Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut jos ei koskaan tee aloitetta?

Vierailija
13.08.2019 |

Tarkoitan tässä tapauksessa viestittelyä. Ollaan messengerillä yhteyksissä, kerran oltiin treffeillä, jotka meni tosi kivasti.
Miksi mies ei kuitenkaan koskaan laita viestiä, jos en itse laita ensin hänelle? Onko hän sitten kuitenkaan oikeasti niin kiinnostunut kuin sanoo? Tykkäisin miehestä todella paljon, mutta epäilyttää hänen puheet, koska ei sitä keskustelun aloitusta ole vielä koskaan tehnyt.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ujoja ja herkkiä. He pelkäävät, ettei nainen tykkää heistä.

Mutta tämä mies kyllä tietää, että tykkään, joten mistä ihmeestä voi olla kyse.

Taidan olla laittamatta viestiä niin kauan kunnes hän laittaa. Jos sitten edes laittaa.

Jos tämä kariutuukin sitten siihen, kun luulee, ettei minua enää kiinnosta :/

Ap.

Voi kyllä se sen jo tietää!

Tietää minkä? Ap:han on kiinnostunut ja sanookin, että mies sen tietää?!

No just ton että ap on kiinnostunut. Eli homma ei kariudu siihen jos ap jättää ottamatta yhteyttä. Mieshän on jo päättänyt ettei hän vie aktiivisesti suhdetta eteenpäin.

Vierailija
22/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin... Olen ollut "kiinnostunut" sekä kiinnostunut useastakin naisesta, ja yhden ainoa aloitteen olen tehnyt. Se yksi aloite olikin sitten lopputulemaltaan sitä luokkaa, että en uskalla enää varmaan koskaan omana itsenäni tehdä aloitetta.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kiinnostunut miehestä, joka on niin vässykkä ettei edes pysty tekemään aloitetta? Itse en olisi, kertoo kaiken miehestä ja hänen luonteestaan. 

Vierailija
24/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee koskaan aloitteita vaikka olen kiinnnostunut.

Miksi et? Vaikka tietäisit, että se toinenkin on kiinnostunut?

Ap.

Tämä voi johtua vaikka mistä. Mies voi olla vaikka työtön. Miehellä ei ole taloja yms. naiselle.

Vierailija
25/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ujoja ja herkkiä. He pelkäävät, ettei nainen tykkää heistä.

Mutta tämä mies kyllä tietää, että tykkään, joten mistä ihmeestä voi olla kyse.

Taidan olla laittamatta viestiä niin kauan kunnes hän laittaa. Jos sitten edes laittaa.

Jos tämä kariutuukin sitten siihen, kun luulee, ettei minua enää kiinnosta :/

Ap.

Alat siis "kiukuttelemaan" kun homma ei mene suunnitelmasi/halusi mukaan. Noin ainakin saat miehen katoamaan kuvioista. Voi olla että mies on kokematon ja arka. Ei näitä taitoja koulussa opeteta ja mistä niitä oppii itsekseen?  Ei kaikilla ole kaveripiirissään seurustelu-mentoria.

26/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnostunut :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
27/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Tämä voi johtua vaikka mistä. Mies voi olla vaikka työtön. Miehellä ei ole taloja yms. naiselle.

Minulla menee hiukan paremmin taloudellisesti kuin tällä miehellä. Mies on jopa sivulauseessa maininnut siitä, johon sitten heti kyllä sanoin, ettei minulle merkitse tuollaiset asiat ollenkaan.

Voiko mies vain sitten olla niin epävarma itsestään/omista mahdollisuuksistaan, että arkailee? Mutta kun hän tietää minun olevan kiinnostunut, niin turhaa arkailee.

Ap.

Vierailija
28/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naimisissa.

Itselleni kävi joitain vuosia sitten niin, että olin aivan lääpälläni mieheen, jonka kanssa tuntui synkkaavan, mutta itse olin aina se yhteydenottaja. Mies kyllä vastasi aina ja tapaamiset onnistuivat, mutta hän ei tosiaan itse ollut aloitteentekijä. Parin kuukauden jälkeen sitten paljastui, että hänellä on vaimo. En ottanut enää yhteyttä. Harmitti.

Vierailija
29/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä moni juttu on hänellä jäänyt sillensä, kun on ollut naisen mielestä "liian innokas", ja yrittää nyt olla varovaisempi.

Vierailija
30/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naimisissa.

Itselleni kävi joitain vuosia sitten niin, että olin aivan lääpälläni mieheen, jonka kanssa tuntui synkkaavan, mutta itse olin aina se yhteydenottaja. Mies kyllä vastasi aina ja tapaamiset onnistuivat, mutta hän ei tosiaan itse ollut aloitteentekijä. Parin kuukauden jälkeen sitten paljastui, että hänellä on vaimo. En ottanut enää yhteyttä. Harmitti.

Ei ole naimisissa, sen tiedän 100% varmuudella.

Ap.

Vierailija
31/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Minulla menee hiukan paremmin taloudellisesti kuin tällä miehellä. Mies on jopa sivulauseessa maininnut siitä, johon sitten heti kyllä sanoin, ettei minulle merkitse tuollaiset asiat ollenkaan.

Voiko mies vain sitten olla niin epävarma itsestään/omista mahdollisuuksistaan, että arkailee? Mutta kun hän tietää minun olevan kiinnostunut, niin turhaa arkailee.

Ap.

Voi ei. Muistan kun itse ihastuneena yritin keksiä selityksiä miehen puolesta. Ei se mies ole tarpeeksi kiinnostunut, mutta sitä sinä et tule hyväksymään vaan laitat jatkossakin viestiä.

Vierailija
32/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tollanen. Polttanu näpit pahasti ja huomannut että jos laitan viestejä niin nainen alkaa jotenkin ottamaan etäisyyttä. Pitää ilmeisesti liian helppona. Viimeeksi kävi juuri näin ja tykkäsin kovasti tästä naisesta. Pitkään oli hänen puoleltaan hiljaista ja otti nyt yhteyttä uudestaan. En uskalla olla aktiivinen vaan odotan häneltä yhteydenottoa ja ehdotusta tapaamisesta.

Vierailija
33/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja kyllähän siinä tuli fiilis ettei toista kiinnosta. Vaikka toisaalta tavatessa tuntui päinvastaiselta. No, toiveajattelua tuo jälkimmäinen vaihtoehto sitten oli ja ensimmäinen harmittavasti piti tässä tapauksessa paikkansa.

Mutta hyvin voi olla, että sinun tapauksessasi näin ei ole ja miehen käytöksen taustalla on esimerkiksi sitä ujoutta. Se vaan voikin olla sitten hankalampi saada selville.

Vierailija
34/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ap.

Voi ei. Muistan kun itse ihastuneena yritin keksiä selityksiä miehen puolesta. Ei se mies ole tarpeeksi kiinnostunut, mutta sitä sinä et tule hyväksymään vaan laitat jatkossakin viestiä.

Kyllä minä sen voin huväksyä, jos näin on. Ihmetyttää vain, miksi sanoo sitten niitä asioita joita sanoo, jos ei todella ole kiinnostunut.

Päätin, että en lähesty nyt viestillä ennen kuin hän tekee aloitteen. Jos kiinnostaa oikeasti, niin luulisi jossain vaiheessa viestin laittavan.

Mutta kuinka kauan siihen menee... ja kuoleeko tämä juttu sitten tähän.

Ap.

Vierailija
35/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa leffa Jätä se! Naiset keksivät kaikenlaisia selityksiä itselleen, miksei mies ole ottanut yhteyttä. Lukevat myös signaaleja miten sattuu. Fakta on se, että jossei mies ota yhteyttä, ei hän ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi. Ihastunut mies tekee mitä tahansa, jotta saa jonkinlaisen yhteyden ihastuksen kohteeseensa. Keksii vaikka tikusta asiaa.

Vierailija
36/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tollanen. Polttanu näpit pahasti ja huomannut että jos laitan viestejä niin nainen alkaa jotenkin ottamaan etäisyyttä. Pitää ilmeisesti liian helppona. Viimeeksi kävi juuri näin ja tykkäsin kovasti tästä naisesta. Pitkään oli hänen puoleltaan hiljaista ja otti nyt yhteyttä uudestaan. En uskalla olla aktiivinen vaan odotan häneltä yhteydenottoa ja ehdotusta tapaamisesta.

No miltä sinusta tuntuu, kun nainen laittaa aina viestiä? Mä en oikeasti meinaa enää kehdata laittaa, kun pelkään näyttäväni juurikin liian helpolta ja yli-innokkaalta, kun en yhtään enää tiedä miehen oikeista tunteista tämän asian takia.

Ap.

Vierailija
37/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin suurella todennäköisyydellä mies piilottelee ja parantelee jotain sukupuolitautiaan.

Aivan. Nythän on kuulemma aika paljon liikkeellä herpestä.

Liikkeellä? Herpes on pysyvä tauti ja lähes puolella se on.

Vierailija
38/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin suurella todennäköisyydellä mies piilottelee ja parantelee jotain sukupuolitautiaan.

Kenties klamydia?

Vierailija
39/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jo tavattu ja nainen viestittelee ja ilmaisee kiinnostuksensa, ei miehen passiivisuus johdu ujoudesta. Kyllä se on riittävän kiinnostuksen puutetta, oli syy mikä hyvänsä. Tuollaisessa tilanteessa neuvotaan, että aktiivisempi lopettaa yhteydenpidon, sillä se todellinen kiinnostus selviää ja kiinnostus saattaa myös herätä uudelleen, kun totuttu toimintatapa muuttuu.

Vierailija
40/96 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltä sinusta tuntuu, kun nainen laittaa aina viestiä? Mä en oikeasti meinaa enää kehdata laittaa, kun pelkään näyttäväni juurikin liian helpolta ja yli-innokkaalta, kun en yhtään enää tiedä miehen oikeista tunteista tämän asian takia.

Ap.

Hyvältä tuntuu. Pomppaan aina penkistä pystyyn ja suunnilleen juoksen puhelimen luokse jota pidän hattuhyllyllä eteisessä. Olen pettynyt jos viesti ei tullutkaan ''häneltä''. En kuitenkaan kehtaa vastata liian nopeasti vaan odotan aina muutaman minuutin että nainen ei luule että minulla ei ole elämää. Kyllä mä sitten alan viestittelemään kun hän on laittanut sen ekan viestin eli saanut tavallaan myöntymyksen että hän haluaa viestitellä kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi