Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut jos ei koskaan tee aloitetta?

Vierailija
13.08.2019 |

Tarkoitan tässä tapauksessa viestittelyä. Ollaan messengerillä yhteyksissä, kerran oltiin treffeillä, jotka meni tosi kivasti.
Miksi mies ei kuitenkaan koskaan laita viestiä, jos en itse laita ensin hänelle? Onko hän sitten kuitenkaan oikeasti niin kiinnostunut kuin sanoo? Tykkäisin miehestä todella paljon, mutta epäilyttää hänen puheet, koska ei sitä keskustelun aloitusta ole vielä koskaan tehnyt.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja lopputulema minullakin oli se, että miestä ei kiinnostanut riittävästi.

Olet oman kiinnostuksesi ilmaissut, älä nöyryytä itseäsi enempää.

Vierailija
62/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset spekulaatiot ja stressaamiset toisesta kielivät siitä ettei hän ole sinulle sopiva. Jos oikeasti jutusta olisi syntymässä jotain vakavaa, teidän kommunikointinne olisi huomattavasti vaivattomampaa. Voit siis jo nyt jättää hyvästit tälle miehelle ja mennä elämässäsi eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran naiset nostamassa itse itseään harhaiselle jalustalleen. 

Vierailija
64/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tollanen. Polttanu näpit pahasti ja huomannut että jos laitan viestejä niin nainen alkaa jotenkin ottamaan etäisyyttä. Pitää ilmeisesti liian helppona. Viimeeksi kävi juuri näin ja tykkäsin kovasti tästä naisesta. Pitkään oli hänen puoleltaan hiljaista ja otti nyt yhteyttä uudestaan. En uskalla olla aktiivinen vaan odotan häneltä yhteydenottoa ja ehdotusta tapaamisesta.

Jos olet ihan tosissasi, niin voit aivan hyvin olla aloitteellinen vaikka joka toinen tai kolmas kerta riippuen miten ahkerasti tämä lady pitää sinuun yhteyttä. Toi sun juttu kyllä loppuu, jos et itse ole mitenkään mukana siinä muuten kuin haaveissa.

Vierailija
65/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä se ottaa yhteyttä. Miehet ei pelaa sellaisia mentaalipelejä, jossa annetaan naisen odottaa että kiinnostus muka kasvaisi kun ei ole ns. liian helppo. Miehet on suoran toiminnan miehiä.

Vierailija
66/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä se ottaa yhteyttä. Miehet ei pelaa sellaisia mentaalipelejä, jossa annetaan naisen odottaa että kiinnostus muka kasvaisi kun ei ole ns. liian helppo. Miehet on suoran toiminnan miehiä.

Niin tässäkin oletetaan, että MIES on se, joka pitää yhteyttä ja naisen ei tarvitse tehdä mitään!? Kyllä sen yhteydenpidon pitää olla ihan molemmin puolista. Aina tuota samaa, että kyllä se kiinnostunut mies ottaa yhteyttä päläpälä, niin meinaako se oikeasti sitä, että naisen pitää vaan odottaa tumput suorina ja jos menee ottamaan yhteyttä on tyrkky? 😂

Vierailija
67/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tässäkin oletetaan, että MIES on se, joka pitää yhteyttä ja naisen ei tarvitse tehdä mitään!? Kyllä sen yhteydenpidon pitää olla ihan molemmin puolista. Aina tuota samaa, että kyllä se kiinnostunut mies ottaa yhteyttä päläpälä, niin meinaako se oikeasti sitä, että naisen pitää vaan odottaa tumput suorina ja jos menee ottamaan yhteyttä on tyrkky? 😂

Eikun tässä tiedetään, että naisten mentaalielämä on mutkikkaampaa ja naiset pelaa parisuhdeshakkia. Naiset ylianalysoi miesten eleet, sanat ja löytää rivien välistä kaikkea sellaista, mitä miehet ei ole sinne kirjoittaneet. Naiset strategisoi omia tekemisiään ja sanomisiaan ja säännöstelee sitä, miten näyttävät kiinnostustaan. Miehet on yksioikoisempia ja vain toimii. Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä, ihan riippumatta siitä viestitteleekö nainen ensin vai ei.

Jos miehen puolelta ei ole aloitteita eikä yhteydenottoja = mies ei ole niin kiinnostunut sinusta.

Jos naisen puolelta ei ole aloitteita = nainen ei ole kiinnostunut tai nainen on kiinnostunut muttei halua näyttää liian innokkaalta.

Vierailija
68/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun tässä tiedetään, että naisten mentaalielämä on mutkikkaampaa ja naiset pelaa parisuhdeshakkia. Naiset ylianalysoi miesten eleet, sanat ja löytää rivien välistä kaikkea sellaista, mitä miehet ei ole sinne kirjoittaneet. Naiset strategisoi omia tekemisiään ja sanomisiaan ja säännöstelee sitä, miten näyttävät kiinnostustaan. Miehet on yksioikoisempia ja vain toimii. Kiinnostunut mies ottaa yhteyttä, ihan riippumatta siitä viestitteleekö nainen ensin vai ei.

Jos miehen puolelta ei ole aloitteita eikä yhteydenottoja = mies ei ole niin kiinnostunut sinusta.

Jos naisen puolelta ei ole aloitteita = nainen ei ole kiinnostunut tai nainen on kiinnostunut muttei halua näyttää liian innokkaalta.

Kiva teoria, harmi että on silkkaa soopaa. Vielä ikävämpää jos joku tietää ts uskoo tuohon ja sen mukaan käyttäytyy ja tulkitsee.

Vierailija
69/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina kaikille aloitteen, ketkä kikattelee jutuille ja katsoo hymyillen silmiin. Nykyään en enää tiedä mistä löydän aikaa näille kaikille. Pitäis lopettaa, mutta kun ei pysty.

Vierailija
70/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just just... Luoja mitä analysointia... Miksi se nainen pelkäisi sitä innokkuutta yhtään sen enemmän, kuin mieskään?

Vierailija
71/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä naisten ounasteluja.

Vierailija
72/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo saanut apn, eli ap lääpällään. Saalistuksen himo katosi? Toki varmasti jos kirjoittelet niin vastaa ja varmasti myös sänkyyn saat tyypin. Olen mies ja panen kyllä. Se oletko tälle sitten se ykkösihastus niin onkin ihan eri juttu. Parin kerran ihastus varmasti, mutta pianhan sitä löytyy joku jännempi daami joka on muutakin kuin helpotuksen kohde.

Nolata varmasti ei itseään kannata, miehiä lienee aika paljon tarjolla mualimalla.

Vierailija
73/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässäkin ketjussa ollut miehiä, jotka kertovat, että eivät ota yhteyttä, vaikka ovat kiinnostuineita. Kukin omista syistään.

Vierailija
74/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus itse aloitteen komealle miehelle ja ajattelin etten kelpaa mutta pakko kokeilla. No kävikin ilmi että hän ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta kun pelkäsi ettei hän kelpaa koska olin liian korkeatasoinen hänelle. Pah... Minä tavis...

Vierailija
75/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joskus itse aloitteen komealle miehelle ja ajattelin etten kelpaa mutta pakko kokeilla. No kävikin ilmi että hän ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta kun pelkäsi ettei hän kelpaa koska olin liian korkeatasoinen hänelle. Pah... Minä tavis...

Komeat miehet ei aina mitoita elämäänsä oman ulkonäkönsä perusteella.

Vierailija
76/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet ei aina mitoita elämäänsä oman ulkonäkönsä perusteella.

Tämä on totta. Ex-mieheni on todella hyvännäköinen, muidenkin kuin pelkästään omasta mielestäni. En tiennyt, ennen kuin häneen tutustuin, että hän ei ole itse koskaan pitänyt itseään hyvännäköisenä. Olin yllättynyt myös siitä, kuinka ystävällinen ja jalat maassa tyyppi hän oli. Jostain syystä moni nainen, varsinkin itse tavis näköiset, ajattelee, että jokainen komea mies on itseään täynnä tai muuten vain ajattelee kaiken ulkonäkönsä kautta.

Vierailija
77/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet käynyt yksillä treffeillä, miksi et pyydä miestä toisille treffeille, jos olet hänestä kiinnostunut? Helpompi jutella ja saada käsitys kasvotusten kuin messengerissä. On monia syitä, miksi hän ei kirjoita sinulle ensin viestiä tai pyydä ulos. Miehen viestin odottelu on oman elämän hukkaamista. Tee sinä aloite. 

Jokainen mies on erilainen. Sen takia et tältä palstalta saa vastausta kysymykseesi. Et saa sitä myöskään omilta ystäviltäsi etkä edes miehen ystäviltä.  Pyydä hänet ulos. Kerro, että olet kiinnostunut. Kyllä mies silloin jonkinlaisen vastauksen sinulle antaa. 

Vierailija
78/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vastaava tilanne kuin ap:llä.

Tämä mun ihastuksen kohde on lääkäri, ja mulle tuli nyt virtsatietulehdus. Mietin kehtaanko kysyä häneltä neuvoa, ja laitoi sitten mikä tilanne. Mies vastasi kysymykseeni (lääkkeistä ym.) että ”Hyvä suunnitelma - etene noin”.

Laitoin sitten että ”ok.”

Vastasi hymynaamalla.

Mitä tästä pitäisi päätellä? Ettei näköjään ole kiinnostunut kun ei yhtään pahoitellut/ollut että ”voi sua, tosi kurjaa” tai kyselly vointia tai mitenkään tsempannut... minua alkoi ärsyttää ja suoraan sanottuna näissä kivuissa jo itkettämäänkin.

-mimmi

Vierailija
79/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olet käynyt yksillä treffeillä, miksi et pyydä miestä toisille treffeille, jos olet hänestä kiinnostunut? Helpompi jutella ja saada käsitys kasvotusten kuin messengerissä. On monia syitä, miksi hän ei kirjoita sinulle ensin viestiä tai pyydä ulos. Miehen viestin odottelu on oman elämän hukkaamista. Tee sinä aloite. 

Jokainen mies on erilainen. Sen takia et tältä palstalta saa vastausta kysymykseesi. Et saa sitä myöskään omilta ystäviltäsi etkä edes miehen ystäviltä.  Pyydä hänet ulos. Kerro, että olet kiinnostunut. Kyllä mies silloin jonkinlaisen vastauksen sinulle antaa. 

Mies on jopa kysynyt milloin nähtäisiin. Silloin asia jäi auki. Me ei asuta samalla paikkakunnalla, joten tapaamiset on järjestelyn takana.

Ehdotin vähän aikaa sitten tapaamiselle päivää, mutta sekin jäi vielä auki töiden vuoksi. En ole kehdannut kysyä varmistusta.

Kauanko minä nyt sitten odotan sitä yhteydenottoa ennen kuin kirves lentää kaivoon? Montako päivää? Kuinka tiheään miehet viestittelee? Nyt on mennyt kaksi päivää eikä ole kuulunut mitään.

Ap.

Vierailija
80/96 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetahan vaikka viikkoa. Toki tapaaminen tarkoittanee että petiin päädytte. Sen jälkeen voi yhteydenpito katketa tai kiihtyy sen ajan kuin tavaraa tarjolla. En itse antaisi jos en ole varma mitä kaveri haluaa, mutta jotkuthan antaa aina ja kaikille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme