Mitä isänpäivälahjaksi
miehelle? Lapset ovat päiväkoti-ikäisiä, joten he eivät mene kauppaan ostoksille. He tekevät toki hoitopaikassa omat suloiset lahjansa, mutta mikä vielä ilahduttaisi miestä.
Asiallisia vastauksia odotan, saapa nähdä, miten käy.
Kommentit (15)
Mun mielestä miehiä ei tule huomioida mitenkään, ennenku miehet käy tekemään puolet kodin metatyöstä. Meillä lapset ei edes tervehdi isää isäinpäivänä tai muina merkkipäivinä.
Ostan joulukalenterin; parta-aiheisen😅
Mä teen tai ostan kakun. Vähän riippuu,oon töissä viikonlopun et jaksanko leipoa. Muuten pakkasosaston kautta valmis kakku.
Mä ostan aina miehelleni jotain käytännöllistä. Nyt aion ostaa North Outdoorin merinovillasukat. Niin, ja jos en osta käytännöllistä, ostan viskipullon.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehiä ei tule huomioida mitenkään, ennenku miehet käy tekemään puolet kodin metatyöstä. Meillä lapset ei edes tervehdi isää isäinpäivänä tai muina merkkipäivinä.
Voin toki jättää osan tekemättä jos enempää ei saa tehdä
Onneksi isäni on kuollut ja lapset tekevät itse jos tekevät. Heidän isänsä ei ole minun isäni ja paska isä on omille lapsilleen kuten minullekin lastensa äitinä joten en edes ajattele koko asiaa. Tähän on onneksi täysi oikeutus.
Lukemista, herkkuja ja laatijuomaa.
Muita hyviä:
-joku hajuvesi, jos käyttää
-liput johonkin tapahtumaan
-jos on joku harrastus, siihen tarvikkeita
-lahjakortti parturiin/hierojalle/fyssarille
Vierailija kirjoitti:
Mä teen tai ostan kakun. Vähän riippuu,oon töissä viikonlopun et jaksanko leipoa. Muuten pakkasosaston kautta valmis kakku.
Kuppanen "lahja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppanen "lahja".
Me ollaankin 20 vuotta kestetty toisten kuppaisia lahjoja. Kumpikaan ei ikinä edes muista meidän hääpäivää. Mut me ollaan tyytyväisiä näin. Ei me kaivata mitään extra luksus juttuja.
En ole koskaan ostanut mitään, koska minulla ei ollut läsnäolevaa isää. Isäpuolelle en koskaan hankkinut isänpäivälahjaa. Joululahjaksi jotain pientä.
Tunturi Sport mopeedi vuoskymmenten takaa
Nostalgiaa 🤩
Imukuppinyrkki ja liukkaria.