Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin painonpudotuksen, ylipainoa ainakin 100 kiloa jos ei enemmänkin. Keksikää mulle sopivia palkintoja millä palkitsen itseäni.

Vierailija
15.08.2019 |

Tiedän että siinä on palkintoa kyllikseen, kun saan liikuntakykyni ja terveyteni takaisin, mutta haluaisin siltikin vielä jotain ekstrakivoja juttuja.

Nyt olen ajatellut, että sitten kun mahdun kokoon 44, ostan itselleni polkupyörän. Tykkäisin pyöräillä, mutta tällä massalla en uskalla edes mennä pyörän päälle kun pelkään että se hajoaa... Tuossa vaiheessa jo pyöräkin sitten kestää mun painoa.

Samoin sitten, kun olen ollut tasan vuoden tällä uudella ruokavaliolla, riippumatta mitä painan, kustannan itselleni hemmotteluviikonlopun kylpylään ja vaateostoksille.

Mitäs vielä voisin keksiä? En halua mennä vaa´alle, joten tiettyjen kilomäärien mukaan saatavat palkinnot ei toimi.

En sitten kaipaa kauhisteluja ja kiusaamista kokoni takia tähän ketjuun, jooko.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kyllä pyöräillä voi jo paljon ennen kokoa 44!

Osaisitko sanoa, missä vaiheessa uskaltaisin polkupyörän ostaa? Ajattelin maastopyörää/fatbikea. Onhan noissa joku kilorajoitus, että en mä ihan kovin kookkaana uskalla pyörää edes suunnitella ajavani. 

Maasturien ja läskipyörien painorajoitus on tyypillisesti joku 110-120 kg. Rajoitus pätee kunnon polkurymistelylle eli enemmänkin kestää jis käyttö on perusajoa . Ei kun pyöräostoksille!

Kannattaa ostaa jostain Tunturin Jääkäri-polkupyörä.

Tarkoitat Helkama Jääkäriä?

Vierailija
22/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kyllä pyöräillä voi jo paljon ennen kokoa 44!

Osaisitko sanoa, missä vaiheessa uskaltaisin polkupyörän ostaa? Ajattelin maastopyörää/fatbikea. Onhan noissa joku kilorajoitus, että en mä ihan kovin kookkaana uskalla pyörää edes suunnitella ajavani. 

Maasturien ja läskipyörien painorajoitus on tyypillisesti joku 110-120 kg. Rajoitus pätee kunnon polkurymistelylle eli enemmänkin kestää jis käyttö on perusajoa . Ei kun pyöräostoksille!

Kannattaa ostaa jostain Tunturin Jääkäri-polkupyörä.

Tarkoitat Helkama Jääkäriä?

Hupsistakeikkaa! Tarkoitan sitä.

Kannattaa myös hyödyntää ympäri Suomea olevat kosmetologikoulujen ja ammattikoulujen kampaamoiden palveluita. Ihminen voi olla huoliteltu ikään tai kokoon katsomatta. Ne ovat sen verran edullisempia, että itseään voi hoidattaa ja laitattaa useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi