Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elotähkät vko 30 (to-su)

24.07.2008 |

Mie jo näin aikasin täällä :) Oottelen neuvolan aukeamista tai kohta soitan synnärille, jos omat supparit alkaa...Heräsin tossa tunti sitten, ko mahasta kuulu lorinaa ja liekkö taas toistaa samaa kaavaa, että kalvoihin tullu reikä ja sitä kautta valun lapsivettä. Jaiks, ei nyt ois tarvinnut ihan vielä näillä viikoilla...Tuun kertomaan heti kuulumiset, ko oon viisaampi :)

AJ&Elli 35+4

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään löhöilypäivää pitää...pitihän sitä nyt siivoomaan ruveta. =) Oikein ku touhuaa niin ainakin aika menee ihan mukavaa vauhtia.

*Saska83* tervetuloa mukaan. meillähän näyttäis olevan sama la.

Näinköhän se A-J on lähteny synnyttämään kun ei mitään ole vieläkään kuulunu...mä ihan innoissani odottelen kuka ilmottaa seuraavaks vauvan syntymästä.

Jaa lähtiskö sitä jatkamaan urakkaa...palaillaan!

S 37+5

Vierailija
22/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan taas häiriköimään..

Kyllä se siltä näyttää että A-J on lähtenyt.. Jännittää täälläkin että kuka seuraavaksi ilmoittaa..

Tylsyttää taas.. Koko aamupäivän olin tuolla ulkosalla, ei e niin kamlan kuumalta tunnu kun täällä ainakin tuulee.. Mutta saishan siellä olla jotain hohdokasta tekemistä.. Olishan siellä vielä yks homma, mutta en kyllä vielä jaksa sinne lähteä.=)

Meillä muuten neuvolantäti eilen sano että veikkaisi vaavelin olevan reilu 2kg.. Mutta ihan käsikopelolla vaan.. Sano että jos haluan ihan oikean kokoarvion niin yksityiselle pitäisi mennä.. Luulenpa että uskon tuota terkkaa ja kohtahan se sieltä uloskin tulee.. Toivottavasti..

No jatkan ahertamista.. ettei innostus lopu=)

Sisuliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tännehän ilmestyy tekstejä niin lujaa vauhtia, ettei millään meinaa perässä pysyä;)

Kovasti sitä monet jo odottelee synnytystä. Mulla la vasta 30.8. joten jonkun aikaa sais vielä masussa pysyä, mutta elokuun puolivälissä vois kyllä jo syntyä...

Tänään oli neuvolalääkäri ja laittoi nyt sitten lähetteen äippäpolille synnytystavan arvioon. Sf.mitta ollu koko ajan yläkäyrillä ja tuossa heinäkuun alussa kun kävin yksityisellä suppareiden takia, niin ultralla kokoarvio oli kanssa keski- ja yläkäyrän välissä. Ja itte oon tällanen puolitoistametrinen, niin voi olla vähän epäsuhtaa. Tuli vaan nyt mieleen, että mitäs sitten jos toteavat että vauva on kasvamassa turhan isoksi - onko se automaattisesti sektio, vai käynnistetäänkö etuajassa? No kai se sitten selviää, malttamattomana odotan kutsua polille.

Muuten mulla kaikki arvot kunnossa, vauva on ollut jo monta viikkoa raivotarjonnassa ja tosi alhaalla - päätänsä kun kääntelee, niin tuntuu vihlasuna alakerrassa. Jonkun verran on edelleen supistellut, mutta ei ne sen kummempaa ole tehnyt kuin että kohdunsuu on pehmeä.

Eilenillalla kun mentiin siipan kanssa 'kävelylle', niin kyllä se sellasta laahustamista lähinnä on. Tosi nopeesti rupee supisteleen ja tulee sellainen painontunne tuonne alapäähän että pakko aina vähän väliä pysähdellä. Mies oli jossain vaiheessa, että miks sä näytät niin kummalliselta kun sä kävelet - mä siihen sitten että kuvittele keilapallo peräsuoleen niin säkin kävelisit hassusti;)

Joku kyseli pahoinvoinnista tuossa joku päivä - mulla ei oo oikeestaan missään vaiheessa kokonaan kadonnutkaan, mutta nyt on kyllä taas vähän enemmän. Johtuneeko sitten siitä, että vatsalaukku on niin puristuneena vai huonosti nukutuista öistä... oon kyllä aika varma että oksu lentää kyllä sitten synnärillä!

Se flunssa ei muuten sitten muhun iskenykkään, taitaa olla vastustuskyky kunnossa:)

pömppä rv 34+5

Vierailija
24/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mulla tää kutina jatkuu. Se tulee aaltoina ja on sitten raivostuttavaa. Huomenna siis ne verinäytteet.. En usko raskaushepatoosiin,mut hyvä, että tarkastavat. Päänsärky on nyt ollu myös pari päivää vaivana, eli odotan ens viikon lääkäriä kovasti.

ONkohan se A-J jo hommissa?

Mulle tuli tänään kolme ystävää lastensa kanssa yllättämään lounaan ja lahjan kanssa. Oli kyllä tosi kiva ylläri! Jotenkin niin ahdistaa nää päivät, kun ei jaksais tehdä mitään, mut ei myöskään haluais maata. Onneks lapsilla on hyvät touhut ulkona ihan ilman minuakin.. Huomenna menevät molemmat rannalle isinsä kanssa, kun mä oon siel labrassa.

Eipä kai tähän hätään muuta...

Lyle 35+4

Vierailija
25/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-J ei vieläkään tietoa, taitaa olla laitoksella =)

Neuvolassa ei mitään uutta, terkan mukaan ei ole laskeutunut, mutta ei vauva ei yrittänyt kääntää päätä kun kokeili tarjontaa, että jotenkuten olisi kiinnittynyt, mutta lohdutteli että uudelleen synnyttäjille ei kuulemma kiinnitykkään vaavelit vaan valuvat vain alas. Kaikki ok, uusi aika onkin sitten rv 40 jälkeen, koska maanantaina menen äitipolille, sanoin sille että en tule, naureskeli vain..niinpä niin, taidan mä sinne kiltisti vielä mennä :)

Olikos puheenaiheena mitä en muista yhtään.. =) Aika monella alkaa olemaan käynnistysaikaa ja sektio aikaa =) kiva varmaan tietää milloin saa nyytin kainaloon :) Isoja vaaveleita kans tulossa teillä, onhan se hyvä että nykyään käynnistetään ei tarvi pelätä, että tulee 5kg jättiläisiä =)

Jollain muulla oli kanssa ien vaivaa, musta tuntuu kans että hampaat ihan tippu suusta kun on niin pirun herkät ikenet, verta tulee todella paljon kun harjaakin hampaat, hammaslääkäriin aika vasta synnytyksen jälkeen :( mut taitaa kuitnekin kuulua tuohon raskauteen tuo ikenien vuoto. Samoin mua vaivaa ihan törkee hiiva sieni jo 3viikkoa huh huh hermot menee kun ei oo alapää koskaan kunnossa. Onko kellään muulla tuota hiiva ongelmaa näin lopussa enää??

Palailempa taasen =)

Sanna ja nassikka 38+5..Voisi tulla jo kun nuhakin helpottaa ;)

Vierailija
26/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuskaa on ollut koko päivä, jalkoja ja käsiä särkee kun niin turvottaa ja itkuhan tässä jo tuli kun en jaksa mitään tehdä, pienen kävelylenkin päätteeksi en tiennyt miten päin olisi kun tuntui ettei jalat kanna ja muutenkin niin ahdistava olo.

Supistuksista tosin ei sitten tietoakaan...

Ruokakaan ei ole maistunut mutta olen yrittänyt että pakolla jotain syön kuitenkin.

Karkasin sitten suihkuun niin se puolituntinen viileässä suihkussa, saunajakkaralla istuen taisi olla mun pelastus, jalat on edelleen kipeät ja kaikki paikat turvoksissa mutta pää sentään tuntuu taas omalta enkä ole kaikin puolin hajoamispisteessä....

Että näin, mä en siis ainakaan enää kestä näitä helteitä, kivaa tiedossa kun tänne meillepäin on samaa keliä luvattu ainakin seuraavaksi viideksi päiväksi...

Mammeli

Vierailija
27/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ja kaikki hyvin. Kokeilemallakin alakautta tunsi, että on tosiaan aika hyvin jo kiinnittynyt. Mutta alakerrassa ei sitten yhtään mitään muuta olekaan tapahtunut, mitä nyt on pehmennyt vähän, ei edes siis vielä pehmeä. Että ei tarvi odotella lähtöä ihan hetkeen vielä. Vaikka sanoihan tuokin, että paikat voi kypsyä tosi nopeetakin ja näillä viikoillahan lähtö voi tulla mikä päivä vaan. Mutta enpä usko silti :) Ultrasi myös, painoarvio 2600-2700g. Maanantaina sitten ultraa taas Kättärillä, kun vauvan vointia seurataan sekä edellisen pre-eklampsian, että sairauteni takia. Hyvä niin.

Mutta ihan hyvä tietää, että riittää, kun äiti tulee vähän ennen laskettua päivää päivystämään siltä varalta, että lähtö tulee yöllä, hän jäisi sitten esikoista hoitamaan. Tällä hetkellä hän pystyy olemaan töistä pois vain lomansa ajan, viikon, mutta koittaa saada myös omaa lomaa sen lisäksi. Toivon saavansa, sillä 1vk tuntuu tosi lyhyeltä ajalta ajatellen, että synnytys voi olla koska vaan rv38-42. Valitse siitä nyt sitten se 1vko, kun synnytyksen pitäisi olla :)

Eipä muuta kummempaa. Palailen vauvan/lastenvaatteiden pariin, setvin edelleen, että mitä vaatetta laitan myyntiin, mitä koitan saada tahrattomiksi ja mitkä laitan laatikostoon vauvalle valmiiksi, luultavasti kokoon 70 asti.

Seiskaseiska rv36+3

Vierailija
28/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisiko jokainen laittaa nimmarinsa perään rv:nsä, kun en minä ainakaan millään muista, että missä kukin menee :) Niin sitten kun lukee toisten oireista, niin voisi heti katsastaa viikkomäärän. Itseäni auttaisi kivasti ainakin :) Kiitti :)

Vierailija
29/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä vain mieleen, että tehdäänkö meille elokuisille tuo syntyneitten lista tänne odotuspuolelle?? Vai mitä mieltä olette listasta?? Meitä alkaa olemaan jo ja sieltä ois hyvä kurkata ketkä on synnyttäny ja minkakokoisia vaaveleita sun muuta =)

Vierailija
30/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut NIIN vihainen tänään koko päivän ja iltaa kohti kiukku muuttui sitten tällaiseksi ihme nyyhkimiseksi, aloin heti itkeä kun kuusivuotias draamakuningatar kiukutteli hetken. Koko muun perheen hyvinvoinnin takia toivoisin, että lähtö olisi pian käsillä.

AJ taitaa tosiaan olla laitoksella, jänskää!

Hermo varmaan osittain näin kireällä, kun olen ajatellut että tämä täältä tulisi samoilla päivillä kuin tuo kuopus - ylihuomenna olis eräpäivä sen mukaan. Kai se on ihan mahdollista, että vaikka kaksi edellistä on tullut etuajassa, niin tämä tulee ihan omilla päivillään. Eri sukupuolta myös odotellaan tulevaksi - mies sanoikin, että ei kai noilla pojilla ole niin kiire tuolta pois, kun sitten koko loppuikänsä pyrkivät samaan paikkaan takaisin :)

Muistaakos kukaan, oliko niin että uudelleen synnyttäjillä tuo vauvan kiinnittyminen ja laskeutuminen saattaa tapahtua vasta itse synnytyksen alettua? Epätoivosta... ei nimittäin tunnu siltä, että vatsa olis edes yhtään laskeutunut - hengittäminen on kyllä vaikeampaa ollut eilen ja tänään eikä ruoka oikein ole maistunut.

Ai niin. Miehen sisko soitti, että kai meillä sopii että tulevat perheen kanssa (3- ja 1-vuotiaat lapset) meille sitten heti kylästelemään kun kotiudutaan vauvan kanssa! Sain ihan superhepulin kun kuulin, onneksi mies tunsi kiukkuisen vaimonsa ja oli sanonut, ettei nyt ehkä mitkään pitkät sukulaisvierailut ole ihan tervetulleita. Päivävisiitit kyllä menee, mutta mitään viikonlopun vierailuja en todellakaan ala emännöidä. Ei edes olla mitenkään läheisiä heidän kanssaan.

Olipas omanapaista taas, menen kiukuttelemaan miehelle ja apelle :)

anna ja 38+1

Vierailija
31/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisoko jokin neuvoa minua avutonta kuinka saan kirjoitettua tänne meidän pinoon,kun kirjoitan niin ne menevät aina uuden keskustelun puolelle eikä meidän pinoon=))

Nelli

Vierailija
32/89 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan olen aina jostain syystä aloittanut uuden keskustelun ja ilmeisesti siksi juttuni eivät ole päätyneet tänne, vitsi kun on ihan uusiavuton olo, oloa=))

Kyllä on todella pitkä aika kun olen jaksanut kirjoitella kunnolla(silloinkin kun kirjoitin pitkän tarinan meni se uuden keskustelun puolelle), mutta aina kun olen jaksanut/ehtinyt olen käynyt lukemassa tätä meidän pinoa.Huvittavaa kuinka sitä esikoisen odotuksen aikana oli aina kirjoittelemassa kuulumisia ja nyt tuntuu että koko raskaus on mennyt siinä sivussa, hyvä kun välillä tietää millä viikolla ollaan, kuukausista en edes tiedä=))

Viiminen lääkäri oli tiistaina ja kaikki oli hyvin, vatsa on iso ja kasvaa tasaisesti lähellä yläkäyrää, mutta kait poju sieltä mahtuu tulemaan kun lääkäri ei toisinkaan sanonut.Kohdunsuu on pehmeä ja kohdunkaulaa jäljellä 2-3cm ja pää todella alhaalla.Mulle ei lääkäri eikä terveydenhoitaja ole sanonut mitään paino arviota, joka toisaalta tuntuu oudolta, esikoisesta sanottiin kyllä, silloin kävin toisessa neuvolassa kuin nyt. Nyt kun on kesä niin terveydenhoitajat eivät ole samat ja aina lääkärit ovat erit.

Painoa minulle on tullut 10kg ja nyt alkoi helle niin jalat ovat aivan turvoksissa niin saapi nahdä kuinka paljon viikon aikana tulee painoa.Onneksi koko paino määrä on edessä ei ole muualle tullut=))oli kiva katsoa reissu kuvia joita mies oli ottanut kun takaapäin minusta ei lainkaan huomaa että olisin raskaana, mutta edestä ja sivulta onkin sitten jo toinen juttu=)

Kovasti toivon että poika päättäisi tulla pian maailmaan, esikoinen syntyi rv 38+5.Toisaalta olisi hyvä että syntyisi samaan aikaan niin olisi täällä meillä mieheni vanhemmat viikon niin esikoista ei tarvitsisi viedä mihinkään hoitoon siksi aikaa, jos vaikka yöllä tulisi lähtö.

Yöt menevät muuten hyvin paitsi täytyy aina nukkua samalla kyljellä kun esikoinen änkee meidän väliin ja hän on kova potkimaan unissaan niin en uskalla olla vatsa häneen päin ja tietenkin aina parisen kertaa käydä vessassa.

menkkamaisia kipuja on ilmaantunut alaselkään ja alavatsalle, alapäässä viiltää välillä tosi rajusti eikä kävely ole enää kävelyä vaan lyllertelyä, mutta muuten olo on kyllä ollut tosi hyvä ja energinen.Kärsivällisyys on kyllä ollut koetuksella ja pinna lyhyt esikoisen kanssa jolla on uhma ja kova omatahto.Tietenkin uhmaa mulle eniten ja kiukuttelee kun en pysty hänen kanssaan tekemään kaikkea mitä ennen tehtiin kun oli vatsaa.Kovasti juttelee että kun äitin vatsa on poissa niin me päästään vihdoinkin painimaan, neiti rakastaa sängyssä painimista=))

Nyt täytyy mennä nukkumaan että jaksaa taas huomenna touhuta neidin kanssa.

Ai niin, todella paljon onnea teille kaikille jotka olette saaneet pienet nyytit maailmaan!!

Nelli rv 36+1

Vierailija
33/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kukuttu jo kuudelta hereillä.. Joku hulluus varmaan iskenyt.. On tullut pakkomielle pestä kaikki pyykit pois.. oon kolme päivää pessy pyykkiä että saa kaikki lakanat ja päiväpeitot ym pestyä.. Kai sitä on tunne että ne on saatava alta pois ennen vauvan tuloo.. Onkohan ihan normaalia=)??

Viime yö meni yllättävän hyvin enkä herännyt kuin kerran ja pääsin kömpipään suhteellisen vaivattomasti vessaan.. Meillä kun on niin pieni makkari että sängyn on oltava seinässä kiinni ja joudun miehen ylitse hyppimään kun haluan nousta.. Se on aikas vaivalloista ollut.. Vauvan syntymän jälkeen kyllä otan tuon reunapaikan..

Kyllä se A-J on tainnut ainakin sisään päästä, kun ei ole kuulunut mitään.. Voi kun jo jännittää hänen puolestaan.. Ja kaikkien muidenkin joilla supistelee ja lähtö on lähellä.. Mulla oli tänä aamuna ekaa kertaa sellanen olo että se lähtö voi tullakkin pian, mutta eipä sitten supistellutkaan yhtään..

Mutta pitää tästä lähtee tekemään jotain..

Sisuliini 37+5

Vierailija
34/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli oltua koko päivä pihalla ja minä onnistuin polttamaan selkänikin:Spoitsu oli ihan rättiväsy kun oltiin puistossa ja sitten vielä ukon mummulla grillaamassa ja tämä mamma innostui potkimaan palloakin:Dmutta ei tullut yhtään supparia vaikka touhusin:D

Tänään herättyäni olo on ollu tosi tukala,taas sellanen olo kun ois ollut juhlimassa eilen ja kitannut alkoholia kaksinkäsin:S vaikka olen mennyt ajoissanukkumaan ja syönyt hyvin,ehkäpä tämä kuumuus aiheuttaa sen.Juon kummiskin vettä ahkerasti joten huno olo ei voi jhtua nestevajaudestakaan...

klo 13 tänään on äippäpoli kättärillä niin sitten kysäsen tästä pahastaolosta ja kaikesta muustakin:)

*sitten pientä kyselyä*: onko muilla ongelmia pissatessa?Mulla on alkanut sattumaan se sillain että tuntuu viiltävää kipua alakerrassa mutta ei virtsarakossa ...ja muutenkin tulee nihkeesti pissaa vaik ois kuinka kova hätä...tulehdukset on poissuljettu kun ei labrasta soitettu...

mutta nyt meen aampupalaa haukkaamaan!ai niin *A-J* on varmana jäänyt synnärille

ja tosissaan tehdään vaan se synnyttäneiden lista!!Pysyy paremmin mukana:D

Snowflake ja masukki rv 36

Vierailija
35/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin aamulla omaan nyyhkimiseen ja siihen, että kyyneleet valuivat silmistä....yhtään en muista, mitä unta olen nähnyt....HÖH!

Miten nuo ennakoivat supistukset? Mulla ei sinänsä ole niistä kokemusta...aina on alkanut kunnon supistukset itse synnytyksen alkaessa.. nyt eilenkin antoi keho sellaisia pikku varoituksia tulevasta, tunnin sisällä tuli kolme sellaista todella pahan tuntuista polttoa...kesti kyllä ihan jotain 5-10 sekkaa... Öisin ei mitään, normaali harjoitussuppareita....Pitääkö noita ennakoiva tulla tietyllä lailla vai mitä?

Tuntuu mukavalta lukea, että muillakin on hermo aivan kireällä, mies meillä tuntuu ajattelevan, että minä olen omaa lajiani tässä...olen siis mielettömän kireä.

Tänään voisi alkaa vaikka ikkunoiden pesuun...kohta ei ole enää muita juttuja enää tehtävänä ellei halua puhdasta alkaa uudelleen pesemään...

Päivänjatkoja ja jaksamisia...on se vaan aikas jännä, että melkein kaikki jotka ovat jo synnyttäneet / aikeissa pian räjähtää eivät viikkojen mukaan olisi niitä, joilta tätä odotettaisiin?!

TarjaMamma rv 38+2

Vierailija
36/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli *SF*: mulla tuo pissaaminen muuttunut kanssa viimeisen viikon aikana melko vaikeaksi...rakko ei tyhjene kerralla vaan lirruuttaa saa kauan ja monesti useaan otteeseen...sitten viime sunnuntaina kun tultiin uimarannalta ja tuntui, että hieman pissattaa, niin en kerinnyt uikkaria saada pois päältä niin alkoi pissa valumaan ja tuli julmetun kiire...( nolo)....Välistä tuntuu ihan pissatulehdukselta, mutta lääkäri sanoi mulle, että tää kuuluu asiaan lopussa.

Vierailija
37/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vierähti loppua kohti..

AJ taisi päästä tositoimiin!!

Kiva kuulla että muillakin on vähän hermo kireellä ja siivousintoa löytyy =) Mulla ei onneksi ole pelkoa että tartteis siistiä rueta uudelleen siivoamaan! Jos sisältä loppuu pinnat niin navetasta löytyy lisää =) Mutta nyt kyllä yritän tänään hillitä itseni, on sen verta hyvää ilmaa luvattu että täytyy nyt nautiskella, ei ole tänä kesänä moisia liikaa ollut, jos vaikka saisin aikaiseksi lapset rannalle vietyä!! Tosin se vaatii isännän mukaan lähdön, en uskalla nuorempaa muuten mukaan ottaa, sen verta nopeaa pieni mies on, että äiti jää kuin nalli kalliolle!

Meikän verenpaineet nousi tänä aamuna (tai jo vähän illalla) appivanhemmat tuli kotiin, hmm meniköhän puoli tuntia että olivat tässä pihassa ja tänä aamuna appi tuli sitten kolistelemaan ja herättämään lapset arg!! Niin autuus viikko ollut tähän asti kun olivat reissussa! Jos voittaisin lotossa, antaisin heille maailman ympärimatkan lahjaksi!! Eikös siinä mene ainakin pari kuukautta ???? =)

Saas nähän SF tuletko vielä takaisin kättäriltä! ?Toivottavasti vielä (jos olosi vielä kestää) sillä silloinhan kaik on kunnossa!

Mie kans näin viime yönä tosi rasittavaa unta, ärsytti sikana kun heräsin. Ja aamulla olisi nukuttanut ihan tajuttomasti, jäin vielä torkkumaan ku isäntä lähti, onneksi heräsin ulko-oveen, muuten olisin varmasti kuorsannut siihen ku appi rymisteli =) No ei siinä suurta vahinkoa olisi tullut, mies olisi kyllä varmasti keljuillut koko päivän vaan =)

Ärsyttävästi joko jätkä venyttelee tai tekee jotain muuta hämärää, välillä sattuu ihan sikana tuonne lonkkien tienoolle ihan kuin laittaisi käsiään sivuille suoriksi, tosi kurjalta tuntuu. Muuten on taas eilisen ja tämän aamua ollut tosi rauhallinen liikkeissään, täytyy rueta vähän kuulostelemaan liikkeitä, tosi ärsyttävää, muutenkin on jotenkin levoton olo, niin huolestuttaa sikana! =(

Mutta aurinkoa päivään kaikille, muistakaan vesilasia kallistella ahkeraan näillä ilmoilla!!

-E- 34+

Vierailija
38/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin antamassa sen verinäytteen labraan. Olipa ihanaa, kun sain kymmenen jälkeen korkata mehupullon ja syödä leivän. Tulokset tulee ens viikon puol välissä. Soitin tänään vielä neuvolaan, ja pyysin, että saan käydä antamassa pissanäytteen ja otattamassa paineet vielä ennen vkloppua. Mulla on ollu niin outo olo ja päänsärkyä kolmatta päivää, että haluan nähdä kriittiset arvot. Voi sitten vkloppuna olla iisisti eikä murehdi.

Tukalalta kuulostaa muidenkin oleminen. Lämpö ei varmaan auta asiaa. Mä oon aamupäivän hyvällä omalla tunnolla sisällä, kun lapset ovat isin kera rannalla.

Jeps, ei kait tähän hätään muuta.

Lyle 35+5

Vierailija
39/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti viimeinen neuvolakäynti takana - terkkakin kyllä sanoi, että tuskin näissä merkeissä enää tavataan. Viime yönä nukkumaan mennessä tuli hetken aikaa tosi kipeitä suppareita ja ehdin jo toivoa, että pääsen synnyttämään. Mutta aamulla heräsin puoli kahdeksan oikein hyvin levänneenä. No, nyt neuvolan jälkeen samat supparit palasi ja olo on tosi huono - muutkin taisi valitella. Oksettaa eikä mitään tee mieli. Väkisin koetan kuitenkin juoda jotain kun on niin kuuma.

No, toisaalta kun ne supistukset yöllä tuli - ajattelin myös, että ai niin, tää olikin näin kamalaa, voisko koko jutun vielä peruuttaa.

Pakko on nyt kuitenkin mennä laittamaan lapsille ruokaa, vaikka etoo ihan kamalasti pelkkä ruoan tuoksu.

anna ja rv 38+2

Vierailija
40/89 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä on porukkaa synnärillä ainakin A-J taitaa olla..¤kateellisena täällä olen¤ ;)

No joo pinna kireellä täälläkin ja heti aamusta. Nyt se sitten on alkanu mullakin että jokainen hemmetin ihminen soittaa/lähettää viestin että joko on synnärille, paska kyllä mä sitten ilmoitan kun jotain pitää ilmoittaa, mulla menee hermot ihan kokonaan kohta. Miten tätä jaksaa ehkä vielä se pelottavat 3viikkoa????

SF: Mulla on välillä pissan kans ongelmia, rakko ei tyhjene kunnolla ja sitten tulee sellanen paine rakkoon välillä, mutta ei mitään kirvelyjä ole..

Joku kyseli kiinnittymisestä ja laskeutumisesta uudelleen synnyttäjänä. Kiinnittymistä ei välttämättä enää tapahdu uudelleensynnyttäjällä vaan vauvan pää on vain alhaalla ettei napanuora pääse luiskahtamaan ohi, mutta ei siis välttämättä ole kiinnittyneenä. LAskeutuminenhan saattaa tapahtua vasta salissa, mulla ei ole myöskään vauva kiinnittynyt, mutta terkka sanoi että ei kauheasti yrittänyt vauva kääntää päätä kun leuasta sai kiinni. Samoin mulla ei ole mahakaan laskeutunu mihinkään, saisi laskeutua jo senkin takia että närästää ihan penteleesti vieläkin ja pahemmaksi on vain muuttunut, yök..

Hups meillä oli kaks syntyneitten listaa, noh eihän tuo haittaa, vahinkoja sattuu :)

Kirjoitellaanko vaikka Tarja-Mamman listaan, sen ainakin huomasi paremmin kun sen minkä mä tein ;)

Ja eikös sitten jatketa juttua siellä vauva puolella ja meille vielä synnytyskertomukset synnytyspalstalle ;)

Sanna ja nassikka 38+6