Sinä joka et yleensä mene ensi tapaamisella sänkyyn, mutta olet joskus niin tehnyt
Mikä tuolloin on ollut tilanteessa tai vastapuolessa niin erityistä että olet poikennut normaalista käytösmallistasi? Kaduitko tai ihmettelitkö tilannetta jälkikäteen?
Kommentit (27)
Mulle yksi nainen antoi eka treffeillä (oli vielä itse aloitteellinen asiassa), kun sanoi ettei halua seurustella jos seksi ei suju. Pidin hyvänä perusteluna.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi nainen antoi eka treffeillä (oli vielä itse aloitteellinen asiassa), kun sanoi ettei halua seurustella jos seksi ei suju. Pidin hyvänä perusteluna.
Enempi mua kyllä ihmetyttää, mitkä on perusteet sille ettei seksiä muka voi harrastaa kuin vasta esim. kolmannella tapaamisella, kuukauden päästä tms.?
No vanhoillisilla uskovaisilla ymmärrän, etteivät halua ennen avioliittoa koska syntiä tai joku pahasti traumatisoitunut seksuaalisen väkivallan uhri haluaa tuntea ensin hyvin ja luottaa täysin, ennen kuin uskaltaa harrastaa seksiä uuden ihmisen kanssa, mutta ns. normaalitapauksissa mikä peruste sille silloin on?
Tässäkin ketjussa useampi vielä oikein morkkistellut kun on joskus ajautunut ensitapaamisella sänkyyn, ja minua suorastaan naurattaa kun en yhtään ymmärrä mitä he morkkistelevat.:D
Oliko se seksi tosi huonoa ja siksi olisivat jättäneet mieluummin välistä, vai miksi morkkis?
En mene yleensä ensi tapaamisella koska miehet ei yleensä ole kiinnostaneet ensi tapaamisella niin paljon että olisin kotiini vienyt, mitään sen suurempaa syytä ei ole pidättäytyä. Yksi mies oli kuitenkin niin mukava ensi treffeillä, niin tavattoman läsnä ja lämminhenkinen, että halusin ehdottomasti jatkaa iltaa luonani viinin merkeissä. Juttelu jatkui ja pyysin jäämään yöksi, "vain nukkumaan". Siellä mies silitteli tosi hellästi ja kiertäen kaukaa erogeeniset paikkani, tuntui niin mukavalta ja rentouttavalta että alkoi siinä halutkin heräillä ja suorastaan toivoin, että tilanne etenisi jo johonkin muuhunkin, joten tein itse aloitteen seksiin.
Lyhyesti; olemalla mukava ja huomioonottava ja menemättä suoraan asiaan. Jos olisi laittanut käden suoraan haaroihin niin helppohan siitä olisi ollut kieltäytyä sanoen että piti vain nukkua... Mutta kun osaa lämmittelyn jalon taidon niin ei tarvitse kuin odottaa...
Kerran menin ja heti päädyin naimisiin sen miehen kanssa. Olisi ehkä pitänyt antaan heti jo aikaisemminkin jollekin mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että viereen istumaan ja siitä se sitten lähti. Yritin uikuttaa että haluaisin tutustua ensin, mutta ei. Hirveä morkkis tuli jälkeenpäin.
Dominoiva ote puree naisiin.
Lieneekö syy miksi poikuuteni on pysynyt rikkomatoman se verraten kauan se, että en osaa "dominoida" naisia,saai miehiä kanssani seksiin. Mutta mieluummin kannan poikuuteni ylpeäni kuin alkaisin painostamaaan ja alistamaan, jonkun seksiin kanssani. -
Luultavasti näin.
Aika monellakin nuorella (ja miksei vanhemmallakin) miehellä on tuo sama harhaluulo, että pitää olla "herrasmies". Todellisuudessa 99% naisista on seksuaalisesti alistuvia, ja heihin puree röyhkeän itsevarmat otteet. Jos/kun pääset harrastamaan seksiä, huomaat nopeasti että otteet joita sinä pidit dominoivina ja rajuina, ovatkin naisten mielestä pliisuja.
Tietysti juju on siinä että mieheltä edellytetään riskinottoa. Dominoivat otteet ovat onnistuessaan seksikkäitä, epäonnistuessa törkeitä. Ellet ota riskiä että saat kylmää vettä kasvoille, et saa naista kuumaksikaan.
Naiset ovat tässä myös melko samanlaisia. Lähinnä eroa on siinä kuinka nopeasti kukin syttyy, mutta lopulta mieheltä halutaan samat soidinmenokaavat joissa mies osoittaa metsästäjän kykynsä ja ottaa saaliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kohtelias, huomaavainen ja viehättävä. Aidosti herrasmies.
Oltiin viestitelty pitkään. Tavatessa hän sai minulle turvallisen olon.
Viehättävyys ja turvallisuus. Siinä avainsanat.
Mulla pussatessa otti kiima vallan.Mies ei ollut edes komea. 11 vuotta minua vanhempi.
Mies oli aito, ihastunut ja herrasmies. Kohteli hyvin huomaavaisesti, sai minut nauramaan.En ole ikinä ekoilla tai edes tokilla treffeillä halunut seksiä, mutta tuo ihastunut, vanhempi mies sulatti sydämen ja estot. Toisen aito ihastus ja halu herätti minussa sisäisen seksipedon. Mies oli niin herrasmies että minussa laukesi kaikki lukot, ja vastoin periaatteitani halusin sänkyyn illan päätteeksi.
Huomaavainen mies on myös huomaavainen rakastaja. Kyllä, seksi oli ihanaa ja nautin siitä suuresti.
Niin ja nyt siis ollaan yhdessä. Treffeistä alkoi parisuhde. Mies rakastui ja minä myös. Mies on pitkä ja romuluinen, minä siro ja lyhyt. Se katse, kun miehelle olet se seksikkäin ja kaunein nainen... ja mies on valmis tekemään puolestasi mitä vain. Se on ihanaa.
Kukaan mies ei pidä omaa naistaan seksikkäimpänä....päivän vitsi taas. Kiitos sain hyvät naurut.
Ei mulla ole kyllä tuollaista sääntöä, parempi panna aina kun vaan saa.
Varmaan eri juttu sellaisilla naisilla, jotka löytävät helposti heitä kiihottavia miehiä.
Itsehän en, joten aina kun sellaisen tapaan, annan mennä heti kun tilanne sellaiseksi kehkeytyy.