19v huuto-ja raivokohtaukset
Alkaa jankuttaa jostain ihan hullusta asuasta yhtäkkiä. Herättää minut, äitinsä vaikka kesken unien. Esim.roskakori viemättä tai lattialla pölyä. Itse ei suuremmin huolehdi puhtaudesta. Pakonomainen jankutus ja tivaus jatkuu vajaat puoli tuntia kuin transsissa. Mihin tämä.voi liittyä? On ollut haastava lapsesta lähtien.
Kommentit (15)
Hankkikaa oma asunto hänelle ja sisustusta. Osaa hän itsekin jo siivota välinein ja saat nukkua sitten rauhassa, puhelinta voi säätää. Sinun ei tarvitse siivota hänen vaatimuksestaan jatkuvasti, vaan sitten kun itsestäsi tuntuu siltä.
On jo vastuussa omasta elämästään. Häirintä poliisiasia.
Varttihullu. Älä vaan koskaan tarjoa viinaa.
Minä olisin nakannut tuollaisen kahelin ulos jo yli vuosi sitten vaikka kuinka olisi oma lapsi.
OCD? Mitä hän itse sanoo, kun keskustelet asiasta hänen kanssaan silloin, kun on mahdollisimman "normaali" ja rauhallinen?
Itse et ole tehnyt tai sanonut mitään ikävää hänelle?
Saatko sinä tai puolisosiyleensä raivokohtauksia? Onko se geeneissä?
Tuo saattaa olla jopa vaarallinen. Auta häntä hankkimaan oma asunto. Sen jälkeen sarjoita lukot uudelleen äläkä anna avainta.
Ohjaa mielenterveyslääkäriin, mutta huolehdi nyt ennenkaikkea ensin omasta turvallisuudestasi, sillä välttämättä ei ole syyntakeinen, joka ymmärtäisi tekemisensä johdonmukaisesti.
Tulee pahenemaan. "Äitihullun" nuoruus on voinut olla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse et ole tehnyt tai sanonut mitään ikävää hänelle?
en tehnyt, olin nukkumassa rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
OCD? Mitä hän itse sanoo, kun keskustelet asiasta hänen kanssaan silloin, kun on mahdollisimman "normaali" ja rauhallinen?
olen yrittänyt ottaa puheeksi. Sanoo vain, että olen äitinä niin ärsyttävä. Pitää tutkia tuota OCD-juttua. Ja on muuttamassa omaan kotiin.
Autisti?