Mitä haluaisit 50 v lahjaksi sinä nainen jolla on "kaikkea"?
Eli talous kunnossa ja luultavasti rahaa ostaa kohtuuden rajoissa ihan mitä tahansa, ainakin sellaisilla summilla joita ihmiset käyttää tällaisiin lahjoihin. Haluaisitko silti rahana vaikka siitä ei olekaan puutetta?
Kommentit (54)
Kunnon kiikarit (tonni) ja opas lintutorniin huhtikuussa aamuviidestä iltakahteen.
Lisää säilytystilaa näille "kaikille" romuille.
Kalevalainen jäsenkorjaaja-lahjakortti oli aika jees. Ja sain sen päivän itselleni. Vain minä ja mottoripyöräni.
Lahjakortin hierontaan tai hyvään ravintolaan. Pullo sampanjaa, mieluiten niin että pullo voidaan korkata mahdollisimman pian lahjan antajien kanssa.
Mikroskooppi olisi kiva. Kunnon villasukat ilahduttavat aina.
Mutta minulle ei mitään hierontoja, rentoutumisia tai muita ns. hemmotteluja!
Meitä on erilaisia. Varmaankin tunnet ystäväsi ja tiedät, millainen lahja sopii hänelle. Vähänkään vieraammalle en ostaisi hemmottelulahjaa. Esimerkiksi minä en voi sietää hierojaa, enkä muutakaan iholle tulevaa. Joku jalkahoito... yäk! Ei viiskymppislahja.
Itse en haluaisi lahjakorttia mihinkään "hemmotteluhoitoon" tai kylpylään -- ne on ihan surkeimpia lahjoja naisille, jotka ei ole sitä tyyppiä. Vinkki: jos keski-ikäinen naistuttavasi ei käytä omaa rahaansa jalkakylpyihin sun muihin, hän ei todennäköisesti ole sitä tyyppiä joka ilahtuu näistä lahjakorteista. Kääntäen: jos tykkää hemmotteluhoidoista ja raha ei ole este, silloin varmaan piipahtelee päiväkylpylöissä silloin tällöin ihan omasta halustaan.
Joku täysihoitomatka kylpylään tai ulkomaille tai Lappiin... siis että kaikki olisivat yhdessä siihen osallistuneet. En tietenkään oleta tai odota että joku olisi yksin sellaisen lahjan kustantanut.
Jotakin elämyksiä ja kokemuksia siis toivoisin, en mitään tavaraa.
Sain töistä 50-vuotislahjaksi upean kukkakimpun. Illalla olin kotona niin tukossa allergiasta, että kävin viemässä sen naapurin rouvalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi lahjakorttia mihinkään "hemmotteluhoitoon" tai kylpylään -- ne on ihan surkeimpia lahjoja naisille, jotka ei ole sitä tyyppiä. Vinkki: jos keski-ikäinen naistuttavasi ei käytä omaa rahaansa jalkakylpyihin sun muihin, hän ei todennäköisesti ole sitä tyyppiä joka ilahtuu näistä lahjakorteista. Kääntäen: jos tykkää hemmotteluhoidoista ja raha ei ole este, silloin varmaan piipahtelee päiväkylpylöissä silloin tällöin ihan omasta halustaan.
Hemmotteluhoitoja ei ole koskaan liikaa. MInulle sopisi vaikka ostan hoitoja myös itse.
Parasta olisi, jos kaveri lähtisi vielä mukaan.
Johonkin parempaan ravintolaan miehen kanssa. Ykköset päälle, hyvää ruokaa, viiniä, jälkkärit ja kahvi. Olisin hyvin tyytyväinen.
Kirja on myös hyvä lahja, jos tietää, minkätyyppistä toinen lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan rahaa:D
Sehän ois äärettömän kiusallista ja myötähäpeää herättävää. Sopii rippi- ja ylioppilasjuhliin, ei vankasti aikuiselle ihmiselle.
Jos tietää varmasti toisen intressit, niin sen mukaan sitten lahjakortti. Mutta ei jotain ihme varvashoitoa ihmiselle, joka ei ole mitään puhunut jalkahoidon tarpeesta. 3
No kyllä täällä meillä päin on tapana rahalahjoja antaa aikuisillekin kun täyttää pyöreitä vuosia. Mutta ne on kyllä enemmän isompia summia useista talouksista. Tuota just mietin että kiusallista antaa rahana tässä tapauksessa. Kiitos vinkeistä. Asutaan niin kaukana toisistamme ettei yhteiset teatteriliput jne käy. Ap
Siis missä "teillä päin" ?
Enpä ole törmännyt ilmiöön, että varakkaalle aikuiselle ihmiselle kerättäisiin rahaa syntymäpäiville ja olen jo pitkän matkan tallaaja telluksella.
Itse olen 58 vuotias ja olisi kiusallista jos saisin lahjakortin johonkin hoitoihin. En tykkäisi ollenkaan sellaisiin mennä. Mutta lahjakortti kirjakauppaan olisi hyvä!
Niin ne mielipiteet eroavat.
Itselle vihonviimeinen lahja olisi joku "hemmotteluhoito". Vihaan koko sanaakin saati lähtisin sellaiseen.
Mutta tutut tietää ja ihan ei olekaan vietetty viisikymppisiä. Oon 48-vuotias ja kaikki tervetulleita vaikka viinipullon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan rahaa:D
Sehän ois äärettömän kiusallista ja myötähäpeää herättävää. Sopii rippi- ja ylioppilasjuhliin, ei vankasti aikuiselle ihmiselle.
Jos tietää varmasti toisen intressit, niin sen mukaan sitten lahjakortti. Mutta ei jotain ihme varvashoitoa ihmiselle, joka ei ole mitään puhunut jalkahoidon tarpeesta. 3
Minä hyvätuloinen taas ilmoitin, että rahaa kiitos. Sitten ostin kirjovan ompelukoneen ja saumurin ja laitoin vieraille kuvan kiitosten kera.
Vierailija kirjoitti:
Mistä koskaan tietää kenelle raha on este. Me esim vaikutamme varmasti hyvätuloiselta perheeltä. Mutta asuntolainaa on vielä 10 vuodeksi. Lapset kuluttavat valtavasti. Ei minulla ole varaa päiväkylpyihin tai hoitoloihin. Rakastaisin hemmotteluhoitoja.
Ja mulle kauhein lahja olisi kuohuva. Inhoan se kuohuviiniä, että shampanjaa.
Miehen järjestämä matkan kahden kesken olis ihana. Kuohuviiniä odottamassa hotellihuoneessa jne. Ilahtuisin myös risteilystä luxus sviitissä Itämerellä.
Louis Vuitton huivi ilahduttaisi myös.
Kait jonkun hemmotteluhoidon haluaisi tuollainen. Vaikea samastua kun itsellä rahasta alati pulaa.
Ei mitään tavaraa.
Parasta olisi joku elämysjuttu. Vaikka kaverin kanssa leffaan, teatteriin, stand upiin, sushikurssille tms.
Porukalla pelaamaan escape roomia tai tehdään yhdessä ruokaa/ulos syömään tai päivä Tallinnassa.
Hurjapäiselle ja kokeilunhaluiselle jotain ”mitä ei ole koskaan tehnyt”. Kiipeilykurssi, kiipeilypuisto, kuumailmapallolento, ratsastuskokeilu islanninhevosilla...
Jos ei aikaa tuollaiseen yhdessä tekemiseen, niin harrastukseen liittyvä lahjakortti, jotain luksusherkkua.
Kukat ja kortti on myös hyvä. Oikeasti ja vilpittömästi mitään ei tarvitse. Muistaminen riittää.