Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
2201/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa nähdä sitä "tissi-iitaa" Mustin elämänkumppanina. Enkä vanhaa Maarittia... Ainut vähänkään potentiaalinen on se hitler, mutta kuinkahan on Turkkiin muuton kanssa kun hällä on lapsetkin 🤔

Ihan uteliaisuudesta olisi kiva tietää, millainen ihminen luonnehtii naisia

- "tissi-iita"

- "vanha Maarit"

- "hitler"

Mahdat   olla  vallan ihana ihminen itse? 

No noihin muihin kantaa ottamatta mua kyllä todella paljon nauratti toi Hitler. En ollut itse ajatellut sitä, mutta tosiaan viikset vaan puuttuu tuosta lookista. Ei ole nyt mikään henkilöä varsinaisesti dissaava asia, koska Piia on hyvin herttainen ja tuon asian saisi helposti muutettua.

Nyt lopetetaan Hitlerin käyttö täällä. Ei ole mukavaa ja täysin väärä nimitys kivalle söpölle naiselle.

Ei ole kyllä söpöksi itseään stailannut...mutta makuja on monia...

Vierailija
2202/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa nähdä sitä "tissi-iitaa" Mustin elämänkumppanina. Enkä vanhaa Maarittia... Ainut vähänkään potentiaalinen on se hitler, mutta kuinkahan on Turkkiin muuton kanssa kun hällä on lapsetkin 🤔

- "tissi-iita"

- "vanha Maarit"

- "hitler"

No noihin muihin kantaa ottamatta mua kyllä todella paljon nauratti toi Hitler. En ollut itse ajatellut sitä, mutta tosiaan viikset vaan puuttuu tuosta lookista. Ei ole nyt mikään henkilöä varsinaisesti dissaava asia, koska Piia on hyvin herttainen ja tuon asian saisi helposti muutettua.

Nyt lopetetaan Hitlerin käyttö täällä. Ei ole mukavaa ja täysin väärä nimitys kivalle söpölle naiselle.

No sanotaan sitten Führer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Royn eka treffikumppani, tumma nainen. Kauheen teennäinen tyyppi, tekopirteä ja vihjaileva. Toivottavasti heistä ei tule paria.

Eikös hän juuri sitä varten tuolla olekin!? Yrittää viestittää kehonkielellä olevansa ihastunut.... mutta joo, vähän ärsyttävä kyllä.

Tuollaisilla treffeillä helposti sortuu hieman liikaa utelemaan toisen fiiliksiä. Parasta olisi keskittyä keskustelemaan kiinnostavista aiheista ja antaa toisen muodostaa käsitys hiljaa mielessään, koska siinä vuorovaikutuksessahan kiinnostus syntyy, ei tinkaamalla sitä, mitä nyt juuri tästä suhteesta mietit.

Vierailija
2204/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyl se nii o kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli todella kiusallista katsoa kun Royn treffikumppani leveällä hymyllä ja silmät psykoottisesti kiiluen puhuu naimisiinmenosta jne. Vähemmästäkin säikähtää.

Joo, ja muka-flirttaileva virne päällä kun Roy on asiallisena.

Miksei se voinut syödä leipää sormin?

Se hampurilainen syödään vikisemättä sormin! Se nainen on outo hienostelija. Esittää muka jotain fiksua.

Minä ajattelin, ettei halunnut huulipunansa leviävän pitkin naamaa ja leipää ja siksi söi haarukalla ja veitsellä.

TV-kamera kuvaamassa koko maailmalle, kun ketsupit ja majoneesit naamalla. Sen verran turhamaisuutta on useimmilla naisilla, etteivät tuota toivo. Miehillä sen ei katsota niin haittaavan.  Jos aterimet oli katettu pöytään, niin kai on oikeus itse päättää käyttääkö niitä.

Vierailija
2205/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "tissi-iita"

- "vanha Maarit"

- "hitler"

No sanotaan sitten Führer.

Ilkeilysi vain jatkuu, lopeta hyvä Himmler!

Vierailija
2206/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadan misten treffit ja puuhastumiset aiheuttavat nykyään myötähäpeää, ensin tykkäsin heistä, mutta jotenkin en pysty enää katsomaan kumpaakaan.

Siirrän ohjelman melkein suoraan Mustin treffeille, sillä niissä on viihdettä.

Mutta, katsonkin ohjelmaa ihan viihteenä ilman syvempää analyysiä sanomisista ja kulttuurieroista. Ihan sama minulle tuleeko pareja vai ei.

Vierailija
2207/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Mathewn kaverit olivat ihsn yrmeitä. Ei hymyn häivää ja tehtäväkin oli kunnon paskahomma.

Noloja, Matt myös.  Miten kehtasivat antaa tytöille tuollaisen tehtävän! 

Ja ilman työvaatteita. En kyllä olisi lähtenyt hommiin omilla vaatteilla. 

Uskon, että tuotantoyhtiö antaa tytöille uudet takin haisevien tilalle.

Itse en siltikään lähtisi. Ihan periaatteessa ei pidä suostua tuollaiseen paskaan (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) omissa vaatteissa. Matt voi ihan itse raaputtaa jäisen paskasäiliön puhtaaksi ilman työvaatteita, jos se hänestä on ok. 

Vierailija
2208/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikevennyksenä voitaisiin näyttää, kuinka Stefanie pukee pienen koiransa erilaisiin vaatteisiin. Taustalle sirkusmusiikit.

Vierailija
2209/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, onko Sanna tai joku muu naisista IG:ssä

Vierailija
2210/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Royn eka treffikumppani, tumma nainen. Kauheen teennäinen tyyppi, tekopirteä ja vihjaileva. Toivottavasti heistä ei tule paria.

Ei ole ohjelmassa Royn takia, vaan päästäkseen reissuun. Osaa sopivat kikat, jolla saa miehen toimimaan mielensä mukaan. Kun reissu on tehty kipittää vauhdilla takaisin kotiin, koska ei todellakaan halua muuttaa johonkin Kanadan peräkylään. 

Vierailija
2211/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi että Musti mikä sovinisti. Myös sairaalloisen mustasukkainen hokee että HÄN saa katsoa naisia mutta Kukaan ei saa katsoa hänen naista eikä hänen nainen muita. Kuvottava. Siinä ei pinnallinen symppismäisyys riitä. En usko että kelpaa näille mukaville naisille. Toivottavasti viaton Pia ei erehdy kokemattomuuttaan siihen :/.

Mistä päättelet, että Pia on "viaton" ja "kokematon" ??? Onhan hänellä monta lastakin...tuskin ihan kokematon on ja pukeutumisesta ja muusta tyylistä päätellen oman tiensä kulkija (näyttää stailingiltaan ihan pubiruusulta).

Mietin samaa, ei ole ainakaan neitsyt kun on lapsia.

Vierailija
2212/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyl se nii o kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli todella kiusallista katsoa kun Royn treffikumppani leveällä hymyllä ja silmät psykoottisesti kiiluen puhuu naimisiinmenosta jne. Vähemmästäkin säikähtää.

Se hampurilainen syödään vikisemättä sormin! Se nainen on outo hienostelija. Esittää muka jotain fiksua.

Minä ajattelin, ettei halunnut huulipunansa leviävän pitkin naamaa ja leipää ja siksi söi haarukalla ja veitsellä.

TV-kamera kuvaamassa koko maailmalle, kun ketsupit ja majoneesit naamalla. Sen verran turhamaisuutta on useimmilla naisilla, etteivät tuota toivo. Miehillä sen ei katsota niin haittaavan.  Jos aterimet oli katettu pöytään, niin kai on oikeus itse päättää käyttääkö niitä.

Koko maailma katsoo suomalaista Maajussi-ohjelmaa :D:D:D:D

Vierailija
2213/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja Roy kehui, miten on niin luonnollinen oma itsensä. 😀

Vierailija
2214/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän juuri sitä varten tuolla olekin!? Yrittää viestittää kehonkielellä olevansa ihastunut.... mutta joo, vähän ärsyttävä kyllä.

Tuollaisilla treffeillä helposti sortuu hieman liikaa utelemaan toisen fiiliksiä. Parasta olisi keskittyä keskustelemaan kiinnostavista aiheista ja antaa toisen muodostaa käsitys hiljaa mielessään, koska siinä vuorovaikutuksessahan kiinnostus syntyy, ei tinkaamalla sitä, mitä nyt juuri tästä suhteesta mietit.

Roy sanoikin, että treffit voi pilata miettimällä liian pitkälle tulevaisuuteen.

Vierailija
2215/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadan misten treffit ja puuhastumiset aiheuttavat nykyään myötähäpeää, ensin tykkäsin heistä, mutta jotenkin en pysty enää katsomaan kumpaakaan.

Siirrän ohjelman melkein suoraan Mustin treffeille, sillä niissä on viihdettä.

Mutta, katsonkin ohjelmaa ihan viihteenä ilman syvempää analyysiä sanomisista ja kulttuurieroista. Ihan sama minulle tuleeko pareja vai ei.

Minusta Tarun ja Matthewn saunatreffit olivat oikein kivat. Taru näytti aidosti tykkäävän. Kaikki naiset eivät kaipaa mitään spektaakkeleja, vaan tuollainen rauhallinen jutustelu on mieluisampaa. Jos tosissaan haluaa sinne pikkukylään morsiamessa, siinä pitääkin osata nautti pienistä arkisista asioista, sillä muuta siellä ei ole tarjolla. 

Vierailija
2216/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja Roy kehui, miten on niin luonnollinen oma itsensä. 😀

Kanadalaista kohteliaisuutta. Ei ole kohteliasta sanoa, että jäätävä tyrkky ja teeskentelijä, joten pitää valehdella. 

Vierailija
2217/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyl se nii o kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko maailma katsoo suomalaista Maajussi-ohjelmaa :D:D:D:D

Tarkoitin "koko maailmalle" samaa kuin "kaikelle kansalle", en siis kirjaimellisesti.

Vierailija
2218/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se hienohelma (Sutu tms.) on hakenut tähän ohjelmaa, jos ei kerran ole maalaisihminen. Itse sanoi niin. 

Vierailija
2219/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roy sanoikin, että treffit voi pilata miettimällä liian pitkälle tulevaisuuteen.

Näkyi myös kilometrien päähän, että oli todella vaivaantunut, kun toinen jos miettii asumisjärjestelyjä, vaikka tuossa vaiheessa pitäisi vasta tutustua toiseen. 

Vierailija
2220/5944 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ohjelmassa Royn takia, vaan päästäkseen reissuun. Osaa sopivat kikat, jolla saa miehen toimimaan mielensä mukaan. Kun reissu on tehty kipittää vauhdilla takaisin kotiin, koska ei todellakaan halua muuttaa johonkin Kanadan peräkylään. 

Sannalla oli tärkeä kysymys esitettävänä Roylle: voisiko Hän, Roy, muuttaa Suomeen, jos löytää sieltä rakkauden.

Ketju on lukittu.