Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Nordinin verkkokurssi tutkintaan

Vierailija
15.08.2019 |

https://www.instagram.com/p/B1LSvtVhf2C/?utm_source=ig_embed&ig_mid=W3E…

"Tiistaina 13.8. olen saanut Tukesilta (Turvallisuus- ja kemikaalivirasto) selvityspyynnön, jossa pyydetään selvitystä palveluni, eli Eroon oireista -verkkokurssini, turvallisuuteen liittyvissä asioissa. Kurssilaisten turvallisuus ja hyvinvointi on minulle erittäin tärkeää. Kurssin sisältöä suunnitellessa olen kiinnittänyt erityistä huomiota kurssin turvallisuuteen.

Selvityspyyntö liittyy erityisesti kurssilla annettaviin hoito-ohjeisiin. Haluan tarkentaa, että kurssini ei ole hoito eikä terapia. Kurssilla ei anneta hoito-ohjeita kenenkään terveydentilaan, vaan opetellaan tiedostamatonta stressiä useiden oireiden taustalta rauhoittava ja kehon tasapainoa palauttava harjoitusmenetelmä.

Kurssin tavoite on auttaa osallistujia tukemaan omaa hyvinvointiaan. Opastan kurssilla useiden vakiintuneiden, tutkittujen tietoisuusharjoitteiden ja niitä soveltavien, hyvinvointia tukevien metodien pohjalta koostamani menetelmän, jota osallistujat oppivat käyttämään apuna lievittämään erilaisista sairauksista aiheutuvia oireita.

Kurssin on käynyt jo lähes 3 000 osallistujaa, eikä tietooni ole tullut minkäänlaisia turvallisuuteen liittyviä haasteita. Olen nyt lähettänyt kurssilaisille vielä erillisen kyselyn materiaalien selkeyteen liittyen. Käyn myös tiimini kanssa kurssin materiaalit vielä uudelleen huolellisesti läpi ja toimitan kaiken materiaalin Tukesille. On erittäin hyvä, että palvelun turvallisuus tulee myös heidän toimestaan varmennettua. Kunnes kurssin turvallisuus on varmistettu, pyydän kurssilaisilta erityistä harkintaa."

~3000 haksahtanutta? Mitä niiden päässä oikein liikkuu - että pääsevät b-luokan julkkiksen kurssille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kateellinen? Monet menee sinne varmaan katsomaan sen hyvännäköstä miestä.

Vierailija
2/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kateellinen? Monet menee sinne varmaan katsomaan sen hyvännäköstä miestä.

Verkkokurssille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä höynäytettäviä riittää?

4/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan se on tienannut tuolla? Taitaa psykiatrien ja psykoterapeuttien liksat jäädä kauas taakse Marian tienesteistä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua