhkuja? Miehesi varmaan arvosti feikkaustasi.
Kyllä, olen ihan tosissani. En tekisi itse mitään tuollaista, koska jos hampaani olisivat hitto vieköön valkaisun tarpeessa, kysyisin todellakin itseltäni miksi niin on päässyt käymään? Hoidan ihan normaalisti hampaitani, juon kahviakin, mutta hammaslääkäri totesi viimeksi: "Ohhoh, siellähän oli valkoiset hampaat!", joten en taida vain kuvitella.
Katsoin tuon Maajussi-jakson uteliaisuudesta itsekin, ja mielestäni naiset olivat ihan normaalisti laittautuneet, kun huomioidaan, että tässä tosiaan etsitään maajussille morsianta, ja treffit oli sovittu tunturimaisemiin.
Monilla on luonnostaan keltaiset hampaat, vaikka eivät kahvia tai punaviiniä joisikaan. Ei liity automaattisesti hoitamattomuuteen keltainen väri. Valitettavasti keltaisia hampaita ei yleisesti pidetä viehättävänä.
Suoraan sanottuna en ihan usko, että ovat keltaiset keltaiset. Voivat olla jotain tietyllä skaalalla, mutta en jaksa uskoa, että kovinkaan moni saa geeneistään hampaat, joita kutsuisi varsinaisesti keltaisiksi.
Ulkonäköodotukset on toki karanneet, onneksi ei tarvitse olla nykyään etenkään nuorten parisuhdemarkkinoilla.
Mustafa oli tyypillinen turkkilainen. Ei arvosta naista tippaakaan. Tyhmiä ja röyhkeitä kysymyksiä. Kukaan normaali ei esitä noin loukkaavia kysymyksiä, varsinkaan ensi tapaamisella. Alistava ja röyhkeä mieskertakaikkiaan.
Todella noloa. Vitsi koko ukko!! " onko ollut muita miehiä," sekä alkoholiongelma kysymyksineen....
Vierailija kirjoitti:
Ns. ''Suomi-puumien'' kokoontumisajot Levin rinteessä? :)
Kyllä nauratti, kun mies kysyi 5min ensitreffeillä, että onko sinulla alkoholiongelma? LOL
Parasta komediaa...
"no ei ole, kaikki maistuu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaapa joku teistä tyylin perään huutelevista, että millainen luukki olisi teistä ollut hyvä ulkona pidettäville pakkastreffeille?
Joku siisti villakangastakki ja siihen sopiva huivi, ja hansikkaat, tarvittaessa myös pipo.
Maajussien asut:
Matt: Ulkoilutakki ja farkut. Treffit terassilla pikkupakkassäässä. Harmaa värikö sen takin sai näyttämään juhlavammalta kuin mitä se oikeasti oli?
Roy: Ulkoilutakki ja farkut, takin alta näkyi auki jätetty collegepaita. Treffit nuotiolla. Ei mitenkään sen tyylikkäämpi asuvalinta kuin naisillakaan.
Libanonilainen: Toppatakki ja farkut, mutta kun mies on selvästi ulkonäköään viilaava, oli aseteltu kaulahuivi tarkasti. Huivi tosin oli vähän nukkavierun näköinen huivi Norjan lipulla, ehkä joku brändihuivi? Ei näyttänyt mitenkään merkittävästi muita tyylikkäämmältä.
Mustafa: Talvitakki ja pipo, joka ei mitenkään erityisesti sopinut esim. sävyltään takkiin, jos nyt ei pistänyt silmäänkään. Kynsikkäät.
Miksi miehiä ja naisia arvostellaan niin eri standardein?
Minusta olisi ollut outoa, jos nainen olisi ollut siellä villakangastakissa, baskerissa ja korkonilkkureissa. Vaikka sellaisiin voin sonnustautua kaupunkiin, olisin Levin treffeillä siisteissä casual-tyylisissä ulkoiluun sopivissa ulkovaatteissa ja riittävän lämpimässä puserossa. Jos en kelpaa sellaisena niin sitten en kelpaisi.
Kyllä on Pimiä ukot löytänytkin.....Kaksi ihan pelleä, ja toiset kaksi jäykkiä suomi-miehiä...tosin kanadalaisilla sentään käytöstavat hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:
- käynyt kampaajalla
- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.
- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.
- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat
alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.
Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat
- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri
- hampaiden valkaisupaketti apteekista
- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)
- tein huolellisen meikin ennen treffejäLuulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.
Ok, sulla on keltaiset hampaat ja vähän muhkuja? Miehesi varmaan arvosti feikkaustasi.
Kyllä, olen ihan tosissani. En tekisi itse mitään tuollaista, koska jos hampaani olisivat hitto vieköön valkaisun tarpeessa, kysyisin todellakin itseltäni miksi niin on päässyt käymään? Hoidan ihan normaalisti hampaitani, juon kahviakin, mutta hammaslääkäri totesi viimeksi: "Ohhoh, siellähän oli valkoiset hampaat!", joten en taida vain kuvitella.
Katsoin tuon Maajussi-jakson uteliaisuudesta itsekin, ja mielestäni naiset olivat ihan normaalisti laittautuneet, kun huomioidaan, että tässä tosiaan etsitään maajussille morsianta, ja treffit oli sovittu tunturimaisemiin.
Suomessa nyt vaan on paljon ihmisiä, joilla on luonnostaan aika kellertävä hammasluu. Näitä on meidänkin suvussa ja itsellänikin. Aina kehutaan hammaslääkärissä hampaat (yksi reikä, 48 vuotta) ja ikenet, aina silloin tällöin hammaspinnat puhdistetaan ja ovat pienen hetken vaaleammat kunnes niihin imeytyy heti väri kaikesta mahdollisesta (tee, kola, laku, en edes uskalla ajatella mitä punaviini tekisi).
Suomalaiset naiset olivat mielestäni kaikki ihan ok, tavallisia keski-ikäisiä naisia. Pukeutuneetkin siististi ja tilanteeseen sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jokainen noista äijistä ottaisi mieluiten Pimiän.
Lebanese ei tykkää Vapun vit***lusta.
Stefanon naisillahan oli villakangastakkeja ja nahkatakki.
Parempi olla aidosti oma itsensä eikä esittää muuta kuten kävi siinä, että Stefanon esittelyvideon perusteella häntä pidettiin jotenkin yritteliäänä ja työteliäänä ja vihasi sitten oikeasti työntekoa.
Suurin syy miksi vaatteet eivät näyttäneet hyviltä oli naisten ylipaino. Hoikassa kropassa "kaikki" vaatteet näyttävät aina paljon paremmalta, vaikka vaate itsessään ei olisi mitenkään hieno.
Ihmettelin samaa. Varsinkin sen turkkilaisen morsmaikut oli kyllä aika luonnollisina liikkeellä. Esim.se tummatukkainen nainen olis pienellä ehostuksella ja kampauksella ollut kaunis. En ymmärrä miksei tuotannon puolesta ois voinut tehdä sellasta raikasta meikkiä. Ihan nuorellahan asia ei häiritse mutta jos ikää on 40 + ni....Jos itse menisin tuollaiseen niin en kyllä kehtais saunapuhtaana hiukset liruna mennä. Jos miehen haluaa itselleen niin ei ole vaikea tehtävä saada itsestään vähän viehättävämpi.
Jättääköhän Stefu leikin kesken, kun ei löydy unelmanaista. Luvattiin yllättäviä käänteitä. Mitä tuo jätkä itsestään luulee. Tavallinen , lyhyt mies, ei erityisen menestynytkään taida noilla viinibisneksillään olla. Suuret puheet, todellisuus taitaa olla jotain pientä kausittaista myyntiä jne.
Mielestäni on sairasta, että MTV on ottanut mukaan Mustafan. Henkisesti väkivaltainen mies ei ole hyvää ”draamaa.” Jos jotain pahaa tapahtuu morsianehdokkaalle ohjelman jälkeenkin, niin MTV on osaltaan vastuussa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jokainen noista äijistä ottaisi mieluiten Pimiän.
Lebanese ei tykkää Vapun vit***lusta.
Oli kyllä mukava katsella, että molemmat etelän miehet saivat seurata reipasta, itsenäistä ja tossun alle alistumatonta Vappua, joka ei jäänyt sanattomaksi edes tuollaisten puheiden edessä.
En ole tykännyt Pimiästä ennen, mutta luin hiljattain jonkun haastattelun siitä, ja jotenkin olen alkanut kasvaa siihen ajatukseen, että se onkin ihan jees. Ainakin tässä kontekstissa nainen paikallaan.
Monilla on luonnostaan keltaiset hampaat, vaikka eivät kahvia tai punaviiniä joisikaan. Ei liity automaattisesti hoitamattomuuteen keltainen väri. Valitettavasti keltaisia hampaita ei yleisesti pidetä viehättävänä.