Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkoholistit eivät ole surkuteltavia raukkoja vaan YLEPITÄ NARSISSTEJA KAIKKI

valamon munkki Iivana
14.08.2019 |

ja jjuominen tekee vielä ylpeämmäksi ja itsekeskeiseksi nautiskelijaksi

ylpeys on kaiken takana

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit on ihmisiä siinä kuin muutkin. Niissä on sydämmellisiä tyyppejä ja narsisseja ja kaikkea siltä väliltä. Katkoilla tapaa hyvinkin sympaattisia herrasmiehiä jotka nyt vain on syystä tai toisesta sairastunut addiktioon. Hoitoa ja apua he tarvitsevat, eikä ilkkumista ja rangaistuksia.

Vierailija
22/26 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olen miettinyt, onko alkoholisteilla joku luonnevika. Itselleni on tapahtunut paljon todella kauheita asioita ja osa niistä seuraa arjessa joka päivä. Hyvää ja tasapainoista elämää en elä missään tapauksessa. Minulla myös on taipumusta riippuvaisuuteen, koska olen huomannut tykkääväni juomisesta, yksin juomisesta ja monta päivää peräkkäin juomisesta. Usein on myös vaikea lopettaa juomista "kesken". Kaikesta huolimatta en ole alkoholisoitunut, vaan pyrin enimmäkseen välttämään juopottelua. En osaa sanoa toiminko näin jonkun itsesuojeluvaiston takia, vai vastuuntunnon painaessa toisessa vaakakupissa enemmän, vai onko minulla suojaava joku asia - geeni, kokemus tmv. joka estää kokonaan alkoholisoitumasta. Toisaalta pelkään sitäkin, että jossain vaiheessa jostain syystä alkoholi vie minutkin mennessään.

Siis kännipäiviä on vuodessa varmaan 7-15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholistit on demoneita

Vierailija
24/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pitkät perinteet juoppojen glorifioinnista ja hyysäämisestä. Juoppoutta on pidetty jopa itsestäänselvyytenä. Tämä sairas suhtautuminen on tullut todella kalliiksi sekä taloudellisesti että henkisesti juoppojen omaisille ja muulle yhteiskunnalle.

Vierailija
25/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki alkoholisti on homoja, kalja on jumala ruoka ja elämä

Vierailija
26/26 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kirje Timoteukselle 2

2. kirje Timoteukselle 3

2. kirje Timoteukselle 4 

1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.

2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,

4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;