Mikä on nettopalkkasi?
Tätä on varmasti ennenkin kysytty, mutta kysytään nyt uudelleen. Eli paljonko nettotulosi ovat kuukaudessa?
Itselläni nettotulot ovat n. 2250€ kuukaudessa. Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon ja olen koulutusta vastaavissa töissä yksityisessä yrityksessä.
Kommentit (112)
2200, lähihoitaja. Toki voi olla enemmänkin mikäli teen enemmän yö-ja sunnuntaivuoroja
Noin 3380€, ylioppilas ja ikiteekkari.
2200-3200 yleensä jää käteen. (Voi tulla muutamia tonnejakin välillä päälle jos isoja urakoita ja hankkeita). Olen pk-seudulla isännöitsijänä. Ei amk tutkintoja.
Hyvin vaihteleva nettokk-ansiot; bonukset heittelee. Yleensä noin 4000€ mutta jos tää taantuma pahenee niin jää varmaan alle tuon jatkossa
2370 € on netto, yo ja opistotason tutkinto (90-luvun puolivälistä), asiantuntijatyö pienehkössä hyvin spesialisoituneessa firmassa.
Huutista aloittajalle !!!!!
Amiksella on päässyt noihin nettotienesteihin jo vuosia sitten. Eikä tarvitse EDES olla ylitöissä : ) : ) : D
4137. Terveyskeskuslääkäri 80% työajalla.
Tällä hetkellä 2843,75 € / kk, mutta johtuu pienestä veroprosentista.
3200e/kk peruspalkka, tänä vuonna on tullut lähes joka kuukausi ylityökorvausta, 300-3000e peruspalkan päälle. Lisäksi bonukset ja lomapalkka, kaikki nuo kun laskee niin netto keskimäärin 4300e/kk. VTM asiantuntijana rahoitusalalla.
1900 e jihuu... Pankissa rahoitus- ja vakuutusneuvojana. Ei paljon eurot meidän työntekijöiden palkoissa näy.
Pääasiassa listat, joissa ei ole paljon pyhiä tai erityisen paljon iltaa/yötä, niin netto on noin 2300€. Esimerkiksi, jos on joulun kaikki pyhät duunissa ja vielä illassa/yössä, niin tulee kyllä ihan kivasti. Olen sairaanhoitaja.
1900€. Olen merkonomi (ylioppilas) ja työskentelen toimistotöissä.