Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit 50 v lahjaksi sinä nainen jolla on "kaikkea"?

Vierailija
16.08.2019 |

Eli talous kunnossa ja luultavasti rahaa ostaa kohtuuden rajoissa ihan mitä tahansa, ainakin sellaisilla summilla joita ihmiset käyttää tällaisiin lahjoihin. Haluaisitko silti rahana vaikka siitä ei olekaan puutetta?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimatka Gambiaan kelpaisi.

Vierailija
42/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan toisi yhtään mitään. Enkä näille tädeille ja vastaaville olekkaan tuonut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli paras lahja, suukkoja ja seksiä. 

Vierailija
44/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausjoogatunti koko ystäväporukalla. 

Vierailija
45/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Ostin sitten lahjaksi unipussin. Siis tällaisen käärön jossa on matkaa varten tyynyliina, aluslakana ja päällilakana yhdessä kätevässä käärössä. Siksi että itsekin haluaisin sellaisen. Jään odottamaan haukkuja :D.

Vierailija
46/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISON ja MUSTAN munan.

Vierailija
47/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä sain matkan kaupunkilomalle Keski-Eurooppaan (yhdessä siis menimme), siskolta lahjakortin kenkäkauppaan ja shampanjapullon ja parilta ystävältä yhteisesti lahjakortin koruliikkeeseen. Nämä muisti mun synttärin. Seurakunta ja ammattiliitto lähetti kortin. Missään en sitä mainostanut, enkä kertonut kenellekään ja facestakin poistin mun synttäripäivän. 

Ihanat lahjat. Muuta en olisi halunnutkaan :). 

Vierailija
48/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa to-ma reissuun johonkin euroopan kaupunkiin.

Vierailija
49/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitus hyväntekeväisyyteen olisi mieluinen lahja minulle(ja tulevaisuudessa vihjaankin sukulaisille kun tasakymmenet lähestyy).Sain kerran miehen sukulaisilta lahjaksi ”kokovartalohoidon” kauneushoitolaan.Annoin lahjakortin äidilleni.

Vierailija
50/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minusta hyvä lahja se unipussi. Itse ottaisin vastaan laadukasta esim. kahvia, leffalippuja, lahjakortin hierojalle, jalkahoitoon, kosmetologille.

Vierailija
51/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minusta hyvä lahja se unipussi. Itse ottaisin vastaan laadukasta esim. kahvia, leffalippuja, lahjakortin hierojalle, jalkahoitoon, kosmetologille.

Peukku. Olin teinin kanssa kaupoilla ja teini sanoi että äiti me tarvittais kanssa tällaiset. Sit päätin että ostan meni syteen tai saveen. Ap

Vierailija
52/54 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin iloinen ihan mistä tahansa. Sain lahjan viimeksi 20 vuotta sitten. Korttikin olisi kiva.

Vierailija
53/54 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukku. Olin teinin kanssa kaupoilla ja teini sanoi että äiti me tarvittais kanssa tällaiset. Sit päätin että ostan meni syteen tai saveen. Ap

Peukun käyttö ei olekaan niin uusi ilmiö!?

Vierailija
54/54 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja shampanjaa. N56