Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuoleman jälkeen on?

Vierailija
15.08.2019 |

Mitä uskot kuoleman jälkeen tapahtuvan? Itse uskon että minulla on seuraava elämä ja kohtalo ohjaa ainakin jossain määrin elämääni. Todennäköisyys seuraavalle elämälle on sama kuin ennen syntymääni.

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon solipsismiin

Vierailija
82/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen rauha ja pimeys. Sama joka oli ennen syntymääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skepsisläisiä ja HS:ää ärsyttää aina, kun ihmiset eivät tahdo uskoa tieteen selityksiin.

No ihan ylipäätään täysjärkisiä ihmisiä ärsyttää kun joku kohkaa jonkun höpöhöpö-paskan parissa.

Vierailija
84/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeen ei ainakaan ole aivottomien idioottien antamia ala peukkuja.

Sitä minäkin ihmettelen. Näköjään jollakin on sitä vastaan, että uusi ihminen saa sielun.

No, ihan varmahan en voi olla, näinkö todentuntuista unta.

Kyllä pääsääntöisesti ihmiset suhtautuvat nuivasti höpöhöpöjuttuihin kuten sieluun yms.

Vierailija
85/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen kuolee, ruumis kevenee mystisesti 5 grammaa. Siis selittämättömästi, kaiken muun eritteen päälle.

Tämä on sielun paino.

No ei kevene.

Vierailija
86/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Sielu on toimivien aivojen ominaisuus.

Miksi dementoituvien vanhusten, eteneviä aivosairauksia sairastavien, huumaavan lääkityksen tai päihteen vaikutuksen alaisen jne. sielullinen(käyttääkseni vanhahtavaa termiä) suorituskyky heikkenee?

Koska sielu on aivoissa, aivoissa pyörivä softa,

Kun aivot hyytyvät, hyytyy sielu.

Ei, meillä on henki ja keho.

No ei ole.

Vierailija
87/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että ollaan maassa jossa 70% on kristittyjä.

On kyllä ihan käsittämätöntä että noin iso osa ihmisistä assosioituu vielä 2000-luvulla tuollaiseen taikauskoon.

Vierailija
88/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on viimeinen tuomio, taivas ja helvetti. Taivas on iänkaikkisuus Jeesuksen ja kaiken hyvän kanssa, helvetissä ei ole mitään hyvää.

Vierailija
89/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan olemassaolo on ilmeistä.  Kun seuraamme luontoa ja avaruutta tiedämme jumalan olevan olemassa.  On suurta petosta uskoa johonkin alkupoksahdukseen.  Nykyisen oikean tieteen avulla on selvitetty, kuinka vanha ihminen ja eläinkunta on. Se on noin 6 tuhatta vuotta.  Tämän elämän jälkeen saavumme jumalan luokse ja siellä meidät tuomitaan tekojemme mukaan.  Jos nimemme löytyy elämän kirjasta saamme jatkaa elämäämme paratiisissa, mutta jos nimeämme ei sieltä löydy, on tilanne huono, suorastaan kauhistuttava.

Paskapuheesi määrä on ainoa ilmeinen asia tässä.

Vierailija
90/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseet vaeltaa siellä tsompeina miestenperässsä ja saaa pllua niin paljon kun kunto kestää.

Vierailija
91/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että olen elänyt ennenkin. Olen ns. vanha sielu. Kaukausia muistoja jostain antiikin ajoilta ja idästä.

Jotkut väittävät, että tietyt paikat herättävät muistoja aikaisemmasta. 

On olemassa henkimaailma.

Ei ole.

Vierailija
92/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa saatetaan kertoa satuja, mutta Raamattu on jumalan sana.  Siihen sinun kannattaa tutustua ja uskoa.

Raamattu on ihan hirveetä paskaa. Uskoahan siihen ei edes voi, koska se on pääsääntöisesti täynnä virheitä ja sisäisiä ristiriitoja. Tai pitäisi olla täysin vajaamielinen jos uskoisi.

Vierailija
93/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
94/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Joku random-heebo selittelee omiaan YouTubessa ilman minkäänlaisia todisteita minkään asian puolesta. Mikä informaatioarvo mielestäsi tällaisella videolla on?

Vierailija
95/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Joku random-heebo selittelee omiaan YouTubessa ilman minkäänlaisia todisteita minkään asian puolesta. Mikä informaatioarvo mielestäsi tällaisella videolla on?

Näen tällä hetkellä oikealla puolellani kirjan. Mitään todisteita minulla ei ole sinulle asiasta antaa. Uskotko? 

96/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuoleman jälkeen mitään riippuu täysin siittä että onko Jumalaa?

Jos Jumala on, niin on myös elämää kuoleman jälkeen.

Kukaan ei ole vielä selittänyt ja kumonnut miten Jeesus kuoli ja kuolemansa jälkeen näyttäytyi ja puhui useille sadoille ihmisille. Paras selitys tähän mennessä on ollut "massahallusinaatio" Mikä on aivan naurettava koska epäilijät, vihamiehet ja seuraajat näkivät ja puhuivat Jeesukselle. Myös hauta oli tyhjä vaikka vartijoina olivat Rooman eliittisotilaat. Jeesus myös todettiin kuolleeksi ammattisotilaan toimesta.

Jeesus oli ensimmäinen ylösnoussut ja loput seuraavat sitten joskus perässä.

On myös pääteltävissä, että myös eläimillä on jonkinlainen hieno tulevaisuus:

"Minä päättelen, etteivät nykyisen ajan kärsimykset ole mitään sen kirkkauden rinnalla, joka vielä on ilmestyvä ja tuleva osaksemme. Koko luomakunta odottaa hartaasti Jumalan lasten ilmestymistä. 

Kaiken luodun on täytynyt taipua katoavaisuuden alaisuuteen, ei omasta tahdostaan, vaan hänen, joka sen on alistanut. Luomakunnalla on kuitenkin toivo, 

että myös se pääsee kerran pois katoavaisuuden orjuudesta, Jumalan lasten vapauteen ja kirkkauteen"

Vierailija
97/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Näen tällä hetkellä oikealla puolellani kirjan. Mitään todisteita minulla ei ole sinulle asiasta antaa. Uskotko? 

Ihan tavallinen kirja? Ei minulla ole juurikaan syytä olla uskomatta väitettäsi. Ihmisillä on todistetusti kirjoja kotonaan.

Vierailija
98/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä selittänyt ja kumonnut miten Jeesus kuoli ja kuolemansa jälkeen näyttäytyi ja puhui useille sadoille ihmisille.

Katsos kun ensin pitäisi osoittaa todeksi että tuollainen Jeesus on ylipäätään ollut olemassa. Sen jälkeen pitäisi osoittaa että tuollaiset tapahtumat ovat ylipäätään tapahtuneet.

Niitä odotellessa.

Vierailija
99/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsellani on rajakokemus. Hän muisti sen vielä teholla, mutta ei nykyään. Hän vain kuiskasi, että ”tästä ei puhuta, mutta kuoleman jälkeen on elämää”. Kysyin, onko se elämä hyvää. Lapseni nyökytteli erittäin voimakkaasti siihen.

Vierailija
100/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleeen niin tyhmä etttä joudun helvetttiin varmuuudellla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi