Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
281/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Matt teki valintansa täysin painoindeksin perusteella, pulleimmat lähtivät kotiin ja kaunis pitkätukka jäi. Siltikin hän on miehistä symppiksin.

Turkkilainen oli tosi hassu, tykitti kysymyksiä oletko alkoholisti tai ollut turkkilaisten miesten kanssa. Hänen morsianehdokkaansa olivat värikästä sakkia, ehkä hänelle liian itsenäisiä. Naiset eivät näyttäneet ylimielisestä libanonilaisesta innostuvan eikä hänkään heistä.

En nyt sanoisi. Nehän olivat kaikki naiset ylipainoisia, ei ollut ainuttakaan normaalipainoista saati hoikkaa naista Mattilla.

Vierailija
282/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:

- käynyt kampaajalla

- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.

- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.

- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat

alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.

- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.

Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat

- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri

- hampaiden valkaisupaketti apteekista

- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)

- tein huolellisen meikin ennen treffejä

Luulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.

Tämähän olisi toki hyvä, mutta paljon vähempikin vielä riittäisi! Siis edes katsoisi kauniin ja imartelevan asukokonaisuuden, opettelisi jonkun edustavan kampauksen omalle hiuslaadulle ja -mallille, sekä yrittäisi edes jotain kaunista meikkiä - jos ei osaa mitään erikoista, niin edes heleä ja tasoittava pohjameikki, ripsaria, poskipunaa ja vähän huulipunaa/-kiiltoa! Mutta nämä tulivat ensitreffeille hiukset päätä nuollen tai jonkun kamalan hikipannan alle liimattuina, ilman meikkiä posket punoittaen ja sellaisissa vaatteissa, jotka sopisivat roskienvientireissulle.

Siellä oli niin erikoisia ratkaisuja ja tavallisuudesta poikkeavia, että itse kuvittelin jonkun stailanneen ehdokkaita. Ei ainakaan meillä päin näy tuonnäköisiä ulkoilijoita. Tosin ulkoijat eivät ole treffailijoita, mutta on oma haasteensa treffata pakkasessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefano luuli tulevansa Amerikan The Bachelor ohjelmaan, jossa sara siepit ja sabina särkät iltapuvuissaan. :D

Vierailija
284/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehän emme tiedä, millaisia ohjeita tuotantoyhtiö on antanut. 

Tuli ihan mieleeni, kun narsistinen esimieheni kielsi minua muuttamasta pukeutumistani, vaikka sain ylennyksen tiettyyn pestiin eli ikään kuin toivoi minun esiintyvän epäedustavasti. 

Niin, voihan olla että tuotantoyhtiö on ohjeistanut naisia olemaan mahdollisimman luonnollisia ja omia itsejään. Ja olisihan se ollut vähän hullua, jos tuotannon puolesta kaikki naiset olisi stailattu viimeisen päälle meikkeihin ja iltapukuihin, kuten esim jenkkien bachelorissa. Mutta vaikka olisikin ollut ohjeistus tulla "omana itsenä", niin ei kai se nyt tarkoita sitä ettei pidä yhtään laittautua! Kyllä mä ainakin viidyn yhdistelmässä legginssit, lenkkarit, huppari, mutta toisaalta viihdyn myös mm. pikkumustassa ja korkokengissä, samoin vaikka kauniin naisellisessa mekossa. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka pokkana väittää että MÄÄ PUKEUDUN AINA TÄLLAIN RENNOSTI JA MUKAVASTI JA MUUTA EN EES KOKEILE ENKÄ EES HALUKKAAN OLLA NÄTTI KUN MÄÄ OON MÄÄ.

Vierailija
285/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Matt teki valintansa täysin painoindeksin perusteella, pulleimmat lähtivät kotiin ja kaunis pitkätukka jäi. Siltikin hän on miehistä symppiksin.

Turkkilainen oli tosi hassu, tykitti kysymyksiä oletko alkoholisti tai ollut turkkilaisten miesten kanssa. Hänen morsianehdokkaansa olivat värikästä sakkia, ehkä hänelle liian itsenäisiä. Naiset eivät näyttäneet ylimielisestä libanonilaisesta innostuvan eikä hänkään heistä.

En nyt sanoisi. Nehän olivat kaikki naiset ylipainoisia, ei ollut ainuttakaan normaalipainoista saati hoikkaa naista Mattilla.

No juurikin se nainen, jolla jumalattoman pitkät hiukset, oli ihan normaalipainoinen mielestäni ja ihan mukavan näköinen ja oloinen muutenkin. Ja tosiaan ainoa normaalipainoinen noista. Mattilla ei varmaan ole valinnan vaikeutta.

Vierailija
286/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen Mustin yhdellä morsmaikulla oli hiusmalli kuin hitlerillä, enää viikset puuttui, niin ei olisi paljon poikennut ulkoisesti... Melkoisen järkyttävä, mutta yllätyksekseni Mustilla taisi juuri sen naisen kanssa synkata (lopussa oli pätkä seuraavaa jaksoa, niin siinä Musti suukotti sitä naista).

Vierailija
287/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurikin se nainen, jolla jumalattoman pitkät hiukset, oli ihan normaalipainoinen mielestäni ja ihan mukavan näköinen ja oloinen muutenkin. Ja tosiaan ainoa normaalipainoinen noista. Mattilla ei varmaan ole valinnan vaikeutta.

Rumat vaatteet ja liimatukka.

Vierailija
288/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina hyvin luonnollisesti: tasoittava pohjameikki, poskipuna, kevyet varjostukset ja ripsiväri. Itseäni ahdistaisi mennä kauppaan tai viemään roskia ilman meikkiä ja siistejä vaatteita. En väitä, että suhtautumiseni omaan meikkaamattomuuteeni olisi mitenkään tervettä, mutta en ikimaailmassa voisi mennä tuollaisissa stailauksissa ja ilman mitään meikkiä treffeille vieläpä telkkariin.

Vierailija
289/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan aina hyvin luonnollisesti: tasoittava pohjameikki, poskipuna, kevyet varjostukset ja ripsiväri. Itseäni ahdistaisi mennä kauppaan tai viemään roskia ilman meikkiä ja siistejä vaatteita. En väitä, että suhtautumiseni omaan meikkaamattomuuteeni olisi mitenkään tervettä, mutta en ikimaailmassa voisi mennä tuollaisissa stailauksissa ja ilman mitään meikkiä treffeille vieläpä telkkariin.

Ihmetyttää ja ihailenkin melkein, kuinka nuo naiset pystyivät tuonnäköisinä menemään treffeille telkkariin.

Vierailija
290/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. ''Suomi-puumien'' kokoontumisajot Levin rinteessä? :)

Kyllä nauratti, kun mies kysyi 5min ensitreffeillä, että onko sinulla alkoholiongelma? LOL 

Parasta komediaa...

Vierailija
291/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLin yllättynnyt miten naiset oli ns rupsahteina.Aattelin tulee kauniita naisia.Täällä itä-hki suunnalla monen tumman miehen puolisona hieman ylipainoinen nainen.Jos on katsellut suomi version niin naiset kyllä panostaneet itseensä kun tulleet treffeille.

Varmaan stefanokin yllättyi. Odotti varmaan Sabina Särkkiä. 

Jep, joskin hänkin olisi jo hiukan yli-ikäinen stefanolle yli 30 vuotiaana

Vierailija
292/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää ja ihailenkin melkein, kuinka nuo naiset pystyivät tuonnäköisinä menemään treffeille telkkariin.

Antavat tosi hyvää suominaiskuvaa noille miehille, joskin stefano ja turkkilainen vaikuttivat itse sisäisesti niin luontaantyöntäviltä että ihan sama heidän mielikuvistaan.

Vierailija
293/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä se lähtee

Stefano, 38, Beirut, Libanon

Siinäpä oli ihme mies. Miksi tuli tunne , että hän hakee vain some näkyvyyttä.

Naureskeli naisille ja kaikki ehdokkaat taisi olla liian vanhoja hänen makuunsa.

Toiveissa oli siis parikymppinen tyttönen , jolla ei olisi omia ura toiveita vielä ole.

Stefano ei tule löytämään suomalaisesta naisesta vaimo itselleen. Suomalainen nainen on itsenäinen ihminen, ei mikään aivoton lemmikki .

Ja kun hän haki nuorta naista, ja eikö nuo kaikki naiset olleet kutakuinkin samaa ikäluokkaa kuin Stefano itse.

Vierailija
294/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää konsepti ole "maajussille morsian".  Ei mikään bachelor tai miss universum? Ja niin ne jotka haluavat jotain poseerausjuttua naisten osalta - onko noin ukot jotain miljoonaperijöitä ja/tai hunkseja? No eivät ole.

Vierailija
295/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Stefano vaikutti tosi lapselliselta, esim. kun ne saapui sinne Leville nii se vaikutti lapselta kolmen aikuisen miehen seurassa.

Vierailija
296/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla lapissa voisi mennä ulkotapaamiseen pikkumustassa, jos se on aidosti oma tyyli, mutta ainakaan itse en haluaisi antaa sitä kuvaa itsestäni, koska se ei ole minua. Pukeudun mekkoon kyllä joissain tilanteissa, mutta en olisi nähnyt tuota sellaisena tilanteena. Olisin varmaan ostanut uuden päällystakin ja katsonut jonkun kivan puseron ja joko uudelta vaikuttavat talvikengät tai ostanut uudet. Hiukset olisin laittanut siististi, mutten kampausta. Koska en meikkaa koskaan, en olisi meikannut tuonnekaan - omalla kohdallani se on vallitseva tilanne, joten miksi siinäkään esittää muuta kuin on. Mitään viidentoista kilon pikadieettiä en varmaan olisi saanut pidettyä, joten kaikkine kiloineen olisi ollut pakko mennä tapaamiseen. 

Suuren osan takit näyttivät uusilta ja oli laitettu korvakoruja jne. 

Vierailija
297/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaapa joku teistä tyylin perään huutelevista, että millainen luukki olisi teistä ollut hyvä ulkona pidettäville pakkastreffeille?

Vierailija
298/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Stefano vaikutti tosi lapselliselta, esim. kun ne saapui sinne Leville nii se vaikutti lapselta kolmen aikuisen miehen seurassa.

No tässäpä se nuorekkuus on, ei ulkonäössä vaan kypsymättömyydessä. 

Vierailija
299/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaapa joku teistä tyylin perään huutelevista, että millainen luukki olisi teistä ollut hyvä ulkona pidettäville pakkastreffeille?

Joku siisti villakangastakki ja siihen sopiva huivi, ja hansikkaat, tarvittaessa myös pipo.

Vierailija
300/5944 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:

- käynyt kampaajalla

- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.

- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.

- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat

alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.

- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.

Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat

- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri

- hampaiden valkaisupaketti apteekista

- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)

- tein huolellisen meikin ennen treffejä

Luulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.

Ok, sulla on keltaiset hampaat ja vähän muhkuja? Miehesi varmaan arvosti feikkaustasi. 

Kyllä, olen ihan tosissani. En tekisi itse mitään tuollaista, koska jos hampaani olisivat hitto vieköön valkaisun tarpeessa, kysyisin todellakin itseltäni miksi niin on päässyt käymään? Hoidan ihan normaalisti hampaitani, juon kahviakin, mutta hammaslääkäri totesi viimeksi: "Ohhoh, siellähän oli valkoiset hampaat!", joten en taida vain kuvitella. 

Katsoin tuon Maajussi-jakson uteliaisuudesta itsekin, ja mielestäni naiset olivat ihan normaalisti laittautuneet, kun huomioidaan, että tässä tosiaan etsitään maajussille morsianta, ja treffit oli sovittu tunturimaisemiin.