Sinä joka et yleensä mene ensi tapaamisella sänkyyn, mutta olet joskus niin tehnyt
Mikä tuolloin on ollut tilanteessa tai vastapuolessa niin erityistä että olet poikennut normaalista käytösmallistasi? Kaduitko tai ihmettelitkö tilannetta jälkikäteen?
Kommentit (27)
Olin ollut ilman seksiä monta vuotta ja ajattelin että antaa mennä.
Ei ollut häävi kokemus ja opetti minulle sen että pelkkä seksi ei riitä, tarvitsen myös jonkinlaisen molemminpuolisen tykkäämisen tunteen mukaan.
Halusin eroon neitsyydestäni (olin 18). Muut olen tuntenut jo ennakkoon.
Mies oli kohtelias, huomaavainen ja viehättävä. Aidosti herrasmies.
Oltiin viestitelty pitkään. Tavatessa hän sai minulle turvallisen olon.
Viehättävyys ja turvallisuus. Siinä avainsanat.
Mulla pussatessa otti kiima vallan.
Mies ei ollut edes komea. 11 vuotta minua vanhempi.
Mies oli aito, ihastunut ja herrasmies. Kohteli hyvin huomaavaisesti, sai minut nauramaan.
En ole ikinä ekoilla tai edes tokilla treffeillä halunut seksiä, mutta tuo ihastunut, vanhempi mies sulatti sydämen ja estot. Toisen aito ihastus ja halu herätti minussa sisäisen seksipedon. Mies oli niin herrasmies että minussa laukesi kaikki lukot, ja vastoin periaatteitani halusin sänkyyn illan päätteeksi.
Huomaavainen mies on myös huomaavainen rakastaja. Kyllä, seksi oli ihanaa ja nautin siitä suuresti.
Halusin neitsyydestä eroon ja mies tuntui luotettavalta.
Olin niin puutteessa edellisessä suhteessa monta vuotta. Menin sänkyyn toisilla tai kolmansilla treffeillä aikalailla omasta aloitteestani, mies oli kokematon.
Mies, tai parikymppisiä oltiin, osoittautui uliksi ja alkoi pitää minua lunttuna ja oli sairaan mustasukkainen koko suhteen ajan. Hän tiesi, että on toinen sänkykumppanini, että tällä historialla oli nainen pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kohtelias, huomaavainen ja viehättävä. Aidosti herrasmies.
Oltiin viestitelty pitkään. Tavatessa hän sai minulle turvallisen olon.
Viehättävyys ja turvallisuus. Siinä avainsanat.
Mulla pussatessa otti kiima vallan.Mies ei ollut edes komea. 11 vuotta minua vanhempi.
Mies oli aito, ihastunut ja herrasmies. Kohteli hyvin huomaavaisesti, sai minut nauramaan.En ole ikinä ekoilla tai edes tokilla treffeillä halunut seksiä, mutta tuo ihastunut, vanhempi mies sulatti sydämen ja estot. Toisen aito ihastus ja halu herätti minussa sisäisen seksipedon. Mies oli niin herrasmies että minussa laukesi kaikki lukot, ja vastoin periaatteitani halusin sänkyyn illan päätteeksi.
Huomaavainen mies on myös huomaavainen rakastaja. Kyllä, seksi oli ihanaa ja nautin siitä suuresti.
Niin ja nyt siis ollaan yhdessä. Treffeistä alkoi parisuhde. Mies rakastui ja minä myös. Mies on pitkä ja romuluinen, minä siro ja lyhyt. Se katse, kun miehelle olet se seksikkäin ja kaunein nainen... ja mies on valmis tekemään puolestasi mitä vain. Se on ihanaa.
Mies sanoi että viereen istumaan ja siitä se sitten lähti. Yritin uikuttaa että haluaisin tutustua ensin, mutta ei. Hirveä morkkis tuli jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että viereen istumaan ja siitä se sitten lähti. Yritin uikuttaa että haluaisin tutustua ensin, mutta ei. Hirveä morkkis tuli jälkeenpäin.
Dominoiva ote puree naisiin.
Olin eronnut jonkun aikaa sitten ja halusin sutinaa. Mies oli hyvän näköinen ja mukava.
Halusin kokea edes kerran millaista on yhden yön juttu.
Eihän se hääviä ollut, mutta ei kaduta tietenkään, kun kaikki meni hyvin.
Ei varmaan huvita toista kertaa säätää.
Never say never, mutta henk.koht. riitti kokemusta pitkäksi aikaa.
Sitte ny löysinkin uuden pitempiaikaisen kumppanin.
Muutoin olen tosi harkitsevainen, eikä ole ollut montaa kumppania. Elämä on kokemuksia varten.
Olin ollut ihastunut mieheen jo pitkän aikaa, vaikka emme tunteneet. Ihailin häntä etäältä aina kun näin. Ja kun tilaisuus vihdoin tuli, annoin mennä vaan vaikka yleensä olen pidättyväinen. Eikä kaduta, olemme olleet nyt kohta 10 vuotta naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanottiin, että tuli paha olo.
Pari kertaa käynyt näin. Ekalla kerralla olin murtunut erosta ja ajattelin että en jaksa leikkiä mitään siveysleikkejä kun elämä muutenkin paskana. Että antaa mennä vaan. Toisella kerralla ihastuin korvia myöten heti miehen nähtyäni. Kaverit kertoi, että tuo on naistenmies ja parisuhteet ei häntä kiinnosta. Ajattelin, että kyseiseen mieheen ei koskaan olisi oikeita mahkuja, mutta miksen nauttisi noin komeasta miehestä yhtä kertaa. Mies oli niin upea, että tuntui oikeasti hyvältä sekin että ”pääsin” hänen sänkyynsä. Nautin seksistä enkä edes yrittänyt tiedustella josko nähtäisiin uudestaan vaan poistuin vähin äänin. Tämä ei edes kaduttanut, koska halusin seksiä oikeasti ja pidin kerrankin hauskaa.
En ole. - Eikä kiinnostustani sänkyyn menoon ainakaan yhtään lisännyt naisen kiukuttelu asiasta. - Yleensä naiset ova ottaneet asian rennosti ja hyvin ymmärtäväisesti mutta eräs nainen ryhtyi kiukutelmaan: ensin v-tuilemaan ja hyvin pian marttyyriksi.
En tiedä täytänkö otsikon kriteeriä "yleensä", kun olen kuitenkin kolme kertaa mennyt ekoilla treffeillä sänkyyn. Mutta joka kerta siinä on ollut sama kaava että mies on ensin ollut hieman kiinnostunut, mutta minä vielä enemmän. Se että olen ollut se osapuoli joka vie juttua aktiivisemmin eteenpäin on sitten yllyttänyt minua viemään sitä loppuun asti. Neljäskin tuollainen kerta on ollut, mutta silloin en onnistunut viettelemään miestä loppuun asti.
Miesten ehdotukset on yleensä helppo torjua mutta oman käytöksen kontrolli on vaikeampaa. Ainakin minulle.
Mies kysyi mennäänkö toteuttamaan seksifantasiani. Ja se toteutettiin!
Miksi et tehnyt aloitusta seksipalstalle? Täällä vauvalla on semmoinen erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanottiin, että tuli paha olo.
Mutta mies sai seksiä.
Vähemmän dominoivalla tyylillä ei olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mies alistaa sinut halunsa alle ja sinä koet morkkista. Eikö sen pitäisi olla mies, jonka pitäsi vähintään kokea ja tunea tässä morkkisa, eikä sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö syy miksi poikuuteni on pysynyt rikkomatoman se verraten kauan se, että en osaa "dominoida" naisia,saai miehiä kanssani seksiin. Mutta mieluummin kannan poikuuteni ylpeäni kuin alkaisin painostamaaan ja alistamaan, jonkun seksiin kanssani. -
Olin vain yksinkertaisesti nuori ja naiivi. Kuvittelin että pystyn omat himoni hallitsemaan. En pystynyt. Olisi voinut käydä huonostikin, mutta onneksi mies ei suostunut panemaan ilman kumia. Kadutti ensin todella paljon ja masennuin pahasti. Nyt 15 vuotta nuoremmin sen pystyy jotenkin näkemään oppirahojen maksamisena.