Naisen erikoinen käytös
Eräs tuttu nainen, jota ystäväksikin voisi ehkä kutsua käyttäytyy mielestäni oudosti. Eli kuten mainitsin niin ollaan jonkinsortin ystäviä, joinain päivinä nainen on kuin minua ei olisi olemassakaan, ei katso kohti ei tervehdi tai muutenkaan huomioi. Toisinaan taas on hyvinkin sosiaalinen minua kohtaan ja tulee jopa iholle. Olen vähän miettinyt, että hakeeko nainen vain huomiota minulta silloin kun hän on sitä vailla? Muulloin minua ei ole olemassa kuin silloin kun hänestä siltä tuntuu.
Kommentit (75)
Koitin jo aiemmin vastata...
Nyt lyhyesti. Osa meistä peilaa käytöstä vastapuoleen.
Älä ylianalysoi. Joistain ei vain ota selvää ja vaikka ottaisikin, niin aina voi tulla jotain mikä muuttaa ihmisen käytöstä toisenlaiseksi. Älä ota henkilökohtaisesti, koska sellaisesta tässä tuskin on kyse, kun ilmeisesti ei ole edes suoraan sanottu mitään negatiivista AP:lle. Anna toiselle rauha olla sellainen kuin on, niin et analysointeinesi ala ahdistaa toista. Hän kyllä kertoo asioistaan, mikäli ne liittyvät sinuun ja niissä on jotain oleellista kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut ajattelemaan, että hän olisi ystävä sinulle? Ei meinaan kuulosta siltä.
Miten reagoi, kun otat kontaktia silloin, kun hän ei ensin ole huomaavinasikaan sinua?
Käyttäytyminen minua kohtaan yleensä, ystäväksi hän on maininnut minut. Sekä se, että ollaan tosiaan puhuttu sellaisia asioita puolin ja toisin joita ei ehkä ihan kaikille kertoisi.
Ja reagoi siten, että vastailee kyllä kysyttäessä jotain, mutta on jotenkin poissaolevan ja vaikean oloinen, vaikka normaalisti on kaikkea muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun käytökseni erästä miestä kohtaan josta en ollut kiinnostunut saattoi hänestä vaikuttaa tuollaiselta.
Monet miehet tulkitsee normaalin ystävällisen käytökseni kiinnostukseksi. Niin teki tämäkin joten otin etäisyyttä. Kun miehen käytös normalisoitui uskalsin taas olla oma itseni. Ja taas hän oletti väärin.
Siitä lähtien olen ollu etäinen ettei taas ala kuvitella muuta. Todella raivostuttavaa.
Niin, mitäpä jos sinä olet tulkinnut hänen ystävällisen käytöksen ihastumiseksi vaikkei hän ole ihastunut? vai oletko itse ihastunut tietämättäsi tai et myönnä sitä? niimpä niin. monimutkaisia juttuja.
No miehen jutut menivät sille tasolle että tulkinnan varaa ei jäänyt. Aika suoraan ilmaisi kiinnostuksensa.
driim oon kirjoitti:
Täällä on nyt kolmen sivun verran jauhettu tämmösestä asiasta, jonka sais aika selkeeksi kysymällä siltä naiselta tätä. Jos AP olet kiinnostunut tietämään miksi hän on välillä mielestäsi etäinen, niin jospa ihan kävisit kysymässä häneltä itseltään. Turha sitä on tiedustella nettipalstalta tuntemattomilta.
Taisin jo jossain aiemmassa viestissä kertoa, että olen asiasta jutellut hänenkin kanssaan, mutta ei hänellä kuulemma mikään ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
kun juu yrittää iholle, loukkaantuu kun kerroit sille että ollaan ystäviä. se haluaa munaa, "latinkia". tyypillinen amatöörihoro, kjoka paheksuu sitten muiden tapoja skipata joku ei-toivottu typykkä.
Itse tämä nainen on meitä ystäviksi nimittänyt, mutta välillä tulee tosiaan iholle aika erikoisesti. Se nyt ei sinällään vielä mitään merkkaa, toiset kun tykkää kosketuksesta enemmän kuin muut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, kun niin moni oletti aloittajan olevan mies ennen kuin sukupuolta oli edes kysytty. Minulle taas tuli alusta asti kuva siitä, että kirjoittaja olisi nainen, koska kirjoitustyyli ei vain vaikuttanut yhtään miehen käsialalta. Tuo on oleellinen tieto, mitä ei jostain syystä mainittu heti aloituksessa, koska vastaukset olisivat täysin erilaisia silloin, jos aloittaja olisi nainen kuin että aloittaja olisikin oletusarvoisesti mies. Ei voi kuin antaa ympäripyöreitä vastauksia, kun ei ollut aikomustakaan tehdä lähtökohtia selviksi.
Pahoittelen avautumistani, mutta miksi pitää antaa ihmisten olettaa asioita. Rasittavaa!
Jotenkin en kyllä yhtään ajatellut, että pitäisi mainita sukupuoleni. Pahoittelen tätä, koska olet oikeassa siinä, että näin olisi pitänyt menetellä. Jotenkin on hankala ajatella, että tuollainen pitää erikseen mainita kun itse tietää olevansa mies, mutta mistäpäs hitosta ne muut ihmiset täällä netissä sen tietäisi. Ehkä jotenkin ajattelin myös, että se kun mainitsen jo otsikossa NAISEN erikoisen käytöksen riittää tunnistamaan minut mieheksi. Jotenkin voisi ajatella, että nainen ei olisi kokenut tarpeelliseksi ilmoittaa naisen oudosta käytöksestä vaan työkaverin, taikka ystävän.
Mielenkiinnosta kyllä kysyn, että mikä tekee kirjoituksistani naisellisia? Itse en ole koskaan edes ajatellut, että on olemassa kahdenlaista tyyliä, sekä miehille että naisille. Jokaisella lienee vähän oma tyylinsä ilmaista itseään kirjallisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap itse kiinnostunut tästä naisesta?
En osaa oikein sanoa. Jollain tasolla kyllä, mutta en ihan osaa tarkentaa itsellenikään, että miten. Hänessä on paljon hyviä puolia, ja hän on hyvinkin samantyylinen ihminen kanssani, MUTTA sitten hänessä on myös aika paljon sellaisiakin juttuja joita en oikein arvosta tai pidä miellyttävinä. Sanotaan näin, että jos ne hyvät ja huonot puolet laittaisi vaakaan, niin se keikkuisi puolelta toiselle.
Ap
Jos omat tunteesi on nuo, mitä väliä sitten on naisen käytöksellä?
Kuullostaa että itse vaanit naista ja sen tajutessaan sulkee rajansa sinulta. Himmailee että et kuvittele mitään teistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein sanoa. Jollain tasolla kyllä, mutta en ihan osaa tarkentaa itsellenikään, että miten. Hänessä on paljon hyviä puolia, ja hän on hyvinkin samantyylinen ihminen kanssani, MUTTA sitten hänessä on myös aika paljon sellaisiakin juttuja joita en oikein arvosta tai pidä miellyttävinä. Sanotaan näin, että jos ne hyvät ja huonot puolet laittaisi vaakaan, niin se keikkuisi puolelta toiselle.
Ap
No haluan ainakin olla naisen ystävä. Ja joka tapauksessa näemme miltei päivittäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No haluan ainakin olla naisen ystävä. Ja joka tapauksessa näemme miltei päivittäin.
Ap
Arvosteleva asenteesi voi puskea läpi rivien välistä ja saada ottamaan etäisyyttä. En itse ainakaaan haluaisi olla sellaisen ystävä joka ei arvosta "tiettyjä juttuja " minussa.
Ehkä nainen on ihastunut suhun, mutta sinussa on ne tietyt piirteet joita ei hyväksyisi puolisoltaan.
Minulla on työpaikalla mies, joka ei koskaan katso minua silmiin, eikä puhu minulle vapaaehtoisesti. Jos jotain kysyn vastaa yhdellä sanalla töykeästi. Myös muutama nainen käyttäytyy samalla tavalla. Eräs tyyppi vittuilee päin naamaa. Muille puhuvat normaalisti.
Yllätyin, kun niin moni oletti aloittajan olevan mies ennen kuin sukupuolta oli edes kysytty. Minulle taas tuli alusta asti kuva siitä, että kirjoittaja olisi nainen, koska kirjoitustyyli ei vain vaikuttanut yhtään miehen käsialalta. Tuo on oleellinen tieto, mitä ei jostain syystä mainittu heti aloituksessa, koska vastaukset olisivat täysin erilaisia silloin, jos aloittaja olisi nainen kuin että aloittaja olisikin oletusarvoisesti mies. Ei voi kuin antaa ympäripyöreitä vastauksia, kun ei ollut aikomustakaan tehdä lähtökohtia selviksi.
Pahoittelen avautumistani, mutta miksi pitää antaa ihmisten olettaa asioita. Rasittavaa!