Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Royn videoita on hauska katsoa. Mm. saa paketteja Suomesta. Paljon suklaata, myös sinappia, salmiakkituotteita, kahvia ym.
Roy on aivan ihana! Jos olisin sinkku niin ottaisin kyllä mielelläni mieheksi, vaikka itse olen kolmekymppinen ja en ole koskaan kiinnostunut itseäni näin paljon vanhemmista. Royn Youtube videot ovat todella miellyttävää katsottavaa, mies on kyllä todellinen "catch" <3. Ihanaa myös nähdä miten paljon hän arvostaa suomalaisia juuriaan ja miten innoissaan on kaikista suomalaisista ruoista yms :-).
Vierailija kirjoitti:
Roy on aivan ihana! Jos olisin sinkku niin ottaisin kyllä mielelläni mieheksi, vaikka itse olen kolmekymppinen ja en ole koskaan kiinnostunut itseäni näin paljon vanhemmista. Royn Youtube videot ovat todella miellyttävää katsottavaa, mies on kyllä todellinen "catch" <3. Ihanaa myös nähdä miten paljon hän arvostaa suomalaisia juuriaan ja miten innoissaan on kaikista suomalaisista ruoista yms :-).
Sama, ja itse olen alle kolmenkymmenen :D Tuollaisille kohteliaille, suoraselkäisille, itsevarmoille ja hyvällä tapaa herrasmiesmäisille miehille olisi ilmeisesti kysyntää, mutta mistä niitä löytää? Ymmärrän Sannaa, joka vihjaisi Royn olevan "seksikäskin" - onhan hänen olemuksensa hyvin viehättävä ja miehekäs. Melkeinpä toivon, ettei Roy ole löytänyt loppujen lopuksi ketään, jotta pääsisin itse viestittelemään :D
Vierailija kirjoitti:
Arvioisin miehenä oman ulkonäköni siinä ehkä 7. Stefano olisi sitten kuitenkin lähellä ysiä. En kuitenkaan pelkästään ulkonäön perusteella olisi huolinut noista kuin yhden, en muista nimeä mutta sellainen keskivaalea.
Joten ei tarjonta hääppöistä ollut. Mutta ei se oikeita ylimieliseen kohteluun. Mutta jos äiti, suku ja kulttuuri on nostanut pojan jalustalle pienestä pitäen, tällainen siitä tulee.
Stefano 9??? Mikä Jamie Dornan sitten on? 99?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja itse olen alle kolmenkymmenen :D Tuollaisille kohteliaille, suoraselkäisille, itsevarmoille ja hyvällä tapaa herrasmiesmäisille miehille olisi ilmeisesti kysyntää, mutta mistä niitä löytää? Ymmärrän Sannaa, joka vihjaisi Royn olevan "seksikäskin" - onhan hänen olemuksensa hyvin viehättävä ja miehekäs. Melkeinpä toivon, ettei Roy ole löytänyt loppujen lopuksi ketään, jotta pääsisin itse viestittelemään :D
Tuleekohan suurta draamaa, kun Roy ei valitse ketään? Kaikki naiset on jo ihan rakastuneet. Stefanosta sen verran, että ymmärrän jos naiset eivät kolahtaneet. Täälläkin haukuttiin kaikki naiset haukuttiin pystyyn kun ohjelma alkoi ja nyt kun yksi mies uskalsi sanoa, että odotukset olivat korkeammalla, niin kaikki hyökkää Stefanon kimppuun :D
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että video on näytellen tehty, ei ole oikeaa normi elämää.
Tuntuu että täällä haukutaan ja kritisoidaan enemmän noita etelä-Euroopan maajusseja, mutta sarjan suominaiset lienevät mammoille samaistuttavia kohteita huonoine hampaineen ja vatsamakkaroineen? itse kun katsoin ko.sarjaa kauhistuin, sillä muutamakin nainen olivat hieman yli 30v ja näyttivät minua itseäni 30-40 vuotta vanhemmilta vaikka olen 30, elämäntapojensa takia siis, muuten tuskin. Vaikea ilmeisesti ollut löytää ko.sarjaan hoikkia, urheilullisia/normaalipainoisia naisia? niitä oli lähinnä vain tarjolla tuolle komealle vaalealle kandalaismiehelle, muille vain pari hoikkaa oli sarjassa, kuten se tympeähkö matkaopasnainen joka vastasi heti kysymykseen ettei huolisi suomimiestä, aika "hienosti" sanottu koko kansan tv ohjelmassa! Kaikkea mitä miettii ei todellakaan tarvitse sanoa ääneen, ainakaan koko kansan ohjelmassa. Sain osasta sarjan naisista todella tympeän vaikutulman, sitten oli myös se yksi nainen joka kieltäytyi pususta. Tavallaan ymmärrän kieltäytymisen, mutta jos osallistuu treffiohjelmaan täytyy tietää että siinä voidaan pyytää pusua yms. Ei sen pitäisi tulla täysin nurkan takaa sen pyynnön, sitähän varten siihen sarjaan on osallistuttu jotta löytyisi se kumppani jota pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuiko muuten Mustafan isä siellä farmin talossa? Pitäisikö mahdollisesti Turkkiin muuttavan naisen asua samassa taloudessa appiukon (ja anopin) kanssa? Kuulostaisi melkoisen oudolta tämmöinen järjestely :-D
Monessakin maassa ihan normaali järjestely, Suomessa ei tietenkään.
En tiedä, asuuko, mutta vanhempien asunto näytti olevan kaupungissa, ei tilan yhteydessä. Kaunis iso asunto.
Ei kyllä ollut Mustin vanhempien asunto se kaupunkiasunto mikä näytettiin, vaan jonkun suomalaispariskunnan (nimet vilahtivat ohjelman lopussa), joilta oli saanut asunnon lainattua/vuokrattua. Itseäni kyllä mietityttäisi, kun Musti kuitenkin asunut varmaan jo useamman vuoden poissa lapsuudenkodistaan ja sitten muuttanutkin takaisin äidin ja isän luokse asumaan. Huh. Ja voi vaan arvailla minkälaista silläkin seudulla naisen asema on, kun äiti on lukutaidoton. Hienoa tosin, kun nyt opettelee kirjoitus- ja lukutaitoja, mutta hyvin eri maailmoissa eletään mihin Suomessa on totuttu. Mustin suomenkielen taito hämää varmasti luulemaan, että oltaisiin enemmän samankaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että täällä haukutaan ja kritisoidaan enemmän noita etelä-Euroopan maajusseja, mutta sarjan suominaiset lienevät mammoille samaistuttavia kohteita huonoine hampaineen ja vatsamakkaroineen? itse kun katsoin ko.sarjaa kauhistuin, sillä muutamakin nainen olivat hieman yli 30v ja näyttivät minua itseäni 30-40 vuotta vanhemmilta vaikka olen 30, elämäntapojensa takia siis, muuten tuskin. Vaikea ilmeisesti ollut löytää ko.sarjaan hoikkia, urheilullisia/normaalipainoisia naisia? niitä oli lähinnä vain tarjolla tuolle komealle vaalealle kandalaismiehelle, muille vain pari hoikkaa oli sarjassa, kuten se tympeähkö matkaopasnainen joka vastasi heti kysymykseen ettei huolisi suomimiestä, aika "hienosti" sanottu koko kansan tv ohjelmassa! Kaikkea mitä miettii ei todellakaan tarvitse sanoa ääneen, ainakaan koko kansan ohjelmassa. Sain osasta sarjan naisista todella tympeän vaikutulman, sitten oli myös se yksi nainen joka kieltäytyi pususta. Tavallaan ymmärrän kieltäytymisen, mutta jos osallistuu treffiohjelmaan täytyy tietää että siinä voidaan pyytää pusua yms. Ei sen pitäisi tulla täysin nurkan takaa sen pyynnön, sitähän varten siihen sarjaan on osallistuttu jotta löytyisi se kumppani jota pussailla.
Lue ensin koko ketju ja länkytä vasta sitten. Et ole keksinyt pyörää uutena. Kyllä täällä on ruodittu morsian ehdokkaiden ulkonäkö noin joka toisessa viestissä.
Uusimmassa jaksossa oli aika hauskoja treffejä. Matin Jenni saa kyllä täydet pisteet reippaasta toiminnasta Matin ystävien tilalla putsatessaan kaukaloita.
Mustilla taas kuolemattomia letkauksia. Viis kuus kertaa päivässä pitää saaha... Voi jösses.
Vierailija kirjoitti:
Mustilla taas kuolemattomia letkauksia. Viis kuus kertaa päivässä pitää saaha... Voi jösses.
Niinpä. Mutta Musti on kyllä hyvä isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta Musti on kyllä hyvä isäntä.
On kyllä, ja hurmaava.
Ne kulttuuriset piirteet on niin syvällä, että on tosi harvinaista, että joku oikeasti länsimaistuu ja elää tasa-arvoista elämää naisten kanssa. Kaikki siellä alkaa jo siitä, satutko syntymään tyttönä vai poikana. Sitten koko lapsuus, mihin sinut kasvatetaan, mitä näet ja koet kotona ja ympärillä, siitä sitten mitä pariutuminen ja naimisiinmeno tarkoittavat, miten vahvasti uskonto vaikuttaa kaikkeen jne.
Niitä arvoja, mihin on kasvanut, on Tosi vaikeaa muuttaa. Ja pätee tietty kaikkiin, siihen mihin me itse kukin olemme kasvaneet. Ne on niin syvään juurtuneita "totuuksia" ja käsityksiä elämästä ja ihmisistä, että on melkein mahdotonta käsittää muita tapoja elää ja ajatella. Ja kaikki näkyy omassa käytöksessä ja suhtautumisessa toisiin, esim puolisoon.
Mä en osaa nähdä sitä "tissi-iitaa" Mustin elämänkumppanina. Enkä vanhaa Maarittia... Ainut vähänkään potentiaalinen on se hitler, mutta kuinkahan on Turkkiin muuton kanssa kun hällä on lapsetkin 🤔
Tosi kivaa toimintaa suomalaisilla Royn kotikaupungissa. Kati ja Terhi viettivät varmasti kivan päivän pullatalkoissa. Royn ja Sannan treffit olivat aika lämpimät.
Rohkeita naisia, kun esiintyvät vähissä vaatteissa (hamam ja sauna), vaikka kroppa ei ole kuosissa👏 Minulta jäis tekemättä!
Musti tosiaan hurmaava, valloittava persoona. Taitaa jutut olla vähän sellasta Maccoilua, mutta puolet varmaan totta?! Hänen taktiikka, kuten ne pusut. Toisaalta, jos mies nyt asuu ja on palannut juurilleen maailmalta, ovat siellä vanhat vanhemmat ja toisaalta haastattelu videossa kertoi, kuinka häntä kaduttaa, kun oli niin kauan poissa. Tämä on nyt unelmaa, nainen vain puuttuu. Onhan se tietty miehellä paineita, mutta tyyppinä on estoton, kun pikkulapsi. Hykerryttää hänen puheet, mulla ollu hupia alusta lähtien. Kokemus on etelän miehestä, mutta hän on kyllä sen todellinen "Tyyppi", enkä voi olla vihainen näistä tokaisuista, heh, täytyskö ottaa yhteys, jos ei ketään valitse? Voi hyvät hyssykät, nyt on kevät ja taitaa tehdä kepposet! Aprillipäiväkin, mutta Musti hurmaa, ainakin minut... Mokoma Mussukka!!! Heh..
Musti tosiaan hurmaava, valloittava persoona. Taitaa jutut olla vähän sellasta Maccoilua, mutta puolet varmaan totta?! Hänen taktiikka, kuten ne pusut. Toisaalta, jos mies nyt asuu ja on palannut juurilleen maailmalta, ovat siellä vanhat vanhemmat ja toisaalta haastattelu videossa kertoi, kuinka häntä kaduttaa, kun oli niin kauan poissa. Tämä on nyt unelmaa, nainen vain puuttuu. Onhan se tietty miehellä paineita, mutta tyyppinä on estoton, kun pikkulapsi. Hykerryttää hänen puheet, mulla ollu hupia alusta lähtien. Kokemus on etelän miehestä, mutta hän on kyllä sen todellinen "Tyyppi", enkä voi olla vihainen näistä tokaisuista, heh, täytyskö ottaa yhteys, jos ei ketään valitse? Voi hyvät hyssykät, nyt on kevät ja taitaa tehdä kepposet! Aprillipäiväkin, mutta Musti hurmaa, ainakin minut... Mokoma Mussukka!!! Heh..
Enpä ole persu. Suomalainen nainen, jonka entinen miesystävä lähi-idästä sanoi kaikki nuo asiat, siteerasin sanatarkasti. Kaiken lisäksi väitti alussa olevansa täysin länsimaalaistunut, mutta me voidaan kukin päätellä, kuinka länsimaalaista ajattelua tuollainen on.