Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
261/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottivat missihoikkia nuoria blondeja ja saivat vanhoja tanttaraisia :)

No ainakin nuo libanonilainen ja turkkilainen. Huomasi kyllä molempien ilmeistä, että miettivät "tuollaisia mummeleita...". Kun molemmat toivoivat niitä mahdollisimman nuoria tyttösiä. Kuuluu ilmeisesti noiden kulttuuriin, että naisessa ihannoidaan nimenomaan nuoruutta ja se vaikuttaa olevan, että mitä nuorempi, sen hotimpi. Sairasta, mutta ikävä tosiasiahan tuo on. Kaikki kai tuon tietävät. Siinä mielessä ihmettelen kyllä, että kuvittelivatko nuo 40-50-vuotiaat naiset ihan oikeasti, että noita ukkoja kiinnostaisi.

Minkä verran nuo saivat niitä kirjeitä? Ei tuosta saanut kunnolla selvää. Saiko se toinen kanadalainen (olikohan 48 v, en muista nimeä) vain kolme kirjettä? Kuitenkin hyvin fiksun oloinen ja ihan mukavan näköinenkin. Entä se libanonilainen, montako kirjettä sai?

Jos tarkoitat Royta, niin hän sai tosi paljon kirjeitä ja on valinnut pikatreffeille Matthewn kanssa eniten ehdokkaita (6 tai jopa 7). Stefanolla sen sijaan oli treffeillä vain neljä, eli hänelle kirjeitä tuli joko vähän tai sitten on vain tosi ronkeli.

Kanukit olivat ylivoimaisia kirjeharavia. Stefano mulkoili kateellisen ja hölmön näköisenä. Matthew's saalista, boksi täynnä kirjeitä.

Ilmeisesti Stefanolle kirjoittaneet olivat järjestään aika luokattomia (kuinka ollakaan!), jos nuo olivat neljä parasta.

Stefanolla oli kuitenkin kauneimmat naiset.

Millähän kriteereillä..? Ainoa nätin näköinen oli se yksi vaalea nainen, mutta sekin oli jo 36 v muistaakseni eli liian vanha Stefanolle... Kun stefano on tarkka siitä, että hänen naisensa pitäisi olla 20-30-vuotias, niin miksei ole alunperin ilmoittanut tuota ikää vaatimuksikseen? Olisi ehkä sitten saanut potentiaalisempia morsianehdokkaita.

Tätä mäkin mietin. Mutta ei olisi varmaan saanut yhtään kirjettä siinä tapauksessa..

Vierailija
262/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä morsmaikut ovat nähtävillä...Linkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa katsoisit ohjelmaa, josta tässä puhutaan. 

Vierailija
264/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi viddu minkälaisia noi lähi idän miehet ovat. Ja sitten kuitenkin tulee kunnolla alapeukkua jos mies täällä kertoo ettei huolisi naista jolla on ollut miesystävä tuolta suunnalta???

Mikään nainen joka edes vähäkään arvostaa itseänsä ei liikkuisi tuollaisten kanssa. Piste.

Vierailija
265/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefano oma suosikki. Söpö nappisilmä. Ihanaa olis muuttaa hänen luokseen lämpöiseen Libanoniin.

Toinen suosikki tämä Turkin ihanuus. Jotenkin niin rehdin oloinen, kun kysyy ensitreffeillä onko alkoholiongelmia. Ihana! 

Vierailija
266/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa katsoisit ohjelmaa, josta tässä puhutaan. 

Jospa kuitenkaan en katso !! Ohjelma sinällään ei kiinnosta, mutta nuo morsmaikku-ehdokkaat haluasin nähdä, ovatko sellaisia kuin tässä ketjussa parjaat..:

Maajussisulhothan ovat Iltalehden sivuilla nähtävissä, ihan tavallisia miehiä ovat .....Eivät niin erikoisia, että heille nyt sentään Miss Suomet pitäisi löytyä.

Vierailija
267/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vappu ei etsinyt ehdokkaita esim. Englannista,Saksasta, Ranskasta, Italiasta jne. ?  Euroopasta ei ole yhtään sulhasehdokasta, ja muualtakin vain neljä...? Valikoima on todella heikko !

Vierailija
268/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma menettelee ihan vaan viihdeohjelmana,  mutta aidon rakkauden löytäminen

voi olla vaikeaa tässä ohjelmassa. Maajusseilla on tietty kivaa matkustella ja

nähdä maailmaa,  varsinkin Lapin revontulia katsella.

Vierailija
269/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta kauhea myötähäpeä kun katseli tätä. Siis kuten pari muutakin täällä ihmetteli, miksi nuo naiset ei ole yhtään panostanut ulkonäköön, ei edes vaatteisiin?! Treffeille mennään kummallisissa vaatteissa ilman meikkiä tai mitään, mistä olisi voinut huomata, että ollaan ensitreffeillä. Ihan kuin koirankusetusreissulle oltaisiin menossa. Ja tosiaan ylipainoisia oli suurin osa naisista. Ei oikein edustava kuva suomalaisista naisista. 

Ilmeisesti liian pienellä mainostuksella tähän etsitty osallistujia, tai mikä lie vikana, että otos naisista on näin kummallinen ja epäedullinen?

Olen varmaan keskiverto suomalainen keski-ikäinen nainen eikä minusta ainakaan mitään kukkasta saa tehtyä ensitreffeille. 

Omat koiranulkoilutusvaatteeni ovat mustat ja valkoinen tupsupipo, joten mieleeni tuli, että heitä oli varmaan ohjeistettu laittamaan jotain värikkäitä vaatteita, etteivät kaikki seiso rivissä yhtenä mustaaharmana massana. 

Miehistäkin kaksi oli hoikkia ja kaksi ei. Ihan utopiaa, että naiset olisivat sen enempää hoikkia, vaikka se olisi mikä ihanne naiselle. Ihan yhtä hyvin voidaan sanoa, että on ihanne, että mies on menestyvä urallaan, mutta harva todellisuudessa on.  

No kyllähän nuo kaikki miehet olivat sentään ihan normaalipainon rajoissa. Niistä naisista suurin osa oli sairaalloisesti lihavia. Ei edes mitään pikkuisen pullukoita (jollaisia kai suuri osa keski-ikäisistä ihmisistä on, kun luonnostaan aineenvaihdunta alkaa jo hidastumaan), vaan nuo olivat oikeasti todella ylipainoisia. Miehistä Matthewilla ehkä aavistuksen verran jotain pientä ylipainoa, mutta olikin ainoa. Ja esim. Roy harrasti liikuntaa hyvinkin aktiivisesti, niin väkisin pistää miettimään, että miksi hännelläkin suurin osa morsiamista oli todella ylipainoisia naisia, joista näki kyllä, että ovat ennemmin jotain perunalastuja mässyttäviä sohvaperunoita, kuin liikunnallisia ihmisiä. Mitä yhteistä yleensäkään voisi olla sohvaperunalla ja liikunnallisella ihmisellä?

Vierailija
270/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin yllättynnyt miten naiset oli ns rupsahteina.Aattelin tulee kauniita naisia.Täällä itä-hki suunnalla monen tumman miehen puolisona hieman ylipainoinen nainen.Jos on katsellut suomi version niin naiset kyllä panostaneet itseensä kun tulleet treffeille.

Vierailija
271/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tätä pystyy katsomaan?

Vierailija
272/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi ketään heistä.

Vierailija
273/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vappu ei etsinyt ehdokkaita esim. Englannista,Saksasta, Ranskasta, Italiasta jne. ?  Euroopasta ei ole yhtään sulhasehdokasta, ja muualtakin vain neljä...? Valikoima on todella heikko !

Ja voisiko sen Vapunkin jo hyllyttää koko ohjelmasta (ja mielellään muistakin ohjelmista, kuka sellaista räkättäjää jaksaa katsella _joka ikisessä_ viihdeohjelmassa). Liika on liikaa.

Vierailija
274/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se lähtee

Stefano, 38, Beirut, Libanon

Siinäpä oli ihme mies. Miksi tuli tunne , että hän hakee vain some näkyvyyttä.

Naureskeli naisille ja kaikki ehdokkaat taisi olla liian vanhoja hänen makuunsa.

Toiveissa oli siis parikymppinen tyttönen , jolla ei olisi omia ura toiveita vielä ole.

Mustafa, 42, Alanya, Turkki

” Haluaa omistaa naisen”.

Roy, 47, Sault Ste. Marie, Kanada

Ja

Matthew, 38, Margo, Kanada

Normaalin oloisia miehiä.

Mattheew Matti, varsinkin oli vaatimattomuudessaan niin suomalainen, niin suomalainen.

Vierailija
275/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLin yllättynnyt miten naiset oli ns rupsahteina.Aattelin tulee kauniita naisia.Täällä itä-hki suunnalla monen tumman miehen puolisona hieman ylipainoinen nainen.Jos on katsellut suomi version niin naiset kyllä panostaneet itseensä kun tulleet treffeille.

Varmaan stefanokin yllättyi. Odotti varmaan Sabina Särkkiä. 

Vierailija
276/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen kun seuraavassa kaudessa kilpaillaan ranskalaisen viinisuvun tyttärestä tai espanjalaisen härkätilan tyttärestä

Vierailija
277/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tätä pystyy katsomaan?

Itse katsoin Katsomosta (MTV3) ja siellä jo tuo kolmas jakso nähtävillä.

Vierailija
278/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:

- käynyt kampaajalla

- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.

- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.

- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat

alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.

- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.

Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat

- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri

- hampaiden valkaisupaketti apteekista

- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)

- tein huolellisen meikin ennen treffejä

Luulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.

Vierailija
279/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän emme tiedä, millaisia ohjeita tuotantoyhtiö on antanut. 

Tuli ihan mieleeni, kun narsistinen esimieheni kielsi minua muuttamasta pukeutumistani, vaikka sain ylennyksen tiettyyn pestiin eli ikään kuin toivoi minun esiintyvän epäedustavasti. 

Vierailija
280/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:

- käynyt kampaajalla

- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.

- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.

- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat

alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.

- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.

Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat

- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri

- hampaiden valkaisupaketti apteekista

- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)

- tein huolellisen meikin ennen treffejä

Luulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.

Tämähän olisi toki hyvä, mutta paljon vähempikin vielä riittäisi! Siis edes katsoisi kauniin ja imartelevan asukokonaisuuden, opettelisi jonkun edustavan kampauksen omalle hiuslaadulle ja -mallille, sekä yrittäisi edes jotain kaunista meikkiä - jos ei osaa mitään erikoista, niin edes heleä ja tasoittava pohjameikki, ripsaria, poskipunaa ja vähän huulipunaa/-kiiltoa! Mutta nämä tulivat ensitreffeille hiukset päätä nuollen tai jonkun kamalan hikipannan alle liimattuina, ilman meikkiä posket punoittaen ja sellaisissa vaatteissa, jotka sopisivat roskienvientireissulle.