Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Musti tosiaan hurmaava, valloittava persoona. Taitaa jutut olla vähän sellasta Maccoilua, mutta puolet varmaan totta?! Hänen taktiikka, kuten ne pusut. Toisaalta, jos mies nyt asuu ja on palannut juurilleen maailmalta, ovat siellä vanhat vanhemmat ja toisaalta haastattelu videossa kertoi, kuinka häntä kaduttaa, kun oli niin kauan poissa. Tämä on nyt unelmaa, nainen vain puuttuu. Onhan se tietty miehellä paineita, mutta tyyppinä on estoton, kun pikkulapsi. Hykerryttää hänen puheet, mulla ollu hupia alusta lähtien. Kokemus on etelän miehestä, mutta hän on kyllä sen todellinen "Tyyppi", enkä voi olla vihainen näistä tokaisuista, heh, täytyskö ottaa yhteys, jos ei ketään valitse? Voi hyvät hyssykät, nyt on kevät ja taitaa tehdä kepposet! Aprillipäiväkin, mutta Musti hurmaa, ainakin minut... Mokoma Mussukka!!! Heh..
Ei pidä unohtaa, että huumorin takana voi olla aika paljon kontrollia. Entä millainen hän on silloin kun hän suuttuu? Olen itse monesti sortunut luulemaan, että toinen huumorin varjolla liioittelee ja heittää vitsiä, vaikka hän on ollutkin ihan tosissaan. Mustissa voi olla vähän samaa vikaa. Muutenhan ensimmäinen kumppani ei olisi päästänyt hänestä irti lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeita naisia, kun esiintyvät vähissä vaatteissa (hamam ja sauna), vaikka kroppa ei ole kuosissa👏 Minulta jäis tekemättä!
Sinulta vois jäädä myös toisten vartaloiden dissaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeita naisia, kun esiintyvät vähissä vaatteissa (hamam ja sauna), vaikka kroppa ei ole kuosissa👏 Minulta jäis tekemättä!
Miksi alapeukkua? Kommenttini oli ihan vilpitön hatunnosto ja arvostus ihanille naisille 😍. Itse olen ylipainoinen 50 vee rupukka, eikä itsetunto riittäisi samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt 😶 Mitä dissaamista tuossa oli? Tosiasia, jonka jokainen voi nähdä. Itsekin "samanlainen".
Ei mene ihan tasan noi naisten tekemiset toisten treffien aikana; Royn naiset leipoo pullaa, Mattin naiset siivoavat jotain kakkaämpäreitä.
Inhottavia kaikki. Kanadalaisillakin inhottavat, möreät äänet, muun ällötyksen lisäksi!
May kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene ihan tasan noi naisten tekemiset toisten treffien aikana; Royn naiset leipoo pullaa, Mattin naiset siivoavat jotain kakkaämpäreitä.
Tarkoitus olisi saada kuvaa elämästä ko. paikoissa. Matt valitsee aika viisaasti tekemisiä. Ei luo ruusuista kuvaa asioista. Johan yksi ehdokkaista nyrpistelee osoitetulle työlle ja toteutus jää Jennin harteille, mikä ei ole kovin arvostettavaa.
Royn kumppani ei tulisikaan elämään maatilalla.
Ei välttämättä Mattinkaan. Taru kysyi treffeillä tilalla asumisesta ja eläimistä. Matt kertoi haluavansa asua tilalla (uudessa talossa), ja että eläimiäkin voi olla. Ei kuulostanut ehdottomalta.
Oli kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen se kakkaämpärin pesu. Jennille pointsit :)
Vierailija kirjoitti:
Mustilla taas kuolemattomia letkauksia. Viis kuus kertaa päivässä pitää saaha... Voi jösses.
Mun mielestä toi Musti on todella kiva. Erittäin huumorintajuinen, joka mielestäni kertoo siitä, että on myös oikeasti fiksu. Kyllä seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja mielestäni hän ihan perustellusti miettii noita ikäjuttuja Maaritin kanssa.
Uskon, että hän on elämässään kokenut aika kovia ja joutunut pakon edessä nöyrtymään monen asian suhteen. Vaikka hän machoileekin välillä, uskon että hänet myös oikea nainen saisi helposti "kuriin." Hänellä on jo sen verran ikää, elämänkokemusta ja juurikin sitä nöyryyttä, että tajunnee miten helposti kaiken voi menettää.
Olen saman ikäinen kuin hän, ihan korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa ja jos olisin sinkku, kiinnostuisin hänestä ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt 😶 Mitä dissaamista tuossa oli? Tosiasia, jonka jokainen voi nähdä. Itsekin "samanlainen".
Ihmisisten ulkonäöstä saa töräyttäää ilmoille negatiivisia asioita, jos ne ovat "ilmiselviä"? Ei saa, se on moukkamaista. "Kehusi" eivät taatusti lämmittäisi näiden "kehujen" kohteiden mieliä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaaa, ne Mustin orjatyöläiset:
Kirjastotäti: "Oliko niin, että sää et oo ulukomaille käyny aiemmin?"
Hitler: "Joo."
Kirjastotäti: "Niin, tää on sitte sun eka kerta! Mutta sää oot sieltä Itä-Suomesta, etkö sää oo Venäjällä käyny?"
Hitler: "Oon mää siellä käyny."
Kirjastotäti: "No oothan sää käyny ulkomailla!"
Hitler: "Joo, tosi ulkomailla! Ja oon mie hei Ruotsis käyny."
Kirjastotäti: "No täähä on jo sitte sun neljäs maa. Ootko käyny Tallinnassa?"
Hitler: "Oon."
Jep jep. Ootko ruudinkin keksiny?
Hitler on housuissas.
Oli todella kiusallista katsoa kun Royn treffikumppani leveällä hymyllä ja silmät psykoottisesti kiiluen puhuu naimisiinmenosta jne. Vähemmästäkin säikähtää.
Mitä tuo Sutu alkoi nynnyillä tuolla, kun olisi pitänyt työskennellä? Sutu kotiin.
Onkohan Taru laihtunut paljon ennen tätä Maajussia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisisten ulkonäöstä saa töräyttäää ilmoille negatiivisia asioita, jos ne ovat "ilmiselviä"? Ei saa, se on moukkamaista. "Kehusi" eivät taatusti lämmittäisi näiden "kehujen" kohteiden mieliä.
Okei, ymmärsin pointtisi 😅 Pahoittelen ulosantiani.
Hyvä, että Matthew'lla ja Tarulla synkkasi ja kummallakin oli treffeillä kivaa. Matthewn elämä on kyllä niin tasaista ja rauhallista, että täytyisikin osata arvostaa tuollaista pienieleistä puuhastelua.
Omituisia tehtäviä, paitsi pullan leipominen. No, eivät nuo ole oikeita maajusseja, joten siksi oli keksimällä keksittyä. Paska-altaiden pesu oli kyllä liikaa.
Haha, ei taida kauheen usein sytytellä tota saunaansa Matthew, niin paljon sanomalehtiä piti pistää :)
En kyllä haluaisi muuttaa Kanadaan. Ihan hirveää...
No niin, taisi tulla teksti 2 kertaa, Huhtikuun hullutusta ja mukavaa Aprillipäivää kaikille! Tekstin kyl kirjoitin ihan tosissani. Kaikesta huolimatta.