Mikä on nettopalkkasi?
Tätä on varmasti ennenkin kysytty, mutta kysytään nyt uudelleen. Eli paljonko nettotulosi ovat kuukaudessa?
Itselläni nettotulot ovat n. 2250€ kuukaudessa. Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja olen koulutusta vastaavissa töissä yksityisessä yrityksessä.
Kommentit (112)
1800-2400€ kuussa riippuen bonuksista. Peruspalkka on nettona tuon 1800€. Myyntityötä b-to-b-puolella. Koulutus ylempi korkeakoulututkinto...
Nettona saan 1000-1100e/kk, myyjä.
(Brutto ei ole paljoa isompi kun noin pienestä palkasta menee vähän veroja.)
Noin 6000 netto/kk keskimäärin. Yksit. hml ja teen hitosti töitä.
Melkein sama kuin ap:lla.
2200 euroa peruspalkka nettona. Ylempi korkeakoulututkinto, oman alan työtehtävissä yksityisessä yrityksessä.
Urani alussa olen, työkokemusta reilu vuosi eikä vielä yhtään korotusta tullut eli ehkä toiveita että tulevaisuudessa saisi jonkin verran enemmän. Plus työpaikka böndellä, Helsingin talousalueella palkka olisi parempi mutta palkan ostovoima ei.
N. 1 500€. Myyjä, teen lyhyttä työviikkoa omasta toiveestani. Raha ei tuo onnea.
Noin 4000 e/kk keskimäärin. Ylempi korkeakoulututkinto, keskisuuren osakeyhtiön yhden osaston johtaja ja oman erikoisalani asiantuntija. Vanhoissa, enemmän suoritepainotteisissa töissä tienasi paljon paremmin, mutta tämä on mielekkäämpää.
1864e netto, sama summa joka kuukausi. Hoitajana päiväkodissa.
Sihteeri netto 4700e/kk.