Voiko mies olla kiinnostunut jos ei koskaan tee aloitetta?
Tarkoitan tässä tapauksessa viestittelyä. Ollaan messengerillä yhteyksissä, kerran oltiin treffeillä, jotka meni tosi kivasti.
Miksi mies ei kuitenkaan koskaan laita viestiä, jos en itse laita ensin hänelle? Onko hän sitten kuitenkaan oikeasti niin kiinnostunut kuin sanoo? Tykkäisin miehestä todella paljon, mutta epäilyttää hänen puheet, koska ei sitä keskustelun aloitusta ole vielä koskaan tehnyt.
Kommentit (96)
Kyllähän se niin on, että jos mies ei ota itse yhteyttä niin kyse on siitä että ei sen naisen ajatukset kiinnosta vaan enempi se alapää.
T.pelimies
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäisiä te olette?
Tuntuu siltä kuin leikkisitte jotain kissa ja hiiri leikkiä tyyliin Tom ja Jerry.
Miltäs kuulostais, jos aikuiseen tapaan kysyisit, että onko mies sinusta kiinnostunut? Entä jos kysyisit suoraan, että mitkä ovat hänen aikeensa sinun suuntaansa? Hakeeko hetken hupia, ystävää vai ystävää eduilla vai parisuhdetta?
Tuo kysyminen on ajatuksena sinänsä hyvä, mutta aina on olemassa mahdollisuus ettei vastaus ole totuudenmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on naimisissa.
Itselleni kävi joitain vuosia sitten niin, että olin aivan lääpälläni mieheen, jonka kanssa tuntui synkkaavan, mutta itse olin aina se yhteydenottaja. Mies kyllä vastasi aina ja tapaamiset onnistuivat, mutta hän ei tosiaan itse ollut aloitteentekijä. Parin kuukauden jälkeen sitten paljastui, että hänellä on vaimo. En ottanut enää yhteyttä. Harmitti.
Ihan samoin kävi mulle. Ilmeisesti varattu (ei mitenkään pelurityyppinen) mies pitää itseään enemmän uskollisena, kun ei itse ole aloitteellinen ja ihan vaan hyvää hyvyyttään suostuu vieraan naisen tapaamisehdotuksiin. Saa vissiin sitä huonoa omaatuntoa hiljennettyä tuollaisella ajatusmallilla vaikka eihän tuolla(kaan) touhulla onnistu kuin pettämään ihan kaikkia osapuolia. Itseäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäisiä te olette?
Tuntuu siltä kuin leikkisitte jotain kissa ja hiiri leikkiä tyyliin Tom ja Jerry.
Miltäs kuulostais, jos aikuiseen tapaan kysyisit, että onko mies sinusta kiinnostunut? Entä jos kysyisit suoraan, että mitkä ovat hänen aikeensa sinun suuntaansa? Hakeeko hetken hupia, ystävää vai ystävää eduilla vai parisuhdetta?
Tuo kysyminen on ajatuksena sinänsä hyvä, mutta aina on olemassa mahdollisuus ettei vastaus ole totuudenmukainen.
Aina jos sanat ja teot on keskenään ristiriidassa niin silloin ne sanat on valhetta ja teot on totta.
Hopeakettu kirjoitti:
Voi olla kiinnostunut :)
Voi voi, mutta ei sen varaan kannata laskea että olisi. Aina jos sitä kiinnostusta pitää arpoa niin silloin sitä ei ole. Ainakaan molemminpuolista ja tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni vastaava tilanne kuin ap:llä.
Tämä mun ihastuksen kohde on lääkäri, ja mulle tuli nyt virtsatietulehdus. Mietin kehtaanko kysyä häneltä neuvoa, ja laitoi sitten mikä tilanne. Mies vastasi kysymykseeni (lääkkeistä ym.) että ”Hyvä suunnitelma - etene noin”.
Laitoin sitten että ”ok.”
Vastasi hymynaamalla.Mitä tästä pitäisi päätellä? Ettei näköjään ole kiinnostunut kun ei yhtään pahoitellut/ollut että ”voi sua, tosi kurjaa” tai kyselly vointia tai mitenkään tsempannut... minua alkoi ärsyttää ja suoraan sanottuna näissä kivuissa jo itkettämäänkin.
-mimmi
Törkeää!!! Miksi se ei kysele edes vointia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mun ihastuksen kohde on lääkäri, ja mulle tuli nyt virtsatietulehdus. Mietin kehtaanko kysyä häneltä neuvoa, ja laitoi sitten mikä tilanne. Mies vastasi kysymykseeni (lääkkeistä ym.) että ”Hyvä suunnitelma - etene noin”.
Vastasi hymynaamalla.Mitä tästä pitäisi päätellä? Ettei näköjään ole kiinnostunut kun ei yhtään pahoitellut/ollut että ”voi sua, tosi kurjaa” tai kyselly vointia tai mitenkään tsempannut... minua alkoi ärsyttää ja suoraan sanottuna näissä kivuissa jo itkettämäänkin.
-mimmi
No just siks kun se on lääkäri ja suhtautuu ammattimaisen etäisesti työasioihin. Lääkäreillä on sellanen muuri tai pokka tai mitä ikinä, pakko olla että pärjää siinä ammatissa. Jos siltä kysyy ammattilaisen neuvoa niin saa varmaan tollasen lyhyen vastauksen. Plus vähänkö sitä ärsyttää kun KAIKKI maailman ihmiset kysyy siltä päivittäin vapaa-ajalla syylistään ja kolotuksistaan. Siihen nähden ihan kohtelias vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mimmi
No just siks kun se on lääkäri ja suhtautuu ammattimaisen etäisesti työasioihin. Lääkäreillä on sellanen muuri tai pokka tai mitä ikinä, pakko olla että pärjää siinä ammatissa. Jos siltä kysyy ammattilaisen neuvoa niin saa varmaan tollasen lyhyen vastauksen. Plus vähänkö sitä ärsyttää kun KAIKKI maailman ihmiset kysyy siltä päivittäin vapaa-ajalla syylistään ja kolotuksistaan. Siihen nähden ihan kohtelias vastaus.
No onko vähän eri asia kun kyseessä on ihastus?! Että tolla kirjoittajalla ja lääkärillä on jotain meneillään (ei potilassuhde vaan ihan muu suhde) niin onhan se siihen nähden kai tylyä. Sanoo nainen jota myös tuo ihmetyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mimmi
No onko vähän eri asia kun kyseessä on ihastus?! Että tolla kirjoittajalla ja lääkärillä on jotain meneillään (ei potilassuhde vaan ihan muu suhde) niin onhan se siihen nähden kai tylyä. Sanoo nainen jota myös tuo ihmetyttäisi.
No ei se mun mielestä oudolta kuulosta. Naiset on niin hankalia kun miehen pitäis sanoa ja tehdä tasan niin ja näin, tai muuten on tosi epäilyttävää ja törkeää ja huoh. Ja miksi pitäis sen enempää vatvoa jotain virtsatulehdusta? Se vastasi kannustavasti ja laitto myös hymiön.
Oisko nyt sit helpompaa vaan kysyä suoraan "kiinnostaako", kuin itkeä kotona ja epäillä kaikkea.
Voi siis olla ettei sitä lääkäriä kiinnosta pätkääkään ja se vastasi vain kaverimielessä. Tai sit jotain muuta. En jaksaisi arvailla.
M34
Mies on aina kiinnostunut, mutta miten paljosta, se onkin toinen juttu.
Jos joku väittää, ettei ole, pettää vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sitä kysyä vai ei? Että onko kuinka kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sitä kysyä vai ei? Että onko kuinka kiinnostunut?
Aina kannattaa. Ei siinä mitään menetä.jos sun seura kiinnostaa, niin varmasti on kiinnostunut. Ei vaan kehtaa itse tuoda esille.joten ota puheeksi tai käy hellästi kii niin ei säikähdä :) mulla sama tilanne ja toivoisin että jotain tapahtuis. Ei muuten kohta kestä
Tässäpä se. Pelkään että jos olen tulkinnut väärin niin teen itsestäni naurettavan... sitten on mahdotonta edes olla enää vaan frendipohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se. Pelkään että jos olen tulkinnut väärin niin teen itsestäni naurettavan... sitten on mahdotonta edes olla enää vaan frendipohjalla.
Mää ainakin olen kovasti kiinnostunut eräästä vaikken sitä oo kertonu tai näyttänyt.miettiny kyllä paljonkin joko tällä kertaa uskaltaisi tehdä aloitteen. En usko että ystävyys kärsisi jos ei molemminpuolinen tunne.. Toteaisi vaan että sori, kun oot niin haluttava.sitten asia unohdettaisiin luulisin. Toinen ei ehkä tällä hetkellä kyllä osaa ehkä osaa aavistaa, miten paljon haluaisin hänen kanssaan nimenomaan rakastella
Jos saa 9 kertaa 10:stä pakit, mutta jatkaa silti yrittämistä, nu55ii enemmän kuin sellainen, joka luovuttaa ja lakkaa yrittämästä.
Itse viestittelen päivittäin jos oikeasti haluan naisen huomion. Toki jos on muuta säätöä samaan aikaan voi olla että odotan vain tämän halukkaan viestejä. Hyvä olla useampi varalla ja aina kun mieli tekee niin voin käydä vierailulla.