Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuoleman jälkeen on?

Vierailija
15.08.2019 |

Mitä uskot kuoleman jälkeen tapahtuvan? Itse uskon että minulla on seuraava elämä ja kohtalo ohjaa ainakin jossain määrin elämääni. Todennäköisyys seuraavalle elämälle on sama kuin ennen syntymääni.

Kommentit (212)

Vierailija
41/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....niin no oliko sinulla elämä ennen syntymääsi? Millä todennäköisyydellä tämä olisi se eka 13mjrd vuotta vanhassa maailman kaikkeudessa, jonka jälkeen uusia elämiä olisi sitten loputtomasti. Kyllä se tilanne lienee sama kuin ennen syntymääsi eli ei mitään, mutta ei kait se nyt niin pahalta silloinkaan tuntunut.

Vierailija
42/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu saa alkunsa hedelmöityksessä ja se on ikuinen. Se on myös aina se sama eikä se uudelleensynny. Olette aina vastuussa kaikista tekosista ja identiteettinä. Pakoon ei pääse vastuustaan, se on kohdattava uskooko Jumalaan ja Jeesukseen ja elää vai kuoleeko.

Sielu tulee noin 7 kk ikäisenä lapselle. Tunsin voimakkaasti miten lapselleni tuotiin sielu, monta enkeliä ympäröi meidät. Minulla oli tosi rauhallinen ja hyvä olla sen jälkeen. Tosin olin myös hyvin masentunut sattuneista syistä juuri tuohon aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä tahansa, veikkaan että energiani jatkaa täysin erilaisessa muodossa jossain toisessa universumissa. Mitään vaihtoehtoa en tosin sulje pois.

Kommenttini tarkastusnumeroni oli 911, joten ehkä tää oli merkki jostain ylemmältä taholta mulle...

Angel Number 911 and its Meaning

It encourages you to go after your life mission because you have the leadership. The angel number 911 is a highly spiritual number. If you keep seeing 911, it's a call for you to follow your divine life calling. This number possesses the vibrations of spiritual enlightenment and awareness.

Vierailija
44/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tietoisuus on sinun aivojesi synnyttämä illuusio. Kun aivot tuhoutuvat ei ole mitään "sinua".

Vaikea käsitää miksi tämä kiistaton FAKTA sai alapeukkuja. Ovatko ihmiset oikeasti niin pihalla?

Kun puhutaan kuolemanjälkeisestä elämästä, kellään ei ole faktoja.

Ei ole mitään "kuoleman jälkeen" ja se on fakta. Uskomukset ja tarinat ovat hienoja, mutta niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden jälkeen. Nämä tarinat ovat ihmiset keksimiä tarkoituksia oikeasti täysin turhalle elämälle. Kun tämän oivaltaa, on vapaa ja onnellinen.

Vierailija
45/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielu saa alkunsa hedelmöityksessä ja se on ikuinen. Se on myös aina se sama eikä se uudelleensynny. Olette aina vastuussa kaikista tekosista ja identiteettinä. Pakoon ei pääse vastuustaan, se on kohdattava uskooko Jumalaan ja Jeesukseen ja elää vai kuoleeko.

Sielu tulee noin 7 kk ikäisenä lapselle. Tunsin voimakkaasti miten lapselleni tuotiin sielu, monta enkeliä ympäröi meidät. Minulla oli tosi rauhallinen ja hyvä olla sen jälkeen. Tosin olin myös hyvin masentunut sattuneista syistä juuri tuohon aikaan.

Siis ...7 kk raskaana ollessa vai 7 kuukautiselle syntymän jälkeen?  Aika kauheelta meinaan kuulostaa ajatus sieluttomasta syntyneestä lapsesta

Vierailija
46/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen voi suositella Yuval Hararin kirjoja, joissa näitä pohditaan.

Vierailija
47/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti palaamme siihen persoonaan, joka olimme ennen kuin puimme ihmiselämän yllemme. Riisuuduttuamme kuolleesta ihmiskehosta ja persoonasta muistamme taas keitä olemme oikeasti ja muistelemme tehtyä reissua.

Vierailija
48/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olen elänyt ennenkin. Olen ns. vanha sielu. Kaukausia muistoja jostain antiikin ajoilta ja idästä.

Jotkut väittävät, että tietyt paikat herättävät muistoja aikaisemmasta. 

Vierailija
49/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ei ole uskovainen eli hänellä ei ole sielua.

Vierailija
50/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hyvin mene jos ihmiset uskovat edelleen vuonna 2019 johonkin sieluhöpötykseen...

Vierailija
51/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että olen ainoa todellinen ihminen. Kaikki muut ovat tietoisuuteni luomaa simulaatiota. Olen jumala joka viihdyttää itseään elämillä.

Mulle on käynyt tämä kanssa mielessä, jos olen Jumala, mutta olen vain unohtanut sen ja luonut kaiken koska minulla oli tylsää ja kaikki muu maailma on vain kuvitelmaa.

Vierailija
52/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skepsisläisiä ja HS:ää ärsyttää aina, kun ihmiset eivät tahdo uskoa tieteen selityksiin.

Vierailija
53/212 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ...7 kk raskaana ollessa vai 7 kuukautiselle syntymän jälkeen?  Aika kauheelta meinaan kuulostaa ajatus sieluttomasta syntyneestä lapsesta

Olin noin 7 kk raskaana. Kokemus oli voimakas. Olin nukkumassa ja havahduin siihen, että enkelit ympäröivät meidät. Tunsin, että lapselle tuotiin sielu. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa ennen tai jälkeen.

En pelännyt tai mitään. Myöhemmin luin asiasta ja jonkun kirjoituksen mukaan lapsi saa tietoisuuden noin 7 kk ikäisenä.

Vierailija
54/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin tänne kerran joten miksi en syntyisi toisen kerran, todennäköisesti olen syntynyt tänne jo lukemattomia kertoja, tämä vain yksi niistä.

Vierailija
55/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta ihmistä on miettinyt asiaa ennen meitä ja yleisin johtopäätös on että elämä jatkuu tuonpuoleisessa. Vaisto sanoo niin.

Ei se mikään vaisto ole. Ihminen ei vaan kykene ymmärtämään "olemassaolemattomuuden lopullisuutta". No, eloonjäämisvaistolla on varmasyi myös osuutensa, harva haluaa kuolla.

Itse en kyllä sulje pois sitä mahdollisuutta, että tämän kaiken taustalla voisi olla jotain muutakin kuin fyysinen, meidän tarkasteltavissa ja ymmärrettävissä oleva todellisuus. Kukaan ei kuitenkaan vielä tiedä siitä mitään, joten kaikki ihmisten keksimät uskomukset ovat minun näkökulmastani huuhaata. Kuolemanrajakokemukset ovat siitä mielenkiintoisia, että niitä kaikkia on hankala selittää aivojen temppuilulla. Mutta ei se riitä todisteeksi mihinkään.

Vierailija
56/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyin tänne kerran joten miksi en syntyisi toisen kerran, todennäköisesti olen syntynyt tänne jo lukemattomia kertoja, tämä vain yksi niistä.

Tai sitten et enää koskaan synny. Et voi tietää.

Vierailija
57/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
58/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeen ei ainakaan ole aivottomien idioottien antamia ala peukkuja.

Vierailija
59/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jälkeen ei ainakaan ole aivottomien idioottien antamia ala peukkuja.

Sitä minäkin ihmettelen. Näköjään jollakin on sitä vastaan, että uusi ihminen saa sielun.

No, ihan varmahan en voi olla, näinkö todentuntuista unta.

Vierailija
60/212 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen kuolee, ruumis kevenee mystisesti 5 grammaa. Siis selittämättömästi, kaiken muun eritteen päälle.

Tämä on sielun paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi